Šta je novo?

Rage

ovo je uglavnom odlika Id-ovih igara i cudne perspektive, onako malo "u dubinu" prilicno neprirodne i onda normalno kod nekih ljudi izaziva mucninu
 
Igra je strava samo bole oci posle duzeg igranja tipa sat vremena.... nekako bode oci :D
Leti 60 fps-a sa 11.10 v2 drajverima i pecom. Nema zamucivanja textura.

Bole te oči jer si verovatno namestio LOD Bias na -1, a nisi upalio AA na 16 ili 32. Što znači da imaš 60Hz sa preoštrom slikom i bez smooth mousa. Mora da bole oči posle sat vremena gledanja u ekran sa takvim podešavanjima...

LOD bias je sa razlogom stavljen po defaultu na "0", ali ne... neko je iz želje da uoštri mutnjikave teksture to preštelao na -1, i koliko vidim svi ovi cfg fajlovi voze ta podešavanja. U principu može ali samo sa AA na 16 i naviše, u ostalim varijantama je bolje vratiti LOD Bias na "0". I cenim da smooth mouse opcija treba da bude uključena za PC - seta m_smooth "1"

Inače igru sam danas prešao. Reko bih da nema baš 15 sati igranja, ali je opet solidno duga. Drugi deo igre deluje mi malo smandrljan što se radnje tiče, dok je finalni deo igre reklo bi se totalno smandrljan, ko što je bio i za Doom3. Inače sad mi je jasnije na šta je Carmac mislio konkretno kada je govorio o kompresiji, broju poligona i razočaranim izrazima lica umetnika koji su radili na igri. Žali bože vrhunskog dizajna kada su teksture neujednačenog kvaliteta u igri. Mislim svaka čast za 60hz, cenim da to nije bilo lako izvesti na konzolama, ali su zbog toga preterano skresane mnoge druge stvari. PC verzija u pravom smislu te reči zapravo i ne postoji, a igra opet izgleda dosta dobro samo zahvaljujući domišljatim umetnicima, koji su na pravi način upotrebili nekoliko jeftinih trikova (sprajtovi i crtane pozadine) pored činjenice da su iskoristili jako dobro potencijal koji nudi megatekstura...

No bez obzira na ovo, u globalu gledano igra zbilja fino funkcioniše. Ambijent je sjajan baš kao i likovi koji su sa puno ukusa izmodelovani. Animatici su super kao i Ai, što je za svaku pohvalu (konačno da neko nešto uradi po pitanju Ai-a), a inače meni barem su fascinatni određeni detalji, kao što su na primer unikatna oštećenja na stepenicama i zidovima (stvarno se ništa ne ponavlja) i tome sl. Kažem opet šteta što su teksture skresane jer je time praktično onemogućeno igri da u tom vizuelnom delu u potpunosti zablista.

Inače kruži priča da će id možda da izbaci DLC sa texture pack-om za PC koji bi popravio jedan određeni deo tekstura kako bi sve bilo ujednačeno. Ali opet, videćemo šta će biti od svega toga na kraju...
 
Poslednja izmena:
Ja vise ne znam sta da uradim sa ovom igrom,taman sam mislio da se sve sredilo sa patch-om,kad ono opet novi problemi.... patch mi je sredio teksture to stoji,ali zato mi igra cesto ostaje "zaledjena" pogotovo kada prelazim iz jednog u drugi deo (kao pocne da ucitava i tu zakuca),zatim mi se desava da mi se posle nekog vremena cela slika bukvalno "rastopi" gube se i boje i ivice i sve postaje kockasto,totalni haos.....
Jer ima neko slicnih problema ili je to ipak nesto do moje masine ili ko zna cega,inace stavio sam 11.10 prew 2 drivere,patch,a os je win7 32
 
prosto nikome ne verujem na rec da mu igra ne radi sa poslednjim update-om :p
meni sljaka cak i kad stavim multiS na 32 a imam ati i to bi trebalo da pravi neke probleme...
Inace ne opada mi ispod 50fps radi na 60 i ponekad opadne 57-58... a najnize sto mi je tako opalo odjednom je bilo 54fps-a

inace opet koristim .cfg :)
//HD Config v2.0 By FusedCore
echo "^1 Loading the HD Config v2.0 by FusedCore..."
//cvar_restart //use this setting to use the games default settings
cvaradd s_lockListener -1; seta s_lockListener 0; echo "^1Setting the Cvar listener to unlock the settings so this game can use the config..."
seta jobs_numThreads 1; echo "^1Setting the threads..." //CPU Threads Use 0-12 for the number of threads your system has. Lower Numbers are better and Use this only if your having Stuttering or hanging.
seta com_videoRam "2048"; echo "^1Setting the Video memory size..." //sets the Video Card memory Set this to the amount you have in MB
cvaradd com_synctotime -1; echo "^1Disabling the framelimiter..." //Use this command to disable the 60fps locker
seta com_maxfps "120"; echo "^1Setting the fps to your settings..." //limits the frames to 60 can be changed to what you desire
seta fc_maxcachememoryMB 4092; echo "^1Setting the File Cache size..." //Increases the default file cache size to completely eliminate the popins
seta image_anisotropy "16"; echo "^1Setting the Ansistropy Filtering..." //Using the highest setting here but you can set as 2, 4 or 8
seta image_usecompression 0; echo "^1Disabling the Image Compression..."
seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR"; echo "^1Setting the image filtering..."
seta image_blend "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR"; echo "^1Setting the image blending"
seta image_preload "1"; echo "^1Enabling preloaded Images..."//Use preload images when ever possible
seta image_lodbias "-1"; echo "^1Setting the image LoD..." //LoD settings
seta image_ignoreHighQuality "0"; echo "^1Setting the HQ images..." //Sets up for using HQ gfx
seta image_ignoreLowQuality "1" echo "^1Setting the LQ images..." //ignores the low textures
seta image_useCache "1"; echo "^1Setting the image cache..." //Enabled Cache to allow the textures to load properly without popping
seta image_cacheMegs "4092"; echo "^1Setting the cache maxsize..." //Cache size in Megabytes
seta image_cacheMinK "10"; echo "^1Setting the cache minsize..." //Cache minimum size in kilobytes
seta r_aspectRatio "1"; echo "^1Setting the Aspect Ratio..." // 0=4:3, 1=16:9, 2=16:10, 3=5:4 TFT, -1 custom
seta r_fullscreen "1"; echo "^1Setting the fullscreen option..."
//seta r_customAspectRatioV "10"
//seta r_customAspectRatioH "16"
seta r_swapInterval 0; echo "^1Setting the Vsync option..." //VSYNC 1 enabled, 0 diabled
seta r_useHighQualityPostProcess "1"; echo "^1Setting the HQ post proccessing..." //Fore High Quality post proccessing
seta r_shadowsHighQuality "1"; echo "^1Setting the HQ Shadows..." //Fore High Quality shadows
seta r_displayRefresh "0" //keep it so the engine doesn't double render a frame
seta r_renderer "best" //highest rendering options
seta r_multiSamples "8"; echo "^1Setting the MultiSampling..." //Set this to 16 or 8 if you're having low-fps as 32 is the Max Multi-sampling
seta r_useHBAO "1"; echo "^1Setting the Ambient occlusion..."
seta r_useRenderThread "1" // 0 Disable or 1 Enable threaded rendering useful for newer cards to increase performance.
seta r_visDistMult "1"
seta r_useMotionBlur "1"; echo "^1Setting the Motion Blur..." //use blur
seta r_skipBump "0"
seta r_skipSpecular "0"
seta r_skipNewAmbient "0"
seta r_shadows "1"; echo "^1Setting the Shadows..."
seta r_cgFragmentProfile "best"
seta r_cgVertexProfile "best"
seta vt_lodBias "0"; echo "^1Setting the Visual Texture LoD..." //LoD settings
//below is cache settings And advanced GFX settings
echo "^1Setting the Textures type..."
seta vt_pageimagesizeuniquediffuseonly2 "8192"
seta vt_pageimagesizeuniquediffuseonly "8192"
seta vt_pageimagesizeunique "8192"
seta vt_pageimagesizevmtr "8192"
seta vt_maxPPF 64; echo "^1Setting the Pages per file..." //Set this to 64 for Quad-cores CPU's or higher, 16 or 8 for dual-cores CPU's
seta vt_preload "1"; echo "^1Setting the Visual Textures to Preload..."
//Begin Advanced GFX Filtering and Sharper Images. Comment these 3 lines out if you are having issues or don't like the way it looks.
echo "^1Setting the Visual Texture Filters"
//seta vt_filter "GL_NEAREST, GL_NEAREST_MIPMAP_LINEAR"
seta vt_envf "GL_TEXTURE_ENV, GL_TEXTURE_ENV_MODE, GL_MODULATE"
seta vt_blend "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR"
//End of Advanced GFX Filtering
seta vt_useCache "1"; echo "^1Setting the Visual texture cache..."
seta vt_cacheMegs "2048"; echo "^1Setting the cache maxsize..."
seta vt_cacheMinK "10"; echo "^1Setting the cache minsize..."
seta vt_ignoreHighQuality "0"; echo "^1Setting the HQ Visual Texture..."
seta vt_ignoreLowQuality "1"; echo "^1Setting the LQ Visual Texture..."
//Begin HD Settings
echo "^1 -Loading the HD Settings..."
seta vt_qualityhdplossless "1"
seta vt_qualityhdppower "1"
seta vt_qualityhdpspecular "1"
seta vt_qualityhdpnormal "0"
seta vt_qualityhdpdiffuse "1"
seta vt_qualitydctpower "100"
seta vt_qualitydctspecular "100"
seta vt_qualitydctnormal "100"
seta vt_qualitydctchroma "100"
seta vt_qualitydctluma "100"
seta vt_maxlockedpages "2048"
//HD Image settings
seta image_qualityhdplossless "1"
seta image_qualityhdppower "1"
seta image_qualityhdpspecular "1"
seta image_qualityhdpnormal "0"
seta image_qualityhdpdiffuse "1"
seta image_qualitydctpower "100"
seta image_qualitydctspecular "100"
seta image_qualitydctnormal "100"
seta image_qualitydctchroma "100"
seta image_qualitydctluma "100"
seta image_maxlockedpages "1024"
//End HD Settings
echo "^1 -HD Settings Loaded..."
//seta vt_maxaniso 4; echo "^1Setting the Visual Texture anisotropy..." //Set this to 0 if your having lots screen tarring issues and do NOT set this higher then 4 otherwise it will corrupt the Mega-Textures
echo "^1-If you Have seen NO Unknowns above this line then it has all been Loaded without errors-"
echo "^1 ...HD Config v2.0 by FusedCore Loaded, Enjoy the game!!!"

Ja vise ne znam sta da uradim sa ovom igrom,taman sam mislio da se sve sredilo sa patch-om,kad ono opet novi problemi.... patch mi je sredio teksture to stoji,ali zato mi igra cesto ostaje "zaledjena" pogotovo kada prelazim iz jednog u drugi deo (kao pocne da ucitava i tu zakuca),zatim mi se desava da mi se posle nekog vremena cela slika bukvalno "rastopi" gube se i boje i ivice i sve postaje kockasto,totalni haos.....
Jer ima neko slicnih problema ili je to ipak nesto do moje masine ili ko zna cega,inace stavio sam 11.10 prew 2 drivere,patch,a os je win7 32

Sta ocekujes sa AMD procesorom :p
inace meni je patch sredio sve ostalu sem tekstura xD ko ce ga znati... oduse bez ovog config fajla koji koristim radi igra malo slabije ali tecno bez ikakvog seckanja itd... jedino sto mi se desava sa config fajlom je da mi u toku ocitavanja mape napise RAGE.exe not responding i onda odjednom nastavi da radi :d to ne znam sta je
 
Poslednja izmena:
Ja sam juče snimio taj novi pach rešeni svi problemi kod mene ;) i sve fecera kao i pre pacha ali sada nema texture load-a, da i nigde više nisam primetio ono skakanje textura na likovima, podešavanja 16x10rez 4xaa sve ostalo high i v-sync on iz igre naravno.:banana:
 
Poslednja izmena:
Ja sam apsolutno ubeđen da su svi oni koji kažu da im Rage radi kako treba lažovi, a pogotovo oni koji to tvrde od početka :-devil-:

Pošto meni sada Rage kao radi "kako treba", idem malo da sedim u ćošku.

