Šta je novo?

Quake 4 - Oficijelni tred

tigartg600 je napisao(la):
Ja bi ubacio veće puške i još više pucanja, :smoke: i par velikih bombi, i još malo pucanja

Ovo jedino ima smisla kada se govori o nedostacima skoro savršene Quake "četvorke".

Neka takav bude Quake5 i biće sve u redu.
 
starac je napisao(la):
Zašto je UT za pola koplja bolji od Q3 ja ne bih objašnjavao, jer bi to trajalo, a i mora se puno pisati.
da zato je ceo svet igrao Q3, a ne UT i igra ga i dalje.
no ti si prepozao taj skriveni kvalitet....
 
kUdtiHaEX je napisao(la):
Potpisujem, ja sam je presao tri puta, svaki put na razlicitom nivou tezine. E to je pravi Quake :)
lolchina!!!!! za ovu izjavu ahahah....:"PRESAO QUAKE" lol
 
Igra mozda i zazivi kao sto je zaziveo q3 izlaskom osp- moda,ali ako do sada nista nisu ozbiljnije izbacili :(( ne znam sta da kazem,u pocetku sam znao da ce biti tesko ******!!!
I jos jednom da dodam quake je multiplayer IGRA ne single!!!
 
Ser_Zile je napisao(la):
da zato je ceo svet igrao Q3, a ne UT i igra ga i dalje.
no ti si prepozao taj skriveni kvalitet....

Pa za koga su napravljena 3 dijela UT-a!? Za krave? Da li bi Epic izdavao nešto što niko ne igra?
To što se Q3 tebi više sviđa, i što se možda u tvom svijetu više igrao, ne znači da je bolji od UT-a. U Bugovom Game Masteru je UT dvije godine bio broj 1 na top listi, dok Q3 nije bio niti među prvih 10.
Davne 99 god. PC Play je uspio dobiti demo inačicu UT-a od Epica, i to 14 dana prije službenog objavljivanja na internetu.

Recenzija od 6 stranica, i to za demo. A zaključak:
Da se kojim slučajem radi o finalnoj inačici igre, a ne prvom testnom demu, mi bismo joj odmah odvalili ocjenu od jedno 108%. Tek toliko da zbunimo sve one koji se čude kako možemo jednoj igri dati ocjenu od 100%, a u rubrici protiv NIŠTA. Treba li išta više reći?
Mislim da nema ništa gore od raspravljanja sa fanovima, i to žestokim fanovima. :)
 
Passenger je napisao(la):
To sto kazes da lupetam i ja mogu shvatiti kao uvredu, to je bio moj objektivan osvrt na poslednji nastavak Quake-a, to sto si ti pisao i ja sam mogao nazvati lupetanjem, ozbijno :) ali se ne ponasam kao dete.Izneo si svoje misljenje ja svoje...
A to sto imas 'titulu' moderatora ne daje ti za pravo da se ponasas kao dete i da mislis da je tvoje misljenje najbitnije.
1. To nikako nije mogao biti "objektivan" osvrt, vec samo subjektivan
2. ja sam samo izneo subjektivno misljenje bez ulazenja u potencijalno racionalisanje (grafika, gameplay, texture, tralala) mog subjektivnog misljenja! Prema tome, to definitivno nije lupetanje, barem ne u onom obliku u kome si ti pokusao svoj post da ucinis objektivnim objasnjavajuci kako ovaj ili onaj apsket same igre ne valja i nije isti kao kod Q2 i Q3!
3. gde sam ja rekao da je moje misljenje najbitnije? I po cemu se ja ponasam kao dete?!
Vidis u zadnjoj recenici si dao klasican primer "lupetanja" jer izmisljas i stavljas u kontekst medjusobno ne povezane stvari...
 
starac je napisao(la):
Napravio bi bolju umjetnu inteligenciju. Protivnici su užasno glupi, no kako igra napreduje raste i broj neprijatelja da bi igra bila teža. Jako glup recept, koji se, čini mi se, nije koristio u Q2.
Apsolutno ti se samo cini! A2 nije imao nikakav AI, dok Q4 ima veoma dobar AI. Postoji na Netu jedna mapa gde na jednoj strani mape ulaze strogifikovani, a na drugoj obicni marinci. Prostorija ima niz prepreka i ti kao posmatrac tacno mozes da vidis kako ih razlicite strane razlicito koriste. S druge strane Strogosi se i onako ponasaju kao zveri i tako te i napadaju, bez mnogo "pametovanja"!
Napravio bi manje linearnu igru. Maštovitije bi dizajnirao prostorije, pa bi igra bila manje jednolična. Nije mi jasno zašto su izbacili skakanje?
Dijelovi igre sa vozilima su užasno lagani i linearni, pa su samim tim i dosadni.
Manje linearnu!? Pa u pitanju je klasicna pucacina! Nema tu puno mesta za nelinearnost. Delovi sa voznjom su tu cisto da bi napravio "break" iz klasicnog FPS okruzenja! Istu stvar imas i u jednom CoD-u!
Sto se tice dizajna nivoa, on je sve samo nije dosadan i jednolican! Apsolutno nemas ponavljajuce nivoe i svi su dizajnirani uz mnogo detalja, mnogo vise nego u bilo kojoj drugoj pucacini koja postoji trenutno na trzistu!! Ovamo kazes da ti je igra neozbiljna i detinjasta, a ovamo bi skakanje?! Pa jel marinci skakucu naokolo kad idu da ubijaju aliene?!
Kao što sam već spomenuo, Q4 mi je malo djetinjast, neozbiljan. Taj filing mi užasno smeta. Itd...
Razmisli ti jos malo na ovu temu, pa se usaglasi sam sa sobom! Jer kao volis UT, a Q4 ti je detinjas, onda nesto nije u redu sa tvojim licnim stavovima! Ako je neka igra detinjasta, odna je to UT... kako iz asto... trebalo bi mi mnogo prostora da elaboriram!
Dakle i ovdje je gameplay zapostavljen, a grafika stavljena u prvi plan. Q2 je sasvim druga priča.
Ovo je totalno subjektivno misljenje? Kad si zadnji put odigrao Q2?? Sta to po pitanju gameplaya (ako u opste mozes precizno definisati taj pojam) ima Q2, a Q4 nema!?
Opet velim, da se radi o nekom novom naslovu, nebi bio ni približno hvaljen. Kao i HL2.
Daleko je to od vrha.
Samo se dalje u raspravi nemoj poiziuvati na objektivnost, jer sve ukljucujuci i ovaj kraj je SUBJEKTIVNO tvoje misljenje!
 
Nedjo je napisao(la):
Ako je neka igra detinjasta, onda je to UT... kako iz zasto... trebalo bi mi mnogo prostora da elaboriram!

Ajde leba ti prosvetli nas zasto je UT losiji od Quake-a?! (ovo ce otici na Unreal vs. Quake tread :) )

Ne mogu a da ne zapazim kako vecina ovde savetuje onog koga citira da batali sa neozbiljnim pisanjem, a onda na kraju posta istu stvar urade?!
 
Pa za razliku od ostalih koji tvrde da ozbiljno pisu i insistiraju na OBJEKTIVNOSTI, ja nigde ne tvrdim da sam objektivan! Ja samo iznosim sopstveno misljenje, koje kao takvo mora biti subjektivno! Po tome je ono sto ja izlazem ozbiljno!

Zato je UT lostiji?! Pa prvo, je uporno pricam o Single Play strani Q4, tako da nevidim sta imam dodatno da ti objasnjavam. Drugo, Q4 multiplaj je graficki prepakovan Q3 multi, koji je milion puta zabavniji od UT-a, kod koga me nerviraju sitni likovi i OGROMNA oruzja!
 
starac je napisao(la):
Quake3 mi je djetinjast, pogotovo kad se poredi sa legendarnim UT-om.

UT je mnogo sporiji od Q3. Q3 je bio i ostao daleko dinamicniji a znamo i sami kako je UT prosto nestao a Q3 ostao u MP. Jedino sto je UT imao bolje od Q3 je CTF (neprevazidjei CTF-Face :)). U svemu ostalom je Q3 bio bolji (to je, naravno, moje licno misljenje). Uostalom, to i jasno pokazuju nastavci UT-a koji su usledili koji su bili sareni, daleko dinamicniji i veliki promasaj.

Quake 4 ima sve sto ima i Quake 2 - dobro atmosferu, dobru grafiku, pricu koja je manje-vise ok (iskreno, ne zanima me previse prica u Quakeu) i sto je najvaznije - odlican gameplay a to sve skupa pruza sjajnu zabavu na par dana.
 
starac je napisao(la):
Pa za koga su napravljena 3 dijela UT-a!? Za krave? Da li bi Epic izdavao nešto što niko ne igra?
To što se Q3 tebi više sviđa, i što se možda u tvom svijetu više igrao, ne znači da je bolji od UT-a.
naravno da je bolji od UT-a i samo originalni UT nesto vredi, a nastavci su dno dna!
od kad su BUG i PC Play neko merilo? :trust: mozda u tvom svetu jesu ali u mom sigurno nisu....
 
@Nedjo

Q2 je u to vrijeme imao odličan AI. Kakav AI ima Q4, danas kada su neke igre postavile standarde?
Ono što Q2 ima, a Q4 nema, jesu pametnije i maštovitije dizajnirani nivoi. Ne mislim na detalje. Protivnika je daleko manje, nego u Q4, ali su zato raspoređeni tako da to djeluje kao zasjeda. Puno puta mi se desilo da upadnem u prostoriju, pa da onda bježim, jer ne vidim odakle me gađaju. E onda se trebalo vratiti, izvidjeti, pa nastaviti. U Q2 si nekad morao bježati, spašavati vlastiti život. Itd...

Q4 je čista run&gun akcija kao i Serious Sam. Glupi alieni koji znaju tek osnovne radnje izmicanja sporijim projektilima iskaču pred oružje, ili se pojavljuju u hordama uz najavu djetinjastim kreštanjem. I tako kroz čitavu igru. Skroz nepotrebno.
Uz ovakav recept nije niti potrebno trošiti vrijeme na maštovitost. Malo detalja i dobre grafike sve zamaskira.

Kada kažem UT onda mislim na prvi dio, i samo na prvi dio. Šta je to u njemu djetinjasto?

Mislim da sam daleko objektivniji od tebe? Za Q4 mogu reći samo da je dobra igra, a da je vrh nikako. Još malo će početi izjave da je primjer kako se igre trebaju praviti.

@Ser Zile

Pa i mislim na originalni UT. Nastavci su loši i to dobrim dijelom jer su počeli kopirati Q3. Neki nivoi podsjećaju na Q3 što mi i ne smeta toliko, kao botovi-alieni.
Prvi, originalni UT je bio evolucija i revolucija kad je izašao. Donio je nevjerovatno glatku animaciju pokreta. Botovi u Q3 se kreću kao retardi. Donio je fenomenalan AI, nikad viđen do tada. Odlično osmišljene i dizajnirane nivoe, te opći vizuelni dojam za koji je zaslužan tada najsuperoirniji Unreal grafički engine. Ovo su činjenice. Ima toga još za puno za reći...

Spomenuo sam Bugovu GM top listu. To nema veze sa stavom Buga, to su glasovi igrača i to ne samo iz Hrvatske. A PC Play sam spomenuo iz razloga što odlično recenziraju i ocjenjuju igre, objektivni su, a i bave se samo igrama.
 
q4

Ne znam čemu tolika rasprava oko pucačina, meni mnogo više zavisi sa kim igram MP nego kakva je igra sama po sebi. I da može invert mouse :p . SP odavno igram tako što idem uz desnu ivicu i klikam na sve što naidjem i na kraju isklikam sve i otvorim vrata/otključam prolaz/spustim most... Bitno je da je zabavno u MP u i da su puce koje se koriste dobro izbalansirane tako da svako može efikasno da koristi ono što mu najviše leži.
 
starac je napisao(la):
@Ser Zile

Pa i mislim na originalni UT. Nastavci su loši i to dobrim dijelom jer su počeli kopirati Q3. Neki nivoi podsjećaju na Q3 što mi i ne smeta toliko, kao botovi-alieni.
Prvi, originalni UT je bio evolucija i revolucija kad je izašao. Donio je nevjerovatno glatku animaciju pokreta. Botovi u Q3 se kreću kao retardi. Donio je fenomenalan AI, nikad viđen do tada. Odlično osmišljene i dizajnirane nivoe, te opći vizuelni dojam za koji je zaslužan tada najsuperoirniji Unreal grafički engine. Ovo su činjenice. Ima toga još za puno za reći...
AI, animacija pokreta, grafika - sve su to najbitniji elementi jedne MP FPS igre :S:
ne moras vise nista pisati jer sve si vec rekao sto si imao, a to koji je engine bio superiorniji je pokazalo vreme koje su proveli na trzistu i broj naslova baziran na jednom i drugom....
 
