Šta je novo?

Raiffeisen bank

Ima li koga da je paušalac i da koristi Raiffeisen Biznis iRačun? Otvorio sam sve kako treba i u procesu štiklirao da mi treba i u USD i EUR računi, ali kad god se ulogujem imamo samo dinarski. Shvatam da ja kao PR nemam konkretno pristup evrima ali u ERSTE, na primer, imao sam zasebne brojeve računa za svaku valutu.
 
Planiram da možda pređem iz Intese u Raiffeisen banku, prvenstveno jer mi je Intesa ubila pristup mobilnom bankarstvu (a samim tim i elektronskom bankarstvu) pošto imam rutovan telefon, a vidim Raiffeisen moja mBanka aplikacija mi ne kuka na root pa ne treba ništa dodatno da radim (možda zato što je sakriven Magisk), a dodatno mogu i da pristupim putem portala kao što je ranije Intesa imala sa korisničkim imenom i lozinkom.

Otvorio sam iRačun, malo sam pročitao par strana teme i jasno mi je da sada onda imam 2 virtuelne kartice i 2 fizičke kartice koje treba da mi stignu na adresu.

Da li sa virtuelnom Visa karticom može da se obavi online plaćanja npr. za Aliexpress, Spotify? Ukoliko želim poseban devizni EUR račun na koji bih vršio menjačnicu i na njega uplaćivao sredstva u EUR, morao bih da pređem na Može Ekstra paket? Želim da imam dodatnu sigurnost što se tiče tih Online stranih pretplata, a dinarski standardno za Online plaćanja u Srbiji.

U Intesi sam na Hit Plus paketu, održavanje je 350 dinara tokom promo perioda do septembra, i posle toga je održavanje 475 dinara. Imam Dina, Visa Inspire, MasterCard i Visa Internet kartice i od toga, 1 dinarski i 1 devizni račun na koji su vezane za Visa Inspire i MasterCard i 1 devizni račun koji je vezan za Visa Internet karticu, na njemu uplatim sredstva u EUR i tu karticu sam koristio za Aliexpress, Ebay, Spotify, Youtube, itd. Uz Hit Plus imam i neko dodatno zdravstveno osiguranje koje je meni trenutno beznačajno jer sam neoženjen i bez dece :p.
 
Poslednja izmena:
Može sve to sa digitalnom (virtuelnom) karticom kao i sa fizičkom.

Imaš i multivalutni devizni iRačun, ako ti odgovara.
 
Čini mi se da je već bilo priče na ovu temu.
Odem malopre da uplatim 3 x 500 eur na bankomatu i izadje mi poruka da je jedna novčanica zadržana zbog sumnje na falsifikat. Prihvatio sam da uplatim ostale dve (ukupno 1000 eur). Nisam dobio nikakav slip jer bankomat nije imao papira.
Sutra ću da odem do banke, šta da očekujem koja je procedura?
 
Da odgovorim sam sebi. Podnese se reklamacija u poslovnici, kad budu otvarali bankomat pa će videti i proveriti, verovatno će biti ok pa ce oni uplatiti na devizni račun. Dešava im se to ponekad, bankomat zabaguje.
U slučaju da mora da ide dalje na vestačenje, šalju u Narodnu banku pa će me pozvati i obavestiti o ishodu.
 
Bankomati im se raspadaju, ne znam sta se sa njima desava. Stalno su prazni, stalno izbacuju neke greske, ne znam kad sam zadnji put nesto odradio da neki problem ne izbaci.
 
Da odgovorim sam sebi. Podnese se reklamacija u poslovnici, kad budu otvarali bankomat pa će videti i proveriti, verovatno će biti ok pa ce oni uplatiti na devizni račun. Dešava im se to ponekad, bankomat zabaguje.
U slučaju da mora da ide dalje na vestačenje, šalju u Narodnu banku pa će me pozvati i obavestiti o ishodu.
Meni se desilo slično za jednu petohiljadarku. Trebalo im je nekoliko dana i uplatili su na račun.
 
