blastoise
Slavan
- Učlanjen(a)
- 22.04.2013
- Poruke
- 2,517
- Poena
- 255
Ulozio sam prigovor kod Intese u vezi onoga sto blokiraju racun ako se ne koristi vise od 3 meseca.
Medjutim na pitanje zasto mi naplacuju odrzavanje racuna kad ne mogu da ga koristim, nisam dobio bas odgovor
Medjutim na pitanje zasto mi naplacuju odrzavanje racuna kad ne mogu da ga koristim, nisam dobio bas odgovor
U skladu sa usvojenim sigurnosnim procedurama a koje prvenstveno imaju za cilj zaštitu klijenata odnosno njihovih sredstava, definisano je da se nalog za korišćenje Intesa Online privremeno onemogući ukoliko sredstva za autentifikaciju nisu korišćena 3 meseca u kontinuitetu. Pod nekorišćenjem se podrazumeva da korisnik u posmatranom vremenskom periodu nije izvršio ni jednu autentifikaciju ili autorizaciju preko nekog od dodeljenih sredstava autentifikacije a bez obzira na rezultat autentifikacije ili autorizacije (uspešna ili ne). U vašem slučaju, proverom u sistemu je ustanovljeno da je poslednja autentfikacija izvršena dana 05.06.2017.godine. Potpisivanjem Pristupnice za Online uslugu prilikom aktivacije navedene usluge saglasili ste se sa Korisničkim uputstvom. Detalji u vezi sa načinom funkcionisanja sredstava autentifikacije su klijentima predstavljeni na sajtu Banca Intesa u dokumentu Uslovi korišćenja sredstava za autentifikaciju. U momentu kada je nalog blokiran, potrebno je izvršiti deblokadu naloga u najbližoj ekspozituri. U svakom slučaju, a imajući u vidu da Vaše korisničko iskustvo nije bilo zadovoljavajuće po ovom pitanju, bili smo slobodno da Vaše obraćanje tretiramo i kao sugestiju te smo ga prosledili nadležnim službama u okviru Banke a sve sa ciljem sagledavanja mogućnosti da se ovaj proces izmeni ali da aspekt sigurnosti (ključan za funkcionisanje servisa ove vrste) ostane na istom nivou. U tom smislu Vam se, još jednom zahvaljujemo na Vašim povratnim informacijama jer upravo nastojimo da sve proizvode i aktivnosti prilagodimo potrebama naših klijenata, pružajući im više od klasičnih bankarskih usluga. Imajući u vidu navedeno Vaš prigovor nismo u mogućnosti da prihvatimo. Nadamo se da ćete naš odgovor prihvatiti sa razumevanjem te da ćemo saradnju nastaviti na obostrano zadovoljstvo.