Šta je novo?

mts Banka

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Чудно јесте,није се то дешавало раније.Од ове банке треба бјежати,свакако ћу ја то урадити.Поруке и даље не добијам,а сад су ми престале долазити и верификације за плаћање.Деинсталирао апликацију,сад се не могу улоговати,тотално неупотребљива,за мене,банка.
 
Aha, ja sam prilikom plaćanja dobio sms koliko su me zadužili u dinarima. To je ono što sam napisao i preračunao kurs. Transakcija tada još nije bila obrađena, već je bila u pitanju samo rezervacija.

Međutim, sada imam novi momenat. Bar je za mene novi. Uđem u mbank i imam šta da vidim. Dinarskog zaduženja za to plaćanje nema više, a devizna partija mi je u minusu za taj iznos.
U kom momentu bi oni skinuli nedostajuće evriće sa dinarske partije?
Ja sam sad lepo kupio EUR kroz menjačnicu toliko koliko je trebalo i pokrio sam minus. Ali priznajem da mi ništa nije jasno.
Moja logika je sledeća, što ne znači da je ispravna: ako u trenutku plaćanja nemam dovoljno evra, oni treba skinu dinare po nekom kursu, a ne da me bace u (nedozvoljeni) minus po toj partiji.
I meni je čudna ta transakcija. Ja kada sam plaćao nešto u devizima (bez obzira da li je bilo u Eurima ili nekoj drugoj valuti), u SMS poruci koju sam dobio posle transakcije je pisao iznos u valuti plaćanja, a raspoloživo stanje u Eurima i pored toga što u tom trenutku nisam imao Eure na računu već samo dinare.
 

Prilozi

  • Screenshot_20210825-200833_Messages.jpg
    Screenshot_20210825-200833_Messages.jpg
    106.1 KB · Pregleda: 27
Izvinjavam se. SMS jeste stigao u EUR i stanje preostalo u EUR, a ja sam u aplikaciji video zaduženje rezervacije u dinarima jer nisam imao evre na računu. Ali sad kad su je proknjižili EUR partija ode u minus.
Чудно јесте,није се то дешавало раније.Од ове банке треба бјежати,свакако ћу ја то урадити.Поруке и даље не добијам,а сад су ми престале долазити и верификације за плаћање.Деинсталирао апликацију,сад се не могу улоговати,тотално неупотребљива,за мене,банка.
Meni sve poruke proradile, jedino ne znam da li bi radile za plaćanja iz inostranstva. Konačno mi ponovo sve radi onako kako sam navikao. Ako bi se to nastavilo tako, ostao bih za sada kod njih. Zbog lošeg iskustva, napravio sam rezervni račun u RF na kome držim deo novca ako mts zakaže.
 
Ima čudnih situacija u MTS banci kao i u svakoj drugoj, mnogo većoj i "ozbiljnijoj". Navešću 2 primera:

  • Pisali smo o limitima pri beskontaktnom plaćanju na POS terminalima kod nas i u inostranstvu. Zvanično agenti Poštanske preko onog Live Chat-a kažu da je svuda limit 4000 din., kod nas ili vani. Jedan od forumaša je zalepio oficijalni link sa novim limitima gde je potvrđeno za Srbiju 4000 što se ne dovodi u pitanje, ali je recimo mnogo čudna situacija u Grčkoj gde je zvanični novi limit 50 EUR-a. Ni Poštanska, kao ni sam Master Card sajt nisu 100% pouzdani što se tiče ovih informacija, već sam više puta pisao kako sam u Grčkoj gde je znači novi limit platio beskontaktno račun tačno 100 EUR-a, na svoje čuđenje kako je to moguće. Dalje, beskontaktno sam platio i račune od tipa 30-ak EUR-a, a za par računa od nešto preko 20 EUR-a sam morao da unosim PIN. Cura koja je u Sberbanci je takođe za račun od oko 20-ak EUR-a na jednom mestu platila beskontaktno, na drugom morala da unosi PIN. Totalno nelogično i kosi se sa svim zvaničnim informacijama, ali tako je i znači nije samo do MTS nego ko zna šta je sve u pitanju, možda Grci imaju crack-ovan softver na POS terminalima, pa sami upisuju limite. Ovo napominjem samo da vas ne začudi ako vam se ovo desi, ali generalno nije nikakav problem dok god vodite računa šta i kome plaćate, da li je beskontaktno ili mora PIN, bitno da niste oštećeni i zato se ja uvek pozivam na postavljanje limita pri plaćanju karticom što nam sama banka omogućava da menjamo u svakom trenutku maltene kao vid zaštite
  • Pre par dana pokušam da platim online račun od tačno 90 EUR-a. Znam da mi je limit na kartici 100 EUR-a i računam da ovo prolazi, uvek moraš da imaš više pri rezervaciji, ali je to tipa 3% ili tako nešto da ne lupam sad, ima to negde zvanično, kod Intese je valjda toliko. Uglavnom ta rezervacija sigurno nije 10 EUR-a za ovu situaciju i meni odbije sajt pri plaćanju ovu transakciju zbog prekoračenja. Ja proverim limite dnevni sigurno nije probijen jer je on 100 EUR i ništa drugo nisam platio tog dana. Nedeljni i mesečni tek nisu probijeni jer tamo stoje neke velike cifre. Ja fore radi podignem na 120 EUR-a i ponovo mi odbije transakciju zbog prekoračenja. Taman pomislih, evo novog momenta u banci i podignem dnevni, znači samo dnevni na 200 EUR-a u fazonu "treća sreća" i prođe transakcija onako na gurku, da ne kažem kurblu. Znači, jeste nelogično, ali radi 😉. Nema šanse da se rezerviše tipa 30 EUR-a pri transakciji od 90, nedeljni i mesečni limiti nisu probijeni jer su ogromni brojevi, a ponavljam ništa tog dana drugo nisam platio...

Dakle, ima nelogičnosti, ko je sad tu u pravu, čiji sistem baguje, da li ja bagujem, ali desilo se ovo što sam opisao gore i generalno ne treba da boli glava zbog toga. Pisao sam o nelogičnostima Intese i Erste banke...

Možda ovaj servis za postavljanje limita nije 100% pouzdan, ali je svakako veliki plus, jedan od razloga zašto ja ostajem u MTS. SMS o prilivima/odlivima se stabilizovao potpuno prethodnih dana, barem u zemlji i drugi forumaši to potvrđuju. Generalno 250 kinte samo za mesečno održavanje ne zaslužuje nijedna banka jer nijedna ništa ne radi u pozadini sem što raspolaže našim novcem u svakom trenutku, ali kada pogledaš ostale ja ću da im keširam to još uvek jer i pored svih ovih nebuloza od pripajanja, sve u svemu završava posao. Manjak bankomata nisam osetio ni u jednom slučaju do sada, a bitno je da je elektronsko plaćanje računa bez provizije, makar meni... Ako se nešto od ovoga značajno pogorša i bude na našu štetu, idemo dalje, bar banaka imamo daleko više nego što je to neophodno.
 
Zdravo svima,

Da li neko zna na koji nacin mogu da podignem stednju iz doba stare mts banke? Nazalost mi je potreban novac pre kraja orocenja. Mts je imao nacin da i pre kraja orocenja moze da se dobije doprinos u odnosu na poslednji checkpoint. Vazi li ovo jos uvek i posle pripajanja sa Postanskom stedionicom?
 
Ugovor koji si potpisao sa mts bankom vazi i dalje
Znam, obaveze su preuzete, ali mts nije u ugovoru davao vednosti stope na checkpointu (na 3m, 6m, 12m, 24m) vec je to bilo definisano u banci i podlozno promenama vremenom. Postanska nema obavezu verovatno da postuje te delove koji nisu u ugovoru.
 
Po prvi put sam platio nešto u evrima bez evrića na računu. Bilo je reči da se u tom slučaju primenjuje kurs iz menjačnice, tako da je svejedno da li ću ja kupiti evre za tu transakciju ili će to banka uraditi automatski.
E pa nije, ili nije više tako. U menjačnici je kurs 117.81, a meni je skinuto po kursu 117.93, što mu dođe 1% razlike. MC kurs, poređenja radi, je 117.88.

Dakle, ipak se više isplati kupiti evre pre plaćanja.
Tako je uvijek bilo, ovo nije nista novo i vec smo pisali o tome u ovoj temi. Licno sam probavao, dva puta (jos prije pripajanja PS, kad su imali jako dobar kurs u mjenjacnici), zakljucak je bio da postoji razlika u kursu, ali je bila jako mala, nesto tipa 0.05 (plus/minus). Cinjenica je da je kod tebe ova razlika veca, ali je takodje i cinjenica da je sad losiji kurs u mjenjacnici nego sto je prije bio.
Takodje, razlika nije imala veze sa razlikom u kursu po osnovu datuma rezervacije vs. knjizenja.

Zakljucak je - uvijek je najbolje obezbijediti eure na deviznom racunu u slucaju deviznog placanja (kome je bas bitan svaki dinar, vjerujem vise iz principa nego bilo kakve ustede).
 


šta su oni meni ovde uradili ako sam kupio samo jednu stvar od 7,88$
 
Dva puta su ti naplatili. Ono što je čudno je da te dve naplate imaju potpuno drugi referentni broj transakcije.

Ima u porukama još jedna naplata koja je stornirana, pa posle ponovo naplaćena.

Vidi sa E-bayom, ovo deluje kao njihova brlja.

P.S. kad si postavio SS iz aplikacije, vidi ti se broj računa tj. telefona.
 


šta su oni meni ovde uradili ako sam kupio samo jednu stvar od 7,88
Kao što ti je forumaš prethodno rekao proveri sa eBay-om, ali najpre sa bankom. Do sada se dešavalo da banka naplati trostruko istu transakciju prilikom podizanja sa bankomata, ali je to bilo pre samog Pripajanja i pisali smo o tome, čist neprofesionalizam i ogroman bug u sistemu zbog koga su ljudi sa posla jurili u filijale MTS banke.

Ovo je novina i treba istražiti u čemu je stvar, imaš sreću što je iznos mali, pa generalno da se ograde i banka i eBay nije opasno, ali morali bi ovo da srede, imaš sve argumente za to, samo moraš naravno da se iscimaš, Chat, support, šta god...

I lepo ti je forumaš naglasio da sada svako ko je video drugi screenshot zna i tvoj broj računa i ujedno broj telefona. Ovde to verovatno niko neće da zloupotrebi, ali vodi računa kada kačiš osetljive stvari po forumima, ima svakakvih.

P.S. Ako ti ne refundiraju, a moraće da storniraju jednu transakciju viška, sad kad znamo tvoj račun, napravićemo kolegijum forumaša MTS banke i učipićemo se da pokrijemo taj minus, jedna od ideja 😉. Moramo da se držimo mi ex MTS-ovci i onako smo endemska vrsta pored toga što smo podstanari...
 
Poslednja izmena:
Kažu na mejl da je duplo naplaćeno i poslali mi neku prijavu da popunim i da im pošaljem kada se proknjiže uplate
to je ta državna firma, ništa bez popunjavanja nekih upitnika
 
Pratim da li će naplatiti održavanje, jer nisam koristio karticu, u julu su skinuli 31.
 
Скинули су,имао промет:)
 
Meni još uvek ne.
 
Za donje dve transakcije piše datum valute 31.07. a skroz gore je 31.08.

Ne mogu sad da palim komp i da pravim analizu, ali na prvi pogled deluje kao da su mi vratili 250din Održavanje za jul i naplatili 100din umesto toga. I 100din za avgust.
 
Биће ујутро јасније,претпостављам.
 
Meni nije naplaceno odrzavanje (bar zasad), nije bilo prometa u avgustu (poslednja transakcija je bila naknada za opdrzavanje za jul od 31. jula).
Inace, ne znam da li ce igrati ulogu, ali mi je stanje oba racuna cista 0 (RSD, EUR).
 
Upravo sam skontao da ne radi ni meni. Stanje sam ranije provjerio kroz eBanking, s tim sto se sad vise ne mogu ulogovati ni tamo, kaze "Pogrešno korisničko ime ili lozinka".
Po obicaju se raspadaju svakih nekoliko... Prije su to bar kompenzovali niskom cijenom i korisnim uslugama, a sad ne vrijede ni pi*ljivog boba!
 
Android aplikacija radi bez problema u zadnjih 1h, bar od kada sam je ja koristio. Sajt takođe trenutno radi, ali recimo uspeo sam da se ulogujem tek iz mislim petog puta, naravno sa istim login podacima, nema poruke o bilo kakvoj grešci, samo ne mogu da se ulogujem i naravno, nakon tri ili više neuspešna logovanja moram da ukucavam i captcha kod sa slike kao dodatni vid zaštite sajta protiv spamova. Oficijalno objašenjenje je da se trenutno "nešto radi i da treba pokušati više puta"... Tako da će ovo verovatno potrajati, možda i nekoliko dana... Totalno neozbiljno sa strane banke, ali to nam je.

Tako da, samo lagano, bez nerviranja, ipak je baba Poštanska u pitanju, dolazi sve to polako na svoje mesto. Nekad ne radi Android, nekad iOS app, nekada sajt, nekada ništa od toga, ali dok god može da se podiže sa bankomata i u okviru same banke, dobro je ;) . Mobi banka je zabila 48h da nisu mogli ljudi da podignu sa bankomata niti u samoj banci bukvalno, tako da što bi Muta Nikolić rekao: "Ljudi, pa sve je to normalno..." u Srbistanu.

SMS notifikacije sa druge strane šibaju instant što je za pohvalu, pa generalno može da se isprati stanje dok ne srede sve svoje servise. Kome je svega ovoga preko glave, neka traži dalje, bar banaka imamo za izvoz, kome odgovara tu je gde je i nadamo se da će servisi nadalje biti veoma retko nedostupni...


EDIT: Dok sam ovo gore pisao pokušao sam preko kompa ponovo da se ulogujem bezuspešno više puta, samo mi sada prijavljuje grešku "Pogrešno korisničko ime ili lozinka" koju je @Condor već pominjao. Sa druge strane se bez problema ulogujem na sajt preko telefona, znači isto iz Chrome, sve isto, isti podaci naravno i logovanje iz prve. Android app i dalje šljaka bez problema. Šta li oni tu mute, ni sami ne znaju, ali eto ko trenutno ne može preko kompa neka proba preko telefona, kod mene je prošlo lagano, iako je ovo naravno totalno nelogično jer je serverskoj strani nebitno da li pristupaš sa telefona, kompa, Android TV-a :)
 
Poslednja izmena:
Ako otvorim račune štednje (dinarski i devizni) u ekspozituri, da li će se ti računi videti u mobilnoj aplikaciji i da li ću moći da vršim interne prenose sa/na te račune sa/na tekući multivalutni?
 
Ljudi su prije pisali da moze, posto sam i ja trebao isto pa svojevremeno pitao ovdje, ali me preduhitrila "strasna akvizicija" od strane BPS pa nikad ne otvorih te dodatne racune (koji inace nisu stedni, ali mnogi od nas ih tako zovu).
 
Nekada je moglo i ti računi se vide, a kako je sad kad i ako mogu da se otvore, to mora neko da proveri.

One transakcije koje sam kačio su ostale. Vratili su mi 250 dindži za jul i naplatili 100 umesto toga. Zašto, nemam pojma. Niko drugi se nije oglasio sa sličnim slučajem.

Taman sam odlučio da se zadržim u banci dok funkcioniše po starom, ali me je danas na njihovom četu izvesni Andrej toliko iznervirao, da... Ja pitam jedno, on piše nešto nevezano. Ja ponovo, on lupa nešto treće. Zbog takvog ignorantskog ponašanja podrške sam napustio prethodnu banku i prešao kod njih.
 
Meni je danas stigla SMS notifikacija o odlivu 100rsd. Kada uđem u Mts banka aplikaciju, nema nigde 100rsd, već 250rsd.
 
