Šta je novo?

Raiffeisen bank

118,89 bez da sam imao dovoljno sredstava na racunu

Kod mene nema tog natpisa
Želite da kupite evre ili da ih zamenite u dinare? Za iznose veće od 1000€, od sada po povoljnijem kursu zamenite valutu!
 
Poslednja izmena:
Zanimljivo da mi i za 20€ daje isti kurs, odnosno traži 2.300,72
 
Šteluju verovatno i dalje te neke parametre prema segmentaciji korisnika, odnosno visini raspoloživih sredstava pa možda ako na deviznom ima više od 1000€, sistemski fiksiraju kurs i za manje iznose. Svejedno je smešno i ipak idem do menjačnice.
 
Znaci na sicu standardno ,mozda ti zabagovalo na 20e?
Mada 115,04 za prodajni kurs je mnogo malo ,tesko da ce spustati ispod srednjeg
Juce prodajni je bio kod mene 119,9486
Danas 118,8959
Kupovni 113,9834
Danas 115,0361
 
Poslednja izmena:
Pogrešno sam se izrazio u prethodnom postu, za 20€ mi daje 2300 a traži 2377 😅
Dakle, kurs je kao sa prethodne slike za primer sa 1€
 
Danas je i meni stiglo obavestenje o "boljem kursu" za iznose preko 1.000EUR. Cisto sumnjam da je iole privlacan, s obzirom na kriminalan kurs inace, a jel vidi neko koji je to kurs, da ga uporedimo sa redovnim, i sa iznosom koji bismo fizicki dobili u menjacnici.
 
Pa to je negde slično kao kod Yettel banke, onaj redovni "povoljniji" kurs za korisnike najjačeg Max paketa.
 
Evo meni, da kupim 1200 eura nudi kurs od 117.9017 dinara. Samo da napomenem da imam premium račun ako to išta znači.
 
Mislim da polako sagu otvaranja računa privodim kraju.

Danas sam u sandučetu našla prispela pisma sa PIN kodovima za Visu i Dinu, kao i same kartice. Zubunila sam se jer je bio dogovor da me čekaju nove kartice u filijali i da ne mogu da mi stignu na kućnu adresu ako je prvobitna pošiljka kartica bila izgubljena. No, očigledno može ali mene sada buni sledeće - Kada uđem u app uopšte mi se ne poklapa broj fizičke kartice i broj kartice u app :oops: Čak ni autorized signature (one 3 cifre pozadi) nisu iste. Da li neko zna o čemu se radi?

Takođe me zanima koja je razlika između Debit digital i Debit online kartica?
 
Kurs je standardno očajan, ja sam premium i na max iznosu koji dozvoljava preko app (25k EUR) je 117.4339.
 
Mislim da polako sagu otvaranja računa privodim kraju.

Danas sam u sandučetu našla prispela pisma sa PIN kodovima za Visu i Dinu, kao i same kartice. Zubunila sam se jer je bio dogovor da me čekaju nove kartice u filijali i da ne mogu da mi stignu na kućnu adresu ako je prvobitna pošiljka kartica bila izgubljena. No, očigledno može ali mene sada buni sledeće - Kada uđem u app uopšte mi se ne poklapa broj fizičke kartice i broj kartice u app :oops: Čak ni autorized signature (one 3 cifre pozadi) nisu iste. Da li neko zna o čemu se radi?

Takođe me zanima koja je razlika između Debit digital i Debit online kartica?
Provjerite datume, ako su reizdali kartice, u aplikaciji i u filijali čekaju kartice s podacima koji se poklapaju. Ja nagađam da ste dobili poštom originalni set.
 
Danas sam u sandučetu našla prispela pisma sa PIN kodovima za Visu i Dinu, kao i same kartice. Zubunila sam se jer je bio dogovor da me čekaju nove kartice u filijali i da ne mogu da mi stignu na kućnu adresu ako je prvobitna pošiljka kartica bila izgubljena. No, očigledno može ali mene sada buni sledeće - Kada uđem u app uopšte mi se ne poklapa broj fizičke kartice i broj kartice u app :oops: Čak ni autorized signature (one 3 cifre pozadi) nisu iste. Da li neko zna o čemu se radi?
Koliko sam iz prethodnog posta razumeo, te kartice koje si dobila su zamenjene i čekaš dostavu novih u ekspozituri.
Takođe me zanima koja je razlika između Debit digital i Debit online kartica?
Digital je virtuelna u aplikaciji za plaćanja na internetu i korišćenje kroz RaiPay/ApplePay, a Online je plastična.
 
Koliko sam iz prethodnog posta razumeo, te kartice koje si dobila su zamenjene i čekaš dostavu novih u ekspozituri.
Problem je što ne razumem poreklo kartica koje su mi stigle u sanduče.
One koje su trebale doći prilikom otvaranja računa, rekli su da se vode kao izgubljene i pokrenut je postupak za dobijanje novih (to je bilo prošle srede). Operaterka mi je rekla da njih mogu preuzeti samo u filijali i da ću dobiti obaveštenje kada budu stigle da ih preuzmem.

U app mogu da vidim samo za online debitne kartice da važe do 11/28, taj rok isto piše i na karticama koje su danas stigle. Ali poslednje 4 cifre na fizičkim karticama i u app se uopšte ne podudaraju, kao ni trocifren broj pozadi.