Da li sa virtuelnom Visa karticom može da se obavi online plaćanja npr. za Aliexpress, Spotify? Ukoliko želim poseban devizni EUR račun na koji bih vršio menjačnicu i na njega uplaćivao sredstva u EUR, morao bih da pređem na Može Ekstra paket? Želim da imam dodatnu sigurnost što se tiče tih Online stranih pretplata, a dinarski standardno za Online plaćanja u Srbiji.
Može. Vezivanje kartice na na devizni iRačun zatražuješ u poslovnici. Ako ti je potreban dodatni devizni račun, posle toga zatraži od savetnika da ti otvori jednovalutni devizni u evrima za svrhu prijema doznaki (bez održavanja) i tako ćeš moći da premeštaš sa kartičnog na avista račun.
Ima li koga da je paušalac i da koristi Raiffeisen Biznis iRačun? Otvorio sam sve kako treba i u procesu štiklirao da mi treba i u USD i EUR računi, ali kad god se ulogujem imamo samo dinarski. Shvatam da ja kao PR nemam konkretno pristup evrima ali u ERSTE, na primer, imao sam zasebne brojeve računa za svaku valutu.
Preko info portala se vidi da li imaš otvorene i devizne partije, ali možda će ti odgovoriti da podneseš zahtev za pristup u papirnoj formi. Druga stvar koja bi eventualno bila otežavajuća je što otvaranje dodatnih računa preko info portala može biti automatski odbijeno. Sumnjam na to što mi opet traže popunjene KYC izjave, ali to ću znati kad budu odobrili tu dokumentaciju.
 
Može. Vezivanje kartice na na devizni iRačun zatražuješ u poslovnici. Ako ti je potreban dodatni devizni račun, posle toga zatraži od savetnika da ti otvori jednovalutni devizni u evrima za svrhu prijema doznaki (bez održavanja) i tako ćeš moći da premeštaš sa kartičnog na avista račun.

Preko info portala se vidi da li imaš otvorene i devizne partije, ali možda će ti odgovoriti da podneseš zahtev za pristup u papirnoj formi. Druga stvar koja bi eventualno bila otežavajuća je što otvaranje dodatnih računa preko info portala može biti automatski odbijeno. Sumnjam na to što mi opet traže popunjene KYC izjave, ali to ću znati kad budu odobrili tu dokumentaciju.
Vidiš nisam ni znao da postoji info portal, nigde mi nije to ni pisalo niti mi javljeno. Svašta. Hvala puno uji!
 
  • Like
Reagovanja: uji
Važno je @Милисав da pripremiš potrebnu dokumentaciju i brzo se to završi ako nisi u prethodnih šest meseci imao neki račun kod njih. Održavanje je već duže od godinu dana i dalje besplatno kao što su i rekli. Da li će nekad to da menjaju, niko ne može da ti kaže, ali je sigurno jedan od najelegantnijih načina za otvaranje računa u banci 😃
 
Kreneš u iniciranje pravljenja iRačuna sa računara ili telefona, uneseš svoje podatke, potom na nekom koraku treba da obaviš video poziv sa agentom da ti verifikuje nalog, ako nemaš veb kameru na računaru/laptopu onda obaviš sa Android/iPhone telefona, sačuvaš do tog koraka i ostani na toj strani bez osvežavanja, stigne ti mejl sa sačuvanim podacima, nastavljaš dalje iz tog linka, skidaš aplikaciju IDnow i unosiš kod za video poziv i čekaš da se neko javi, pripremiš lični kartu i neke od računa koji su naglašeni na tebe i tvoju adresu ukoliko je lična karta biometrijska, i sve korake sa agentom obavljaš i postavlja ti par pitanja, nakon toga te pita da li ćeš da nastaviš dalje pravljenje računa sa telefona ili računara, reći će ti da odatle nastaviš i da ne osvežavaš stranu već samo da sačekaš koji minut i da klikneš na dugme za sledeći korak, i obaviš još šta treba i to je sve, na kraju pravljenje naloga za elektronsko bankarstvo i to bi bilo to.
 
