Šta je novo?

mts Banka

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
@Miki_ naravno da se transakcija platnom karticom vodi kao promena, a u promet spadaju i interni prenosi, naknade, održavanje i slično.
Некад су промјене биле само трансакције инициране од власника рачуна(уз наравно уплате),без накнада и одржавања а сад се одржавање наплаћује чак и кад нема промета а има средстава.Говорим уопштено.Вјероватно зависи од банке до банке,да би и на тај начин зарадиле.Слично томе је и онемогућавање онлајн гашење рачуна овог новонасталог хибрида.
 
Poslednja izmena:
@Difermo Ako su ti rezervacije kartice proknjižene, nemaš kliring naloge na čekanju i saldo je na nuli, onda je sa njihove strane problem i moraćeš u nekoj plus poslovnici ili eventualno da potražiš obrazac za gašenje računa. Ima na nekoj strani unazad, ali sa logom mts banke.
ulogovao se na ebanking i kontaktirao preko chata.. Sluzbenica mi kaze da je racun ugasen, ali ni njoj nije jasno zasto mogu da se ulogujem u ebanking :).. Svakako cu otici po potvrdu o gasenju racuna.. Valjda nece naplatiti 500 dinara potvrdu.. Ili neka slicna cena :) U mobi banci su to automatski slali na mail..
 
Pre više godina sam ugasio račun u PŠ. Posle par meseci dođem u situaciju da opet otvaram račun kod njih. Pre nego što sam otišao probam bzvz da se ulogujem i ulogujem se... Piše stanje 0 din, nema nikakvih promena od kada je račun "ugašen". Tako da kad sam otišao nisam ništa spominjao, nisam čak spomenuo ni da sam imao račun kod njih, otvorili mi opet isti račun. I što je najluđe i dalje sam mogao sa istom šifrom da se logujem. Valjda im je to neka fora (PŠ) da račun samo zamrznu. Neka proba još neko da se uloguje ko je zatvorio račun (ako neko takav još posećuje temu) pa nek javi. A ti svakako idi po potvrdu da bi bio siguran da sutra neće nešto da ti nakarikaju.
 
Ja kad sam ugasio račun u RF, mogao sam da se ulogujem u svoj nalog u kojem je pisalo da nemam računa. Sad kad sam otvorio Iračun, ušao sam u svoj nalog i tu se pojavio taj račun.

Ista priča je i u Intezi. Uđem u svoj e-bank i samo piše da nemam računa.
 
Mislim da ima fora da su banke u obavezi da čuvaju sve transkacije 5 godina od gašenja računa. Zato imate i dalje nalog.

Ali, nisam 100 posto siguran.
 
Pre više godina sam ugasio račun u PŠ. Posle par meseci dođem u situaciju da opet otvaram račun kod njih. Pre nego što sam otišao probam bzvz da se ulogujem i ulogujem se... Piše stanje 0 din, nema nikakvih promena od kada je račun "ugašen". Tako da kad sam otišao nisam ništa spominjao, nisam čak spomenuo ni da sam imao račun kod njih, otvorili mi opet isti račun. I što je najluđe i dalje sam mogao sa istom šifrom da se logujem. Valjda im je to neka fora (PŠ) da račun samo zamrznu. Neka proba još neko da se uloguje ko je zatvorio račun (ako neko takav još posećuje temu) pa nek javi. A ti svakako idi po potvrdu da bi bio siguran da sutra neće nešto da ti nakarikaju.
Evo sad sam se ulogovao, isti username/password, ugašen račun pre desetak godina. Stoji mi isti broj računa ali piše na je ugašen
 
Nema to nikakve veze sto mozete i dalje da se ulogujete, racun jeste ugasen. Ja sam krajem 2017-e, otvorio Racun Plus u tadasnjoj mts banci ujakovom detetu kad je posla na studije, prakticno sa jedinom svrhom da joj se brzo posalje novac kad je potrebno. Bilo je bas zgodno, novac na racunu za 2 minuta, a podigne na prvom bankomatu iza ugla i sve free. Koristila je prvih godinu dana, posle vise nije, pa sam joj ugasio racun. I dalje mogu da se ulogujem na njen nalog sa istim podacima, ali lepo pise da je racun ugasen, a kartica ima status "istekla", iako bi formalno istekla tek krajem 2022-e da racun nije ugasen. Na kraju, uvek mozete probati da sami sebi uplatite neku simbolicnu sumu, tipa 20 din, na taj racun koji ste ugasili, recimo sa iracuna u RF-u na Racun Plus ko ga je ugasio.

Posle dosta nedoumica oko toga naplacuje li se odrzavanje za periode bez promena, naplacuje li se ako nema promena, a ima sredstava na racunu i posle koliko gase racun - definitivan odgovor na mail koji sam im poslao:

"Poštovani,

Od 01.07. Vam se održavanje računa naplaćuje 250 RSD za mesec u kome imate promene na računu.
Ukoliko imate sredstava na računu, a nije bilo priliva i odliva u toku meseca održavanje se neće naplatiti.
Račun se može ugasiti isključivo na Vaš zahtev, Banka ga ne gasi bez obzira koliko dugo ga ne koristite.

Srdačan pozdrav,
Vaša Banka Poštanska Štedionica"

Račun u PŠ je večan! :)
 
Poslednja izmena:
ulogovao se na ebanking i kontaktirao preko chata.. Sluzbenica mi kaze da je racun ugasen, ali ni njoj nije jasno zasto mogu da se ulogujem u ebanking :).. Svakako cu otici po potvrdu o gasenju racuna.. Valjda nece naplatiti 500 dinara potvrdu.. Ili neka slicna cena :) U mobi banci su to automatski slali na mail..
Потврде о гашењу рачуна су бесплатне(бар раније биле),а што се тиче логовања послије гашења,мени је било као и другима то могуће,у Интези,ал нема то ефекта,није рачун функционалан.
 
kakve veze ima to sto imate otvoren e-nalog u nekoj banci sa aktivnim racunom u banci?

Nikakve...

Banka cuva vase podatke i kada zatvorite racun, vas fajl i sve vase transakcije i dalje stoji u banci i kada zatvorite racun.
prakticno sve je isto samo je racun neaktivan.
 
Pa @Difermo je dobio komentar od službenice da joj nije jasno kako može da uđe u nalog, kada je ugašen račun. Mi upravo potvrđujemo da je to uobičajena stvar. A eto, naučili smo da PŠ ugasi račun, ali ostavi rezervisan broj računa za eventualni povratak korisnika.
 
Par kraćih informacija koje većina ovde verovatno zna. Evo prvi put Chat-ovah sa jednom od agentica Poštanske koju sam pitao:

1. Da li uskoro planiraju da uvedu Way 2 Pay servis, na šta mi je odgovorila da nema tu informaciju, ali lično misli da neće to skoro da uvedu naravno. Možda tamo oko 2050. recimo ;)

2. Koliki je limit po kartici što se tiče beskontaktnog plaćanja kako u u zemlji tako i inostranstvu? Već znamo da je kod nas 4000, ali mi je rekla da je to limit bilo gde. Dakle zvanično je 4k dindži kod nas iliti nekih 34 EUR ako ste vani, ali sam već pisao o tome kako sam beskontaktno platio 100 jurki cirka na svoje zaprepaščenje, a sigurno još par računa preko ovih 34 evrića na isti način. Tako da ovaj limit uzmite sa rezervom, ali baba Poštanska kaže da je to tako i to se ne dovodi u pitanje...

Ja i dalje imam devizni račun u omraženoj Intesi za koji je vezana Visa Debit i nju koristim kao neki vid prepaid kartice za internet plaćanje i plaćanje u inostranstvu. Nisam ugasio ovaj račun još uvek jer zvanično iz Centrale Intesa banke sam više puta dobio informaciju da se mesečno održavanje NE naplaćuje ukoliko nemate sredstava na istom, a održavanje se kao i u većini banaka naplaćuje krajem tekućeg meseca. Ovo mogu da potvrdim, jer sam ovu karticu koristio za nekoliko plaćanja, kažem kao prepaid dok se Poštanska ne stabilizuje sa ovim pripajanjem i onda bukvalno istrošim to što imam pre kraja meseca i nisu me odrapljivali za održavanje koje je 120 kinte. Bonus je što imam Way 2 Pay aktivan servis i preko telefona praktično plaćam, jednom sam platio čak i bez interneta čisto da probam i to je malo čudna situacija tipa da možete offline preko telefona da platite nešto i prekoračite maltene stanje na računu, ali naplatiće to banka (sa nekim penalom pride) u to ne sumnjamo :p

Toliko, pozdrav za forumaše!
 
meni to ne radi
uopšte ne mogu da kliknem da se registrujem
a vidim da je crvena i da piše mts banka, možda ima neka novija?
Kod mene je ta u funkciji. Mada kada pretražim "mts banka", u google prodavnici, nudi mi istu aplikaciju.
 
@dj90 ovo sam pronašao u komentarima na aplikaciju, možda pomogne.

Ko ima problem sa aplikacijom da zapuca ili smrzne pri pokusaju registracije potrebno je samo ukljuciti animaciju na vasem telefonu pogledajte na youtube kako se to radi ko ne zna problem ce biti resen
 
Po prvi put sam platio nešto u evrima bez evrića na računu. Bilo je reči da se u tom slučaju primenjuje kurs iz menjačnice, tako da je svejedno da li ću ja kupiti evre za tu transakciju ili će to banka uraditi automatski.
E pa nije, ili nije više tako. U menjačnici je kurs 117.81, a meni je skinuto po kursu 117.93, što mu dođe 1% razlike. MC kurs, poređenja radi, je 117.88.

Dakle, ipak se više isplati kupiti evre pre plaćanja.
 
Po prvi put sam platio nešto u evrima bez evrića na računu. Bilo je reči da se u tom slučaju primenjuje kurs iz menjačnice, tako da je svejedno da li ću ja kupiti evre za tu transakciju ili će to banka uraditi automatski.
E pa nije, ili nije više tako. U menjačnici je kurs 117.81, a meni je skinuto po kursu 117.93, što mu dođe 1% razlike. MC kurs, poređenja radi, je 117.88.

Dakle, ipak se više isplati kupiti evre pre plaćanja.
mislim da treba da obnoviš procentualni račun iz osnovne škole
0.12din nikako nije 1%, pre će biti 0.1%
 
mislim da treba da obnoviš procentualni račun iz osnovne škole
0.12din nikako nije 1%, pre će biti 0.1%
U pravu si. Lepo sam se ispalio. 1% mi u glavi zbog Iračuna u RF...

U svakom slučaju, poenta priče je da se ne primenjuje isti kurs. Pre integracije nisam nikada probao, uvek sam imao evre na računu. Ovde na temi su pisali da se primenjivao isti kurs kao u menjačnici.
 
Nažalost, ja ne mogu da probam sad one iz inostranstva (iz Grčke da budem precizniji). 😭
A baš bih voleo, pa makar mi ne stizale poruke.
 
U pravu si. Lepo sam se ispalio. 1% mi u glavi zbog Iračuna u RF...

U svakom slučaju, poenta priče je da se ne primenjuje isti kurs. Pre integracije nisam nikada probao, uvek sam imao evre na računu. Ovde na temi su pisali da se primenjivao isti kurs kao u menjačnici.
A da li je datum valute isti kao i datum transakcije. Tu možda dolazi do te kursne razlike. Kažem "možda" ne tvrdim.
 
Online platio karticom. Nisam baš ekspert za bankarske finese, kako tu može nešto da se razlikuje u smislu datuma?
 
Prilikom plaćanja karticom prvo se vrši rezervacija sredstava, a naknadno obrada. Ako je plaćanje izvršeno u inostranstvu od rezervacije do obrade može da prođe i 2-3 dana. To se može videti u detaljima transakcije. Najverovatnije je da se obračun vrši po kursu koji je važeći na dan obrade transakcije, a ne na dan izvršene transakcije.
 
Aha, ja sam prilikom plaćanja dobio sms koliko su me zadužili u dinarima. To je ono što sam napisao i preračunao kurs. Transakcija tada još nije bila obrađena, već je bila u pitanju samo rezervacija.

Međutim, sada imam novi momenat. Bar je za mene novi. Uđem u mbank i imam šta da vidim. Dinarskog zaduženja za to plaćanje nema više, a devizna partija mi je u minusu za taj iznos.
U kom momentu bi oni skinuli nedostajuće evriće sa dinarske partije?
Ja sam sad lepo kupio EUR kroz menjačnicu toliko koliko je trebalo i pokrio sam minus. Ali priznajem da mi ništa nije jasno.
Moja logika je sledeća, što ne znači da je ispravna: ako u trenutku plaćanja nemam dovoljno evra, oni treba skinu dinare po nekom kursu, a ne da me bace u (nedozvoljeni) minus po toj partiji.
 
Мени је та прва сума и прокњижена,након дан,два.Вршио допуне припејда у маркама,а наравно скинути динари и тако прокњижено.Шта је код тебе не знам сем да чекаш листинг:)-извод јер су тамо потпуније инф.
 
Poslednja izmena:
Skinuo sam listu transakcija u xls i upoređivao stanje sa sms porukama. Ok možda će oni nešto da ispeglaju na kraju, ali baš čudna situacija.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno