Sve banke izdaju Dina kartice sa čipom počevši od marta 2020. (iz razloga što nedugo pre toga je skimovana nečija magnetna biznis kartica i tom prilikom je skinuto preko 100k dinara). Beskontaktno plaćanje biće moguće tek kada se omasove DinaCard UnionPay kartice. Poštanska je interno obavila takvu transakciju, ali ove kartice nisu za javnost dostupne. Navodi se da će krajem godine doći do njihovog usvajanja od strane banaka, ali i prvobitno se govorilo da će do kraja prošle godine to biti gotovo.Da li Dina kartice nemaju cip i opciju beskontaktnog plaćanja ili to vazi za određene pakete osnovni i Lite?
Моби банка уопште није јефтина што се плаћања у иностранству тиче. Чак и са прогресив плус пакетом су ми наплатили 6 посто провизије летос, док је ОТП (која ми је примарна банка) био далеко повољнији.iRačun je super opcija ako koristiš isključivo dinare. Ako imaš bilo kakva plaćanja u inostranstvu (uključujući i web), dosta je skupo.
Na papiru, lista usluga za Progresiv plus je odlična. Plaća se dodatno devizni račun (50 din/mes) ako je na njemu bilo prometa. Imaju uključeno Uniqa putno osiguranje, za celu porodicu.
Jel nešto previđam?
Koristim Intesu, i pizdim već dugo (posebno danas)
Ovo me zanma, nisam nigde video detalje. Zvala me neka Mobi promoterka, na direktno pitanje, tvrdi da nema provizije za POS u inostranstvu. Mogu li znati u kojoj valuti si plaćao, i koju su ti zadužili na računu?Моби банка уопште није јефтина што се плаћања у иностранству тиче. Чак и са прогресив плус пакетом су ми наплатили 6 посто провизије летос, док је ОТП (која ми је примарна банка) био далеко повољнији.
Na placanje ili podizanje sa bankomata? Ja imam progresiv, i nikada mi nisu naplatili proviziju na placanje....Моби банка уопште није јефтина што се плаћања у иностранству тиче. Чак и са прогресив плус пакетом су ми наплатили 6 посто провизије летос, док је ОТП (која ми је примарна банка) био далеко повољнији.
А јел ће онда пос терминали морати да се баждаре на UnionPay или је довољно да су оспособљени да прихватају DinaCard?Sve banke izdaju Dina kartice sa čipom počevši od marta 2020. (iz razloga što nedugo pre toga je skimovana nečija magnetna biznis kartica i tom prilikom je skinuto preko 100k dinara). Beskontaktno plaćanje biće moguće tek kada se omasove DinaCard UnionPay kartice. Poštanska je interno obavila takvu transakciju, ali ove kartice nisu za javnost dostupne. Navodi se da će krajem godine doći do njihovog usvajanja od strane banaka, ali i prvobitno se govorilo da će do kraja prošle godine to biti gotovo.
Плаћање на терминалу у хотелу у Шведској. Приликом резервације средстава после плаћања, свота је била у динар онолико колико је било назначено на сајту Букинга. После пар дана је свота била увећана за 6 посто. На сву срећу је то било једино што сам платио картицом Моби банке, пошто сам све друго радио ОТП-овом код које се дешавало да прокњижена свота буде нижа од оне резервисане. Не пуно, али опет нижа.Ovo me zanma, nisam nigde video detalje. Zvala me neka Mobi promoterka, na direktno pitanje, tvrdi da nema provizije za POS u inostranstvu. Mogu li znati u kojoj valuti si plaćao, i koju su ti zadužili na računu?
На плаћање. Не бих дизао кинту са банкомата у иностранству ни у лудилу сем ако није баш, баш хитно.Na placanje ili podizanje sa bankomata? Ja imam progresiv, i nikada mi nisu naplatili proviziju na placanje....