Bankomati im se raspadaju, ne znam sta se sa njima desava. Stalno su prazni, stalno izbacuju neke greske, ne znam kad sam zadnji put nesto odradio da neki problem ne izbaci.
U Užicu konačno pre 10-ak dana zamenili stari bankomat novim višenamenskim. Slučajno videh u prolazu i doživeh civilizacijski šok.
 
Kreneš u iniciranje pravljenja iRačuna sa računara ili telefona, uneseš svoje podatke, potom na nekom koraku treba da obaviš video poziv sa agentom da ti verifikuje nalog, ako nemaš veb kameru na računaru/laptopu onda obaviš sa Android/iPhone telefona, sačuvaš do tog koraka i ostani na toj strani bez osvežavanja, stigne ti mejl sa sačuvanim podacima, nastavljaš dalje iz tog linka, skidaš aplikaciju IDnow i unosiš kod za video poziv i čekaš da se neko javi, pripremiš lični kartu i neke od računa koji su naglašeni na tebe i tvoju adresu ukoliko je lična karta biometrijska, i sve korake sa agentom obavljaš i postavlja ti par pitanja, nakon toga te pita da li ćeš da nastaviš dalje pravljenje računa sa telefona ili računara, reći će ti da odatle nastaviš i da ne osvežavaš stranu već samo da sačekaš koji minut i da klikneš na dugme za sledeći korak, i obaviš još šta treba i to je sve, na kraju pravljenje naloga za elektronsko bankarstvo i to bi bilo to.
Ja sam očitao ličnu kartu. Jel može bez tog Idnow app ako već imam kameru na dva uređaja?
Da li i dalje šalju fizičke kartice i za koje vreme stižu?
Hvala, pozdrav! 🙂🍻
 
Da li neko ima problem sa aplikacijom? Traži mi pin umesto otiska ali ga ne prihvata.
 
To je. Koja glupost. Hvala
 
Ovo sa slajdovanjem levo-desno za promenu privatnog i biznis naloga je verovatno najgori user experience koji su mogli da smisle.
Kad sam prvi put slucajno prebacio na biznis nalog trebalo mi je 10 minuta da skapiram sta se desava.
Napravili su ga tako da je samo pitanje vremena kada ce svaki klijent da ima problem sa tim.

Meni se to desilo prilikom placanja mesecnih racuna preko IPS. Nakon 2-3 uspesno placena racuna odjednom je poceo da mi odbija placanje jer sam slucajno slajdovao ekran. Mislio sam da je neki problem sa servisom banke.
 
Ko koristi gesture može uvek da se zezne pri izlasku iz aplikacije, prebaci na biznis, i onda pri ulasku nema pojma šta se dešava 😁
 
Da li je nekom stizao ovakav mail:

Prilikom otvaranja Vašeg iRačuna u Raiffeisen banci došlo je do tehničkog problema pri potpisivanju samog ugovora o iRačunu.
Iz tog razloga šaljemo Vam u prilogu validni ugovor i ljubazno Vas molimo da nam date svoju saglasnost na isti kroz odgovor na ovaj i-mejl. Dostavljeni ugovor je istovetan ugovoru koji ste dobili u predugovornoj fazi prilikom otvaranja iRačuna.


Ima već skoro mesec dana kako sam otvorio iračun, sve je normalno proslo prilikom video razgovora, dal sam ja nešto propustio?
 
Da li je nekom stizao ovakav mail:

Prilikom otvaranja Vašeg iRačuna u Raiffeisen banci došlo je do tehničkog problema pri potpisivanju samog ugovora o iRačunu.
Iz tog razloga šaljemo Vam u prilogu validni ugovor i ljubazno Vas molimo da nam date svoju saglasnost na isti kroz odgovor na ovaj i-mejl. Dostavljeni ugovor je istovetan ugovoru koji ste dobili u predugovornoj fazi prilikom otvaranja iRačuna.


Ima već skoro mesec dana kako sam otvorio iračun, sve je normalno proslo prilikom video razgovora, dal sam ja nešto propustio?
NE
 
Nazad
Vrh Dno