MagicMaster
Čuven
- Učlanjen(a)
- 12.05.2007
- Poruke
- 6,170
- Poena
- 510
Pa sta onda nije jasno MagicMasteru![]()
Šta meni nije jasno?
Pa sta onda nije jasno MagicMasteru![]()
6. Gde upisati PAK kod?
7. Drugo adresno polje je za potpuno drugu adresu ili je drugi red iste adrese, nesto kao dopuna...?
Da li neko od vas koji su pozurili da naprave nalog, moze napisati kulturno pisamce podrsci u paypal-u i pitati ih za poneku nejasnoću ?
1. Da pita za naša "specijalna" slova sa kukicama da li unositi ili ne.
2. Da li unositi samo bez kukica (ili sa kukicama) kako pise na kartici koju imamo.
3. Sta se desi ako unesemo sada bez kukica ime kao na kartici, a sledeci put kad dobijemo novu kreditnu (platnu) karticu (iz te ili druge banke) bude napisano ime sa kukicama (specijalnim znakovima karakteristicnim za nasu zemlju i jezik)? Da li će nas to primorati da otvaramo novi nalog? Ime je slicno po izgledu ali se ipak razlikuje (Srđan-Srdan, Žarko-Zarko, Mišo-Miso... Jovanović-Jovanovic ...)
4. Da li treba srednje ime za nešto? Ako nemamo mi svoje srednje ime da li da stavimo očevo ime?
5. Da li sa kukicama ili bez kukica popuniti i adresu?
6. Gde upisati PAK kod?
7. Drugo adresno polje je za potpuno drugu adresu ili je drugi red iste adrese, nesto kao dopuna...?
Ovog sam se za sada setio... pa ako neko ima volje da napise i posalje neko kulturiska pitanje podrsci, verujem da bi mu mnogi bili zahvalni.
6. PAK kod upisuješ na mesto umesto poštanskog broja, ali ne vidim potrebu za time.
7. Dopuna, ne druga adresa.
Pravilno adresovanje pošiljaka
podrazumeva dopunu dosadašnje adrese PAK-om, odnosno pošiljalac na adresnoj strani pošiljke treba da navede sledeće podatke, jedan ispod drugog:
titula, ime i prezime ili naziv primaoca;
ulica i broj, podbroj, broj stana (ili broj poštanskog pregratka, ili broj i naziv vojne pošte ili oznaka „post restant”/„poste restante”);
naziv naseljenog mesta (odredišta);
poštanski broj i naziv odredišne pošte;
poštanski adresni kod (PAK).
Za pošiljke koje su adresovane na „post restant”, poštanski pregradak ili na vojnu poštu, pošiljalac nije u obavezi da navede poštanski adresni kod (PAK) odredišne pošte.
Ne znam otkud to da na Intezinoj Vis aInternet kartici mogu da se imaju partije u razlicitim valutama. Kada sam podneo zahtev sam to pitao rekli su ne moze.
U koverti u kojoj sam dobio karticu pise
"Celokupna potrosnja bilo da je izvrsena preko domacih ili inostranih sajtova, obracunava se u evrima. "
Pitao sam u drugoj expozituri kad sam stavljao pare na karticu za otvaranje partije u drugoj valuti rekli su mi ne moze.
Poslao mail banci sa istim pitanjem stigao odgovor da ne moze.
Mozda je pre mnogo godina moglo kad su neki otvarali ali ne moze vec 2 godine.
Ne zezaj čoveka, PAK je PAK, a poštanski je poštanski ... i jedno i drugo treba da upiše, PAK ne mora, ali radi svake sigurnosti može. . . . u drugu Adress Line 2 ...
Druze, i nekad i sad, bez prekida kao sto vidis na slici@nikolaf7
Pa napisao sam da je mozda moglo pre ne znam kolko godina. Vise od 2 godine ne moze
Ne zezaj čoveka, PAK je PAK, a poštanski je poštanski ... i jedno i drugo treba da upiše, PAK ne mora, ali radi svake sigurnosti može. . . . u drugu Adress Line 2 ...
Ja koliko znam mozes da primas novac, ali ne mozes da ga podizes - nisu iste stvari.
I evo prvi problemi....
Danas kreirao nalog, verifikovao, povezao karticu, sve kul, onda sam se izlogovao...
Da se ulogujem, nista, pogresan mejl ili lozinka...
Lozinku ne masim nikada, ali dobro. Posaljem request za izgubljenu lozinku, unesem mejl, posalju mi mejl sa linkom.
Kliknem na link, on me odvede na home page da se ulogujem. Dakle nema forme za reset lozinke.
12 puta sam odradio, 12 puta mi je stigao mejl, ali jednostavno ne ide na formu za reset, vec na home page...
Ne mogu da me kontaktiraju na broj telefona zbog ne znam cega, dobar je format, pa sam na kraju poslao mejl sta se desava.
Sad cekam da mi odgovore. Znaci smorio sam se za medalju, a kartica puna para :d
Koji nonsense![]()
Druze, i nekad i sad, bez prekida kao sto vidis na slici
I evo prvi problemi....
Danas kreirao nalog, verifikovao, povezao karticu, sve kul, onda sam se izlogovao...
Da se ulogujem, nista, pogresan mejl ili lozinka...
Lozinku ne masim nikada, ali dobro. Posaljem request za izgubljenu lozinku, unesem mejl, posalju mi mejl sa linkom.
Kliknem na link, on me odvede na home page da se ulogujem. Dakle nema forme za reset lozinke.
12 puta sam odradio, 12 puta mi je stigao mejl, ali jednostavno ne ide na formu za reset, vec na home page...
Ne mogu da me kontaktiraju na broj telefona zbog ne znam cega, dobar je format, pa sam na kraju poslao mejl sta se desava.
Sad cekam da mi odgovore. Znaci smorio sam se za medalju, a kartica puna para :d
Koji nonsense![]()
Na koji mail si poslao? Posto imam i ja problem, a ne vidim nikakav kontakt email sem broja telefona, a nisam lud da platim 100e telefon nakon poziva.
Da li treba nesto da se saceka kada se napravi i verifikuje nalog. Non stop mi izbacuje ovu poruku....
Moj brate mejl, gmail, regularni za svakodnevnu upotrebu...
Uredno mi stize link za reset pasvorda, ali me uvek odvede na home page da se logujem... Znaci nema sablona za reset lozinke, onih security pitanja i ostalog, uvek na home page...
Telefonom ih necu okrenuti sigurno, mozda kada budu imali za rs kontakt... Ovako je smejurija.
Da li treba nesto da se saceka kada se napravi i verifikuje nalog. Non stop mi izbacuje ovu poruku....
Ne treba ti nikakav lib za to. LIB ti treba za online banking Intese, ali sada samo zato da bi mogao da kreiraš username/password kombinaciju na online servisu Banca Intesa. PP interesuje samo broj tvoje kartice, podaci sa nje i cvv kod (zadnja 3 broja sa poleđine kartice).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari