Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

Verovatno ste u pravu. Moj je problem što mrzim jajare i GSB (ili MTS) džeparoše koji pljačkaju penzionere na putu od banke do kuće.
 
Još je gora stvar. Molim da obrate pažnju svi koji imaju starije roditelje ili bake i deke.
Prodavac magle iz Telekoma je zvao moju majku i ponudio joj Senior paket.
Majka je penzionerka, 70+ godina, izlazi samo do pijace i prodavnice i jako malo koristi mobilni i to naravno znaju u Telekomu.
Mobilni je neki stari samsung koji nema ni internet, ni android.
Majka prihvati telefonsku ponudu, ali odustane kada sam joj rekao da ne treba da plaća ono što ne koristi.
Besan na Telekom kažem joj da promeni provajdera. Ode u A1, međutim ne daju joj zato što ima "neplaćen račun".
Proverim, vidim da sam sve platio i prigovorim njihovoj odluci. Ovo je odgovor koji sam danas dobio:

Dakle traže da se plati dugovanje pretplatnika usled prevremenog raskida ugovora koji nije i nikada neće biti potpisan.
Ako ovo nije kriminal, šta je?
To je standardno kad se zapocne bilo kakav proces realizovanja ugovora (da li je po zakonu ili nije, ne ulazim u to).

Savetovao bih te da uzmes jedan papir i da napises sledece "ja majka/baka LKxxxxx na adresi xxxxx bih htela da prevremeno raskinem ugovornu obavezu usled "navedi razlog" i prelazak na pripejd.

Upoznata sam sa penalima koji ce u tom slucaju iznositi jednu 1 punu pretplatu senior tarife u iznosu od xxxx.

Ispod potpis i datum odlaska u poslovnicu. Najbolje podneti zahtev za raskid pre sledeceg obracunskog perioda koji je 01.12. Plati racun i podnesi zahtev u vipu da se ne bi ganjao sa njima duze nego sto je potrebno
 
Ne mora ništa da plati. Sačeka ugovor i ne prihvati ga ili ako mora da prihvati, odmah odnese obrazac za raskid ugovora u mts (rok 14 dana). Nema potrebe da se navodi nikakav razlog.
Ne znam samo da li se automatski poništava ako ne potpiše pa sam tako sročio ovo iznad.
 
Valjda bi bilo normalno da:
ne mora da prihvati bilo sta sto je dogovarano telefonom. Dok ne potpise ugovor on ne postoji.
I sami navode da je samo "iniciran zahtev za zaključenje ugovorne obaveze" sto nikako nije i sklopljen ugovor.
Nema sta da plati kad jos nije pocela da tece UO, niti je uopste sklopljena. Kad stignu papiri na adresu, vratis ih ne potpisane.
Nema sklopljene UO, nema obaveza.
 
Ma kakve fore, to ko oni negativci iz western filmova. Nema šanse da je to zakonito. Pa po tome ispada da ljudi preko telefona sklapaju unapred ugovore, i da su saglasni sa milion onih sitnih slova koje ti nikad niko neće od njih izdeklamovati, ni uživo, ni preko telefona. Da je preko mejla i sa ugovorom u prilogu, OK... Mada je i to preko problematično: u poslovnici me identifikuju preko moje lične karte, a mejl nije s time merljiv.

A to koliko su podli danas mobilni operateri više nije normalno.
 
Ima li kakav dobar dil za stare korisnike ako se ide na odeljenje za zadrzavanje korisnika, nude li sta pametno?
 
Samo ako ideš zaobilaznim putem preko Telenora, A1 ili Globaltela.
 
Prošlog meseca je bilo problema prilikom plaćanja neizmirenih računa karticama preko portala mojmts (https://moj.mts.rs).

Pošto su se na portalu mojmts pojavili računi za novembar, da li je neko sada pokušao i uspeo bez problema da ih plati karticom?
 
Ja platio jutros i i dalje mi stoji da nisu placeni a novac skinut. Verujem da im baguje sistem.
 
Baguje nešto, meni su stigle dve poruke o iznosu računa.
 
Evo odgovora mojmts podrske (chat poruka) u vezi plaćanja karticama:

Rešavanje problema očekujemo 08.12, odnosno u ovom trenutku nisu rešeni.

Prema nekom prethodnom iskustvu sa njima, to znači da i ovaj mesec treba izbegavati plaćanje karticama.
 
Ja sam sinoc platio karticama normalno. Jeste bagovao bas uzasno ali je posle nekog vremena tipa nakon 23:00 proradio sve okej.
Samo me smaraju oni racuni tipa 50ak dinara za ne znam sta za novi box2 sto sam uzeo babi i dedi i koji treba da bude prvih 12 meseci po dinar. Ali dobro..

Sad me trenutno muci sta da radim dalje, necu da im placam isti paket vise para, imam 100gb iz boxa od komsije i ostalo mi je nebitno..
 
To 50 dinara mesečno jedino ako je zato što računi i dalje pristižu u papirnom obliku, ako stižu na mejl onda nema ta stavka. U principu oni to predstavljaju kao popust a nije popust nego je sada bilo koji račun uvećan za 50 dinara ako ne stiže na mejl, bilo da je reč o postpejdu ili box usluzi.
 
Samo me smaraju oni racuni tipa 50ak dinara za ne znam sta za novi box2 sto sam uzeo babi i dedi i koji treba da bude prvih 12 meseci po dinar. Ali dobro..
Jel na tvoje ili na njihovo ime? Ako plaćaš račun u ime drugog lica mislim da ima taj trošak od 50 dinara, bar je imao ranije pošto sam plaćao i ženin račun pa kada sam video tu stavku onda platim njenom karticom da nema provizije.
 
Ma na mene se vodi, stiže mi na moj nalog gde mi je i mobilni. Ali sam ostavio papirni račun jer treba matorcima jer će oni plaćati to kasnije kad počne prava pretplata.
 

Uz neke telefone, evo uz sve vrste S21 (mali, plus, ultra) ide poklon, telefon A02S barem tako pise na sajtu mts-a, samo ne znam ko poklanja, dal MTS il Samsung i ako je samsung kako se prijavljuje?
Ako ima mts promotera i akvizitera, da li mogu objasniti sta je to dole sto je napsiano pod "napomena", sta to znaci, kad se i od koga dobija telefon...
Koliko traje ova poklon promocija?
Hoce biti jos nekih promocija, do i oko Nove godine, šuška li se štogod?

----------------------------------------------------------------------------

Da pitam, osim sluzbenika-akvizitera na 064/733 koji imaju mogucnost da npr za neki paket daju 3m po 1rsd, da li imaju nekog šefa kojeg oni mogu pitati da se ponudi još više, da daju 4, 5 ili čak 6 meseci po 1din bez "pokusaja" prelaska u A1, Globatel, Telenor?

Šta je realno očekivati da se može postići bez simuliranja prelaska u drugu mrezu za prelaska sa M1 bez UO na O30 sa 36m UO i telefonom S21Ultra, dodatno u upotrebi jos Box4 beli i jos jedan mobilni broj u minimalnoj tarifi?
Već su nudili 3m, može li se "izboksovati" s pravim akviziterom sa 064/733 bolje?
Preskace se 5 tarifa, UO 36m, telefon šta to realno moze da "donese" u ponudi?

MTS akviziteri javite se radi dogovora ili napisite neki njihov broj...

Hvala
 
Saznao sam da MTS daje poklon u ovoj promociji.
Jos da saznam moze li se dobiti vise od 3m za prelazak sa M1 bez UO na O30 sa 36m UO...?
 
Kad mts salje telefon(e), kutije nisu otvarane i nisu "proveravani" telefoni, dal je ceo ekran i sl. nisu paljeni?
Ako su pečat nalepnice secene, odnosno kutija na S21Ultra bez pačat nalepnica, onda da ne preuzimam vec da im vratim?

Da li mts u ugovore sada stavlja dogovorene mesece po 1rsd ili i dalje im verujemo na reč?
 
Poslednja izmena:
Vidim ovu akciju za irisgo kao tri meseca uz neke pakete. Tipa ja imam box2 za matorce pa sam preko toga napravio gratis. Ali ja nigde ne vidim na nalogu da je to aktivirano, a zelim da vidim da bih znao na vreme to da deaktiviram. Gde ima pregled toga? Ni iz iris aplikacije ni iz mts aplikacije ne nalazim status aktiviranog irisgo-a. Nije moguce da moram njima da saljem poruku ili slicno da bih video status toga?
 
Da li je moguce uzeti tablet i umesto 24, platiti na 12 rata, na sajtu ne daje opciju na 12 rata, vec samo na 24?
 
Ljudi da li ste čuli da MTS zove pretplatnike Zmaja bez UO i nudi im da potpišu ugovor? Devojku zvali i ubeđivali je kako mora da potpiše ugovor ili joj gase uslugu???
 
Hahaha, samo neka zovu. Ima da ih oteram znaš već gde. Kao da nema gotovo ista tarifa u A1.
 
Pre neki dan dolazi čovek sa "pomagaj, broj prestao da radi".
Nazovemo podršku, ispostavilo da je čačkajući po telefonu ušao u Moj mts aplikaciju i zahtevao prelazak na esim..
Na sve to ugovor je na njegovoj sestri koja je u Nemačkoj tako da mu ne gine da čeka do proleća kad ona dolazi, ili da ona tamo pravi ovlašćenje kod notara i prevod pa šalje ovde, ili da nabavlja telefon sa esim podrškom.
Da mi je neko pričao rekao bih nema šanse ali eto desilo se :)
 
Da li zmaj sigurno moze da bude ukljucen u 100gb deljenog neta u box paketu? Vidim da pise ali pre nije mogao pa cisto da budem siguran.
I da li cu morati opet da se ubacujem kad promenim tarifu?
 
Zdravo,

Za dvoje dece imam tarifne profile "Morava 1" koje ističu u januaru 2022. godine. Bila je neka novogodišnja kampanja i mesečna naknada po jednom profilu "Morava 1" je 520 dinara + 100 dinara NetLimit = 620 dinara mesečno.

Sada na sajtu MTS-a vidim da ne postoji "Morava 1", a da je najjeftinija "Morava 150" od 800 dinara mesečno + 100 dinara NetLimit = 900 dinara mesečno.

Uz BeoTablet je dobije MTS flajer za tarifu "Kontrola troškova" koja košta 800 dinara mesečno (nije mi poznato da li se plaća NetLimit). U flajeru se navodi da je ova tarifa idealna za školarce, i da se dobija 10 % popusta na dodatni postpaid broj.

Koja mi je postpaid tarifa za 2 školarca povoljnija "Morava 150" ili "Kontrola troškova"? Da li će opet biti neka MTS novogodišnja kampanja?
 
Ja dobio samo 3 meseca za dinar u prelasku sa M1 bez UO na O30 (3999din mesecno naknada za tarifu) na 36m UO sa telefonom S21 Ultra (75.000din placanje odma celog telefona)
Ne moze i ne daju vise meseci za dinar.
Uz telefon dobijam i poklon, telefon A02s vredan oko 12.000din na KP.
Kako god sracunam ovo mi je najpovoljnije a da telefon ima punu garanciju.
Telefon i tarifu cu za 2 godine platiti ukupno 146.979din, ona 3. godina mi samo dodje kao zastita od inflacicje i stalnog porasta naknade za tarifu.
 
KT nisam razmatrao, ali sam kada su Moravu poskupeli, prešao na Zmaj za tih 200din, daje dosta više.
 
Za još 200 din u odnosu na "Zmaja" je moguće pregovarati za O3 bez telefona
 
Nazad
Vrh Dno