Kod Dina Discover kartica, POS terminali ih u Srbiji vide kao DinaCard, što bi trebalo da bude isto i za UnionPay, čak i kada se obavlja beskontaktno plaćanje. U suprotnom, trgovci će ugovarati maržu za UnionPay zasebno, pošto sam video da je takva mogućnost otvorena za RaiPOS (aplikaciju koja NFC telefon pretvara u terminal za prihvatanje beskontaktnih kartica).А јел ће онда пос терминали морати да се баждаре на UnionPay или је довољно да су оспособљени да прихватају DinaCard?
Наплаћено је у шведским крунама, али је противредност била у динарима. Понављам, у тренутку плаћања је наплаћено управо онолико колико је износила цена која је наведена на сајту Букинга - та је свота била резервисана. После неколико дана, када је цело плаћање финализирано од стране Моби банке, свота је била већа за неких шест посто.@nekro batica jel to naplaćeno u dinarima ili eur?
Да, покушавао сам и четом и преко мејлова и у оба случаја су се вадили на хотел, на Букинг, на конверзије. Упорно сам им објашавао да са ОТП банком нисам имао тих проблема и да годину дана раније, у другој земљи такође нисам имао проблема са плаћањем смештаја (мада сам тада платио ОТП-овом картицом).Jesi zvao banku da pitas? Bas me zanima, niije mi se nikad desilo.... Da nije do konverzije bukinga?
Tako je, proverio sam sa operaterom (ovo sam ga usput pitao 😁):Ovog meseca mi naplaceno 300rsd za odrzavanje racuna. Verujem da je ovo zbog odluke NBS-a.
Sa ovom cenom je Progresiv stvarno povoljan, dvoumim se sad da ga ponovo aktiviram... 😅Upravo tako, reč je o određenoj odredbi NBS, a tiče se naknada Banaka. Navedeni iznosi će biti naplaćivani do 01.09.2023.
Bacis tu blokiranu u kantu i cekas da stigne u poslovnicu. Ja sam prosle godine cekao 11 dana a rekla da stize za par...zamalo da bude par nedeljaZanimljiva situacija , dodje mi email 15.9 da mi je poslata Dina na adresu , cekam 15 dana i nista.
U subotu se obratim banci preko ceta , sve prodjem od sigurnosnih pitanja , jmbg i objasnim da mi nije stigla kartica a stara je istekla.
Ona kaze saljemo vam u najblizu poslovnicu tj shop , ja ok moze.
Danas dolazi kartica postar ubacio u sanduce a koja je btw blokirana trajno u subotu posle chat-a , stigao mi sms kao obavestenje.
Sta da radim , ovo mi se jos nije desilo...
Ćuti, dobro je, nemoj da se žališ. 😁Upravo dobih mail, Starter sam paket, ništa mi nije jasno 😁, ako je neko takođe Starter neka napiše koliko njemu naplaćuju!
"
Dragi korisniče,
Vaš tekući račun je zadužen za naknadu za mesečno održavanje računa u iznosu od:
· 0 RSD za vođenje računa u RSD, i
· 35 RSD za vođenje računa u EUR i USD."
Skine se sa računa.Vidim na naplaćuju izradu MC 500 din. Kako se to plaća? Kad legnu pare se skine sa računa ili poštaru kad donese?
Slažem se sa tobom. Toliko ima u svetu online banaka i sve na klik otvori i zatvori racun. Znaju da nemaju mnogo poslovnica i bankomata i ne mogu da uvedu off on sistem. Odustao sam od njih da tamo otvorim. Hocu da im napustim mrežu, pa je glupo da mi budu banka koja ima uzasne radnike i pojma nemaju sa online bankom, jer i ono sto znaju o ponudi vrte jedno te isto kao pokvarena ploca. Total 12 amaterski. 😂Ima li nekog načina da obrišem nalog u Mobi banci (nemam otvorene tekuće račune), da li mora da se šalje zahtev za brisanje ličnih podataka? Zna li neko na koju email adresu?
Jer nemam namere zbog njihove greške da prelazim 60km da bih došao do "najbliže" Yettel prodavnice. Koja je onda poenta online banke.
Кад ти је истицала стара Дина?Pre par dana sam dobio novu Dina karticu Mobi banke, ima čip
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari