uji
Čuven
- Učlanjen(a)
- 24.12.2019
- Poruke
- 4,885
- Poena
- 535
Moja oprema
- Laptop
- Lenovo Y510P
- Tablet
- Lenovo Tab 2 A7-10
- Mobilni telefon
- Xiaomi Redmi Note 11
- Pristup internetu
- Optički internet
Kako kome. Nekog obaveste, nekog ne. Čim vidiš oba povezana računa, odrađeno je.Trazio sam putem aplikacije da mi povezu iDevizni racun sa iDinarskim racunom sa opcijom da se dinarski/devizni troskovi podmiruju odvojeno svaki sa svog racuna . Da li salju obavestenje da je to odradjeno jer vidim u app da je Visa online kartica vezana za oba racuna, mislim da juce nije bilo tako.
Ako si u zahtevu stavio samo maskirani broj plastične, za nju je jedino mogao da se realizuje. Možeš da ga ponoviš i za digitalnu. Autokonverzija sa dinarskog je nepovoljna, po bankarskom kursu, a u inostranstvu i sa dodatnom provizijom, što je deo politike poslovanja banke i ne može da se koriguje.I druga stvar oko toga, na informacijama kod Visa digital kartice pise da je i dalje vezana samo za dinarski racun, pretpostavljam da to znaci da ce pri koriscenju RaiPay u inostranstvu biti skidano sa dinarskog racuna sve sa "povoljnom" konverzijom? Da li to moze da se koriguje?