Šta je novo?

Quake 4 - Oficijelni tred

Uf sad me podseti. Shogo uz Battlezone su mi jedne od najboljih igara ikad.
 
Bice malo OT ali battlezone i warzone 2100 zasluzuju da ih pomenemo. Igre su vanvremenske!
 
Filipenko, potpuno si u pravu za COD2. Igra je uzasna. Bas to sto kazes, uopste ne moras da pucas, tvoji saborci ubijaju neprijatelje a sto se tebe tice dovoljno je samo da ides napred. Jer, tek kada krenes ka njima oni nestaju i pojavljuju se iz daljine ponovo... apsolutno nista ali nista ne zavisi od tebe... nevidjeno nesto... kakva glupost... da ne pricam o tome sto je igra smesno laka... stvarno se ne secam da li je i prvi deo bio takav... znam da mi se svideo... znaci, verovatno nije... ali sve i moze da prodje, ali to sto se neprijatelji stalno pojavljuju dok ne krenes prema njima, pa to je strasno...
 
Civil je napisao(la):
Filipenko, potpuno si u pravu za COD2. Igra je uzasna. Bas to sto kazes, uopste ne moras da pucas, tvoji saborci ubijaju neprijatelje a sto se tebe tice dovoljno je samo da ides napred. Jer, tek kada krenes ka njima oni nestaju i pojavljuju se iz daljine ponovo... apsolutno nista ali nista ne zavisi od tebe... nevidjeno nesto... kakva glupost... da ne pricam o tome sto je igra smesno laka... stvarno se ne secam da li je i prvi deo bio takav... znam da mi se svideo... znaci, verovatno nije... ali sve i moze da prodje, ali to sto se neprijatelji stalno pojavljuju dok ne krenes prema njima, pa to je strasno...

daaaa... ovo je potpuno simptomaticno ali za Q4...

Znaci udju moji saborci, i ja mogu da kuliram 100 ali kad udjem ima da pocne rokanje... znaci 1:1...

Skriptovane sekvence... da, stvarno odigrah Q4, potppuno neverovatno nelinearna i tako malo skripti... noooooootttttttt....

2:2...

Sto se tice atmosfere... kidam glavu da je bolja u COD2...

Ali da nema skripti ne bi bilo ni igara...

Jer sve je zasnovano na skriptama, ali da ne cepidlacimo...
 
Poslednja izmena:
@Civil

A jeste primetili ti i Filipenko da je ovo NASTAVAK serijala?
Problem je u tome sto ovde igru komentarisu sa nekog svog idealistickog stanovista. Znaci projektovao svak u glavi kako CoD2 treba da izgleda i kad je vidi takvu kakva je sigurno se nisu sve kockice slozile.
Ne shvatam sta se to ocekivao od nastavka CoD2? Igra je od pocetka uradjena u jednom maniru i tako zacementirana ima svoje obozavaoce.
Jeli trebalo da bude neskriptovana - nije!
Samo pozitivni korak napred u okviru vec date definicije!
 
Ljudi, aj' sad lepo svi da se poredjamo uza zid, pa da nas Marti strelja... :d :p


p.s. SHOGO rula!!! Cepao sam ga na Diamond Viper-u V330 i posle na Voodoo-u. Tu mi je negde disk, sad ste me bas bacili u neku nostalgiju... Smrc... :)
 
lol :)))) shogo:mobile armor division ! keva igrica !!!!:p
 
patch033 je napisao(la):
@Civil

A jeste primetili ti i Filipenko da je ovo NASTAVAK serijala?
Problem je u tome sto ovde igru komentarisu sa nekog svog idealistickog stanovista. Znaci projektovao svak u glavi kako CoD2 treba da izgleda i kad je vidi takvu kakva je sigurno se nisu sve kockice slozile.
Ne shvatam sta se to ocekivao od nastavka CoD2? Igra je od pocetka uradjena u jednom maniru i tako zacementirana ima svoje obozavaoce.
Jeli trebalo da bude neskriptovana - nije!
Samo pozitivni korak napred u okviru vec date definicije!
Jeste pozitivni korak unapred u okviru date definicije, ali sama definicija je loša po mom mišljenju. Ne treba ići u takvu i toliku krajnost, želim da makar malo doživim neku promenu ritma, u smislu "ajde ovde su mitraljeska gnezda, sad ću da se uštekam i poskidam ih snajperom pa ću posle da jurnem". Ne, ovde se takav pristup ne nagrađuje, naprotiv, sankcioniše se. Neprijatelj će se sponovati sve dok se ne krene u juriš i dođe na to mesto. Ne kapiram gde je tu uživanje. Možda nekome jeste ali mene nakon 30 ponovljenih istovetnih akcija jednostavno smori.

Uopšte nisam projektovao, dakle, kako sam ja umislio da Cod2 treba da izgleda, naprotiv, kritikovao sam u tom smislu i Cod1 zbog čega su me mnogi prozivali da sam lud, kao što će verovatno i sada. A sad su taj koncept odveli u jednu krajnost kakva je po mom mišljenju pogrešna. Zamislite sada da takva igra traje mnogo duže. Užas. Opet, prema mom ukusu. Chrome, Far Cry i sl. sam želeo da traju što duže i iako su bile dugačke uvek sam žalio i želeo još. Ovde nakon 2 sata nemam više šta da vidim i želim da se što pre završi da bih deinstalirao. Na kraju nisam ni želeo da završavam igru.
Naravno, opet ponavljam, ovo se sve odnosi na SP segment koji u svetu 80% kupaca jedva i da pogleda, ili pogleda 1-2 nivoa, i odmah krene da cepa multi koji je sasvim druga priča i oko koga je fama i pravljena, i za Cod1 i za Cod2. Problem je kad ta fama dođe do review-era i/ili običnog korisnika koji onda taj filing prenosi i na segmente igre koji zaslužuju kritiku.

A za Battlezone se priključujem, jedna od top10 igara koje sam ikad igrao. Warzone je već umeo da smori zbog dužine i repetitivnosti, 150 nivoa, stalno muke sa istraživanjem i akvizicijom novih tehnologija pri čemu uvek na svakoj sledećoj mapi protivnik ima 1-2 tehnologije iznad mojih postojećih što je prouzrokovalo mnogobrojne muke, frustracije i, posle ko zna koliko pređenih nivoa, opasna nerviranja :)
 
@Filipenko

Ma ni meni se ne dopada definicija 100%, ali sta je tu. Dobro si rekao nekoga sve smori, a nekoga ne, opet stvar ukusa. Opet je neosporno da je CoD2 pozitivan korak napred.
Slozicu se sa tobom da buduci FPS-ovi bi trebali da imaju tu formu Far Cry i Chroma ( Nisam igrao Spellforce, kakav je?), pa naprimer i taj CoD. Dakle i ja vise preferiram taj pristup, takticki izbor oruzja i raznoliki pristupi za osvajanje terena. Da li ce to biti buducnost FPS-ova videcemo. Evo Far Cry je izasao pre 2 godine, a da i dalje koncepcijski su sve igre strogo skriptovane.
 
patch033 je napisao(la):
@Filipenko

Ma ni meni se ne dopada definicija 100%, ali sta je tu. Dobro si rekao nekoga sve smori, a nekoga ne, opet stvar ukusa. Opet je neosporno da je CoD2 pozitivan korak napred.
Slozicu se sa tobom da buduci FPS-ovi bi trebali da imaju tu formu Far Cry i Chroma ( Nisam igrao Spellforce, kakav je?), pa naprimer i taj CoD. Dakle i ja vise preferiram taj pristup, takticki izbor oruzja i raznoliki pristupi za osvajanje terena. Da li ce to biti buducnost FPS-ova videcemo. Evo Far Cry je izasao pre 2 godine, a da i dalje koncepcijski su sve igre strogo skriptovane.
Spellforce je fenomenalan, definitivno ulazi u moj top20, posebno sa expansionima Breath Of Winter i Shadow of the phoenix koji divno upotpunjuju priču i razjašnjavaju samu bit postojanja Rune Warriora. Medjutim mešavine rpga i rtsa globalno imaju vrlo malo veze sa fpsovima :d Tj. to nije fps niti ima bilo kakve veze sa time.
A uskoro će i drugi deo, sa nikad odgovarajućijim nazivom Blend of perfection :p
 
patch033 je napisao(la):
.
A jeste primetili ti i Filipenko da je ovo NASTAVAK serijala?
Problem je u tome sto ovde igru komentarisu sa nekog svog idealistickog stanovista. Znaci projektovao svak u glavi kako CoD2 treba da izgleda i kad je vidi takvu kakva je sigurno se nisu sve kockice slozile.
Ne shvatam sta se to ocekivao od nastavka CoD2? Igra je od pocetka uradjena u jednom maniru i tako zacementirana ima svoje obozavaoce.
Jeli trebalo da bude neskriptovana - nije!

Mi samo iznosimo objektivne mane igre. Uopste ne idealizujem. Promenili su neke stvari koje su u prvom delu bile normalne i time su usrali igru.
 
filipenko je napisao(la):
Ono je nekome zanimljivo? Meni je CoD2 ubedljivo najdosadniji fps godine, bez ikakve konkurencije! Gomila naskriptovanih event-ova na koje se ne može uticati ili je uticaj minimalan, klasičan antipod onoga što bi Ameri nazvali "rewarding unrepetitive gameplay experience". Postoji samo 1 put do cilja (koji se ponekad u nekim misijama "grana" pa možete da birate da li ćete uništiti bunkere A, B pa C, ili B pa C pa A. I sve sve maksimalno naskriptovano i totalno frustrirajuće u smislu da postoji samo jedan jedini način prelaska - da se zaletite i to je to, jer ako to ne uradite neprijatelj će se spawnovati do beskonačnosti u tom sektoru!? Totalno bezveze, igrač nema ama baš nikakav osećaj da učestvuje i da od njega zavisi nešto. Što je najgore time se najviše oduševljavaju ljudi kojima je D3 bio smor "jer se stalno nešto spawnuje".

Ne znam za druge, ja želim da kad me smori mitraljez uzmem snajper pa ih skidam jednog po jednog, pa onda običnu pušku itd. Ovde je bilo kakvo razmišljanje i taktiziranje totalno obesmišljeno nauštrb repetitivne i sulude akcije koja u početku deluje intrigantno i adrenalinski nabijeno, ali kad se shvati da je sve skriptovano i kad se ponovi po 75. put smori.
Da sve bude još lepše, napravio sam eksperiment gde sam jedan kompletan nivo u sovjetskoj kampanji prešao ne ispalivši nijedan metak, već samo jurišajući ka Švabama računajući da će ih moji saborci pobiti. Ej, bre, ceo nivo bez ispaljenog metka. A neko je gore pitao "a koliko si puta zaginuo u CoD2". Ja sam tokom cele sovjetske i pola britanske kampanje zaginuo jednom, samo da vidim koliko trebaju da me pune da bih zaginuo, tj. da proverim da nisam neranjiv. Strašno! Igrao sam na medium, i naravno, pošto na mene adrenalin ne deluje baš toliko i volim da razmišljam dok igram nikad nisam išao kao junak golim prsima na mitraljesko gnezdo. U Codu2 je fps ubijen u smislenosti raznolikog napucavanja. Totalno. Što je neoprostivo za fps.
Mislim da je ovo odgovor na moje stalno preispitivanje zasto mi se CoD2 nije svideokada sam toliko uzivaou kecu i jos vise u MP-u!
Mislim sta je bilo, bilo jei bilo je dosta! Zaista nemam potrebu da igram na istu foru jos jedan MP, ali sa extra prebudzenom grafikom. Bolje da su osmislili neku promenu i unapredili gameplay, nego sto su krkali nesretnu Q3 masinu do iznemoglosti.
Mozda za godinu dana, kada padne u zaborav i stigne jo sjaca grafika, sednem pa sa uzivanjem odigram. Sada utisak ostaje mrljav...
 
Probaj na 7800GT ili GTX sa novim drajverima, sve na max i extra u 1280 x 960 sa 8x AF i 4xAA - ako imaš giga memorije, nema da secka! Jeste da igra uopšte nema veze sa mozgom kad je realnost u pitanju, ali može da zabavi...
 
hmmm... moram ovo da pitam...
pre dan-dva sam inst. Q4, preshao par nivoa, i malo se zabrinuo...
Da li prvih par nivoa izgleda kao da se svo vreme nosi nightgogles?
(chiste ivice, samo je skoro sve u nijansama zelene, ma znate vec kako izgleda :) )

Poshto, imam radeon9000 koji mi je ranije pravio neke problemchice i sada ga je utakao zbog q4-ke, pa sam malo paranoichan da nehsto nije u redu, da igra ne izgleda kao shto bi trebalo... inache, meniji mi izgledaju ok, samo mi je malo chudno da prvih par nivoa su 'u mraku'... ( ?? )
poz.
 
LOL

recimo samo da nema nikakvih night googles u Q4 i sve ti je jasno.
 
filipenko je napisao(la):
Jeste pozitivni korak unapred u okviru date definicije, ali sama definicija je loša po mom mišljenju. Ne treba ići u takvu i toliku krajnost, želim da makar malo doživim neku promenu ritma, u smislu "ajde ovde su mitraljeska gnezda, sad ću da se uštekam i poskidam ih snajperom pa ću posle da jurnem". Ne, ovde se takav pristup ne nagrađuje, naprotiv, sankcioniše se. Neprijatelj će se sponovati sve dok se ne krene u juriš i dođe na to mesto. Ne kapiram gde je tu uživanje. Možda nekome jeste ali mene nakon 30 ponovljenih istovetnih akcija jednostavno smori.
Mene je ovo iznerviralo i u CoD:UO - 2x sam zaginuo na istom mestu pa kao skontao odakle ulaze, pa cu da ih pobijem... Naravno istrosio sam municiju.

Ali daleko od toga da sam protiv izdavanja takvih igrara. FEAR, Sam 2 i Q4 su se pojavili u isto vreme prakticno, sta da su sva tri naslova horor FPS-ovi koji lice na Half-Life?? Disperzija raznovrsnosti je ono sto cini ovaj deo godine tako slasnim :) zar ne?
 
byMaX je napisao(la):
Probaj na 7800GT ili GTX sa novim drajverima, sve na max i extra u 1280 x 960 sa 8x AF i 4xAA - ako imaš giga memorije, nema da secka! Jeste da igra uopšte nema veze sa mozgom kad je realnost u pitanju, ali može da zabavi...

Meni je lepo radio na HIGH 800x600,bez AA i AF , sa high quality special efects, na kompu iz potpisa, samo sto je ponekad seckalo kada je trebalo nesto da ucita sto vec nije iskesirao...
Inace kao sto rece Max, igrao sam malo igru na pocetku, i bio mi je smor, pa sam onda presao sa komandom "give all"...prosto nisam mogao da sacekam rocket luncher :D
 
Obrnuh i ja Q4. Nista posebno, meni uopste ne odskace od slicnih naslova tipa D3, U2 (jes da je matoro al se sad setih) itd. Cak sta vise potpuno mi je isto kao vec navedeni D3. Potpuno linearno, dosadno, non stop save and load.
Grafika je ok, mada ne volim sto ne mogu spoljasnjost nikako da urade. Igru sam obrnuo na 1280x1024, sve na high bez aa, na Venice 3000+, 2 giga rama i 6600GT o/c i fino radi 90% vremena dok onih 10% su mesta gde ume da padne fps i do 20.
Sto li se vise ne prave FPS kao Shogo:Mobile Armour division ili NOLF2. Nekako te uvuku u sebe. Ovo mi vise lezi za neke klince od 12-13 godina. Blah, smor sve u svemu.
 
