Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ja u klin ti u plocu...

Od vas dvojice je sigurno koristim vise jer primam platu preko njih - dakle na Progresiv+ sam, koristim i racun na klik i devizni racun, i bankomat za uplatu isplatu, i bankomat Postanske Stedionice koji mi je usput za podizanje dinara i za placanje racuna, prijem uplata od x ljudi, placam preko aplikacije i pravnim i fizickim licima i svasta nesto sto sam zaboravio...

Da mi se bilo sta od njegovih situacija desi momentalno bih promenio banku i pored svih nekih zgodnih stvari koje nudi, vec sam se nap... sa njihovim servisom kad su pokusali da me preveslaju na foru da sam nesto "lose cuo" kad sam inicijalno otvarao racun kod njih tako da od mene imaju zuti karton za nesto mnogo manje bitno od njegovih situacija jos od pre par godina, jos jedan slican penal i cao.

Poenta je da on ima mnogo vecu toleranciju na njihove gluposti od mene a ne da ja branim banku.

Hvala na pojašnjenju, i detaljima tvog use case-a!

Pretpostavljam da si već razmišljao o alternativama s obzirom na 'žuti karton'? Vidiš li adekvatnu alternativu?
 
Da li vam stiže račun na klik za struju od EPS ?
 
jos nije, ali obicno i stize posle 20., recimo 21. najcesce
evo sada je stigao racun za struju na app
 
Poslednja izmena:
I meni. Hvala. Čini mi se da nije prošlog meseca.
 
Hvala na pojašnjenju, i detaljima tvog use case-a!

Pretpostavljam da si već razmišljao o alternativama s obzirom na 'žuti karton'? Vidiš li adekvatnu alternativu?
Raiffeisen najverovatnije

Inace imam neki osecaj da ce na kraju Rajf da ih kupi.

Ako ne oni - neka druga banka koja zeli da prosiri mrezu pametnih bankomata na brzinu a i da istovremeno pokupi i korisnike tih bankomata.
 
Pozdrav ljudi retko kada koristim dinu mobi banke, danas sam je koristio. Kada sam ubacio karticu i uneo pin na ekranu bankomata sam video uobičajene opcije (uplata, isplata,upit stanja) međutim video sam i opciju deblokada Pina. Da li se ta opcija pojavljuje svima a ja je ranije nisam video ili nešto nije uredu sa karticom? Kartica radi na platnim mestima ali za razliku od caletove dine isto iz mobi banke meni uvek traži da unesem pin pri plaćanju dok se cale samo potpiše na slip.
 
Poslednja izmena:
Sve ti je u redu sa karticom. Ćale ti ima stariji model bez čipa i zato se potpisuje na slipu, ti imaš noviji model kartice sa čipom i zato se "potpisuješ" PINom
 
Jel sredjen onaj "izazov" sa novim (Mobi) karticama i ocitavanjem na onom njihovom terminalu bez ubacivanja kartice u bankomat?

Zaboravio sam kako se zove, ne radi mi mozak danas
 
Jel sredjen onaj "izazov" sa novim (Mobi) karticama i ocitavanjem na onom njihovom terminalu bez ubacivanja kartice u bankomat?

Zaboravio sam kako se zove, ne radi mi mozak danas
Ja sam se odavno pomirio sa činjenicom da oni neće rešiti taj "izazov" za moju karticu izdatu 2020. god. Nadam se da kartice izdate nakon te serije, ne izazivaju mobi bankomate u tolikoj meri, tj. da će sledeća moja Mobi master kartica biti "normalna".
 
To zavisi od bankomata do bankomata. Nema u svakom novčanica od 500 dinara.
 
Nisam to rekao, nego da se njemu desio apsolutno najveci broj raznoraznih situacija a i dalje je u Mobi banci.

Desavalo se svima ovde sve i svasta ali njemu ubedljivo najvise.
Eh! Desilo mi se puno toga jer sam u banci skoro od osnivanja, i dosta sam koristio skoro sve usluge banke, dinarske i devizne, imao kontakta sa onim što se razlikuje od zvaničnih podataka na sajtu.

Najviše su mi zavrnuli pre nekoliko godina kada nisu hteli chargeback da pokrenu "jer ih to košta". Imao sam pre toga već jedan chargeback uspešan. Za novi sam odbijen iako sam više puta pisao čak i prigovor banci.
Više od godinu dana kasnije pitao sam usput da li ponovo rade chargeback, rekli su da nikada nisu prestajali! U ugovoru piše da zaista ne rade. Što je suludo, čak i MTS banka je radila (nisam bio klijent tražio sam da mi pošalju formular za chargeback, da vidim da li znaju šta je to).
Tada sam nekoliko puta pisao MC i svaki put su mi vraćali da oni nisu prava adresa već banka izdavalac i da sve probleme moram da rešim sa njima.

To je jedan od primera jer mi je koštao preko 1.000 EUR pa ga najbolje pamtim.
S druge strane, po inerciji iz vremena Telenora ostao sam tu. Devizno poslovanje ne, samo besplatan račun, za plaćanje po Srbiji Dinom. I to je to.

Trenutno devize držim u AIK. Kakav webportal takva i aplikacija, ne nudi nikakve opcije, recimo ne mogu ručno da promenim MC limit, blokiram karticu, promenim PIN. Ništa od opcija. Ne mogu čak ni da ponovim transakciju.

A Mobijevo plaćanje na klik puno mi znači - tu imam sve račune za celu porodicu i ne moram da mislim.

Sve u svemu, to je sada banka za plaćanje računa i POS plaćanja u SRB, sa čime do sada nisam imao problema. 😉
 
Ja sam isto imao negativno iskustvo da sam zahtevao povracaj sve objasnio do detalja i dobijen sam sa obrazlozenjem da nisam razumeo TOS jer mi je support prodavca tvrdio drugacije iako sma citirao TOS, smesno je sto su iako mi je charge back odbijen uspeo da izvucem pare nazad od same kompanije
Zato realno bih vise voleo da je banka fizicka pa kad me neko pravi ludim da mi to kaze u cetiri oka.... ovako krezubog smrada sa 2 grama mozga ne mogu ni znati ko je i moze da se izivljava do sutra
 
^ meni drugi put kada sam hteo da pokrenem chargeback proceduru nisu hteli da pošalju obrazac!
Istog trenutka sam povukao sva devizna sredstva i imao veliki gubitak.
 
Da li si možda pokušao sa pritužbom NBS?
Jesam, pisao sam o tome već ovde, NBS se izjasnila da oni nisu obavezni da pokrenu chargeback jer u ugovoru postoji član u kojem ne posreduju u slučaju spora oko plaćanja.
NBS je predložila medijaciju, zakazala termin i pozvala mene i nekoga iz Telenor banke. Ja sam došao, a iz banke niko.

godinu dana kasnije ti isti u banci su se čudili Kako je to moguće i da sve vreme rade chargeback. Nisam želeo da se ubeđujem i da im šaljem stare mail-ove, jer sam zbog njih izgubio 1k+ evra i njihovo hoću kakim - neću kakim nije mi bilo zabavno.
 
Ja od tog novca ne bih odustao pa makar morao da sve mejlove odštampam i lično odem u fizičku poslovnicu udaljenu xy kilometara da potražim kompetentne osobe za razgovor. To nije bauk i svaki finansijski savetnik znao bi o čemu je reč. Podrška call centra banke liči mi na igranje društvene igre monopol.
 
Poslednja izmena:
Da li neko zna šta bi mogao da bude problem zašto na sajtu beo-lab laboratorije ne mogu da plaćam online dina karticom mobi banke a dina kartice piše da su podržane takođe su mi to odgovorili i iz njihove podrške. Rekoše još i da pitam u banci koja je izdala karticu nego ne znam gde i koga da hvatam za gušu, najviše volim lično ali ovi nemaju poslovnice jel tako? Karticom normalno plaćam na drugim mestima međutim ovde je drugačije, sa sajta beo-lab vodi na neki portal raifaizen banke gde stoji neki ID naloga, traži se broj kartice, datum isteka i email ali ne i cvc kod sa poleđine kao na drugim mestima. I naravno plaćanje ne prolazi, zaboravio sam sad koja je greška bila. Na kraju sam morao intesinom deviznom visa ali tamo mi onda konvertuju eure po vrlo nepovoljnom kursu... a dinari na dina kartici mi zvrje bezveze a namenjeni su za plaćanje online, pripejd kredita itd.
Koga da jurim, ove iz mobi banke, ili je do tog raifaizen portala ili opet ove iz beolab-a?
 
Nisam to rekao, nego da se njemu desio apsolutno najveci broj raznoraznih situacija a i dalje je u Mobi banci.

Desavalo se svima ovde sve i svasta ali njemu ubedljivo najvise.
Evo jednog primera, crno na belo, da ne prihvataju chargeback. Platio sam robu karticom u inostranstvu, roba nikada nije poslata, imam tracking kodove koji to pokazuju, trgovac odbija da odgovara = tražim chargeback i šaljem im sve dokaze.

TB charge back 1.png
 
Ako kupujem sa aliexpressa i tamo za monetu stavim dinar da li ce mi u mobiju skidati u dinarima?
 
Evo jednog primera, crno na belo, da ne prihvataju chargeback. Platio sam robu karticom u inostranstvu, roba nikada nije poslata, imam tracking kodove koji to pokazuju, trgovac odbija da odgovara = tražim chargeback i šaljem im sve dokaze.

Pogledajte prilog 342950
Činjenica da totalno ignorišu sled događaja gde im se ti obraćaš upravo zato što te trgovac ignoriše - meni bi bila dovoljna da im se nakačim samo tako i da upletem sve žive organizacije koje mi padnu na pamet.

Znajući da sam lud po ovom pitanju, gledam da koristim PayPal gde god mogu jer u ovakvoj situaciji bih im se krvi napio
 
@Lanikor
Veruj mi da to nije bila jedina situacija i da sam preduzeo sve što je u mojoj moći.
Uostalom oni se pozivaju na član ugovora u kojem zaista to piše, da banka neće posredovati u eventualnim sporovima.
Žalio sam se narodnoj banci, oni su prihvatili da banka nije dužna da pokrene chargeback. Ponudili su mi i zakazali medijaciju. Ja sam se pojavio a iz banke niko.
I to je bio kraj.
Šteta što sam ovo naučio na teži način jer sam izgubio dosta novaca.

sve ovo samo po sebi ne bi bilo mnogo zanimljivo da oni danas ne tvrde da to nije istina i da su oni oduvek podržavali chargeback!!! 😠
 
Bankomat u Pozeskoj sinoc zatekao ugasen - stao kao budala (obicno hejtujem i pljujem takve tipove, mada moja kola nisu bas besna 😁) na trotoar sa sva 4 da bi zena istrcala i podigla hitno kes kako bi izmirili neku obavezu, cim se malo priblizi bankomatu vidi se da ne radi, jos su postavili neki papir sa natpisom preko ekrana. To je valjda napredak (🙄), ali mnogo bi bolje bilo da to postave negde online, da mogu da se informisem kad im vec non stop ispadaju.
Jednostavno su postali banka u koju se ne mozes pouzdati - sto rece neko ovde, vise ne mogu da se oslonim na to da pred put ili nesto vaznije odradim na brzaka neku transakciju.
"Srecom" pa sam imao neke evre kod sebe, a kod nas ih retko ko odbija, iako nisu zvanična valuta plaćanja.

Postali su totalni krs, i iskreno ne znam vise sta cekam sa promenom banke...
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno