Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
+1
U intezi imam racun zbog stambenog kredita, i tamo primam platu. Ali sve zavrsavam preko Mobi banke. Privatnik sam pa mi je plata samo "da prodje" kroz racun. Ne znam sta bih da mi je raspala inteza primarna banka za funkcionisanje...
 
Definitivno su se dosta udaljili od početne ideje i vizije banke koja je donela nešto sasvim novo na ovim prostorima. Bankomati se održavaju baš slabo u poslednjih nekoliko meseci. Mislio sam da se samo meni dešava da obiđem 3 bankomata i da nijedan nema za isplatu neki sitniji iznos, ono što se kaže čisto da imam nešto u kešu. Sve češći bagovi i stalno "unapređenje". Nekad bez keša sa ovom karticom u novčaniku danas obavezno keš poneti i pored kartice jer se nikad ne zna kad će te zadesiti neki bag.
Jedina stvar koja je ostala je taj osnovni račun bez održavanja koji je funkcionalno na dosta nižem nivou u odnosu od pre.
Za tih 300 dinara mesečno, mislim da ne mogu da pronađem nijednu komforniju varijantu.
Proveri ti to još jednom. 400 je od poslednjih izmena. I + 50 još ako držiš evre na računu.
 
Potvrđujem ovo za bankomate, redovno sam prethodnih godina koristio bankomat na Karaburmi u Bigu. U poslednjih nekoliko meseci, redovno kad mi je baš potreban bankomat ili ne radi ili nema novčanica. Juče mi se desilo da hitno treba da uplatim novac na račun, odem na bankomat, izaberem Uplatu i izbaci "Trenutno nije moguće izvršiti transakciju"...

Sad već po pravilu znam da ako mi baš treba bankomat, skoro sigurno neće raditi. Da makar imaju razvijenu mrežu bankomata pa i da im čovek oprosti, ovako, ako ne radi osuđen si na bankomat druge banke ili poštu za uplatu, pošto je sledeći najbliži Mobi bankomat u centru.
 
Bankomat u Požeškoj opet ne radi, ni dinare ni evre ne prima. Probao i mcash.

Od početka pandemije zaposlili 131 novo lice, 71% radnika čine žene, ali izgleda da im hladno da se voze da isprazne bankomat.
 
I bankomat na Bežanijskoj kosi o kojem sam pisao I DALJE ne radi (totalno je iskljucen), probao juce. Oborice neki rekord il nesto.
 
I bankomat na Bežanijskoj kosi o kojem sam pisao I DALJE ne radi (totalno je iskljucen), probao juce. Oborice neki rekord il nesto.

Nije mogao edit, pa cisto info odgovor operatera, nije me mrzelo da ih ponovo pitam...
...ovaj bankomat nije operativan jer postoje određene poteškoće sa strujom na bankomatu i iz tog razloga je kompleksnije rešavanje iste. Vidim da se radi na rešavanju, međutim još uvek nemamo informaciju kada će bankomat biti operativan. Ono što mogu da uradim jeste da se nadovežem na upit kolega u vezi sa ovim bankomatom, kako bismo proverili da li imamo neku novu informaciju.
Izgleda da moram da jurim bankomate po gradu, posto @Stevcho kaze da ni Pozeska nije (skroz) operativna...
A bas sam se jeo sto ga nisam sinoc posetio kada sam setao tuda. Sad ispade i bolje, samo bih se razočarao.
 
Poslednja izmena:
a kada će da se reši problem sa beskontaktnim korišćenjem bankomata korisnika sa "novijim" MC karticama?
 
Kako bi njihov support rekao, izgleda da je to malo veći "izazov", isto kao i notifikacije preko mobilne aplikacije.
 
Izgleda da imaju neku akciju za kreditne kartice, bez odrzavanja do kraja godine mada deluje mi da selektivno cimaju ljude.

Jedna od vajdi od te kartice je 30 dana UNIQA putnog osiguranja koje ne mora odjednom da se iskoristi a vazi za celu porodicu, tako da ako se zaletite da odbijete kao sto sam ja inicijalno posao, imajte to u vidu.
 
Ima li neko info, da li Mobi ima/planira MasterCard POS placanja Mobilnim telefonom uz pomoc NFC-a?
Vidim da neke banke imaju ovu pogodnost...
 
Teško. Dosta ljudi ih cimaju i mole da uvedu Apple Pay ili NFC plaćanje na Androidu, ali njihov odgovor je uvek isti, da za sada nemaju to u planu. Njihov fokus je očigledno veći na kreditima (Moji podaci za banku).
 
Svoja iskustva sam gore opisao. Ali, sada kada čitam da se nekome desila situacija DA MU ODBIJA PLAĆANJE SA KARTICOM NA KOJOJ IMA NOVAC!!!! Pa to je sramota nad sramotama. Meni se desila ta situacija sa Intesa Bankom, davne 2009-10 godine, zima, ja sipao pun rezervoar na Ibarskoj i odbija karticu na kojoj imam preko milion din u tom trenutku. 3 ujutru, neprijatna situacija i crvene uši pred nepoznatim ljudima i radnicima na pumpi. To je neoprostivo. To ne sme nikada nikako da se desi kredibilnoj banci. Za sada meni rade posao, povoljni su i zadovoljan sam. Ali su me pogodila vaša iskustva i razmisliću se oko daljeg korišćenja Mobi banke.
 
Odbijanje plaćanja sam imao samo na mestima koja su drčna za kešovinom i u toku novogodišnjih praznika , kada je zagušenje mreže učestalo
i kada su svi drčni za kešom.

Čitam kako mnogi navode probleme sa bankomatima...
Ko je od prvog dana u Telenor banci, zna da su mrežu bankomata silom prilika proširili jer su ljudi bili nezadovoljni.
Primat je bio povoljno plaćanje karticom - svega i svuda.

Čim mi neko traži keš , znam da će izdati lažan račun i da radi utaju poreza. I taj osećaj me nikad nije izdao. Nikad.

Država pokušava da uvede mnoge u legalne tokove kroz "Uzmi račun i pobedi" ali se narod i dalje nema tu naviku - zameranja.
Ipak ovo nije Nemačka, treba biti svestan toga.
 
Imao sam tu situaciju sa Komercijalnom, odbijena transakcija zbog zastoja na liniji. Tek posle izvesnog vremena je stigao sms da su u toku radovi sa sistemom banke. Nije nemoguće da se takve stvari dešavaju. Zato je uvek poželjno imati kod sebe keš pa čak i račun u drugoj banci, naročito sad kad postoji ips (i to sam u više navrata radio zbog nedovoljno sredstava da dopunim saldo iz jedne u drugu).
 
Imati radove na sistemu u sred bela dana je meni amaterski.
Šta to Mora da se obavi u radni dan?
Hakerske napade, to već mogu da shvatim.
Ipak je 21. vek i to prilično poodmakao.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Ne ispratih trenutnu situaciju, ali primetih upravo pri translaciju da mi je račun otišao u minus. Da li je to neka novina kod njih? Na dinarskom računu nisam imao sredstava, dok na deviznom imam. Uvek kada plaćam skida mi dinare, a u slučaju da ih nemam skine mi €. Sad platnih nešto € na mestu, a dinari u minus.
 
@nemanja-992 održavanje se skida i kada ima na deviznom pokrića, a ne samo ako ima prometa. Devizna partija na nuli bez korišćenja u toku meseca ne podleže naplati.
 
Ne radi se o održavanju. Na računu sam imao 200 dinara i xxxx€. Otišao do prodavnice, ceh 450 dinara i nakon plaćanja karticom dinarski račun ode u minus. Ranije bi mi skinulo dinara koliko imam i ostatak u €.
 
Razmisljam da prijem plate prebacim u Mobi banku iz Komercijalne? Kakva su vaša iskustva sto se tiče starter i progresiv paketa? Jel ako se prima plata mora progresiv ili može i starter? Kakvi su benefiti u praksi za progresiv a šta je to sto bi mi možda falilo ako odaberem starter?
Trenutno sam na osnovnom paketu koji imam već godinama ali ga nisam koristio sem rata za telefon kada plaćam…
 
Može plata i na osnovnom, neće prebacivati na skuplji. Trenutno nude opciju Progresiv 6 meseci bez održavanja uz prenos zarade (popunjeno ovlašćenje, potpisuješ samo ti, ne mora poslodavac). Razlike:
Starter: 500 dinara izrada MC, provizija za plaćanje u inostranstvu 1,5%, nalog za prenos: 20 dinara, održavanje 150
Progresiv: bez troškova za MC, ino plaćanja Masterom bez provizije, besplatni nalozi za prenos, održavanje 400
Isto za sve: 50 dinara devizna partija u slučaju prometa i/ili pokrića, priliv na MC 3% (uplata na karticu/povlačenje sa PayPal, PaySend, MoneySend, WebMoney... kao i povraćaj sredstava nastalih kupovinom, na primer refund sa AliExpress-a).
 
Meni je Progresiv+ odličan paket, mogu da dižem novac gde hoću, nema provizije ni na podizanje ni na plaćanja, dobar kurs, i generalno 450 din nije mnogo. Jedino zavisim od bankomata Mobi banke ako trebam da uplacujem novac, ali i to se iscimam do nekog tržnog centra i završim. Sad ako prebaciš platu ne moraš da se prebacujes na progresiv, možeš da se ostanš na starteru, ali nemaju ove pogodnosti.
 
Poslednja izmena:
A kako se aktivira taj Progresiv+?
@uji gde ima taj info da daju 6 meseci bez održavanja ako se prebaci plata?
 
Prvo se aktivira Progresiv, pa kad se prebaci plata sistem automatski prebacuje na Progresiv+. Treba da legne više od 20000 rsd da bi se prebacio na Progresiv+ i meni nisu tražili bilo šta da potpisujem, mada sam se i ja čuo sa njima preko telefona.
 
Prvo se aktivira Progresiv, pa kad se prebaci plata sistem automatski prebacuje na Progresiv+. Treba da legne više od 20000 rsd da bi se prebacio na Progresiv+ i meni nisu tražili bilo šta da potpisujem, mada sam se i ja čuo sa njima preko telefona.
Ni ja nisam ništa popunjavao. Čim je legla plata ja sam prešao sa progresiva na progresiv plus. I meni je održavanje 300 dindži
 
Gde ima taj info da daju 6 meseci bez održavanja ako se prebaci plata?
Mislio sam da šalju svima, ali izgleda da je to samo za određene. Nije na odmet da pitaš jesi li na spisku korisnika, pošto nekad ume da se desi da ne stižu pojedine sms poruke.IMG_20220202_181323.jpg
Pazi, može da ti legne samo plata bez prenosa, to nije sporno, ali tada ovo ne važi.
 
Video sam danas sasvim slucajno da mi je 31 januara skinuto 1077 din sa racuna od strane facebooka za reklamu. nisam uplacivao nikakvu reklamu, a ni nemam povezanu karticu sa facebook nalogom. Stara kartica koja mi je istekla je povezana na nalogu i sa njom uplacivao za reklame na faceboku, 2017-e i 2018-e. Kontaktirao sam facebook i banku pa cekam odgovor.
Da li je neko bio u slicnoj situaciji, koja je procedura?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno