- Učlanjen(a)
- 17.01.2009
- Poruke
- 8,209
- Poena
- 605
Rad moze svakako biti usporen ali cinjenica je da njihov tim ocigledno ima fokus i vec 2 izasle igre (od kojih je jedna full new gen) i jos 2 u produkciji i nesto da prezentuje za razliku od drugih. Tom logikom re-used asseta Polyphony digital je onda bas neefikasan studio jer i pre pandemije i posle rad na istim vec gotovim stvarima se razvlaci u nedogled. Mi mozemo da diskutujemo o razlozima i da krivimo pandemiju za neke stvari ali je ocigledno da neki studiji su bolje organizovani, talentovani i bolje funkcionisu od drugih.R&C I MM su bili u debeloj postprodukciji kada je sve ovo krenulo. S tim da MM je više DLC nego nova igra, ali dobro.
I opet, ni jedan od tih naslova nije novi IP. A razvoj i predprodukacija su daleko jeftiniji, lakši i jednostavniji ako veći deo imaš u startu razrađen.
Isto važi i za buduća dela, ništa lakše od nastavka za Spajdija. Priča razrađena, aseti upotrebljivi jer će sigurno biti isti grad. A i za samu priču sigurno imaju asistenciju od strane Marvela. Pa u predprodukciji neće provesti ni stoti deo onoga što bi proveli da grade novi IP od nule. Samim time nema silnog sastančenja, brainstorming-a, deljenja ideja, pa silnog menjanja, brisanja i vraćanja na nulu. To jako teško ide sa radom od kuće. Svako ko je radio konferencije sa većim brojem ljudi zna kako su one neefikasne kad se rade od kuće. Nema ni desetog dela koncentracije i učestvovanja. I kažem to se već vidi po ovim najavama i tek će da se vidi. U narednih par godina nešto inovativno očekujem jedino od indie timova.
A najlakše je napraviti rimejk, sve ti je sevirano i odrađeno. Ostaje samo da odradiš tehničku stranu priče.
Na stranu ta prica o produkciji, veci problem je ono drugo, a to je sasecanje kreativnosti i ideja direktno sa vrha zarad mediokriteta i pracenja trendova industrije. Jednostavno se vidi da je skorasnjom promenom menadzmenta PS brend krenuo drugim tokom i da i ovogodisnja i proslogodisnja su jedva prosecne i da ne kazem ocajne prezentacije, pa cak i sam nacin na kome skoro pa 80% stvari cini 3rd party i indie games pokazuje kako njihov marketing razmislja.
Plus na sve to dodati i celu cross-gen pricu i ovaj skoriji H:FW fijasko sa $10 upgrade-om i price o buducnosti istih.