Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Ako imaš optiku vraćaš opremu tek kada dobiješ uslugu od Yettel-a, nemaš prekida kada se prelazi iz jednog kod drugog operatera. Odeš u Yettel i zatražis zahtev za prelazak kod njih iz mts-a i oni sve završe, tek kada ti postave svoju opremu i pisti signal Yettel ti onda odneseš opremu mts-u.
 
Otidji u Yetel i kazi da hoćes njihovu uslugu , oni će se javiti MTSu , MTS će tebe zvati i ponuditi produženje pod tim uslovima , što je bolje od Yetel ponude
 
Otidji u Yetel i kazi da hoćes njihovu uslugu , oni će se javiti MTSu , MTS će tebe zvati i ponuditi produženje pod tim uslovima , što je bolje od Yetel ponude
Posto i meni istice ugovor uskoro, da li omah potpisujem ugovor sa Yetelom, i da li sam u obavezi da moram njihovu uslugu na kraju da uzmem ako potpisem ugovor? Mislim na ovu foru sa Yetelom a radi dobijanja povoljnijih uslova kod Mts-a.
 
… da ponovimo - odete u Yettel i recite da prebacujete usluge kod njih, sa MTS optike… jako jednostavno…
 
Poslednja izmena:
Danas sam bio do mts da obnovim ugovor za tri broja koja su bila u Kontrola Troškova tarifi. Priključeni su u 4BOX4 za deljenje neta i ta varijanta mi je bila OK. Rekoše mi da ta tarifa više nije u ponudi, a sve što je trenutno aktuelno je jednostavno preskupo. Ispada da pridruživanje u 4BOX4 je trenutno moguće samo za Omorika tarife. Pri kraju razgovora rekoh da ne vidim šta dalje, sem da ću morati kod drugog operatera. Zaposleni tada reče da će poslati nekoj službi moje negodovanje zbog promene tarife, mislim da je pomenuo neku brigu o korisnicima. Da se javim na poziv i da se dogovorim sa njima kako dalje.
Da li je neko imao sličnu situaciju i šta mogu da očekujem?
Zaboravih da pitam u poslovnici, a možda neko ovde zna odgovor - ako ne obnovim ugovor tarife Kontrola troškova, da li mogu i dalje da budem korisnik, naravno bez benefita koje nosi UO, tj. biće skuplja nekih 40% ako se ne varam?
 
Meni je teta iz call centra mts-a ponudila 3 meseca za dinar (isto to piše i na sajtu), onda smo krenuli u pregovore i na kraju mi je rekla da će me nazvati neko od agenata ako budu mogli da mi daju bolji popust. Od agenata ću da tražim 24 meseca po 50% ili ništa.

@r!sc!
Samo preti prelaskom kod konkurencije (možda čak i da pokreneš postupak za prenos broja), budi uverljiv i možda dobiješ neki dodatni popust kad te agent bude zvao na telefon. Teta iz poslovnice mi je rekla da oni generalno ne daju nikakve posebne ponude, da to rade agenti...
 
Poslednja izmena:
Pozdrav ljudi, imam Box 3 M (tv, fiksni, internet 400/400) i plaćao sam 12 meseci po dinar + 12 meseci po 4200
Ističe mi ugovor za par dana, pa da vidim šta mi predlažete, kako da izboksujem bar 12 meseci za dinar? Da li će oni mene da zovu pred istek pa da mi nude neke povoljnosti ili da ih ja zovem? Da li da pretim da ću da predjem kod drugig provajdera (orion/a1)?
I ja imam identičnu situaciju kao ti na jednoj lokaciji. Zvao ih na 064733 i pitao šta imaju da ponude da potpišem novi ugovor. Odmah ponudili 6x50%, odbio.
Nakon dva dana zovu i nude 10x50%. Ja ponovo odbio i rekao da me interesuje samo 24x50% inače otkazujem.
Zvali posle dva dana i ponudili 24x50% ali moram preći na box3L. Pristao
 
Pozdrav, do sada nisam bio korisnik nijednog provajdera, u zgradi je mts napravio monopol(ako hocu optiku mogu samo njihovu), ima li neko da prenese neko pozitivno iskustvo, kako da pristupim pregovorima, jer im je trenutna ponuda bezobrazno skupa, takodje da li ima neko dobro iskustvo sa ostalim provajderima bez optike, da vidim i tu opciju, hvala unapred.
 
