Šta je novo?

mts Banka

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Kako se gleda ako sa tekućeg prebacim pare na avista dinarski, da li kao promet i da li će naplaćivati održavanje ako ništa drugo nije rađeno?
Kao interni prenos između računa vlasnika. Dakle, sistem to vidi i računa kao promenu po tekućem računu.
 

Biznis koji ne propada, samo rokaju jaaako 😎

"Komercijana banka koja ima veliki broj deviznih penzionera je odlučila da od 1. oktobra naplaćuje proviziju za primanje penzija iz inostranstva... Komercijalna, dalje uvodi trošak od čak 1.000 dinara u slučaju kada korisnik pogreši broj tekućeg računa na koji uplaćuje novac, što zahteva storniranje uplate."

Što neko reče odavno: "Nekad je narod pljačkao banke, danas banke pljačkaju narod i to na veliko" 🤔
 
jel to sad samo euri mogu da se zamene u menjačnici, otkad je to
 
Kako najlakse uplatiti eure sad u mts banci? Mora da se ide u postu u neku od onih mts plus expozitura ili kako se vec zovu ili postoji mogucnost na nekom bankomatu?
 
Pakao... hvala :)
 
Upravo bio u bivšoj MTS expoziruriSadašnjoj PS i pitao za podizanje socijalnih davanja na njihovom šalteru.
Kažu ne može podizanje morate u PS

Ja kažem pa zar ovo nije PS, kaže jeste ali morate tamo.

Tako da korisnici PS tamo mogu samo da uplate i podignu novac, čak ni stanje ne mogu da vide.
Drugim rečima ono što ne možemo mi kod njih ne mogu ni oni kod nas, nemaju isti program
 
Sta se desava sa novcem koji drzava daje kao pomoc,mi koji smo izabrali banku da nam legnu 30 +30 eura sta ce biti ako ugasimo racun?
 
Pa lecice ti u PS kao i svima koji nemaju drugi racun.
Ali ne u ovo "nasu PS" nego u onu pravu :)
 
Dobro je,bezveze mi je da drzim racun jos 3 meseci da bacam za odrzavanje. Koliko god da su podbacili i dalje nisu losi,ali meni jednostavno treba samo za internet kupovinu.
 
Na koji nacin mogu da iskljucim opciju ukucavanja lozinka za internet placanje MTS Bank MasterCard,?

Prilikom kupovine online, nakon unosenja PIN-a kartice, moram da unesem i dodatnu lozinku, koju dobijam SMS porukom.

Sto je vrlo neprakticno u stranoj zemlji, gde nekad i nemam pristup svom mobilnom broju, te ne mogu da primim SMS poruku.

Kako se zove ova opcija?
 
Poslednja izmena:
@Jason2004 3D Secure je obavezan od pre dve godine i ne može da se isključi.
 
To onda nema smisla. Naravno da će neki prevarantski sajt da odabere da ne traži 3D secure
 
Kad se naplacuje odrzavanje racuna,prvog u mesecu ili dana kad si napravio ugovor?
U septembru mi istice besplatni period i ici cu da raskinem,samo sam na aliju zatrazio povracaj novca i prodavac mi je rekao da ce novac biti vracen od 3 do 20 dna,mozda mi ne legne novac pre septembra.
 
Kad se naplacuje odrzavanje racuna,prvog u mesecu ili dana kad si napravio ugovor?
U septembru mi istice besplatni period i ici cu da raskinem,samo sam na aliju zatrazio povracaj novca i prodavac mi je rekao da ce novac biti vracen od 3 do 20 dna,mozda mi ne legne novac pre septembra.
Trebalo bi da je poslednjeg dana u tekućem mesecu, mrzi me da gledam ranije transakcije, ali je za jul skinula Poštanska 31. jula bukvalno 250 kinti održavanja. Verovatno će ti naplatiti održavanje tada kada budeš zatvarao...

Što se tiče plaćanja preko net-a slažem se da od sajta/trgovca zavisi da li imaju podršku za 3D Secure, tj. autentifikacioni kod koji ti stiže SMS-om pri kupovini kao dodatni vid sigurnosti da kupuješ ti, a ne neko ko ti je ne daj Bože marnuo karticu ili samo iščitao podatke sa obe strane kartice... Ima dosta sajtova koji nemaju ovaj dodatni vid sigurnosti poput nekoliko veoma poznatih sajtova koje su ljudi prethodno naveli...
 
Poslednja izmena:
Ja sam ugovor napravio oko 20 tog u mesecu,mislio sam da pre septembra zatvorim racun ali ako mi ne legne novac sacekacu. A kako se zatvara,kod mene nema postanska stedionica,a ako vise nemaju nista sa mts bankom onda verovatno necu moci da zatvorim u njihovoj poslovnici,preko interneta jedino da ga ugasim.
 
Nije obavezan, trgovac odlučuje da li će da traži od kupca 3D kod ili neće.
Razumeo sam, ali banke kažu da je za njih obavezno, a ranije je bilo opciono.
Kako se zatvara račun preko interneta?
U web bankingu ima opcija za zatvaranje računa, ali moje razumevanje drugih članova je da to trenutno ne radi, iako saldo bude ispod 10 dinara i da se održavanje naplaćuje na dan 31. odn. ako je vikend, promena se izvršava radnim danima. E sad, da li sistem evidentira poslednju promenu tokom tog idućeg meseca, nije mi poznato, pošto sam i ja takođe u promo periodu. Suštinski, sigurno je da može u poslovnice Plus.
 
Promo period mi istice oko 20 tog septembra,ako se naplacuje 31 u mesecu znaci da mogu da raskinem 20 tog septembra.
 
@Miki_ Promo period važi od početka kalendarskog meseca u kom si zaključio ugovor+5 okruglih kalendarskih meseci, a u narednom u kome budeš imao prometa ako ne zatvoriš, tad se naplaćuje. Ako ugasiš pre naplate, onda te za njega ne duže.
 
Ako kupim 5 septembra recimo nesta sa aliexpressa da li se to vodi kao promet?
Svakako cu videti da ga ugasim do 10 tog jer cekam refund novca,mozda bude jos u avgustu,ceka se od 3 do 20 radnih dana.
 
@Miki_ naravno da se transakcija platnom karticom vodi kao promena, a u promet spadaju i interni prenosi, naknade, održavanje i slično.
 

I nije neka vest jer većina platnih kartica bilo koje banke kod nas ima odavno i čip, a gotovo sve imaju i mogućnost beskontaktnog plaćanja, pa nam je prisustvo magnetne trake potpuno nebitno. Imajući u vidu ažurnost baba Poštanske, ona će verovatno magnetne trake izbaciti tamo oko 2050. god. jer je sentimentalno vezana za istu 😉

Beskontaktno plaćanje je definitivno najefikasniji vid plaćanja karticom, ali vodite računa gde, koliko i šta plaćate kako kod nas, tako i u inostranstvu. Ko je recimo i dalje "drug član" Intese može umesto kartice da plaća mobilnim na istu foru, ali mu je neophodan NFC na telefonu naravno. Već smo pisali o ovome, ali koristim priliku da sumiram i podsetim:

  • kod nas sada i neke taxi službe imaju POS terminale(istina minimalan broj, ali sa tendencijom rasta), što je cool, nema više prepiranja oko toga što nijedan taxista nikad nema da ti vrati kusur, jer ti si uvek bar 10-i koji je izvadio crvenu tog dana itd.
  • trebalo bi da limit kod beskontaktnog plaćanja kod nas zavisi od banke i da su to sve nivelisale na 4k max. trenutno po transakciji, za sve preko toga mora PIN i to je ok
  • što se Grčke tiče, tamo bukvalno nema pravila i meni nije jasno kako je to moguće, ali pisao sam već kako sam beskontaktno platio okruglo 100 EUR-a na jednom mestu, a po prodavnicama kako i sami Grci kažu je limit za beskontaktno uglavnom 20 EUR-a, preko mora PIN i tu sam takođe imao slučaj da preko 20 jurki ode beskontaktnim lagano. Ko tu šta mulja baba Poštanska ili Grci, nemam pojma i zato kažem UVEK podesite limite, ne znate ko kuca iznos jer najčešće i ne vidite tu brojku, na gomilu mesta nemaju wireless POS terminale kao i kod nas, nego vam uzmu karticu i onda idete na poverenje toga kod koga je kartica, naravno on mora da vam izda slip i treba da stigne SMS koji može da zakasni i par sati, ali kako bi se izbegle sve potencijalne neprijatnosti, tu su opcije limitiranja dnevne/nedeljne/mesečne potrošnje koje za sada rade kako valja


Što se tiče plaćanja preko interneta, dodajem u listu poznatih sajtova za kupovinu (Amazone, Aliexpress) i RyanAir recimo, najjača i najomraženija lowcost kompanija nema 3D Secure opciju kod plaćanja MC-om, samo vas odrapi kad unesete podatke sa kartice i to je to. Tako da definitivno to nisu neki levi, nepouzdani sajtovi, već baš suprotno veliki igrači(sa milionima dnevnih kupovina) koji bi morali da imaju podršku za ovako banalnu stvar, ali sigurno postoji veoma dobar razlog zašto nemaju...

Na kraju, vest samo za Nišlije - kao što verovatno znate Poštanska u centru (Generala Milojka Lešjanina) radi do 19h, istina nikada nisam ušao u ovu filijalu, ali veliki je plus ovo radno vreme jer oni prema sajtu imaju bar jedan računar na kome postoji sistem za "MTS podstanare" 🥳
U Nišu je makar Intesa retka banka koja je imala bar jednu filijalu koja radi do 19h i zato mi je godinama i odgovarala jer je generalno posle 18h najmanja gužva, ali znamo svi dobro mnogobrojne razloge zbog kojih smo otišli iz voljene Nateze 😉
 
Poslednja izmena:
Kod nas gotovo da nema više internacionalnih kartica sa magnetnom trakom. Poslednji put mi je AIK izdala magnetnu Visu 2014. dok s druge strane imao sam tada MC čip od pre. Čim je RF uvela PayPass na MC 2015. prešao sam tada kod njih, tako da je bolje pitanje zašto je CA poslednja uvela NFC čip i zbog čega izdaje sjajne biznis kartice, dok mat uveliko idu za fizička lica, odn. da li će sve više banaka sarađivati sa AustriaCard i izdavati kartice čija je magnetna traka odštampana na plastici, umesto ispod folije koja se ljušti, a bankomat ne prima karticu bez nje.
 
Pokusavam da ugasim racun plus iz mts banke ali nakon generisanja koda pise "Greška:Akcija se ne može obaviti nad racunom u ovom statusu".
Prvi put sam ukucao kod , kliknuo nastavi i nista se nije desilo. Pokusam opet i desi se ta greska. Jel potrebno da prodje neko vreme pa da oni ugase rucno ili mora u filijalu ?
 
@Difermo Ako su ti rezervacije kartice proknjižene, nemaš kliring naloge na čekanju i saldo je na nuli, onda je sa njihove strane problem i moraćeš u nekoj plus poslovnici ili eventualno da potražiš obrazac za gašenje računa. Ima na nekoj strani unazad, ali sa logom mts banke.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno