Civil je napisao(la):Filipenko, potpuno si u pravu za COD2. Igra je uzasna. Bas to sto kazes, uopste ne moras da pucas, tvoji saborci ubijaju neprijatelje a sto se tebe tice dovoljno je samo da ides napred. Jer, tek kada krenes ka njima oni nestaju i pojavljuju se iz daljine ponovo... apsolutno nista ali nista ne zavisi od tebe... nevidjeno nesto... kakva glupost... da ne pricam o tome sto je igra smesno laka... stvarno se ne secam da li je i prvi deo bio takav... znam da mi se svideo... znaci, verovatno nije... ali sve i moze da prodje, ali to sto se neprijatelji stalno pojavljuju dok ne krenes prema njima, pa to je strasno...
Jeste pozitivni korak unapred u okviru date definicije, ali sama definicija je loša po mom mišljenju. Ne treba ići u takvu i toliku krajnost, želim da makar malo doživim neku promenu ritma, u smislu "ajde ovde su mitraljeska gnezda, sad ću da se uštekam i poskidam ih snajperom pa ću posle da jurnem". Ne, ovde se takav pristup ne nagrađuje, naprotiv, sankcioniše se. Neprijatelj će se sponovati sve dok se ne krene u juriš i dođe na to mesto. Ne kapiram gde je tu uživanje. Možda nekome jeste ali mene nakon 30 ponovljenih istovetnih akcija jednostavno smori.patch033 je napisao(la):@Civil
A jeste primetili ti i Filipenko da je ovo NASTAVAK serijala?
Problem je u tome sto ovde igru komentarisu sa nekog svog idealistickog stanovista. Znaci projektovao svak u glavi kako CoD2 treba da izgleda i kad je vidi takvu kakva je sigurno se nisu sve kockice slozile.
Ne shvatam sta se to ocekivao od nastavka CoD2? Igra je od pocetka uradjena u jednom maniru i tako zacementirana ima svoje obozavaoce.
Jeli trebalo da bude neskriptovana - nije!
Samo pozitivni korak napred u okviru vec date definicije!
Spellforce je fenomenalan, definitivno ulazi u moj top20, posebno sa expansionima Breath Of Winter i Shadow of the phoenix koji divno upotpunjuju priču i razjašnjavaju samu bit postojanja Rune Warriora. Medjutim mešavine rpga i rtsa globalno imaju vrlo malo veze sa fpsovima :d Tj. to nije fps niti ima bilo kakve veze sa time.patch033 je napisao(la):@Filipenko
Ma ni meni se ne dopada definicija 100%, ali sta je tu. Dobro si rekao nekoga sve smori, a nekoga ne, opet stvar ukusa. Opet je neosporno da je CoD2 pozitivan korak napred.
Slozicu se sa tobom da buduci FPS-ovi bi trebali da imaju tu formu Far Cry i Chroma ( Nisam igrao Spellforce, kakav je?), pa naprimer i taj CoD. Dakle i ja vise preferiram taj pristup, takticki izbor oruzja i raznoliki pristupi za osvajanje terena. Da li ce to biti buducnost FPS-ova videcemo. Evo Far Cry je izasao pre 2 godine, a da i dalje koncepcijski su sve igre strogo skriptovane.
patch033 je napisao(la):.
A jeste primetili ti i Filipenko da je ovo NASTAVAK serijala?
Problem je u tome sto ovde igru komentarisu sa nekog svog idealistickog stanovista. Znaci projektovao svak u glavi kako CoD2 treba da izgleda i kad je vidi takvu kakva je sigurno se nisu sve kockice slozile.
Ne shvatam sta se to ocekivao od nastavka CoD2? Igra je od pocetka uradjena u jednom maniru i tako zacementirana ima svoje obozavaoce.
Jeli trebalo da bude neskriptovana - nije!
Mi samo iznosimo objektivne mane igre. Uopste ne idealizujem. Promenili su neke stvari koje su u prvom delu bile normalne i time su usrali igru.
Mislim da je ovo odgovor na moje stalno preispitivanje zasto mi se CoD2 nije svideokada sam toliko uzivaou kecu i jos vise u MP-u!filipenko je napisao(la):Ono je nekome zanimljivo? Meni je CoD2 ubedljivo najdosadniji fps godine, bez ikakve konkurencije! Gomila naskriptovanih event-ova na koje se ne može uticati ili je uticaj minimalan, klasičan antipod onoga što bi Ameri nazvali "rewarding unrepetitive gameplay experience". Postoji samo 1 put do cilja (koji se ponekad u nekim misijama "grana" pa možete da birate da li ćete uništiti bunkere A, B pa C, ili B pa C pa A. I sve sve maksimalno naskriptovano i totalno frustrirajuće u smislu da postoji samo jedan jedini način prelaska - da se zaletite i to je to, jer ako to ne uradite neprijatelj će se spawnovati do beskonačnosti u tom sektoru!? Totalno bezveze, igrač nema ama baš nikakav osećaj da učestvuje i da od njega zavisi nešto. Što je najgore time se najviše oduševljavaju ljudi kojima je D3 bio smor "jer se stalno nešto spawnuje".
Ne znam za druge, ja želim da kad me smori mitraljez uzmem snajper pa ih skidam jednog po jednog, pa onda običnu pušku itd. Ovde je bilo kakvo razmišljanje i taktiziranje totalno obesmišljeno nauštrb repetitivne i sulude akcije koja u početku deluje intrigantno i adrenalinski nabijeno, ali kad se shvati da je sve skriptovano i kad se ponovi po 75. put smori.
Da sve bude još lepše, napravio sam eksperiment gde sam jedan kompletan nivo u sovjetskoj kampanji prešao ne ispalivši nijedan metak, već samo jurišajući ka Švabama računajući da će ih moji saborci pobiti. Ej, bre, ceo nivo bez ispaljenog metka. A neko je gore pitao "a koliko si puta zaginuo u CoD2". Ja sam tokom cele sovjetske i pola britanske kampanje zaginuo jednom, samo da vidim koliko trebaju da me pune da bih zaginuo, tj. da proverim da nisam neranjiv. Strašno! Igrao sam na medium, i naravno, pošto na mene adrenalin ne deluje baš toliko i volim da razmišljam dok igram nikad nisam išao kao junak golim prsima na mitraljesko gnezdo. U Codu2 je fps ubijen u smislenosti raznolikog napucavanja. Totalno. Što je neoprostivo za fps.
Mene je ovo iznerviralo i u CoD:UO - 2x sam zaginuo na istom mestu pa kao skontao odakle ulaze, pa cu da ih pobijem... Naravno istrosio sam municiju.filipenko je napisao(la):Jeste pozitivni korak unapred u okviru date definicije, ali sama definicija je loša po mom mišljenju. Ne treba ići u takvu i toliku krajnost, želim da makar malo doživim neku promenu ritma, u smislu "ajde ovde su mitraljeska gnezda, sad ću da se uštekam i poskidam ih snajperom pa ću posle da jurnem". Ne, ovde se takav pristup ne nagrađuje, naprotiv, sankcioniše se. Neprijatelj će se sponovati sve dok se ne krene u juriš i dođe na to mesto. Ne kapiram gde je tu uživanje. Možda nekome jeste ali mene nakon 30 ponovljenih istovetnih akcija jednostavno smori.
byMaX je napisao(la):Probaj na 7800GT ili GTX sa novim drajverima, sve na max i extra u 1280 x 960 sa 8x AF i 4xAA - ako imaš giga memorije, nema da secka! Jeste da igra uopšte nema veze sa mozgom kad je realnost u pitanju, ali može da zabavi...
znachi da je radeon truogx-x je napisao(la):LOL
recimo samo da nema nikakvih night googles u Q4 i sve ti je jasno.
Ja recimo imam dijamtralno odrugacije misljenje! Mislim da samo klinci imaju vremena da pikaju neke igrice koje ih "uvlace" ne znam ti koliko dubiozno (NOLF i SHOGO, to apsolutno nisu, jer su u pitanju i dalje extra napucavanja, tako da tu definitivno gresis)!face je napisao(la):Sto li se vise ne prave FPS kao Shogo:Mobile Armour division ili NOLF2. Nekako te uvuku u sebe. Ovo mi vise lezi za neke klince od 12-13 godina. Blah, smor sve u svemu.
Nemoj biti tako isključiv. "odrastao sam pa hoću čistu pucačinu bez lutanja" je tvoja preferencija, neko voli drugačiji fps ili čak rpg (ja ću igrati Oblivion, a tu ima mnogo lutanjaNedjo je napisao(la):Ja recimo imam dijamtralno odrugacije misljenje! ...
Ko god je zaista odrastao, nema vremena da se pored gomile zivotnih problema bavi visesatnim lutanjem u nekom virtuelnom svetu!
Ne, to znači da u konzoli treba da ukucaš "r_renderer ARB" i restartuješ..._Silent_ je napisao(la):znachi da je radeon truo![]()
U opste isam iskljuciv. Samo kazem koji je moj stav. Sto sam stariji imam manje vremena. Dakle faceova poenta da je Q4/D3 za klince od 12-13 godina i to zbog "povrsnost" koju on u kontekstu svog posta insinuira, jednsotavno ne stoji!byMaX je napisao(la):Nemoj biti tako isključiv. "odrastao sam pa hoću čistu pucačinu bez lutanja" je tvoja preferencija, neko voli drugačiji fps ili čak rpg (ja ću igrati Oblivion, a tu ima mnogo lutanja). Pitanje je samo koliko imaš vremena za igranje, a da li i to malo vremena koje se igraš pucaš non stop bez razmišljanja ili se štekuješ i cvikaš kao u FEAR-u, i uživaš u tome, to je druga stvar...
Jasno u pitanju su samo licna misljenja i smatram da nisi u pravu za ovu usamljenostface je napisao(la):Tvoje misljenje i kraj price, isto kao sto sam ja izneo moje. Cak mi se i cini da si prilicno usamljen u stavu da je Q4 super, ali ok imas pravo na to.
filipenko je napisao(la):Sve je stvar mišljenja, samo što bih ja svima kojima Q4 nije makar solidan ukinuo pravo na slobodno mišljenje :d Ja zaista ne razumem (a ne verujem ni da oni znaju) šta očekivati od fpsa. Bolje da se polako šaltuju na vožnje, strategije, rpg...Mislim, Q4 je klasičan fps. Mogu ja da razumem stav da nema tu nekih bitnih gameplay inovacija ali ne mogu da razumem stav da to automatski čini igru lošom. To apsolutno implicira da onaj ko to kaže ne igra fpsove, generalno.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari