Šta je novo?

Platne kartice za Online internet placanje (FAQ u prvom postu)

Ne drzi ih banka na kartici kao rezervisana sredstva, nego PayPal, nemoj mesati.
 
PP 30 dana + banka 45.
 
To je refundacija (druga prica onda. Za obicne transkacije, ona dodatna rezervacija nece toliko stajati)
 
Poslednja izmena:
Da, ali se covek zali na 5% rezervacije, meni mnogo vecu sumu drze duze vreme.
 
Refundacija ne bi trebalo imati uopste, a i procenat svih transakcija je sigurno manji.
Ove rezervacije mnogo ljudi pogadja, jer uvek postoje. (sem kod mene izgleda, evo dve transakcije stoje sa manjom sumom od finalne :D)

Ponavljam, neka ostane da drze i po 10 dana te rezervacije, samo da ne uvode nikakve provizije za devizna placanja. Jer ako uvedu, to je to, gasim kartice, Intesa skroz gubi smisao.
Mada sam malo procenjivao koliko su zaostali za drugim bankama, i iskreno, nista se nije promenilo godinama (eBanking koji radi i bez Windowsa mi nije bitan, ali to je jedina pozitivna promena onda). I dalje nema nijedan bankomat gde moze da se uplati, i dalje isti bankomati sa istim funkcijama, automat za brojeve (gde ga ima) ne prepoznaje prioritet korisnika...
 
Poslednja izmena:
Zaboravih kako beše ide ovaj proces, nakon 8 dana napokon više nije plaćeni iznos u nedospelim obavezama, ali raspoloživa sredstva su mi i dalje 27.43e. Jel beše tek kasnije vraćaju tu razliku rezervacije zbog variranja kursa, ne u isto vreme kada skinu nedospele obaveze? Znači trebaju da mi vrate još 18.11 i 3.18 evra, možda malo manje ako je varirao kurs, jel tako?

racunica.jpg
 
Istog dana treba da se skinu rezervacije, tada je vec sve proknjizeno.

Nasao sam inace prvi put transakciju kojoj se kurs ne poklapa ceo %, sem ako nije iskoriscen kurs za dan pre kupovine :) U call centru nemaju informacije dalje od "primenjuje se kurs karticarske organizacije", pa sam poslao "ostar dopis" za razjasnjenje :)
 
Poslednja izmena:
Jesi uplatio novac na Steam?
 
Jesi uplatio novac na Steam?
Evo sta mi izbaci:
"Your purchase has not been completed. Your credit card information has been declined by your credit card company.

Note that in some cases, your credit card company may put a 'hold' on funds in your account, but you will not be charged. After correcting any errors in the information displayed below, please try your purchase again."

Pokusao sam i da dodam pare na wallet, ali neide...
 
Poslednja izmena:
Na kartici si uplatio 40e, ali ne mozes svih 40e da prebacis na Steam, jer banka uzima procenat od transakcije.
 
lol, barem da mogu da prebacim 5e ako nista drugo, ni to nemogu da prebacim. Jedno pitanje, kod unosa broja kartice, dali da kucam svih 16 brojeva? Posto sam kucao svih 16 brojeva. I jel moram da ukucam tacan broj telefona i tacnu adresu?
 
Poslednja izmena:
Ja sam kucao sve tacno, i bas danas mi je prosla jedna transakcija na Steam-u.
 
Posto sam je otvorio danas, sacekacu 24 sata, mozda nije aktivirana, ako ne onda cu da odem u banku da proverim sta se desava. Hvala.
 
Istog dana treba da se skinu rezervacije, tada je vec sve proknjizeno.

Nasao sam inace prvi put transakciju kojoj se kurs ne poklapa ceo %, sem ako nije iskoriscen kurs za dan pre kupovine :) U call centru nemaju informacije dalje od "primenjuje se kurs karticarske organizacije", pa sam poslao "ostar dopis" za razjasnjenje :)

Istog dana kada nestanu nedospele obaveze? Ništa mi nije vraćeno, iznos koji je trebao da bude za plaćanje je 502.60, uzeše mi 523.89 za transakciju, pre transakcije sam na kartici imao 551.32. Znači ostalo mi je tih 27.43e kao raspoloživo, a ovih 21.29e koji su išli kao 4% rezervacija nisam dobio nazad.
 
I meni su sumnjivi, dal uopšte vraćaju pare od rezervacije, to se nigde ne beleži.
 
Pa kažu da vrate, a rade u fazonu APP i ne vraćaju. Malo ljudi je u mogućnosti da to isprati. Ja znam da ja nisam.
Znam da mi se stanje tu i tamo poveća, dok rezervisana sredstva odu na nulu, ali ne znam da li je to kompletan iznos koji trebao da bude vraćen.

Ovo bi zahtevalo detaljno praćenje prilikom svakog plaćanja i kompletnu ličnu evidenciju
 
Istog dana kada nestanu nedospele obaveze?...

Nije istina da skidaju istog dana rezervaciju. Kao i sve kod Intese, vraćanje tih rezervisanih sredstava je dugotrajan proces. Sačekaj bar 14 dana pa onda ih kontaktiraj da proveriš o čemu se radi.
 
Istog dana, kada transakcija bude izbacena iz Nedospele obaveze, se i visak rezervacije vraca. (ne istog dana kada se i izvrsi transakcija)

Da ih ne vrate, morali bi se negde prikazati kao trosak, ne bi mogli samo da nestanu sa stanja.
 
Ok, a šta je onda kod mene ako vraćaju tad?
 
Ne mogu ja to da nagadjam, nisam imao takvo iskustvo, niti znam koje cifre i gde gledas :)

Pozovi najbolje call centar na 011/3108888 pa proveri.
 
Zato i okačih onu fotku, da ne bude zabune. Ukratko, pare od rezervacija nisam dobio, sumnjam i da ću ih dobiti, a videću da li ću uopšte da se cimam i objašnjavam sa njima za dvadeset evra...
 
Na toj slici se ne vidi ono sto treba.
Pogledaj stanje na racunu i raspolozivo stanje sada.
 
Aman Alfa, ne bih ti pisao sve ovo da mi raspoloživo stanje nije isto kao i poslednje stanje na toj slici - 27.43e :)
 
Pa zovi kontakt centar, takvo iskustvo nije izgleda niko imao :)
 
Zato i okačih onu fotku, da ne bude zabune. Ukratko, pare od rezervacija nisam dobio, sumnjam i da ću ih dobiti, a videću da li ću uopšte da se cimam i objašnjavam sa njima za dvadeset evra...

E bajo moj ja sam za 2.6 e zvao 3 puta. Ima da znam gde je otisao svaki evric.

Elem pre sam kupovao bas dosta svega i svacega i imao uvek viska para na kartici kada sam placao... Medjutim sada situacija nije takva cak nisam ni znao za to da mora da ima dodatnih para na kartici za rezervaciju, jer sam stalno imao viska... Pa nisam mogao da kupim tipa za 65 e tacno nego je moralo da ima malo preko, pa sam morao da uplatim jos 5 e bla bla...

I skine ti se meni to i to za rezervaciju preko ( 2.6 e ), ja reko sta je ovo sada nije bilo do sada znam da nije bilo provizije nikakve ( a bilo stalno nego ja nisam primecivao jer sam stalno imao vise para na kartici ), i nista zovnem ja call centar neka guska se javi nema pojma, banka uzima rezervaciju od 2-5 % bla bla pa ce se refundirati vama... Nista prodje 2 dana nema povracaja, ja ponovo na call centar, opet neka guska ista prica vratice se... prodje 5 dana nista ponovo, ja vec poludeo, zovem ponovo javi se neko, poce neku pricu, ja reko jel ja mogu nekoga da dobijem da mi to lepo objasni ocu da znam gde se delo to 2.6 e, i nista preusmere oni mene zena neka fina zna posao u detalje mi objasni, kaze nista to nema veze nego tek kada taj sto tamo potrazuje novac naplati onda se vraca to na racun, ja reko pa meni pise ovde da je naplaceno itd, objasni ona meni ne secam se vise sada tacno, ali uglavnom tek kada taj tamo to precesuira onda se vracaju te pare, i nakon 7-8 dana stvarno se vrati na karticu, e sada sto treba toliko vremena da se to zavrsi i proknjizi ko zna, mozda nekada treba i duze, ali u svakom slucaju ako prodje neki nenormalan rok oma zvati, ne dam pare !

Nego mene brine neka druga prica kod njih koju kada sam doziveo umalo se ne preturih za pultom. Ja ne mogu da verujem da kada uplacujes iz istoimene banke u banku, znaci iz Intese u Intesu na tekuci racun da je provizija 100 dinara ! :zgran: Prvo reko dal je neko postavio skrivenu kameru pa hoce da vide reakciju ljudi, posle vidim da nije sala, ajde da je iz Intese u neku drugu pa da razumem i nekako, ali ovo moj mozak jednostavno ne moze da prihvati, u svim normalnim bankama kada uplacujes u njihvove poslovnice sirom Srbije provizije nema !
 
Ne znam, al ovi što plaćaju na šalteru infostan i telefon, treba im uzeti min 100 dinara provizije.
 
Da li je moguce sa onom osnovnom Visa karticom sto sam dobio da podizem platu na salteru i na bankomatu da uplacujem na neteler i slicne servise. Koliko znam na nju idu dinaru a tamo se uplacuje u eu? Ako je moguce,kako?
 
Nazad
Vrh Dno