Ја сам их ставио на ,,мировање" па користим приоритетно овог Рајфајзера:)
 
Bio sam pre neko vreme u ekspozituri Poštanske da uplatim na svoj račun, ali im "sistem za MTS klijente" koji svaka Poštanska (ukoliko ga uopšte ima) ima na jednom računaru i naravno isti sistem trenutno ne radi. Pitam ih kada će biti ponovo u funkciji, kažu mi da se to naravno ne zna, ali da dođem ponovo u toku dana i pokušam. Ja im kažem da ne mogu da gubim vreme sa njima na taj način, da to uopšte nije moj već problem Poštanske štedionice koja svojim klijentima mora da obezbedi uplate i isplate u svakom trenutku u toku radnog vremena. Naravno, sve su to suvišne reči upućene šalteruši i to naravno niko neće da promeni, niti se ona šta tu pita, takvo je stanje u celoj zemlji, sve je u raspadu naročito državna, a i veliki broj privatnih preduzeća..

Elem, pozovem na licu mesta drugu najbližu ekspozituru i srećom neko se javi, proverim da li imaju famoznu aplikaciju za nas MTS-ovce, potvrde to i upravo završih kod njih za 10-ak min. Pri uplati u ovoj drugoj ekspozituri šalteruša je sama prokomentarisala: "Očekujte SMS uskoro, ovaj MTS sistem nam je baš spor, ali makar radi". Nasmejah se na to i zaista stiže SMS o uplati nakon toga.

Izgubio sam nekih 40-ak minuta ukupno, ali srećom su mi obe ekspoziture blizu, šta da rade ljudi kojima je druga ekspozitura na drugom kraju grada ili nemaju drugu ekspozituru na raspolaganju, a hitno im treba uplata/isplata? Propast, ali tako je to u Srbistanu. I pored svega ovoga ja i dalje planiram da koristim Račun Plus iako su ove neke stvari maltene neprihvatljive, ali u mom slučaju ima alternative jer imam 3 ekspoziture na 30 min. pešaka maximalno. Shvatam ljude koji nemaju to na raspolaganju i gase račune iz ovog i drugih razloga. Srećom ja u banku idem jednom mesečno ili u dva meseca, pa gubim da kažem minimalno vreme. Aplikacija radi za sada i sve što mi treba završavam preko nje, a konstatovali smo već da se i SMS stabilizovao.

IRačun u RF nisam otvorio zbog bankomata jer ih ima ukupno 3 u gradu i to samo u strogom centru grada i džaba ne plaćam održavanje kad bih maltene svaki dan morao da se bakćem da idem do centra, radije ću platiti više kako bih uštedeo vreme, ali ovo je moj slučaj i moje mišljenje. Ako se znatno pogorša stanje u Poštanskoj, idem dalje naravno, ali poenta je u tome baš, što čovek tragajući za boljim uslovima gubi vreme na istraživanje, pa čak i ako online negde možeš da otvoriš račun kao u RF, meni je to džaba kada nemam nijedan bankomat u blizini i to je neka moja računica, a svako ima svoju. Dodatno nemam ni podešavanje limita, a da pritom ne odem u banku itd.
Najgore je što je svako od nas vezan za bilo koju banku, zbog kredita, plate koju prima preko računa ili makar zbog internet kupovine preko AliExpress-a, ali je sistem takav da ne možete bez računa i kartica i da banka zapravo raspolaže vašim novcem u svakom trenutku, o tome smo takođe pisali.

Savet za sve ljude koji i dalje koriste Račun Plus:
- Ako u ekspozituri ne radi sistem za nas MTS-ovce, imate sajt Poštanske:

i brojeve telefona svih ekspozitura u gradu u kome živite, pozovite ih OBAVEZNO pre odlaska u narednu ekspozituru, jer možda ni u toj drugoj ne radi sistem, bar da uštedite vreme.
- I kao što su ljudi ovde već pominjali kada dođete do ekspoziture Poštanske, pošto su tu penzosi maltene 24/7 javite se radniku obezbeđenja da ste klijent MTS banke, uglavnom će to uticati na uštedu vremena pri čekanju...
 
Potvrđujem da nema naplate održavanja za nas koji smo u promo periodu pre pripajanja. Račun mi je otvoren u junu, imao sam promet u avgustu i sve je ok, ispoštovali su to. Uplaćujem u pošti preko protočnog računa i za naloge predate do 13h legne u kliringu posle 15h, a nakon toga od 17 do 18h.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno