Šta je novo?

Platne kartice za Online internet placanje (FAQ u prvom postu)

Ulozio sam prigovor kod Intese u vezi onoga sto blokiraju racun ako se ne koristi vise od 3 meseca.
Medjutim na pitanje zasto mi naplacuju odrzavanje racuna kad ne mogu da ga koristim, nisam dobio bas odgovor :)
U skladu sa usvojenim sigurnosnim procedurama a koje prvenstveno imaju za cilj zaštitu klijenata odnosno njihovih sredstava, definisano je da se nalog za korišćenje Intesa Online privremeno onemogući ukoliko sredstva za autentifikaciju nisu korišćena 3 meseca u kontinuitetu. Pod nekorišćenjem se podrazumeva da korisnik u posmatranom vremenskom periodu nije izvršio ni jednu autentifikaciju ili autorizaciju preko nekog od dodeljenih sredstava autentifikacije a bez obzira na rezultat autentifikacije ili autorizacije (uspešna ili ne). U vašem slučaju, proverom u sistemu je ustanovljeno da je poslednja autentfikacija izvršena dana 05.06.2017.godine. Potpisivanjem Pristupnice za Online uslugu prilikom aktivacije navedene usluge saglasili ste se sa Korisničkim uputstvom. Detalji u vezi sa načinom funkcionisanja sredstava autentifikacije su klijentima predstavljeni na sajtu Banca Intesa u dokumentu Uslovi korišćenja sredstava za autentifikaciju. U momentu kada je nalog blokiran, potrebno je izvršiti deblokadu naloga u najbližoj ekspozituri. U svakom slučaju, a imajući u vidu da Vaše korisničko iskustvo nije bilo zadovoljavajuće po ovom pitanju, bili smo slobodno da Vaše obraćanje tretiramo i kao sugestiju te smo ga prosledili nadležnim službama u okviru Banke a sve sa ciljem sagledavanja mogućnosti da se ovaj proces izmeni ali da aspekt sigurnosti (ključan za funkcionisanje servisa ove vrste) ostane na istom nivou. U tom smislu Vam se, još jednom zahvaljujemo na Vašim povratnim informacijama jer upravo nastojimo da sve proizvode i aktivnosti prilagodimo potrebama naših klijenata, pružajući im više od klasičnih bankarskih usluga. Imajući u vidu navedeno Vaš prigovor nismo u mogućnosti da prihvatimo. Nadamo se da ćete naš odgovor prihvatiti sa razumevanjem te da ćemo saradnju nastaviti na obostrano zadovoljstvo.
 
Oni su blokirali eBanking a ne racun. Zato naplacuju racun :) Mada je Intesa najkorektnija po tom pitanju (uz Kombank), jer Hit racun i ne naplacuje ako se ne koristi, dok osnovni naplacuje (iako se ne koristi) samo iz raspolozivih sredstava.
Kod RF sam dva-tri puta otisao u minus, iako nemam dozvoljeni minus:)
 
"Dozvoljeni minus" je vrsta kreditnog zaduzivanja, a moze se otici u "nedozvoljeni minus" bez problema u bilo kojoj banci. Jedno nema nikakve veze sa drugim.
 
Debitnom karticom ne bi smelo da se ide u minus, ali bankama se omakne ponekad [emoji41]. Kad bi se neko zezao sa NBSom, banka bi sama morala da pokrije taj minus [emoji12]

Sent from my MI 5s using Tapatalk
 
Debitnom karticom ne, ali postoje i drugi nacini da se ode u nedozvoljeni minus - realizovani cek, odrzavanje racuna...
 
Oni su blokirali eBanking a ne racun. Zato naplacuju racun :) Mada je Intesa najkorektnija po tom pitanju (uz Kombank), jer Hit racun i ne naplacuje ako se ne koristi, dok osnovni naplacuje (iako se ne koristi) samo iz raspolozivih sredstava.
Kod RF sam dva-tri puta otisao u minus, iako nemam dozvoljeni minus:)
Ja koliko primećujem a i gunđao sam skoro o tome, održavanje se naplaćuje i za Hit i bez prometa, dokle god ima sredstava na računu... To je tako od septembra.
Iz Tarife naknada za fizička lica:

3.2. "Intesa Hit" tekući račun** RSD 300 mesečno

* * Naknada za vođenje Intesa Hit/Intesa Magnifica tekućih računa, naplaćuje se:
- po tekućim računima koji su imali finansijsku promenu u toku meseca,
- po tekućim računima koji nisu imali finansijsku promenu u toku meseca, ukoliko je stanje na računu veće ili jednako iznosu mesečne naknade za vođenje računa.
Pod finansijskom promenom se podrazumeva bilo koja gotovinska ili bezgotovinska uplata ili isplata. Za Intesa Magnifica tekući račun pod finansijskim promenama se posmatraju i finansijske transakcije obavljene kreditnim karticama
 
Ма неће Алфа да слуша,причамо о томе нон-стоп.:)То је Интеза преписала из БиХ (а можда има још негдје)јер ја годинама плаћам у НЛБ из РС одржавање кад је стање 5 КМ или веће,без обзира на промет.Само још један начин за зараду у банан. државама.
 
To su US i UK banke jos 90ih uvele, nisu nasi nista posebno.
A vidis, ja reko sada i za Hit naplacuju, a neko rece jok, ipak ne umisljam :)
 
Koja banka dozvoljava dizanje eura sa bankomata a da izdaje Visa karticu da mogu da povlacim novac sa Paypal-a?

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Da dopunim i ja malo ovu rubriku, posle veoma loseg iskustva sa Telenor Bankom.

Dakle bez obzira sto je multi valutna kartica sva strana placanja bice izvrsena u EUR! Da ponovim u EUR! Tako da ne vidim apsolutno nikakvu peontu "multivalutnog racuna". Jedino sto me drzi i dalje da drzim racun otvoren su potencijalne hitne uplate koje mogu da zavrsim na bankomatu i nista vise. Intesa RULES!

Kacim i zvanican odgovor Lelenor Banke

"Do minusnog stanja na računu je došlo upravo zbog kursne razlike, tj. zbog duple konverzije valuta.

Ono što treba da znate je da je referentna valuta Mastercard platnih kartica evro, tako da svako plaćanje u inostranoj valuti mora prvo proći kroz tu valutu. U ovom konkretnom slučaju, pošto ste imali dolare na računu, došlo je prvo do promene USD u EUR po kursu Mastercarda, pa zatim iz EUR u USD po kursu banke.

Prva promena se dogodila iz već navedenog razloga, a do druge promene je došlo jer je originalna valuta transakcije dolar.

Shodno tome, preporuka za Vas je da prilikom kartičnih plaćanja u stranoj valuti na računu imate EUR, kako biste izbegli dodatnu konverziju po višem, nepovoljnijem kursu.

Za dodatna pitanja budite slobodni da nam se obratite.

Srdačan pozdrav,"

Mislim da moderatori mogu da dopune ovo u prvoj temi cisto da se zna da ljudi ne gube novac za dzabe!
 
То је познато.Забуну понекад уносе коментари да су им скинути долари кад купују нешто чија је цијена у доларима.Међутим то није доказано,а и сам си се увјерио.
 
Kakvo klanje, ajde konverzija po Mastercard kursu, ali posle toga konverzija po kursu banke, klasicna otimacina.
Ali ne mozemo prvi post dopunjavati takvom parcijalnom informacijom, to je ipak vise za temu Telenor banka.
 
Kakvo klanje, ajde konverzija po Mastercard kursu, ali posle toga konverzija po kursu banke, klasicna otimacina.
Ali ne mozemo prvi post dopunjavati takvom parcijalnom informacijom, to je ipak vise za temu Telenor banka.

Pazi ovako, vec sam dovoljno odlepio zbog svega. Ako zelis jos neki dokaz da je ovo zaista tako mogu ti proslediti i email.

Mislio sam da je ok i da bude i ovde jer je u pitanju online placanje, tako da ce svakog ko plati online ovo zadesiti.

No nije na meni da odredjujem gde i sta, zelim samo da za ovo ljudi znaju.
 
Poslednja izmena od urednika:
U pravu si. Napisao sam da treba imati +5% +10EUR, da Intesa sve vodi u EUR, da uvek treba ostaviti valutu sajta, da ne treba imati druge valute na Intesa kartici... ali treba dodati da to vazi za sve multi-currency kartice, tj. nema veze sto i Intesa ima multivalutnu Visa Electron (koja moze imati preko 20 valuta), ipak treba poseban info za Telenor karticu.
 
Šta se dešava sa deviznim Visa internet karticama (i deviznim računima) Banca Intesa?

Dobio sam sledeći mejl:

Hvala Vam na poverenju koje nam ukazujete korišćenjem usluga Banca Intesa, u domenu deviznog platnog prometa.

Verujemo da ste prepoznali naše nastojanje da Vam ponudimo brz i kvalitetan transfer novca sa inostranstvom, preko deviznih računa.

Želeći da Vam obezbedimo kontinuitet u obavljanju poslova deviznog platnog prometa, s obzirom na to da dosadašnji korespondent Intesa Sanpaolo New York od 17. 12. 2017. neće više pružati ovu vrstu usluge, na raspolaganju su Vam sledeće dve američke banke za prilive iz inostranstva u valuti USD: The Bank of New York Mellon i J.P. Morgan Chase New York.

Ukoliko imate Instrukciju za prilive u valuti USD na Intesa Sanpaolo New York, molimo Vas da zatražite novu Instrukciju za priliv, za jednog od navedenih korespondenata. To možete učiniti u bilo kojoj ekspozituri Banca Intesa ili pozivom našeg kontakt centra na broj telefona 011/ 310 88 88.

I da li će mi se vratiti novac koji je bio rezervisan za jednu kupovinu preko PayPal-a ali ona nije prošla, odkazali su, pa je ovi iz banke još nisu vratili na račun?
Ova promena ide za 3 dana...

Da li je još neko dobio ovaj mejl?
 
Da li Visa Electron u Intesi ima 3D secure? Istekla mi stara isto kad i debitna ali su mi za debitnu javili dosta ranije da dodjem po novu, a za Electron nista.

Vidim da OTP banka nudi 3D secure ali ne znam da li se i koliko placa odrzavanje. Prednost u Intesi je to sto nema mesecnog odrzavanja za Electron, a posto nemam pojma ni da li cu je koristiti ako izvadim, to mi i te kako odgovara.

Bukvalno hocu da je imam u slucaju da jednog dana odlucim da porucim nesto preko alija ili amazona, pa me zanima koja je trenutno najbolja opcija.
 
Mislim da sada sve Visa/MC u Intesi imaju OTP (preko SMSa ili ako imas citaca, mozes da biras i preko citaca). Za Amex ne znam, nisam je koristio na takvim sajtovima, a i samo jednom godisnje ako je upotrebim sada.
 
Ja koliko primećujem a i gunđao sam skoro o tome, održavanje se naplaćuje i za Hit i bez prometa, dokle god ima sredstava na računu... To je tako od septembra.
Iz Tarife naknada za fizička lica:

3.2. "Intesa Hit" tekući račun** RSD 300 mesečno

* * Naknada za vođenje Intesa Hit/Intesa Magnifica tekućih računa, naplaćuje se:
- po tekućim računima koji su imali finansijsku promenu u toku meseca,
- po tekućim računima koji nisu imali finansijsku promenu u toku meseca, ukoliko je stanje na računu veće ili jednako iznosu mesečne naknade za vođenje računa.
Pod finansijskom promenom se podrazumeva bilo koja gotovinska ili bezgotovinska uplata ili isplata. Za Intesa Magnifica tekući račun pod finansijskim promenama se posmatraju i finansijske transakcije obavljene kreditnim karticama

Održavanje se plaća i u Kom Bank, zove SET, izabereš po želji, jedino ako imaš nekog 18 do 27 godina, Kombank Start tekući je bez naknade (elektronski servisi (eBank, mBank, SMS)). U ovim paketima je lepo što ima osiguranje.



То је познато.Забуну понекад уносе коментари да су им скинути долари кад купују нешто чија је цијена у доларима.Међутим то није доказано,а и сам си се увјерио.

Ako nemaš ništa protiv, prebacio sam ovde pitanje:

https://forum.benchmark.rs/showthre...prvom-postu)&p=5341780&viewfull=1#post5341780
 
Ala si pomesao loncice nesto, za oba pitanja.
SET se naplacuje kada ima promene samo.
Ovo drugo nema veze sa PPom.
 
Ala si pomesao loncice nesto, za oba pitanja.
SET se naplacuje kada ima promene samo.
Ovo drugo nema veze sa PPom.

SET besplatan bez promene?
Sa čim ima veze? Mene zanima da izaberem najboju opciju za PP i naše kartice, da se ne konvertuje nekoliko puta, kao što je ovaj imao problem sa Telenor bank.
 
Da.

Ma PPu izabetes Bill me i Sellers currency, ili tokom placanja Convert with Catd Issuer. Ako vidis dinar igde, nisi dobro podesio.

Sa strane Intesa kartica, samo drzi evre
To inace stoji u FAQ...
Za KomBank i.a u KB temi. Zavisi od kartice.
 
Poslednja izmena:
Drugari imam intesa karticu sa koje redovno podizem novac na salteru banke, jer radim na poznatom freelancer sajtu.. do sada sam podizao izmedju 50-100e i nisu pitali nista, da li ce problem praviti sada jer je cifra 300e? :) Hvala
 
Ma jok :) Cuti i kupuj sladoded :)
 
Drugari imam intesa karticu sa koje redovno podizem novac na salteru banke, jer radim na poznatom freelancer sajtu.. do sada sam podizao izmedju 50-100e i nisu pitali nista, da li ce problem praviti sada jer je cifra 300e? :) Hvala

Ne pravi banka nikad problem kad dižeš pare, već kad treba da ih proknjiži.
 
Tek za dizanje nekoliko hiljada eura treba da nosis neke dokaze itd. Za sitnu lovu te niko nista ne pita.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Зна ли ико колико износи месечно ограничење за подизање новца са банкомата Рајфајзен банке?
 
Danas podigao visa electron karticu,posle tacno mesec dana. Kazu bio neki zastoj u novembru.
 
Nazad
Vrh Dno