Ako imaš optiku, to ti je uvek teorijski najbolja (najbrža i najpouzdanija) opcija. Najbolje rešenje za tebe kao novog korisnika jeste da nađeš nekog terenskog agenta (akvizitera), što bi mogao da probaš i na ovoj temi (alternativno naletiš na neki flajer u gradu ili se neko reklamira na internetu, a možda neko i čita ovu temu, pa ti se sam javi), gde očekuješ makar 50% popusta tokom cele ugovorne obaveze. Ranije su mogli i neki meseci za dinar i slično, ali ne znam kakva je sad situacija, javiće se neko drugi ako zna. Takve ponude, naravno, imaju svi, ne samo MTS. Što se tiče poređenja, imamo ovu temu, mada ti njen trenutni sadržaj i nije baš koristan. Svakako, dosta toga zavisi od lokacije, pa i nije lako napisati opšti odgovor.
 
Prosle godine sam potpisao ugovor na dve godine. Dobio 12 meseci po dinar. U medjuvremenu me iskljuce jednom jer nisam platio neki racun, racun nikad nisu ni poslali. Odem u poslovnicu oni mi naplatili treci stb uredjaj koji ni ne koristim, imam samo jedan. Kaze mi covek u poslovnici greska. Ove godine mi je polovinom juna isteklo tih 12 meseci po dinar, ja sam bio ubedjen da sam u julu potpisao i da mi je jul gratis. Mislim se ajde doci ce racun ako nije jul gratis pa cu platiti, nisu mi poslali nikakav racun. I sad avgustu me iskljuce. Imao sam racun za pola juna i jul. Nijedan mi nisu poslali ni postom, ni sms poruka nikakvo obavestenje, tek sam u poslovnici video. Raskinuli su mi ugovor i sad ce poslati racun da platim ugovor do kraja ili imam opciju da potpisem nov ugovor kao neka come back kampanja na dve godine. I da digli su cenu tog mog paketa na 4800din. Da li mogu da se zalim i da ne platim taj ugovor do kraja ili nemam realne sanse za tako nesto?
 
Čekaj, šta se tačno desilo, jednostrano su raskinuli ugovor sa tobom zbog neplaćanja? Nisam dosad čuo da se to nekom desilo, a znam neke koji i više računa nisu platili. Ako si ga ti sam raskinuo, svakako plaćaš penale, ali ne znam za situaciju kada oni to urade. Što se tiče slanja računa, svakako su dužni da to urade, ali postoji i eRačun. Da ti nisu možda to aktivirali, a stoji neki mejl koji više ne koristiš? Trebalo bi stvarno da šalju SMS-ove, makar sa upozorenjem da nisi platio. Sve u svemu, neobična je priča, mada si i ti morao da znaš koje su ti obaveze.
 
Oni su ga raskinuli. Nije ukljucen e-racun. Na isto ime prezime imam paket za mobilni telefon u telekomu. Tu mi stize sve uredno, posta, sms poruke, upozorenja itd. Covek u poslovnici kaze da sistemski raskidaju ugovore?!
 
Čudno baš. Ja, eto, znam za slučaj gde je nekome stigla opomena pred utuženje tek nakon šest neplaćenih računa. Iz nekog razloga mu za to vreme čak ni usluga nije bila isključena. Ti svakako možeš da napišeš neki prigovor povodom toga što ti računi nisu stigli, ali niti imaš dokaz za to (pismo se ne prati), niti je u opštem slučaju to razlog da zanemariš svoju obavezu plaćanja.
 
Nazad
Vrh Dno