Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Da li Dina kartice nemaju cip i opciju beskontaktnog plaćanja ili to vazi za određene pakete osnovni i Lite?
Sve banke izdaju Dina kartice sa čipom počevši od marta 2020. (iz razloga što nedugo pre toga je skimovana nečija magnetna biznis kartica i tom prilikom je skinuto preko 100k dinara). Beskontaktno plaćanje biće moguće tek kada se omasove DinaCard UnionPay kartice. Poštanska je interno obavila takvu transakciju, ali ove kartice nisu za javnost dostupne. Navodi se da će krajem godine doći do njihovog usvajanja od strane banaka, ali i prvobitno se govorilo da će do kraja prošle godine to biti gotovo.
 
iRačun je super opcija ako koristiš isključivo dinare. Ako imaš bilo kakva plaćanja u inostranstvu (uključujući i web), dosta je skupo.
Na papiru, lista usluga za Progresiv plus je odlična. Plaća se dodatno devizni račun (50 din/mes) ako je na njemu bilo prometa. Imaju uključeno Uniqa putno osiguranje, za celu porodicu.
Jel nešto previđam?
Koristim Intesu, i pizdim već dugo (posebno danas)
Моби банка уопште није јефтина што се плаћања у иностранству тиче. Чак и са прогресив плус пакетом су ми наплатили 6 посто провизије летос, док је ОТП (која ми је примарна банка) био далеко повољнији.
 
Ako na racunu imam samo evre, a trosim karticu u US dolarima, da li cu imati naknadu za konverziju?
 
Моби банка уопште није јефтина што се плаћања у иностранству тиче. Чак и са прогресив плус пакетом су ми наплатили 6 посто провизије летос, док је ОТП (која ми је примарна банка) био далеко повољнији.
Ovo me zanma, nisam nigde video detalje. Zvala me neka Mobi promoterka, na direktno pitanje, tvrdi da nema provizije za POS u inostranstvu. Mogu li znati u kojoj valuti si plaćao, i koju su ti zadužili na računu?
 
Моби банка уопште није јефтина што се плаћања у иностранству тиче. Чак и са прогресив плус пакетом су ми наплатили 6 посто провизије летос, док је ОТП (која ми је примарна банка) био далеко повољнији.
Na placanje ili podizanje sa bankomata? Ja imam progresiv, i nikada mi nisu naplatili proviziju na placanje....
 
Sve banke izdaju Dina kartice sa čipom počevši od marta 2020. (iz razloga što nedugo pre toga je skimovana nečija magnetna biznis kartica i tom prilikom je skinuto preko 100k dinara). Beskontaktno plaćanje biće moguće tek kada se omasove DinaCard UnionPay kartice. Poštanska je interno obavila takvu transakciju, ali ove kartice nisu za javnost dostupne. Navodi se da će krajem godine doći do njihovog usvajanja od strane banaka, ali i prvobitno se govorilo da će do kraja prošle godine to biti gotovo.
А јел ће онда пос терминали морати да се баждаре на UnionPay или је довољно да су оспособљени да прихватају DinaCard?
 
Ovo me zanma, nisam nigde video detalje. Zvala me neka Mobi promoterka, na direktno pitanje, tvrdi da nema provizije za POS u inostranstvu. Mogu li znati u kojoj valuti si plaćao, i koju su ti zadužili na računu?
Плаћање на терминалу у хотелу у Шведској. Приликом резервације средстава после плаћања, свота је била у динар онолико колико је било назначено на сајту Букинга. После пар дана је свота била увећана за 6 посто. На сву срећу је то било једино што сам платио картицом Моби банке, пошто сам све друго радио ОТП-овом код које се дешавало да прокњижена свота буде нижа од оне резервисане. Не пуно, али опет нижа.
Na placanje ili podizanje sa bankomata? Ja imam progresiv, i nikada mi nisu naplatili proviziju na placanje....
На плаћање. Не бих дизао кинту са банкомата у иностранству ни у лудилу сем ако није баш, баш хитно.
 
Jesi zvao banku da pitas? Bas me zanima, niije mi se nikad desilo.... Da nije do konverzije bukinga?
 
