Šta je novo?

Praćenje pošiljki (2024 / 2025) - FAQ u prvoj poruci

Ja čekam još jedan dan da prođe 8 dana kako mi je paket sa temua na carini. Verovatno će vratiti paare ali paket sigurno videti neću....
 
Prispeo paket sa Temua pre nekoliko dana za ženu na moju adresu sa posla. Pošto znam da je moj kurir na bolovanju, preusmerim paket na paketomat blizu kuće. I sad kreće igranka sa statusima :ROFLMAO: Paket je vraćen u GPC, pa preusmeren na paketomat, pa vraćen ponovo u GPC, pa ponovo preusmeren u moju poštu na poslu. Stay tuned...
Samo da javim da je paket napokon u mojim rukama :) Iz moje pošte na poslu je preusmeren juče u paketomat, danas preuzet. Isprobao sam prvi put preko aplikacije otvaranje paketomata, preko BT, savršeno...
 
1000005344.jpg
Da li je neko imao ovakav slucaj? Zasto stalno vracaju prema HUB-u, zavrsi se carina, drze danima i vrate prema HUB-u i sve ispocetka. Tako za dva paketa narucena istog dana a paket koji je narucen par dana kasnije stigao pre par dana...
 
Креће колапс система са пакетима у Пошти.
Почели су да касне и домаћи Пост Експрес пакети, нарочито у задњих недељу дана.
Највише они који иду на територију Београда, отпремају их из ГПЦ Београд по Београским поштама за кашњењем од 1, 2, 3... дана. Затрпани су ''Тему'' пошиљкама којих има све више и више, и те пошиљке имају већи приоритет чак и од ''домаћег'' Пост Експреса.
Чак су почели из ГПЦ Београд да шаљу непрерађене Тему пошиљке широм Србије у локалне поште да они врше пријем тих пошиљака, па се тако може десити да вам на праћењу статуса пише да је пријем у Нишу, Јагодини, Пироту, Бору, итд. Конкретно, у Нишу, у поштама 18106 и 18108 им стижу пуни комбији Тему пакета и онда они на шалтерима врше ПРИЈЕМ тих пошиљака уместо ГПЦ Београд, па их прослеђују даље и због тога неке пошиљке прођу и два пута (или више) кроз ГПЦ. Сад у недељу су ишли људи из радне јединице Београд Центар у ГПЦ Београд да врше сортирање пошиљака. А поново почињу приче о ''јесени'' и '' *репризи'' ( *прошлогодишњих блокада ГПЦ-а).

Ево пар примера са праћења статуса пакета које сам слао а каснили су (Пост Експрес):

GS23VXx.jpeg


on4KShI.jpeg


cMp1jE3.jpeg


DBCBrKr.jpeg




А ево како је било ноћас у ГПЦ Београд (лошији квалитет јер је са видео снимка рађен ''screenshot''):
Могу да се препознају ''Тему'' пошиљке углавном, по паковању.

EuVC0dK.jpeg


c0c7Rfz.jpeg


fMZ0Dez.jpeg


N2AQjKb.jpeg


fU2Cm0o.jpeg


XbFh5hk.jpeg


TIp4bdH.jpeg


Ca6CJFN.jpeg



qnabNJ5.jpeg
.
dBqO360.jpeg
.
n4UPng8.jpeg
Jel moze link od video snimka?
 
Za posiljke sa Temu , pitanje je sta je zadatak Transfere.
Da li posiljke carinsku kontrolu prolaze u njihovom logistickom centru
ili na carinskim terminalima u okviru GPC BG,NS i Nis.


@Pegazbre

Prati temu - "ludilo" sa statusima je "kupovina vremena" dok se posiljke ne razvrstaju
i ne posalju ka lokalnoj posti.


@Chernobyl

Snimak je sa video nadzora u GPC-u
 
TEMU - PostExpress


PT00297....RS

2024-08-14 17:06
B2B, Electronically arrived

2024-08-16 20:22
B2B, Electronically arrived

2024-08-23 16:40
B2B, Electronically arrived

plus 200.000 posiljki za 10 dana

PT00496....RS

2024-08-23 14:52
B2B, Electronically arrived
 
Pogledajte prilog 455322
Da li je neko imao ovakav slucaj? Zasto stalno vracaju prema HUB-u, zavrsi se carina, drze danima i vrate prema HUB-u i sve ispocetka. Tako za dva paketa narucena istog dana a paket koji je narucen par dana kasnije stigao pre par dana...
Znam osobu kojoj se isto desilo
Paket se vraća nazad kada ima taj status
Razlog u ovom slučaju je bio što je stavljen uopšten poštanski broj tipa 11000/21000...
Mora se navesti tačan poštanski broj pošte kojoj pripada adresa
 
Sad najbolje da zbog toga vracaju ako je adresa i grad dobar...a kako je onda stigao treci paket narucen posle ovih a adresa na Temu nije menjana a i tu adresu tj grad i postanski broj Temu sam popuni. I ovde je prvo otisli na carinu, pa vracen, pa opet na carinu, pa prosao carinu pa opet vracen...