Odlučila sam da sačekam do petka. Svakako ću morati u ekspozituru ili da prijavim ove kartice ili da preuzmem nove (ako se ispostavi da ovo nisu te)
 
Te kartice koje se vode kao izgubljene su ti stigle. One su se izbrisale iz aplikacije kada je podnet zahtev za nove, otud imaš nepoklapanje zadnjih 4 cifre kartice u app. Sad moraš da preuzmeš nove u ekspozituri jer su ove koje su ti stigle beskorisne.
 
Da, to sam i ja rekao, oni sigurno nisu pravili nove a da nisu izbrisali stare iz sistema.
 
Ne mogu da verujem da skoro 3 nedelje ne mogu da dođem do kartica i konačno završim sve oko računa 🤦‍♀️

Hvala vam :)
 
Sinoć prebacih 200 kinti da uplatim pripejd dopunu za A1 ali na zadnjem koraku napisa neki error, odnosno da istekla sesija (fazon autentifikacija tokenom) i sad mi stoji u rezervisanim sredstvima tih 200 dinara koje su namenjene za A1 a dopuna naravno nije prošla. Nije neka cifra naravno niti je toliko bitno nego me interesuje kako sad ide neka procedura, da li će se taj iznos vratiti u raspoloživa sredstva ili moram kad jedne prilike odem u banku da to priupitam ili tome slično. U pitanju je iračun otvoren pre par meseci. Nisam se do sada susretao sa ovim ''problemom'', sve do sada je ovih par meseci prolazilo lagano i bez greške.
 
Sinoć prebacih 200 kinti da uplatim pripejd dopunu za A1 ali na zadnjem koraku napisa neki error, odnosno da istekla sesija (fazon autentifikacija tokenom) i sad mi stoji u rezervisanim sredstvima tih 200 dinara koje su namenjene za A1 a dopuna naravno nije prošla. Nije neka cifra naravno niti je toliko bitno nego me interesuje kako sad ide neka procedura, da li će se taj iznos vratiti u raspoloživa sredstva ili moram kad jedne prilike odem u banku da to priupitam ili tome slično. U pitanju je iračun otvoren pre par meseci. Nisam se do sada susretao sa ovim ''problemom'', sve do sada je ovih par meseci prolazilo lagano i bez greške.
Ako je a1 skinuo sredstva moze da se desi i da ti sam bude novac vracen meni se to sa yettel dopunama desavalo skinulo pare a dopuna nije prosla pa mi bude u roku od max 1h samo od sebe stornirano i novac vracen na racun bez obavestenja
 
Pišeš A1 podršci kažeš da ti nije prošla dopuna a da su ti pare skinute sa računa i daš im prve četiri i poslednje četiri cifre kartice da proknjiže uplatu.
 
Sinoć prebacih 200 kinti da uplatim pripejd dopunu za A1 ali na zadnjem koraku napisa neki error, odnosno da istekla sesija (fazon autentifikacija tokenom) i sad mi stoji u rezervisanim sredstvima tih 200 dinara koje su namenjene za A1 a dopuna naravno nije prošla. Nije neka cifra naravno niti je toliko bitno nego me interesuje kako sad ide neka procedura, da li će se taj iznos vratiti u raspoloživa sredstva ili moram kad jedne prilike odem u banku da to priupitam ili tome slično. U pitanju je iračun otvoren pre par meseci. Nisam se do sada susretao sa ovim ''problemom'', sve do sada je ovih par meseci prolazilo lagano i bez greške.
I meni isto tako ima 20 dana. U sistemu (pozadinski) vide 200 dinara , ali ja ih ne vidim. Moracu opet da svtatim da to rese jednom.
 
Pišeš A1 podršci kažeš da ti nije prošla dopuna a da su ti pare skinute sa računa i daš im prve četiri i poslednje četiri cifre kartice da proknjiže uplatu.
Odradio sam ovo i u roku od par minuta stigla je poruka od A1 da je evidentirana uplata ali nisu dodali tih 200 dinara na već postojeći iznos koji sam imao na pripejd računu nego nešto posebno kao bonus dopuna koja važi naredna 3 meseca i tih 200 dinara mogu da se koriste za minute i poruke, stoji posebno u A1 app u odnosu na iznos koji sam već imao i prvo se to troši, isprobah na jednom pozivu. Očigledno imaju neki bug pa verovatno mora tako. A ipak moram i na kiosku uplatiti neki dinar jer ovaj glavni iznos što mi ističe prekosutra će nestati ako se uplatom ne ''spase''. U Rajfajzen app i dalje se vodi kao rezervisano pa će se verovatno i to dovesti u red. Konfuzna situacija ali se bar donekle rešila, srećom te nije veći iznos od 200 dinara u pitanju :)
 
Gde uplacujete kredit, ja nigde nisam video tu opciju?
 
A1 prepaid dopuna na A1 sajtu.🙈
 
  • Like
Reagovanja: uji
Na sajtu A1 kao dopunu platnom karticom
Fun fact je što su ovo uveli na moj predlog po principu ako može plaćanje postpaid računa, mogu i dopune.
 
Nazad
Vrh Dno