Znaci...kraj.

smorio sam se i pao je unninstall.

toliko od mene...
 
face je napisao(la):
Sto li se vise ne prave FPS kao Shogo:Mobile Armour division ili NOLF2. Nekako te uvuku u sebe. Ovo mi vise lezi za neke klince od 12-13 godina. Blah, smor sve u svemu.
Ja recimo imam dijamtralno odrugacije misljenje! Mislim da samo klinci imaju vremena da pikaju neke igrice koje ih "uvlace" ne znam ti koliko dubiozno (NOLF i SHOGO, to apsolutno nisu, jer su u pitanju i dalje extra napucavanja, tako da tu definitivno gresis)!
Ko god je zaista odrastao, nema vremena da se pored gomile zivotnih problema bavi visesatnim lutanjem u nekom virtuelnom svetu!
Ja sam intenzivni igrac poslednjih deset godina i igrice su mi se pretvorile u terapiju, cije su mi kure potrebne svaki dan, ali kako se priblizavam tridesetoj imam sve manje i manje vremena za prevelike doze! Tako da su mi igre poput Q4 prava mera!
P.S

jeos jednom da ponovim: "cak sta vise" je pleonazam! Odluci se ili je "cak" ili je "sta vise"?! (zapravo je jedno te isto, tako da ti nisu potrebna oba u recenici)
 
Nedjo je napisao(la):
Ja recimo imam dijamtralno odrugacije misljenje! ...
Ko god je zaista odrastao, nema vremena da se pored gomile zivotnih problema bavi visesatnim lutanjem u nekom virtuelnom svetu!
Nemoj biti tako isključiv. "odrastao sam pa hoću čistu pucačinu bez lutanja" je tvoja preferencija, neko voli drugačiji fps ili čak rpg (ja ću igrati Oblivion, a tu ima mnogo lutanja :)). Pitanje je samo koliko imaš vremena za igranje, a da li i to malo vremena koje se igraš pucaš non stop bez razmišljanja ili se štekuješ i cvikaš kao u FEAR-u, i uživaš u tome, to je druga stvar...
 
Upravo to sto max rece. Glup mi je ceo taj princip da se cimam da mi neko ne izleti, pokupi health, napucaj xyz likova. Nema nikakvog smeka, neke specificnosti. Ok je to sto kazete sta sam ocekivao to sam i dobio. Mada to ne znaci da je Quake 4 dobra igra. Prosek cist, mozda i ispod toga. Bice milion takvih naslova. U2 je po meni apsolutno isto ko i Q4 mozda kraci malo. A niko ga se vise ne seca. Jer je bio plitak. A na ovom i jednom durgom treadu kad neko pomenu Shogo i ja posle Battlezone svi samo setno uzdahnuse.

Sto se tice uvlacenja u svet meni je Quake trebalo 15 i vise dana da prodjem, tolko o tome kolko ko ima vremena. NOLF2 sam igrao preko mesec dana mislim. Igram kad stignem po sat,dva, kolko mogu, al mi uzivanje predstavlja. Pogotvo za NOLF2 koji sve jeste, al napucavanje nije. Cak mislim da je Max govorio da mu se ta igra svidjala. Taj stripski fazon je super, nekako zabavn, komican, ima i sunjanja i svega.
Quake sam se kao i Doom tera da predjem do kraja cisto iz inata jer mrzim bilo sta da pocnem a ne doteram kraju, i kao ajd da vidim kakva je ta grafika, verujuci do samog kraja da cu nesto propustiti, a i to sto me bf2 smorio bio pa rekoh aj da promenim malo.
Kad bi Q4 sumirao jednom recju (grafiku ne gledam, meni licno nije nista posebno, daleko mi je bolja u Chaos Theory, al to je moje amatersko misljenje, zaista nemam pojma o SM3.0 i cemu sve ne) to bi bilo: plitko.
 
byMaX je napisao(la):
Nemoj biti tako isključiv. "odrastao sam pa hoću čistu pucačinu bez lutanja" je tvoja preferencija, neko voli drugačiji fps ili čak rpg (ja ću igrati Oblivion, a tu ima mnogo lutanja :)). Pitanje je samo koliko imaš vremena za igranje, a da li i to malo vremena koje se igraš pucaš non stop bez razmišljanja ili se štekuješ i cvikaš kao u FEAR-u, i uživaš u tome, to je druga stvar...
U opste isam iskljuciv. Samo kazem koji je moj stav. Sto sam stariji imam manje vremena. Dakle faceova poenta da je Q4/D3 za klince od 12-13 godina i to zbog "povrsnost" koju on u kontekstu svog posta insinuira, jednsotavno ne stoji!
SeriousSam je samo pucanje bez razmisljanja, Q4 je ipak mnogo drugaciji. Q4 ma koliko ima izlizanu SF pricu, ona kod pravh ljubitejla SF-a je i dalje dovoljno, pa da kazem, duboka i nije debilitet kao u SS-u (o FEAR "papazjaniji" sam se vec izjasnio). FEAR me je prilicno smarao u onm trenucima lutanja i lutanja kroz hodnike...
Ja recimo, ma kolko me vuce da vidim Oblivion gafiku, necu igrati tuigru zbog lutanja i razgovaranja/propitivanja NPC-ov... to je odvise vremenski zahtevno za mene (pa sta da ti pricam, kad ja ne znam kaa cu stici da pogledam Lost iako imam sve epizode i zzarku zelju da pogledam...)
 
Ne znam kako ne stoji? U smislu chinjenica je da Q4 ima ok radnju? Opet kazem, po meni, radnja nije to sto sam popalio xyz prekidaca u celoj igri i rekao posle ima radnju. Citam ovaj tred od pocetka, i ok jos sam i shvatao tvoju i Maxovu raspravu o grafici, ipak je to dosta strucnije, ali ovo je stvar mishljenja. Smesno je kad kazes da nesto sto je stvar licnog dozivljaja ne stoji i na osnovu toga svako ko kaze da je Q4 krs u smislu radnje nije upravu, naprosto jer ne mozes to kao za grafiku nicim da dokazes. Tvoje misljenje i kraj price, isto kao sto sam ja izneo moje. Cak mi se i cini da si prilicno usamljen u stavu da je Q4 super, ali ok imas pravo na to.
 
face je napisao(la):
Tvoje misljenje i kraj price, isto kao sto sam ja izneo moje. Cak mi se i cini da si prilicno usamljen u stavu da je Q4 super, ali ok imas pravo na to.
Jasno u pitanju su samo licna misljenja i smatram da nisi u pravu za ovu usamljenost
 
Sve je stvar mišljenja, samo što bih ja svima kojima Q4 nije makar solidan ukinuo pravo na slobodno mišljenje :d Ja zaista ne razumem (a ne verujem ni da oni znaju) šta očekivati od fpsa. Bolje da se polako šaltuju na vožnje, strategije, rpg...Mislim, Q4 je klasičan fps. Mogu ja da razumem stav da nema tu nekih bitnih gameplay inovacija ali ne mogu da razumem stav da to automatski čini igru lošom. To apsolutno implicira da onaj ko to kaže ne igra fpsove, generalno.
 
filipenko je napisao(la):
Sve je stvar mišljenja, samo što bih ja svima kojima Q4 nije makar solidan ukinuo pravo na slobodno mišljenje :d Ja zaista ne razumem (a ne verujem ni da oni znaju) šta očekivati od fpsa. Bolje da se polako šaltuju na vožnje, strategije, rpg...Mislim, Q4 je klasičan fps. Mogu ja da razumem stav da nema tu nekih bitnih gameplay inovacija ali ne mogu da razumem stav da to automatski čini igru lošom. To apsolutno implicira da onaj ko to kaže ne igra fpsove, generalno.

Lepo si ti to rekao ali može i jezgrovitije da se kaže: "Ko ne voli Q4 (karanfile) ne treba ni da živi" :d
 
Vrh Dno