А јел ће онда пос терминали морати да се баждаре на UnionPay или је довољно да су оспособљени да прихватају DinaCard?
Kod Dina Discover kartica, POS terminali ih u Srbiji vide kao DinaCard, što bi trebalo da bude isto i za UnionPay, čak i kada se obavlja beskontaktno plaćanje. U suprotnom, trgovci će ugovarati maržu za UnionPay zasebno, pošto sam video da je takva mogućnost otvorena za RaiPOS (aplikaciju koja NFC telefon pretvara u terminal za prihvatanje beskontaktnih kartica).
 
Ja sam odlučio posle ujdurme sa €rst€om kad zatvorim da ovde otvorim starter Dina + Master za 150 din mes.
 
@nekro batica jel to naplaćeno u dinarima ili eur?
Наплаћено је у шведским крунама, али је противредност била у динарима. Понављам, у тренутку плаћања је наплаћено управо онолико колико је износила цена која је наведена на сајту Букинга - та је свота била резервисана. После неколико дана, када је цело плаћање финализирано од стране Моби банке, свота је била већа за неких шест посто.

По повратку са одмора сам експресно затворио рачун код њих. Били су добра банка неко време, али су рапидно постајали лоши.
Jesi zvao banku da pitas? Bas me zanima, niije mi se nikad desilo.... Da nije do konverzije bukinga?
Да, покушавао сам и четом и преко мејлова и у оба случаја су се вадили на хотел, на Букинг, на конверзије. Упорно сам им објашавао да са ОТП банком нисам имао тих проблема и да годину дана раније, у другој земљи такође нисам имао проблема са плаћањем смештаја (мада сам тада платио ОТП-овом картицом).
 
Ja zbog toga sve te sajtove drzim u eurima i nema tih problema... Uvek mi naplate tacno i bez provizije, cak i kurs bude ok (recimo za hrvatsku koja nije jos u evro zoni...). Koliko sam ispratio cesto je "dranje" upravo na tim konverzijama...
 
Ja sam npr. pri povratku iz Grčke prošlog meseca sve u Makedoniji plaćao karticom (putarinu, gorivo, grickalice na pumpi - sve u denarima). Rezervisana mi je određena količina u EUR (imam stanje na tekućem u EUR). Primetio sam da je, posle nekoliko dana kada su sve transakcije izvršene, stanje na EUR računu manje za par desetina euro centi.
Predpostavljam da je u pitanju razlika u kursu na dan prometa vs. dan izvršenja. Sad, verujem da je sve ok i razlika nije velika, ali pomalo je netransparentno sve to jer nemam lak način da utvrdim zašto je nastala. Ja samo vidim da mi je u mejlu tog dana pisalo jedno stanje nakon svih transakcija ("Raspoloživo stanje je..."), a da je nakon nekoliko dana drugo stanje.

Nego, da li je u toku neka promocija po pitanju održavanja tekućeg računa? Prošli mesec sam prešao na progresiv upravo zbog ino putovanja, naplaćeno mi je 300rsd za održavanja + 35rsd za EUR račun.
Sa druge strane, prošlog meseca sam takođe inicirao povratak na starter i još nisu obradili zahtev (i dalje sam na progresiv) iako je rečeno da se automatski od 1. sledećeg meseca menja paket.
 
Tako je. Meni je prošlog meseca naplaćeno 400 rsd, a ovog 300 rsd. Progresiv + paket. Nisam imao promena na deviznom delu tekućeg računa.
 
Zanimljiva situacija , dodje mi email 15.9 da mi je poslata Dina na adresu , cekam 15 dana i nista.
U subotu se obratim banci preko ceta , sve prodjem od sigurnosnih pitanja , jmbg i objasnim da mi nije stigla kartica a stara je istekla.
Ona kaze saljemo vam u najblizu poslovnicu tj shop , ja ok moze.
Danas dolazi kartica postar ubacio u sanduce a koja je btw blokirana trajno u subotu posle chat-a , stigao mi sms kao obavestenje.
Sta da radim , ovo mi se jos nije desilo...
 
Ako je blokirana trajno, verovatno ćeš morati da sačekaš izradu nove. Verovatno su pomislili da se negde zagubila usput. Jedino da ih iscimaš da to odrade po hitnom postupku, jer je stala već prestala da važi.
 
Ovog meseca mi naplaceno 300rsd za odrzavanje racuna. Verujem da je ovo zbog odluke NBS-a.
Tako je, proverio sam sa operaterom (ovo sam ga usput pitao 😁):

Upravo tako, reč je o određenoj odredbi NBS, a tiče se naknada Banaka. Navedeni iznosi će biti naplaćivani do 01.09.2023.
😃
Sa ovom cenom je Progresiv stvarno povoljan, dvoumim se sad da ga ponovo aktiviram... 😅
 
Upravo dobih mail, Starter sam paket, ništa mi nije jasno 😁, ako je neko takođe Starter neka napiše koliko njemu naplaćuju!
"
Dragi korisniče,

Vaš tekući račun je zadužen za naknadu za mesečno održavanje računa u iznosu od:
· 0 RSD za vođenje računa u RSD, i
· 35 RSD za vođenje računa u EUR i USD."
 
Zanimljiva situacija , dodje mi email 15.9 da mi je poslata Dina na adresu , cekam 15 dana i nista.
U subotu se obratim banci preko ceta , sve prodjem od sigurnosnih pitanja , jmbg i objasnim da mi nije stigla kartica a stara je istekla.
Ona kaze saljemo vam u najblizu poslovnicu tj shop , ja ok moze.
Danas dolazi kartica postar ubacio u sanduce a koja je btw blokirana trajno u subotu posle chat-a , stigao mi sms kao obavestenje.
Sta da radim , ovo mi se jos nije desilo...
Bacis tu blokiranu u kantu i cekas da stigne u poslovnicu. Ja sam prosle godine cekao 11 dana a rekla da stize za par...zamalo da bude par nedelja
 
Upravo dobih mail, Starter sam paket, ništa mi nije jasno 😁, ako je neko takođe Starter neka napiše koliko njemu naplaćuju!
"
Dragi korisniče,

Vaš tekući račun je zadužen za naknadu za mesečno održavanje računa u iznosu od:
· 0 RSD za vođenje računa u RSD, i
· 35 RSD za vođenje računa u EUR i USD."
Ćuti, dobro je, nemoj da se žališ. 😁
 
Misliš? Ok, važe mi kartice do kraja godine, pa ćemo videti posle...:ROFLMAO:
 
Vidim na naplaćuju izradu MC 500 din. Kako se to plaća? Kad legnu pare se skine sa računa ili poštaru kad donese?
 
Ima li nekog načina da obrišem nalog u Mobi banci (nemam otvorene tekuće račune), da li mora da se šalje zahtev za brisanje ličnih podataka? Zna li neko na koju email adresu?

Jer nemam namere zbog njihove greške da prelazim 60km da bih došao do "najbliže" Yettel prodavnice. Koja je onda poenta online banke.
 

Prilozi

  • 3333333.png
    3333333.png
    19.9 KB · Pregleda: 42
Ima li nekog načina da obrišem nalog u Mobi banci (nemam otvorene tekuće račune), da li mora da se šalje zahtev za brisanje ličnih podataka? Zna li neko na koju email adresu?

Jer nemam namere zbog njihove greške da prelazim 60km da bih došao do "najbliže" Yettel prodavnice. Koja je onda poenta online banke.
Slažem se sa tobom. Toliko ima u svetu online banaka i sve na klik otvori i zatvori racun. Znaju da nemaju mnogo poslovnica i bankomata i ne mogu da uvedu off on sistem. Odustao sam od njih da tamo otvorim. Hocu da im napustim mrežu, pa je glupo da mi budu banka koja ima uzasne radnike i pojma nemaju sa online bankom, jer i ono sto znaju o ponudi vrte jedno te isto kao pokvarena ploca. Total 12 amaterski. 😂
 
Pre par dana sam dobio novu Dina karticu Mobi banke, ima čip
Кад ти је истицала стара Дина?
Мени истиче крајем следећег месеца и занима ме кад могу да очекујем да се иницира нова и пошаље на кућну адресу?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno