Šta je novo?

PayPal (FAQ u prvom postu)

Pa pitam te na koji si im mail poslao pitanje??? Ja im nigde na sajtu ne vidim mail na koji mogu da im se obratim i iznesem moj problem (nije isti kao tvoj).

To sam i ja jedva nasao, ides na help, pa nadji tamo contact us, pa ce ti izbaciti da upises mejl i box za pitanje gde treba da opises problem. Totalni haos im je saht. Bitno je da su svoj dolarcic uzeli...
 
I meni je bilo cudno kada stigne mail za aktivaciju naloga tj potvrdu email adrese, linkuje se na home page a ne na onu stranicu da uneses secret answer... Morao sam rucno da unesem broj za potvrdu email adrese

I meni se ista stvar desila

Rucna potvrda: klikne se na confirm email, pa na onaj srednji link te se iskopira activation code u pravougaonik
 
Ja vidim ovde da dosta vas ima problema ja sam sve lepo regisdtrovao i spojio sa eBayom sve povezao lepo i glatko...

Jedino mi pada na pamet 3 stvari :

1. da pravite negde greske a da niste svesni gde jer obicno ne citate nego brzate ....

2.Moguce da je nastao problem zbog velikog zahteva iz Srbije mada to mi zvuci malo verovatno ...

3.Moguce da imaju probleme zbog neceg treba se samo strpiti ...

Savetovao bi vam da pokussate cak preko drugog browsera :) ili mozda drugogo operativnog sistema zvuci sulodo ali vredi pokusati.....

Mozda cak bi savetovao da probate sa drugog lap topa ili kompa ..... :)
 
Poslednja izmena:
Apropos PAK koda, ko je otvarao Google wallet i tamo izabrao Republiku Srbiju kao državu, u polje za poštanski kod ne prihvata 11000 i sl. već samo PAK kod..tako da ovde se isto može upisati samo PAK kod umesto ranijeg poštanskog koda
 
Apropos PAK koda, ko je otvarao Google wallet i tamo izabrao Republiku Srbiju kao državu, u polje za poštanski kod ne prihvata 11000 i sl. već samo PAK kod..tako da ovde se isto može upisati samo PAK kod umesto ranijeg poštanskog koda

Meni je prihvatio a za sve vas koji ne znate postanski broj za Beograd je 11001
 
Meni pise Account Type: Premier. Zar ne bi trebalo da stoji Personal?
 
Zakonom o poštanskim uslugama propisan je novi način adresovanja poštanskih pošiljaka, prema kojem je kao sastavni deo adrese svakog stanovnika i pravnog lica na teritoriji Republike Srbije, uveden novi adresni podatak - Poštanski adresni kod (PAK).

Upisivanjem PAK-a povećava se pouzdanost i brzina prenosa poštanskih pošiljaka.

E sada u nekim poštama (iskustvo sa Limunda) se traži *obavezno upisivanje PAK koda jer računar neće da prihvati drugačije adresu. Prečesto se dešava da sam sistem pošte odbija validan PAK kod ali to se odmah prijavljuje tehničkoj službi, tako da implementacija novog sistema traje već godinu dana i nastavlja se, nisam uspeo da nađem podataka do kada kompletno treba biti u upotrebi ceo sistem koji je pošta razvila ili neko razvio za poštu (podatak nije dostupan) ali sve više filijala i poslovnica pošte će početi tražiti obavezno upisivanje PAK koda...
 
Znaci mrzelo ih je da mi otvaraju partije ili ne znaju da to moze?
Ajde reci onda u kojoj expozituri si otvarao partije da odem i ja tamo da probam
Ja nisam trazio nikakve partije, samo sam izvadio visu internet(u zarkovu) i oduvek mi je tako...
 
Samo mi objasni, zašto bi upisivao PAK? PAK je trebao da zameni unos kompletne adrese, ali je pošta rešila da zakomplikuje stvar upisivanjem i adrese i PAK-a. Nekada je opis PAK-a na sajtu pošte bio drugačiji. No to nije tema ovde.

Hajde opet da ponovim:

Pravilno adresovanje pošiljaka

podrazumeva dopunu dosadašnje adrese PAK-om, odnosno pošiljalac na adresnoj strani pošiljke treba da navede sledeće podatke, jedan ispod drugog:

titula, ime i prezime ili naziv primaoca;
ulica i broj, podbroj, broj stana (ili broj poštanskog pregratka, ili broj i naziv vojne pošte ili oznaka „post restant”/„poste restante”);
naziv naseljenog mesta (odredišta);
poštanski broj i naziv odredišne pošte;
poštanski adresni kod (PAK).

Za pošiljke koje su adresovane na „post restant”, poštanski pregradak ili na vojnu poštu, pošiljalac nije u obavezi da navede poštanski adresni kod (PAK) odredišne pošte.

I to nisam napisao JA već pošta ...

http://www.posta.rs/struktura/lat/aplikacije/pronadji/vise-o-paku.asp

Tako da, ja samo prenosim, i nemam više problema oko slanja, a tebi ako i dalje nije jasno zašto da upisuješ PAK, a već ga upisuju i veliki sistemi MTS, SBB, Telenor, Elektroprivreda, ti izvoli:

http://www.posta.rs/struktura/lat/kontakt/postavite-pitanje.asp

pa vidi sa njima ... ja ti pričam (kucam) kao čoveku, a ti misliš da ja tebi nešto iz inata? Mislim daj bre ...
 
To sam i ja jedva nasao, ides na help, pa nadji tamo contact us, pa ce ti izbaciti da upises mejl i box za pitanje gde treba da opises problem. Totalni haos im je saht. Bitno je da su svoj dolarcic uzeli...

Ja kad odem na contact imam samo ovo:

You may contact customer service at:

00353 1 436 9111


Our service hours are:

9:00 am to 5:30 pm CET Monday to Friday
Get technical help
Go to Developer Support for help integrating PayPal with your website.


Nigde nemam box za pitanje i slicno.
 
Ja vidim ovde da dosta vas ima problema ja sam sve lepo regisdtrovao i spojio sa eBayom sve povezao lepo i glatko...

Jedino mi pada na pamet 3 stvari :

1. da pravite negde greske a da niste svesni gde jer obicno ne citate nego brzate ....

2.Moguce da je nastao problem zbog velikog zahteva iz Srbije mada to mi zvuci malo verovatno ...

3.Moguce da imaju probleme zbog neceg treba se samo strpiti ...

Savetovao bi vam da pokussate cak preko drugog browsera :) ili mozda drugogo operativnog sistema zvuci sulodo ali vredi pokusati.....

Mozda cak bi savetovao da probate sa drugog lap topa ili kompa ..... :)

Probano sa Win7 (chrome + int. explorer), posle sa Mint13 (chrome + firefox) pa posle i sa Galaxy S3 (chrome + internet browser) sa kablovskog neta i GPRS-a, mail koji mi posalju za slucaj zaboravljenog password-a mi stigne sa mojim punim imenom i prezimenom, ali jednostavno ne prihvataju moju email adresu ili sifru, od kojih su oba dve stavke - ispravno unete :(...

Ajmo dalje :D
 
Mogu da potvrdim da kupovina sa eBay ne prolazi, prijavljuje onu grešku kao pre neki post. Sa druge strane, na HumbleBundle prošlo iz prve...
 
da se samocitiram:

Kupio neku sitnicu ...

pokušao sa jednim novim nalogom, sa MASTER karticom, neće neće neće....

pokušam sa drugim novim nalogom, sa VISA Elektron karticom ... neće neće neće ..

i na kraju platim mojim "starim" nalogom, prodje iz prve ....

Dok mi ovaj

srpski.png


i ovaj

merchant.png


ne izgledaju kao ovaj

starif.png


Ja ga ne brišem ... :) :)
 
Ma bre ovo fazon da vide ko je sve imao lažne naloge na druge zemlje :D taman da sve lepo popišu :D
 
Sad broje koliko naloga se danas ugasilo, i koliko novih registrovano :) :) :) I onda izbace opet Srbiju :) :) :) očiste malo redove ....

Zato, KO JE IMAO, NE GASITE STARE... :) :)
 
Ko hoće da zove Paypal, toll free number: 1-888-221-1161 možete iz skajpa
 
Ja imam OTP Visa Virtuon karticu i sa njom sa placo ali sad kad hocu da verifikujem karticu izbacuje mi sledecu poruku.
Nemam na katici para da nije u tome problem???

This credit card has been denied by the bank that issued your credit card. For details on why your card was denied, please contact your credit card issuer's customer service department. Or, you may want to try adding a different credit card.
 
Probano sa Win7 (chrome + int. explorer), posle sa Mint13 (chrome + firefox) pa posle i sa Galaxy S3 (chrome + internet browser) sa kablovskog neta i GPRS-a, mail koji mi posalju za slucaj zaboravljenog password-a mi stigne sa mojim punim imenom i prezimenom, ali jednostavno ne prihvataju moju email adresu ili sifru, od kojih su oba dve stavke - ispravno unete :(...

Ajmo dalje :D

Ne znam kako ja sam sve povezao i veruj mi ko slagalice se sklopilo sve samo da kupujem odmah sam spreman mada jos nista nisam kupio .... Ali jedino sto ti preostaje da prekines da pokusavas to stalno i da ih kontaktiras... :(
 
Ja imam OTP Visa Virtuon karticu i sa njom sa placo ali sad kad hocu da verifikujem karticu izbacuje mi sledecu poruku.
Nemam na katici para da nije u tome problem???

This credit card has been denied by the bank that issued your credit card. For details on why your card was denied, please contact your credit card issuer's customer service department. Or, you may want to try adding a different credit card.

To se i meni desilo zato sam danas uplatio 3 $ jer nisam imao vise kod kuce mi je ostao novcanik i prosla mi je kartica ali sada opet nemam 1,5 e da verifikujem koje s....
 
Ne znam kako ja sam sve povezao i veruj mi ko slagalice se sklopilo sve samo da kupujem odmah sam spreman mada jos nista nisam kupio .... Ali jedino sto ti preostaje da prekines da pokusavas to stalno i da ih kontaktiras... :(

Jedno pitanje: da li si danas otvorio racun na paypal? I ako jesi, da li si probao da se logujes na njihovom sajtu sa svojom email adresom i sifrom u skorije vreme? Pitam zato sto mislim da ili je neki problem samo sa nalozima koji su danas otvoreni, ili je u pitanju neki maintenance sa njihove strane po pitanju danasnjih novih naloga. U principu, ja sam registrovao Visa Internet karticu Vojvodjanske banke i dok je tel. pozivom ne odblokiram ne mogu da mi skinu nista sa racuna, tako da mi nije frka zbog toga, nego cisto bih da znam gde je zapelo...
 
Ja jutros registrova PayPal nalog iz Srbije, jedino nije automatski prosao link aktivacionog email pa sam rucno aktivirao kodom.
Potom sam povezao Intesinu Internet karticu (visa), skinuli mi 1,5E privremeno i na ebankingu sam video drugi 4cifreni verifikacioni kod

Otvorio nalog na ebay i povezao sa PayPalom

sada treba da vidim sta da kupim :) Valjda ce da radi
 
Poslednja izmena:
Jel ima neko Erste Poklon karticu? Jer pise da kada verifikujes karticu, oni ti skinu 1.5€ i onda treba da uneses neke 4 cifre sa izvestaja transakcije ili sta vec. Medjutim, ja za ovu karticu ne dobijam mesecne izvestaje niti SMS kada kupim nesto, kako onda da saznam te 4 cifre :d
 
Zoves call centar banke nakon 24/48 i zamolis sluzbenika da ti kaze koji je kod. Tako je bilo svojevremeno sa Amex-om kada nije ni postojao e banking kod nasih banka, a ni slanje sms izvestaja.
 
Sad broje koliko naloga se danas ugasilo, i koliko novih registrovano :) :) :) I onda izbace opet Srbiju :) :) :) očiste malo redove ....

Zato, KO JE IMAO, NE GASITE STARE... :) :)


Isto i kod mene.
Novootvoren i verifikovan PP nalog sa vezanom MasterCard karticom neće da prođe, dok stari na Hrvatsku prošao regularno...
 

Prilozi

  • Screen Shot 2013-04-10 at 17.45.18.png
    Screen Shot 2013-04-10 at 17.45.18.png
    24.6 KB · Pregleda: 185
Vrh Dno