Što se tekstura tiče, trebaće tu jedan patch od par desetina GB, a njega će verovatno da naplaćuju :p
 
Poslednja izmena:
pa naravno Nvidia

pa nije samo to, igra valjda sama podesava nivo detalja prema sistemu koji imas

ja sam vise zaintrigiran celom pricom o tome koliko sve puca i raspada se nego samom igrom. danas cu da je instaliram da vidim zbog cega se carmac prodao :p
 
Eto kod mene nece lepo da radi..... :( a sve sam probao,ajde da nisam pa se ne bih ni malo nervirao.
Nije poenta u tome da li mi je igra extra ili nije pa da mi je zao sto mi slabo radi,nego sto je to sad vec stvar principa,zasto ne mogu da je podesim da lepo radi kada nikada do sada ni sa jednom igrom nisam imao problema...to me izuzetno nervira i podstice da je namestim,mada kako stvari stoje - tesko!
Nesto razmisljam mozda mi u sistemu fali neki drugi driver ili neka glupost koja je neophodna za normalan rad,skoro sam reinstalirao win,pa mozda nesto nisam instalirao,joooj ni sam ne znam......
 
Aoo ATI-jevci polovinu i vise postova zatrpali njihovim problemima, ciju god konf. vidim ko ima problem, ono stoji ATI :p... Kupite Nvidiju i terajte;)
 
Nije sto imam nVidia-u, nije da zelim da se kur*** niti da zabadam bilo kome prst u oko, ali ja stvarno mogu da kazem da mi igra radi kako treba. Skoro sam je presao do kraja i iskreno seckala nije ni malo.

Ono sto sam imao je 2x zamrzavanje igre u jednom nivou, na 2-3 sekunde, ali tome sam kasnije nasao razlog. Bilo zbog toga sto sam u config stavio texture od 8k, za koje je optimum 1500MB memorije na grafickoj, ali moja ima nesto manje od 900MB (GTX260).

Texture nisu ostre, mutnije su, tu nema sta, ali igra mi stvarno radi bez ikakvih problema, a graficka mi ne prelazi 70C. Nivoi se ucitavaju jako brzo, cak je i sam ulazak u igru brzi nego kod vecine naslova koje sam igrao ove godine. Texture su vec ucitane kad se spawnujes, par puta samo sam jedva primetio ucitavanje nekih textura u "daljini", ali i to je trajalo manje od sekude.

Igra nije krekovana, original je, nisam je kupio nego dobio preko steam-a. Pri instalaciji mi je trazila da skinem nove drajvere, a posto sam imao zadnje stable, skinuo sam zadnju betu. Nekoliko dana posle igra je uradila update i to je to sto se tice instalacije.

Ako ja nemam nikakvih problema sa grafickom starom 2 i vise godine, mogu da zamislim kako radi onima sa novijim modelima, moguce da su i texture bolje.
 
Poslednja izmena:
mjok nije to merenje one stvari, ati vs nv je odavno prevazidjena prica

koliko sam ja citao po forumima zale se da ne radi ni na jednoj grafickoj onako kako treba... a ipak losije radi na ati-ju, da ne pricamo da vizuelno nije nikakva revolucija ... sto ce reci skrsili i zbudzili engine primarno zbog konzola, jer pc im nije u fokusu

nije bas sve ni u drajverima, ima nesto i u developerima igara
 
Ovde prvenstveno treba kriviti Id, a tek onda AMD i Nvidiu. Valjda igra treba u startu da bude prilagodjena aktuelnom hardveru, a ne obrnuto. Odrade port ofrlje, a onda krivicu svale na drajvere. Da su se vise potrudili oko porta i optimizacije, moglo je sve u startu da radi koliko-toliko normalno (dok se neki sitni bagovi mogu pripisati drajverima), ali ovako je lakse i jeftinije, narocito kada su se zadovoljili brojem (PC) preordera.
 
^Normalno.
Ovo je nevidjeno njesra od igre. Dva sata sam se mucio oko raznih drajvera, confing fajlova, patcheva od 1GB i nista!!!
Gameplay nista spektakularno - monotono, linearano... Klasicna "hodnik" pucacina sa vozilima.:vomit:
Definitivno je ovo najveci promasaj u istoriji ID-a i najveci promasaj u ovoj godini. Ocekivao sam makar da ce igra normalno da radi, da ce biti optimizovana a za gameplay sam predosjecao da nece biti nesto Bog zna sta.
 
e i ti ga pretera :)
igra je veoma dobra ako izuzmemo problem sa driverima...engine ima ogroman potencijal, samo kada bi mu sredili malo texture. napucavanje je vrh i AI fenomenalan.
igru bih najbolje opisao kao hibrid izmedju HL2 - FC2 - Bioshock - Borderlands. ja sam stigao negde do polovine i nisam se smorio, naravno moglo je bolje ali daleko od toga da je raspad
 
Pa od id-a se i očekuje old school koridor fps, po meni su čak i preterali sa ovim trčaranjem napred-nazad.
 
e i ti ga pretera :)
igra je veoma dobra ako izuzmemo problem sa driverima...engine ima ogroman potencijal, samo kada bi mu sredili malo texture. napucavanje je vrh i AI fenomenalan.
igru bih najbolje opisao kao hibrid izmedju HL2 - FC2 - Bioshock - Borderlands. ja sam stigao negde do polovine i nisam se smorio, naravno moglo je bolje ali daleko od toga da je raspad

Zamisli da si za ovo dao 50e i ne mozes normalno da igras?! Kako bi se osjecao? Ovo zasluzuje pljuvacinu samo tako. Sta treba da odajem priznanje ID Software-u jer su skoro 10 godina radili na ovom neuspjelom multiplatformskom tech-demou, sta li je vec?! Sa prosjecnim gameplay-om i pricom koja te sigurno ne moze natjerati da igru predjes do kraja.
Podbacili su u svakom smuslu. Doom 3 je barem dobro izgledao i nije bio ovako bagovit.
 
Aoo ATI-jevci polovinu i vise postova zatrpali njihovim problemima, ciju god konf. vidim ko ima problem, ono stoji ATI :p... Kupite Nvidiju i terajte;)

ja imam phenom x3 720 i ati 5850 i nijedan jedini problem nisam imao. malo sam čekao duže dok se nije skinula (ko bi rekao da je 4mbit tako sporo ustvari), mada bilo je i nekih downloada između. kad sam napokon skinuo taman je izašao i onaj v2 drajver, bukvalno isto veče. instalirao igru, ubacio .cfg fajl koji je neko od vas okačio ovde na forum (zahvaljujem na tome) i pokrenuo je bez ikakvih problema. kad bi je tako pokrenuo sa desktopa i ušao u igru bilo je dovoljno da uradim jedan 360 okret i sve teksture su ostajale učitane do sledećeg pokretanja igre. nakon patcha sam izbacio cfg i primetio da se učitavaju stalno ali jako brzo i onda sam ubacio onaj novi cfg sa steam foruma za high end varijantu i sad nema učitavanja tekstura uopšte čak i na samom početku kad bih radio onaj okret.
 
Meni se klasican koridor pucacina nikako ne slaze sa ovim ovde okruzenjem i setingom. Stalno hocu da imam vise slobode levo-desno, a ono na sve strane nevidljivi zidovi. Za Quake, Doom3, i mracni zamak Wolfenstein mi to nije bio problem, uspeli su da odrzavaju tenziju u toj klaustrofobiji, ali mi je ovde to tupavo i dosadno... skucen pored svog prostransva apokalipticnog sveta... Opet nije ni kao HL2 koji vuce napred zbog fantasticne price i za mene mnogo boljeg okruzenja...
Igra je za mene daleko ispod ovih igara koje sam spomenuo, a i mnogih drugih u tom zanru.
 
Po meni igrica je nepodnosljivo ruzna i sakata jedini razlog zbog kog sam joj poklonio 22gb prostora je to sto cekam jos neki update za samu igru i amd novi catalyst ako tada ne zablista dzaba su krecili....Carmack je toliko pricao o toj igri bla bla bla konferencija covek je zazvalavio 2 i kusur sata o milionima kodova, najave, silni traileri bice navodno konkurent za igru godine ja mislim da je konkurent za FAIL godine... IGRA MILENIUMA CE BITI Battlefield 3 i u skorije vreme nece imati konkurenta :Dx
 
Ja bih razdvojio priču o igri od tehničke priče koja prethodi igranju. Činjenica je da 18GB izaziva suze u očima kada posedujete SSD, da mnogima sa "wannabe" OpenGL drajverom igra ne radi baš sjajno, da ni ovi sa "proper" OpenGL podrškom inicijalno nisu mogli iz interfejsa da podese parametre od zanačaja za svoju konfiguraciju, da je igra razvijana paralelno za sve platforme sa ograničenjima koja su pretežno konzole nametnule. Na drugoj strani imate grafiku koja istina nije ujednačena ali dovoljno često pokazuje kvalitet koji oduševljava, odličan AI, odličan dizajn i zanimljivu atmosferu i gameplay. Naravno uvek može bolje ali kako sam Carmack kaže to se ne isplati jer ko igra za raju i zanemaruje taktiku...
 
Poslednja izmena:
Ja se slazem da je on razvijao igru za vise platformi, na igri je radjeno vise od 6 godina i na kraju kad su trebali da skinu kajmak uvideli su ili ce uvideti da je mlecna mast samo 1.6% = fit :Dx to je kad hoce covek dupetom na vise stolica.
 
Majko mila, kakvo ***** od igre. U stvari, pokusaji da je pokrenem jos su i bili ispunjeni nekom dozom adrenalina i radosti. Kad sam je konacno pokrenuo, prvo su mi skoro usi prokrvarile, jer se igra pokrece na najglasnijim mogucim podesavanjima za zvuk. Kad sam i to resio, dobio sam glavnog lika visine oko 30 cm (pogledajte u pod i procenite visinu sa koje gledate) i "endzin" koji svakih sekund zamrzne sve na 2 sekunda. I to dok stojim u mestu i zurim.. ni u sta. Ako, gle drskosti, pomerim misa, situacija je jos gora. Da bi utisak bio potpuniji, na sve strane, umesto neke teksture, zjape rupe. To mi se poslednji put desilo kad sam igrao Tomb Raider na S3 kartici (zaboravih oznaku modela, nesto 3D.. aha, Virge 3D sa 4MB memorije!). Kad sam i taj problem, nekako, "progutao", sacekao me visokoumni dijalog: "I am Dug and you are a lucky son of a bitch!". Igrica je trebalo da se zove "dizel" ili "bb show". Posle ove "revolucije", pocecu vise da cenim cak i grafiku u Duke Nukem Forever.

Ipak, mislim da je najtuznija cinjenica da Wolfenstein 3D ostaje jedina originalna igra celokupne PC ere. Ocigledno je da vise niko ni ne ume da smislja igre, sve se vrti samo oko grafike i zvuka. U stvari, vec godinama i nemamo nove igre, nego samo za staru igru dobijamo vecu rezoluciju i podrsku za N.n zvuk i, eventualno, za neki novi kontroler. Rage = Quake (koji ne radi) = Doom = Wolfenstein 3D. I sve ostale FPS igre vuku iste korene, a ostali zanrovi igara vuku svoje korene iz igara za Spectrum/Commodore. Definitivno cu da izvucem Spectrum iz prasine (jos uvek radi, tada su ih tako pravili) i da pustim Elite, Jet Pac ili Jumping Jack, da zaista uzivam u igranju. Na kraju krajeva, sve te 3D igre (ukljucujuci Wolfenstein 3D) oslanjaju se na ideju filovane vektorske grafike koju je uvela.. gle cuda - Elite. Pre ravno 27 godina.
Right on, commander.
 
Igra je ODLICNA! Sto je vise igram sve je bolja. Nego ovo je PC soba. Naravno da ovde nije bitna sama igra, vec kako radi na novim azdajama. I kakva je grafika i koliko frejmova. A o igri se i ne prica. I posle kazu da su konzole krive. Pa na konzolama ne moze da se vrti 3d mark i da se hvalis po komsiluku. Vama je samo to poenta, a ne sama igra.
 
Igra je cist "idi-donesi" prosek (sto nije tipicno za iD) bez price i dubine (sto je tipicno za iD), sa prosecnim napucavanjem u hodnicima (opet tipicno za iD) bez trunke interakcije sa okolinom (...), i u kojoj su likovi ispali iz "Generic wasteland cowboy" kataloga i sluze da ti samo kazu "idi i donesi". But hell, kapiram da je na konzolama i konzolnim igracima igra ODLICNA.
 
bravo kuzmo
samo malo bolji rasplet...sto nije pokrao mad maxa za kraj neki klifhenger da napravi sa bosom bolesnim plakao bih od srece...
artvrk artvrk i samo artvrk, kao u stara dobra vremena...i sochka bre da objasnjava...to su mi oduzeli jos od duma 3...blasfemija!
nadam se novom folautu sa tech 5 endzinom...
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno