Jeremy
Čuven
- Učlanjen(a)
- 15.11.2003
- Poruke
- 644
- Poena
- 620
O tome i pričamo (osim Syntaura, baš me zanima zašto je on zaključio drugačije i još napisao da to nije tačno).
Što kažeš i ja sam karticu čekao skoro 2 meseca i za to vreme i nemajući karticu (znači da nisam ni mogao karticom da plaćam) plaćao e-bankingom.
Kao što su ti rekli, treba da je aktiviraš... javi ako i tada imaš problem
Inače sam se setio da sam jednom prilikom kad je paypass tek počeo, dobio novu karticu a paypass nije radio. Pozvao podršku objasnio "problem", rekao da sam upravo dobio novu karticu... i ni oni nisu znali u čemu je problem. Rekli mi ako ne bude radila ni za dan dva, da se javim da mi urade drugu. A trebalo je prvi put da je koristim sa čipom i pinom (nebitno da li na prodajnom mestu ili bankomatu). To je pisalo na onom papiru koji sam dobio u koveti sa karticom, ali ja nisam pročitao. Nego, poenta je da ni njima nije palo na pamet da je to u pitanju... Znači opet ponavljam, ne treba slepo verovati šta pričaju ti iz podrške! Još bi samo napomenuo da je bila druga banka u pitanju, ne mts😁
Što kažeš i ja sam karticu čekao skoro 2 meseca i za to vreme i nemajući karticu (znači da nisam ni mogao karticom da plaćam) plaćao e-bankingom.
Kao što su ti rekli, treba da je aktiviraš... javi ako i tada imaš problem
Inače sam se setio da sam jednom prilikom kad je paypass tek počeo, dobio novu karticu a paypass nije radio. Pozvao podršku objasnio "problem", rekao da sam upravo dobio novu karticu... i ni oni nisu znali u čemu je problem. Rekli mi ako ne bude radila ni za dan dva, da se javim da mi urade drugu. A trebalo je prvi put da je koristim sa čipom i pinom (nebitno da li na prodajnom mestu ili bankomatu). To je pisalo na onom papiru koji sam dobio u koveti sa karticom, ali ja nisam pročitao. Nego, poenta je da ni njima nije palo na pamet da je to u pitanju... Znači opet ponavljam, ne treba slepo verovati šta pričaju ti iz podrške! Još bi samo napomenuo da je bila druga banka u pitanju, ne mts😁