Nema to nikakve veze sto mozete i dalje da se ulogujete, racun jeste ugasen. Ja sam krajem 2017-e, otvorio Racun Plus u tadasnjoj mts banci ujakovom detetu kad je posla na studije, prakticno sa jedinom svrhom da joj se brzo posalje novac kad je potrebno. Bilo je bas zgodno, novac na racunu za 2 minuta, a podigne na prvom bankomatu iza ugla i sve free. Koristila je prvih godinu dana, posle vise nije, pa sam joj ugasio racun. I dalje mogu da se ulogujem na njen nalog sa istim podacima, ali lepo pise da je racun ugasen, a kartica ima status "istekla", iako bi formalno istekla tek krajem 2022-e da racun nije ugasen. Na kraju, uvek mozete probati da sami sebi uplatite neku simbolicnu sumu, tipa 20 din, na taj racun koji ste ugasili, recimo sa iracuna u RF-u na Racun Plus ko ga je ugasio.
Posle dosta nedoumica oko toga naplacuje li se odrzavanje za periode bez promena, naplacuje li se ako nema promena, a ima sredstava na racunu i posle koliko gase racun - definitivan odgovor na mail koji sam im poslao:
"Poštovani,
Od 01.07. Vam se održavanje računa naplaćuje 250 RSD za mesec u kome imate promene na računu.
Ukoliko imate sredstava na računu, a nije bilo priliva i odliva u toku meseca održavanje se neće naplatiti.
Račun se može ugasiti isključivo na Vaš zahtev, Banka ga ne gasi bez obzira koliko dugo ga ne koristite.
Srdačan pozdrav,
Vaša Banka Poštanska Štedionica"
Račun u PŠ je večan!
