Šta je novo?

Quake 4 - Oficijelni tred

Nedjo je napisao(la):
U opste isam iskljuciv. Samo kazem koji je moj stav....
...pa sta da ti pricam, kad ja ne znam kaa cu stici da pogledam Lost iako imam sve epizode i zzarku zelju da pogledam...

Pa onda se slažemo. Uopšte, slažem se sa tobom i kada je Q4 u pitanju, kao igra. A što se tiče "Lost"-a, nema ništa lepše nego leći uveče i spičiti par epizoda dok te oči ne izdaju :D Pitaj Delimira kako je prošao... :zgran:
 
filipenko je napisao(la):
Sve je stvar mišljenja, samo što bih ja svima kojima Q4 nije makar solidan ukinuo pravo na slobodno mišljenje :d Ja zaista ne razumem (a ne verujem ni da oni znaju) šta očekivati od fpsa. Bolje da se polako šaltuju na vožnje, strategije, rpg...Mislim, Q4 je klasičan fps. Mogu ja da razumem stav da nema tu nekih bitnih gameplay inovacija ali ne mogu da razumem stav da to automatski čini igru lošom. To apsolutno implicira da onaj ko to kaže ne igra fpsove, generalno.
Pa niko ne rece da je losa. Cini mi se da sam upotrebio reci prosecna, plitka, mozda jos koju. E sad ako je to nekom dovoljno onda bolje po njega, zar ne? Sa vise stvari ce moci da se odusevi. ;)
 
2 filipenko: cod2 i q4 su apsoltuno isti ...s tim sto cod2 je relativno zasnovan na istorijskim cinjenicama i ne znam ko tebi u igri brani da uzmes sniper i da se setas i kokas mitraljeska gnezda... fora je u tome sto je manje vise i realno da kad pobijes njih posle 20ak sec stizu sledeci da se ne bi ponovile smorne situacije iz MoH ustekas es pobijes pola grada i onda se mirno setkas i mirises cvece... jednostavno ljudi su imali drugi princip pri realizovanju svoje ideje... tebi se ne svidja ok i onako si poznat kao fanatican zaljubljenik u ww2 tematiku ;)

btw ko se smorio sa lakocom cod2 mogao je odmah na najtezi nivo da prebaci... jer tada uopste ne vazi varijanta da cekas saborce da odrade sve ili da se usetaks pa polako i pomalo da napredujes svakih 20 minuta po 100 m izginuo bi posle 5 min igranja... igra je takva da treba da prepoznas momenat kad ces da jurnes na neprijatelja a ne da se stekas iza coska i da ih ubijas jednog pojednog (sto nije nimalo dinamicno).. iizmedju ostalog cdo2 je pucacina kao i i q4 i smatram da im kao takvim ni netrab nikakva nelinearnost (samo da su im ubacili i 'rpg elemente' kaosto je statistika i prava papazjanija da bude)

poz
 
Malo se kasno prikljucujem.Igra me je totalno razocarala.Singl je teska beda.Lepo je graficki odradjeno ali sve ostalo je jadno.
 
Evo da i ja neso izjavim za Dnevnik :D Nisam se javljao u ovoj temi sve dok nisam presao Q4, a to uradih malocas. Sta ja znam, igra mi se svidja vise nego sto mi se ne svidja... Lepo je graficku odradjena. Mozda nije dovoljno strasna za moj ukus, bilo bi bolje da su na vise mesta ubacili naglo izletanje monstruma iz zidova/podova/plafona. Poslednja kraljica je jako laka. Napunis je prvi put onim sranjem na broju "0", zatim kada se pojave teleporti, uskocis gore, ustekas se na vrh i rokas je ko mutav dok tebe niko ne vidi. Skoro da sam je presao a da me nisu ni potkacili... Dakle bilo mi je zanimljivo igrati je. Sve u svemu, za moj ukus solidno... pozdrav i toliko :D
 
presoh, i... neje lose....

DA LI NEKO ZNA GDE DA NAJEM BOTOVE???????
 
Mmmmmmmmmmmmmm, presao Quake 4 pet puta za tri dana, sada ce mala pauza u obliku Starship Troopersa pa onda opet tri-cetri puta Quake 4...
 
Ljudi, je l' vama muka od Quakea??? Ili je to samo meni...
 
E 'fala Bogu, pa neka je i stupid angry bot... sa' ću opet da instaliram Q4 :)
 
Na stranicama id Softwarea pojavila se nova zakrpa za Quake 4 koja će najviše razveseliti igrače u čijom konfiguracijama kuca Intelov procesor. Naime, id Software i Raven su pri izradi spomenute zakrpe usko surađivali s Intelom, budući da se Quake 4 očajno vukao na Intel Hyper-Threading tehnologiji, kao i na sustavima sa više procesora (Intelovih dakako).

ftp://ftp.idsoftware.com/idstuff/quake4/win32/Quake4_1_0_5_Beta_Patch.exe
 
Cudi me ovo za Intel i HT ... ako se neko seca posta od pre u ovom tredu, ja imam Intel 3.0 HT na kome se nalazi FX 5950U ... koji totalno razbija sa rezultatima ... cak je zapanjujuce brzo.

M
 
starac je napisao(la):
Na stranicama id Softwarea pojavila se nova zakrpa za Quake 4 koja će najviše razveseliti igrače u čijom konfiguracijama kuca Intelov procesor. Naime, id Software i Raven su pri izradi spomenute zakrpe usko surađivali s Intelom, budući da se Quake 4 očajno vukao na Intel Hyper-Threading tehnologiji, kao i na sustavima sa više procesora (Intelovih dakako).

ftp://ftp.idsoftware.com/idstuff/quake4/win32/Quake4_1_0_5_Beta_Patch.exe

Ne razumem zasto navodis iskljucivo Intel i njegovu Hyper-Threading tehnologiju kada nova zakrpa donosi znatna unapredjenja kod dual core procesora a znamo da je na tom polju AMD zakon???
 
Moso je napisao(la):
Ne razumem zasto navodis iskljucivo Intel i njegovu Hyper-Threading tehnologiju kada nova zakrpa donosi znatna unapredjenja kod dual core procesora a znamo da je na tom polju AMD zakon???

id Software i Raven su pri izradi spomenute zakrpe usko surađivali s Intelom
 
starac je napisao(la):
id Software i Raven su pri izradi spomenute zakrpe usko surađivali s Intelom
Štaviše (ako se dobro sećam) Q3 je u početku bolje radio na Intelu... kasnije je ID izbacio zakrpljene DLL-ove optimizovane za Athlone i Durone (za K6-2 i 3 nije ni bilo svrhe truditi se, krš je krš :) )...
 
AMD je izbacio patch koji je omogucavao 3DNow!! instrukcije, koje je ... KRSH k6-2 i 3 podrzavao.

M
 
Dorry je napisao(la):
Znam da nije vezano za Q4, ali baziran je na engine-u D3ke (da ne pokrecen nov thread): U pitanju je Doom Classic koji ga mozete ovde preuzeti, tj na officijalnom sajtu:

http://cdoom.d3files.com/index.php

Nit imam doom3 (ne znam gde mi je, pa nisam mogao ni exp. da igram), nit imam dovoljno brz net da skinem ovo, al me zanima sta je ovaj dum klasik. Ocigledno neki mod, ali kakav?
 
mene interesuje Q2 bonus disk koji dolazi uz Q4, jel neko probao? utisci?!?
 
Civil je napisao(la):
Ljudi, je l' vama muka od Quakea??? Ili je to samo meni...
Samo tebi!
Ja sam ga s uzivanjem presao ponovo na tezem nivou, a onda posto minje bilo dosta ponovo sam instlirao DOOM3 i krenuo u nvu avanturu. Sad mi iz nekog razloga i DOOM3 izgleda bolje nego pre... (doduse igram ga na znaaato jacoj grafiki)
 
kimi je napisao(la):
Nit imam doom3 (ne znam gde mi je, pa nisam mogao ni exp. da igram), nit imam dovoljno brz net da skinem ovo, al me zanima sta je ovaj dum klasik. Ocigledno neki mod, ali kakav?
U pitanju je totalna konverzacija prvog DOOM-a! Ljudi su seli i za godinu dana izmodelirali komplenu prvu epizodu. Napravili svih devet nivoa od nule! Dakle ovo je pravi DOOM u DOOM3 endzinu (doduse samo rpva epizoda).
 
CamBieL je napisao(la):
mene interesuje Q2 bonus disk koji dolazi uz Q4, jel neko probao? utisci?!?
Pa u pitanju je klasicni Q2 sa oba MP-a i sa dodatnim vieo materijalom u vezi pravljenja Q4. Lep dodatak nema sta.
 
starac je napisao(la):
Na stranicama id Softwarea pojavila se nova zakrpa za Quake 4 koja će najviše razveseliti igrače u čijom konfiguracijama kuca Intelov procesor. Naime, id Software i Raven su pri izradi spomenute zakrpe usko surađivali s Intelom, budući da se Quake 4 očajno vukao na Intel Hyper-Threading tehnologiji, kao i na sustavima sa više procesora (Intelovih dakako).

ftp://ftp.idsoftware.com/idstuff/quake4/win32/Quake4_1_0_5_Beta_Patch.exe
khm... nesto im ne radi taj patch, barem ne na AMD-u na kome je jedino neko i testirao i objavio rezultat"

http://www.amdzone.com/modules.php?...s&file=index&req=viewarticle&artid=216&page=1

A daljim istrazivanjem doslo se do uzroka problema:

"Nvidia says there is an issue between the 1.05 multithreading and the 80 series driver multithreading support. They believe that the problem happens from the 81.84 drivers and on. They are working on fixing the issue, and Nzone will have a fix as soon as it is available. They believe early next week a new revision will be available that lets you toggle multithreading support on and off in their drivers for an immediate fix. For our testing we did use drivers beyond 81.84."

Navodno, ovi problemi se javljaju i na Intel sistemima. Ovo je nazlost podsecanje na vremena iz Q3 SMT podrske, koja je cas radila, s nije, i sve je zavisilo od konkretne masine odnosno drajvera instaliranih na njoj. Definitivno kompletan sistem mora da bude tako uredjen da se sve komponente "ponasaju" tako da su "svesne" SMT mogucnosti i da "znaju" kako medjusobno da dele resurse i u potpunosti eksponiraju svu snagu DualCore, odnosno DUalCPU sistema.
 
BTW, ovde je blo pljuvnja po Quakeovom IA-u! Da je doticna pljuvacina totalno neopravdana kao dokaz moze da posluzi ova mapa:

http://quake4.filefront.com/file/AI_Warzone;50192#Download

Poenta je da su dizajneri tako pravili igru da AI bude toliko pametan da ucini gameplay u duhu sa citavom igrom i serijalom. I u tome su definitivno uspeli. Da su hteli da prave drugaciju atmosferu i tip igranja, definitivno su imali sve mogucnosti na raspolaganju!
 
Gomila skriptovanih scena. Pogledaj malo forume, ljudi su dismantleovali taj .pak4 - ciste skripte. :( Nema bre AI-ja u Q3 i Doom-u skoro uopste, ali to nije neka mana za takve igre, zar ne?
 
@byMAX:
Potpuno si u pravu...
Cisto odsustvo logike... hail to FarCry & HL1...
 
Nedjo je napisao(la):
U pitanju je totalna konverzacija prvog DOOM-a! Ljudi su seli i za godinu dana izmodelirali komplenu prvu epizodu. Napravili svih devet nivoa od nule! Dakle ovo je pravi DOOM u DOOM3 endzinu (doduse samo rpva epizoda).

pa, ako su monsteri ostali isti kao u D3 (sudeci po screenshotovima), onda i nije bas. A i na forumu kazu da im nije bio cilj da naprave pravi D1 u D3 endzinu, nego mjesavinu.
 
Nazad
Vrh Dno