Verovatno je ovde problem to tumbanje paleta po gradovima zbog guzve.
 
Sad najbolje da zbog toga vracaju ako je adresa i grad dobar...a kako je onda stigao treci paket narucen posle ovih a adresa na Temu nije menjana a i tu adresu tj grad i postanski broj Temu sam popuni. I ovde je prvo otisli na carinu, pa vracen, pa opet na carinu, pa prosao carinu pa opet vracen...

Verovatno je ovde problem to tumbanje paleta po gradovima zbog guzve.
Takođe situacija da su naručena dva paketa sa opštim poštanskim brojem. Prvi je stigao a drugi je naručen mesec posle i nije stigao, odnosno vratio se. Za njega su iz Transfere rekli da je to razlog što se vraća -netačan poštanski broj 🙂
 
Pogledaj na postinom sajtu posiljku

Ako pokusam da pratim pakete preko poste, kaze da ne postoji paket sa tim brojem pa sem pracenja unutar Temu aplikacije ja ne znam kako jos da pratim paket. Sa Alija uvek narucijem na istu adresu i za NS mi stoji 21000 i nikad nije bilo problema a i sam Temu mi je na osnovu adrese i grada popunio ostatak informacija i za NS stavio 21000.

Ovde su narucena tri paketa, prva dva istog dana u razmaku od pola sata (zena i ja) a treci je narucen par dana kasnije, sva tri na istu adresu. Treci je stigao a prva dva imaju iste statuse tj tumbaju se od HUB-a do carine i nazad. Da nesto nije uredu sa adresom, cim bi stigao do carine, vratili bi ga nazad za Kinu, ne bi ga vratili u HUB pa opet u carinu, pa prosao carinu pa opet nazad u HUB.
 
Evo skoro 2 decenije od kad postoje PAK kodovi kod nas koji su uvedeni radi lakšeg sortiranja jer označavaju ne samo broj pošte već i rejon koji duži poštar. Pravilno adresovana pošiljka mora da sadrži i PAK kod koji retko ko i upisuje te pošta može ladno i da vraća pošiljke jer nisu pravilno adresovane. Jednostavno neće da lupaju glavom jer im nije to posao a pogotovo za pošiljke sa uopštenim brojem grada što bi tražili po ulici poštu kojoj treba proslediti pošiljku.
Nemoj da nas začudi ako jednog dana jednostavno nema pošiljki a da se bunimo ne pomaže, sami smo odgovorni za tačnost podataka.
 
To je mozda imalo ranije smisla kad si imao jedan stari racunar po centru za sortiranje (ili uopste nisi imao racunar) kome je bilo potrebno 10 sekundi da nadje kojoj posti pripada posiljka koja je adresirana samo sa ulicom i gradom (i uopstenim kodom za grad) pa da kazes ne mogu da nadju ili im je tesko, sporo i sl. Danas, kad imaju mogucnost da nose prenosne racunare/skenere bar kodova, mobilne telefone i sl mislim da nije tesko potrositi 10 sekundi da se nadje koja posta u gradu treba da preuzme posiljku pod uslovom da ne znaju napamet...
 
Izgleda su Transfera i Pošta zagrizli više nego što mogu da progutaju.

Necete da koristite Generator , a hocete da lupate gluposti ???

Koliki je procenat neurucenih PT...RS posiljki i urucenih van roka koji je predvidjen na Temu ?


@Pegazbre

Niko nije duzan da traci vreme i razmislja gde zivis , jer tebe mrzi da napises
tacnu adresu
 
  • Funny
Reagovanja: Ira
Necete da koristite Generator , a hocete da lupate gluposti ???

Koliki je procenat neurucenih PT...RS posiljki i urucenih van roka koji je predvidjen na Temu ?


@Pegazbre

Niko nije duzan da traci vreme i razmislja gde zivis , jer tebe mrzi da napises
tacnu adresu

Ne razumem kako si došao do ovoga da neko od nas lupa gluposti?
Prvo zašto bi koristio bilo kakav "svemirski modulator" - generator, kada svako od nas lepo upiše adresu na kojoj prima pošiljke od kako postoji online trgovina, gde je ta ista adresa upisana u zvanične lične dokumente Republike Srbije ... I pazi sada ovo na tu istu adresu svaki put stižu REDOVNO računi, prekršajne kazne, sudske presude...to nikako da zaluta kao paketi iz inostranstva i nikada ne fali ništa u ovome svemu što sam ti naveo.
Drugo, drugar je lepo napisao da ništa nije menjao što se tiče adrese kada je pre ove situacije sa "šetanjem" paketa dobio normalno porudžbine.
Treće, svako od nas je ostavio kontakt telefon pri svakoj porudžbini pa u koliko je "nuklearna fizika" da se upotrebi PDA, Google maps ili nešto treće može da posle neuspelog nalaženja tačne adrese izdvoji 15 sekundi vremena i pozove primaoca.
Četvrto, Transfera je firma koja je od jednom nastala i uzdigla se munjevitom brzinom u zadnjih 6-7 godina. Pitam se kako je baš uspela da dobije najjače logističke i špediterske poslove. Mislim da svi znamo kako. 😉
Uleteli su u posao sa Kinezima i oni to njima fakturišu bez obzira i ako se nisu ni malo potrudili da isporuče paket.
Očigledno imaš veze sa Transferom ili Poštom pa ih tako braniš.
Sada lepo pročitaj prvo, drugo, treće od ovoga što sam ti napisao pa budi realan i reci da li mi ili ti pišemo gluposti.
 
Da dodam još samo ovo.
Saobraćajac napiše prekršajni nalog iz adrese koja je u ličnoj karti, bez PAK koda, ne platiš u roku od 8 dana da bi platio 50% manje eto je čestitka bez greške da zaluta i ode u Žagubicu, a ti iz Novog Sada. Nije potreban nikakav generator i da ja jurim paket i radim njihov posao.
Najbolje bi bilo da odemo lično u Kinu i pokupimo pošiljku, a Pošta i Transfera naplate uslugu.
Naravno ovo što sam sve napisao ima smisla samo ako si lepo popunio adresu, ako već i to ne znamo da uradimo a naručujemo pakete sa drugog kontinenta onda bolje da se izštekamo sa interneta jer smo glupi kao noćn i to definitivno nije za takve osobe!
 
@Ratibor38

Sustina je da ukapirate znacenja statusa i da prvo vidite da li postoje slicni primeri.

Zbog toga stalno "gnjavim" sa Generatorom.
Shvatio sam da neko sa tim pitanjem hoce da me profilise po svojim nekim parametrima, pa sam zato i postavio pitanje.Vidi, nemam ja problem da meni paket stigne za mesec ili vise, imam problem kada neko vidi sansu da koristi priliku kako bi sve ovo prebacio u svoju korist.E, sa tim imam problem.A sto se tice generatora, pa ja sam postavio pitanje pre neki dan u vezi koriscenja generatora, to pitanje je obrisano.Tako da, uopste vise nemam nameru da pomisljam o generatoru.
 
I jos jedna stvar...Pises mi o generatoru na moje da mi iz call centra kazu da je paket u posti, da pise status "prijem", a da mi iz poste kazu da nije kod njih nego je jos uvek u GPC.Sta potrazujem u tom trenutku preko generatora?Ko od njih govori realno stanje paketa?
 
@Grga Pitić

Prvo morate da shvatite koliki je dnevni priliv posiljki iz inostranstva
i da je "obrada" drugacija u odnosu na domaci saobracaj.


Lepo je bezbroj puta na ovoj temi napisano sta cesto predstavlja problem i da za isporuke
iz inostranstva koje se vrse u gradskoj sredini treba napisati tacno koja lokalna posta
vrsi isporuku ( od kada su krenuli paketomati - pisite i broj paketomata )


Ja sam generisao i stalno generisem kodove i na hiljadama primera vidim realno stanje.
Jednostavno za PT...RS nema drasticnih kasnjenja i zastoja u isporuci.
Zato kazem da ne lupate gluposti , nego da gledate realno stanje.


O tim semama ko sa kim suruje nema svrhe raspravljati.
Ko i kako i kada je osnovao European Chinese Supply Chain ???


@Ratibor38

Generator je spomenut ko zna koliko puta i postoji detaljno uputstvo kako se koristi.

Sto se tice registrovanih posiljki - pratis statuse i tek kada vidis da je posiljka zaduzena za isporuku
a da nema obavestenja i da ti postar nije ostavio izvestaj ili te nije zvao - tek onda
"dizes frku"
Mozes da reagujes i ako je evidentiraju u lokalnoj posti pa krenu da je preusmeravaju.
 
@Grga Pitić

Prvo morate da shvatite koliki je dnevni priliv posiljki iz inostranstva
i da je "obrada" drugacija u odnosu na domaci saobracaj.


Lepo je bezbroj puta na ovoj temi napisano sta cesto predstavlja problem i da za isporuke
iz inostranstva koje se vrse u gradskoj sredini treba napisati tacno koja lokalna posta
vrsi isporuku ( od kada su krenuli paketomati - pisite i broj paketomata )


Ja sam generisao i stalno generisem kodove i na hiljadama primera vidim realno stanje.
Jednostavno za PT...RS nema drasticnih kasnjenja i zastoja u isporuci.
Zato kazem da ne lupate gluposti , nego da gledate realno stanje.


O tim semama ko sa kim suruje nema svrhe raspravljati.
Ko i kako i kada je osnovao European Chinese Supply Chain ???


@Ratibor38

Generator je spomenut ko zna koliko puta i postoji detaljno uputstvo kako se koristi.

Sto se tice registrovanih posiljki - pratis statuse i tek kada vidis da je posiljka zaduzena za isporuku
a da nema obavestenja i da ti postar nije ostavio izvestaj ili te nije zvao - tek onda
"dizes frku"
Mozes da reagujes i ako je evidentiraju u lokalnoj posti pa krenu da je preusmeravaju.
Vidi, da nisam barem 10 puta bio u situaciji da ne verujem kakve odgovore dobijam od strane zaposlenih u mojoj posti, ne bi pravio bilo kakve probleme oko paketa.Sta mislis, jel u redu da kurir postexressa napise izjavu kako je kod mene na kucnu adresu dolazio 5 puta, kako me je zvao 4 puta na telefon kako bi mi urucio paket, a ja ceo dan bio gajbi cekao da mi uruce paket?Posta prihvati njegovu izjavu i kraj.Da ne pisem o drugim primerima, potrajalo bi.Sve vreme govorim o mojoj posti.
Generalno je sad nastao problem zato sto sasvim jasno izbegavaju da daju prave statuse posiljke, jer su predvideli da ne mogu da isporuce posiljku sutra dan, vec daju sebi prostora da to bude za 3, 4 ili vise dana.Problem prebacuju iz lokalnih posti na GPC, zbog ociglednog razloga i dobrog alibija.Sto se tice konkretno ovog paketa kojeg drze u posti vec 4 dana, a za taj paket je Temu odgovorio da su spremni da mi refundiraju novac ako se status ne promeni, a promenio se.Naravno, nisam prihvatio da mi refundiraju novac, vec sam zeleo da sacekam.
Sami sebi prave ogroman posao jer ne stizu na vreme da isporuce pakete, i onda pakete koje trebaju da isporuce sutra dan, drze ih po jos koji dan vise, i u medjuvremenu im se tovare dodatni paketi, i eto klasicne price za strajk i povecanje plata.
 
To sa odugovlacenjem isporuka su poceli zbog bezobrazluka poslednje karike lanca postara/kurira. U mom kraju postar se pojavi samo 1 dan u nedelji. Moze mu se.
 
Ako sa Alija stizu paketi godinama a koristi se 21000 postanski kod (PAK kod nikad nigde nisam unosio vec kod poste), ako je od tri Temu paketa jedan stigao a sva tri su poslata na istu adresu, tu nema nikakvog izgovora...napisana je tacna adresa, grad, drzava, broj telefona, ako hoces da radis, lako ces saznati pravi PAK kod (ako je on presudan za sortiranje) za par sekundi pa i svojim licnim mobilnim telefonom a ako neces...e onda se desavaju ovakvi zastoji i haos.

I da se ne lazemo, nije problem PAK kod vec nedostatak ljudi, dosadasnje navike i nevoljnost onih koji rade i neorganizacija...
 
Pozdrav, evo mene opet 🤣🤣 ovaj put mi se ne zuri s posiljkom, opusteno je cekam, ali mi nisu jasni ovi novi statusi posiljke. Stavljam sliku ispod. Zadnja slova su CN tako da valjda nema tranzitne zemlje, pa ne znam sta u tom slucaju znaci recieved by local delivery company.
 

Prilozi

  • Screenshot_20240826-092955_Chrome.jpg
    Screenshot_20240826-092955_Chrome.jpg
    65.8 KB · Pregleda: 52
Nazad
Vrh Dno