@Ser Zile

Pa da, to su totalno nebitni elementi. :trust: To se vidi i u današnjim SP i MP igrama. Epicovci su još tada donijeli nešto neviđeno.

Podsjeti se ponovo kako to izgleda, pa uporedi AI, pokrete, svjetlosne efekte, efekte eksplozija...
Opstanak nekog enginea na tržištu i njegova upotreba, nemaju nikakve veze sa kvalitetom i mogućnostima. Zašto da neko kupuje bolji engine, a neće iskoristiti niti pola njegovih mogućnosti.
CryTek engine je jako dugo prisutan, a ko ga koristi?

Unreal engine je uvijek bio superiorniji od Doom enginea. Vidi kako izgleda modificirani U2 engine u SC Chaos Theory. O U3 engineu da ne govorim.
 
I da dodam da je ipak UT igra sa najvise modova (bez toga da omalovazavam Quake) ,tako da i to govori nesto o kvalitetu igre i brojnosti igracke zajednice.

pozzzzzzzzz
 
Inace rasprava QvsUt je okoncana pre nekih 3-4 godine u mp zajednici :)
Rupe jedne :)
 
q3 wins :D
 
voodoo_nbgd je napisao(la):
Možda bi ubacio rolplej elemente, questove i filmske prelaze između nivoa...

pa imas sve to :d "return back and find engenieer" , pa onda "report back to SArge" , pa "return and bring medic to team rhino", "report to infarmary" :D I tako daaaljee. :p sasvim dovoljno za jednu opustajucu igricu, a filmovi izmedju ne bi imali smisla, umesto toga imas renderovane cut scene-ove, real time, de ces bolje ;)

Iskreno, da su ubacili recimo jos RPG elemenata (a zaboravio si da ti budze i oruzja vremenom, pa dobijes brze trcanje i alternativno lecenje :eyebrows: ) ja bi se u Quake-u osecao ko ti kad bi ti u NWN ubacili da prebacujes pogled u RTS varijantu i pravis barake i footmene da branis grad, i da ti ubace lopatu iz heroja da mozes da restujes i trazis blago OMG
 
Poslednja izmena:
Nisam prelazio Q4 sp kampanju,iz prostog razloga zato što me je smorila na početku.Bacio sam se odmah na MP i ubijanje grafike :D
ekstremno zabavna igra sa odličnim mapama.
 
Corey je napisao(la):
Nisam prelazio Q4 sp kampanju,iz prostog razloga zato što me je smorila na početku.Bacio sam se odmah na MP i ubijanje grafike :D
ekstremno zabavna igra sa odličnim mapama.

Ma ljudi Q2 ima ubedljivo najbolje MP mape
 
Corey je napisao(la):
Nisam prelazio Q4 sp kampanju,iz prostog razloga zato što me je smorila na početku.Bacio sam se odmah na MP i ubijanje grafike :D
ekstremno zabavna igra sa odličnim mapama.


Zanimljivo... meni se SP pokazao izuzetno zanimljivim... dovoljno da ga predjem oko 6 ili 7 puta uzastopce za dve tri nedelje... i oko 10 puta sve ukupno od kako je izaso. FarCry i HL2 jedva da sam obrno 4 puta sve skupa.
 
Ma gde zanimljiva,
sve misije su tipa "idi od tačke A do tačke B i usput poubijaj sve nakaze"....samo je neka mala zagonetka umetnuta između.
 
Za razliku od drugih fpsova gde se ide od tačke C do tačke D i nakaze ubijaju, ali i teško ranjavaju...
 
Odigrao sam jedan deo igre i mogu reci da mi se svidja.Bolje mi je od DOOM-a,svakako i od FEAR-a koji me je smarao_Od Far Cry nikako.Ne znam koliko sam presao ali do sad me nije smorilo.Recimo do onog dela kad onaj sa 4 velike kandze iskoci iz zemlje.Na mojoj konfi igra radi dosta dobro u 1024 i na high.
 
Nazad
Vrh Dno