Račun na klik moraš ti da realizuješ, neće da se plati sam od sebe bez obzira što imaš sredstva na računu. Znači moraš da klikneš na opciju PLATI. To moraš da uradiš do isteka valute plaćanja odnosno 20-og u mesecu. Nakon toga račun na klik se gubi i moraćeš da izabereš neki drugi vid plaćanja.Još jedan biser telenor banke. Prijavio sam se za račun na klik, internet broj. Sve je super bilo, pisao mi je iznos u računu na klik i nakon 20og je to nestalo. Rekoh to je sve ok, a bilo je para na računu. Stavim ja karticu kad ono neće net, hm. Odem u istoriju transakcija nigde nema da je račun plaćen Zato je meni sigurnije da ja odem na mejl, pa e-račun i tu ukucam broj kartice itd i platim račun Ne valja ova moderna tehnologija.
Kao što je objašnjeno u prethodnom postu, nije propust, već su računi dostupni do datuma dospeća.Ali ovo je njihov propust očigledno, tako da ću videti šta će mi odgovoriti.
Još jedan biser telenor banke. Prijavio sam se za račun na klik, internet broj. Sve je super bilo, pisao mi je iznos u računu na klik i nakon 20og je to nestalo. Rekoh to je sve ok, a bilo je para na računu. Stavim ja karticu kad ono neće net, hm. Odem u istoriju transakcija nigde nema da je račun plaćen Zato je meni sigurnije da ja odem na mejl, pa e-račun i tu ukucam broj kartice itd i platim račun Ne valja ova moderna tehnologija.
Da li pored zivog Klika daju i trajni nalog za Telenor račun - trebalo bi proveriti.Trajni nalog je usluga koja omogućava klijentima da, po otvaranju tekućeg računa, preko svoje mobilne aplikacije ili internet bankarstva izdaju naloge za uplatu mesečnih (ili drugih periodičnih) obaveza određenim danima u mesecu (ili u drugim periodima koje odrede), i to u fiksnom ili promenljivom iznosu.
Nista nisam kupio na rate niti sam uzmeio kredit.Nije plaćanje karticom jedini način da se uđe u minus.
Npr. ako je neko kupio telefon na rate (uzeo kredit), ući će u nedozvoljeni minus ukoliko na računu nema dovoljno novca za ratu.
Ja sam dobio sms da moze doci do kasnjenja u izdavanju kartice, a istog dana obavestenje u sklopu aplikacije da mi je kartica poslata na kucnu adresu.. Sta je sad tacno od ta dva..
To mi se bas nikad nije nije desilo sa TB MC i RF Virtuon - skine se tačno koliko treba. Intesa, s druge strane, rezervise vise do knjiženja, i onda vrati na racun sve sto je iznad iznosa za placanje.Nije cudno da udjes u minus ako si kupovao nesto a imao maltene tacno u evro, zbog kursnih razlika do dana knjizenja moze se desiti da odes u minus.
Udjes u aplikaciju ili se ulogujes na Web Telenor banka i udjes u kartice:
Pogledajte prilog 223788
ako pise da je kartica "INICIRANA" onda je jos u izradi a ako bise "POSLATA KORISNIKU" ili "AKTIVNA" onda je ocekuj u ponedeljak, utorak.
Greskom sam napisao -37 , mislio sam -67.Nije cudno da udjes u minus ako si kupovao nesto a imao maltene tacno u evro, zbog kursnih razlika do dana knjizenja moze se desiti da odes u minus. (u prevodu, drug te kostao )
Ali -37 i -67 is prosle poruke se previse razlikuju za mesec dana!
Inace, mislim da vec i kod nas ne zelis drzati u minusu (nedozvoljenom) dugo, jer se moze odraziti na kreditni biro (pa te cimaju da ti ne daju cak i za stvari gde se uzima na depozit).
Nisam siguran da li smo dosli dotle - deki?
Ne zavisi od banke, vec od prodavca, oni rezervisu koliko misle da treba. Neki hoteli umeju recimo i preko 10% da rezervisu (+deo koji rezervisu preko cene smestaja za troskove, ovo je za kursne razlike).To mi se bas nikad nije nije desilo sa TB MC i RF Virtuon - skine se tačno koliko treba. Intesa, s druge strane, rezervise vise do knjiženja, i onda vrati na racun sve sto je iznad iznosa za placanje.
Prelazem da se javi podršci da mu objasne kako je usao u minus jer bi to moglo i druge da zanima.
Ukljuceni su ali ne secam se kad je poslednji put stigao izvod. Da li mogu da narucim izvod na primer sada za prethodnih par dana? Tako mogu u Erste-u, ne znam kako to funkcionise ovde.^ U izvestaju o odlivu/prilivu koji ti stiže na mail i/ili SMS, ako su ti ukljuceni ti kanali.
Iz app ili web - ne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari