Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ume nekad da proguta transakciju, meni se desilo da mi stigne čak i potvrdni mejl o plaćanju a da uplata nije izvršena.

Kažu da znaju za taj problem i da rade na rešavanju.

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk
 
To se i meni dešavalo da mi stigne mejl, a uplata nije izvršena pa opet moram da platim. Ali ovo je njihov propust očigledno, tako da ću videti šta će mi odgovoriti.
 
Još jedan biser telenor banke. Prijavio sam se za račun na klik, internet broj. Sve je super bilo, pisao mi je iznos u računu na klik i nakon 20og je to nestalo. Rekoh to je sve ok, a bilo je para na računu. Stavim ja karticu kad ono neće net, hm. Odem u istoriju transakcija nigde nema da je račun plaćen :D Zato je meni sigurnije da ja odem na mejl, pa e-račun i tu ukucam broj kartice itd i platim račun :D Ne valja ova moderna tehnologija.
Račun na klik moraš ti da realizuješ, neće da se plati sam od sebe bez obzira što imaš sredstva na računu. Znači moraš da klikneš na opciju PLATI. To moraš da uradiš do isteka valute plaćanja odnosno 20-og u mesecu. Nakon toga račun na klik se gubi i moraćeš da izabereš neki drugi vid plaćanja.

Edit, sad vidim da si izvršio uplatu ali da je nisu proknjižili, moja greška

NXT-L09
 
Poslednja izmena:
Još jedan biser telenor banke. Prijavio sam se za račun na klik, internet broj. Sve je super bilo, pisao mi je iznos u računu na klik i nakon 20og je to nestalo. Rekoh to je sve ok, a bilo je para na računu. Stavim ja karticu kad ono neće net, hm. Odem u istoriju transakcija nigde nema da je račun plaćen :D Zato je meni sigurnije da ja odem na mejl, pa e-račun i tu ukucam broj kartice itd i platim račun :D Ne valja ova moderna tehnologija.

Nije to biser, Klik moras rucno da platis, a koliko shvatam, to nisi uradio?

I za biser sto 90% vremena javlja da "ne mzoete prebaciti izmedju racuna razlicitih vlasnika" (za racune istih vlasnika) kao znaju, ali mislim...

Ja sam ozbiljniji kao pekar nego oni kao banka ;) (a pravim samo sufle)
 
Poslednja izmena:
Za placanje u inostranstvo jel bolje koristiti karticu TB ili BI Visa electron??
 
Da to kada prebacujem sa štednog stalno mi tako izbacuje da nije moguće prebaciti sredstva između računa različitih vlasnika. Onda se izlogujem, opet ulogujem i to proradi. Za jedan broj piše da su neki pogrešni podaci, a za ovaj drugi je sve bilo ok. Nisam znao da moram ručno da plaćam, to je baš bez veze. Kredit za uređaj su mi sami skinuli bez problema. Ništa platiću ga sada, ionako sestra koristi net sa tog broja preko telenor više.
 
Aktiviraj trajni nalog pa ce placanje biti automatsko.

Racuni na klik se placaju kako im ime kaze - na klik.
 
Mts i vip plaćam ručno preko sajta, tako mi je najlakše jer telenor banka mislim da nema trajni nalog za njih, a ni za telenor broj. Ima logike, na klik znači da moram da kliknem. Mada bi meni više odgovaralo da se to samo plaća ali ok. Svakako skraćuje proceduru plaćanja u smislu unošenja broja kartice, pa 3D secure koda itd.
 
Telenor banka - trajni nalog:

Trajni nalog je usluga koja omogućava klijentima da, po otvaranju tekućeg računa, preko svoje mobilne aplikacije ili internet bankarstva izdaju naloge za uplatu mesečnih (ili drugih periodičnih) obaveza određenim danima u mesecu (ili u drugim periodima koje odrede), i to u fiksnom ili promenljivom iznosu.
Da li pored zivog Klika daju i trajni nalog za Telenor račun - trebalo bi proveriti.
 
Poslednja izmena:
Sve sto ima na Klik ima i trajni, ali ne i obratno, koliko sam pogledao malopre (a nema ni trajnih puno pa se lako proveri :))
 
Sve što ima klik ima i trajni kao i obratno. Za trajni nalog ideš na plati pravnom licu pa trajni nalog i onda prvi tn u listi. Tada se otvori lista primaoca, kao za klik.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
 
Evo da postujem i ovde da ljudi vide...upravo sam ih kontaktirao...deluje kao ozbiljan propust:

"Poštovani,

primetio sam da imate veliki "bug" u web aplikaciji za podnošenje zahteva za kreditnu karticu. Prilikom podnošenja zahteva postoje 3 mogućnosti unosa adrese (lična karta, kontakt podaci ili slobodan unos). Probao sam sva 3 i bug se javlja uvek. Iako u inicijalnom formularu podaci stoje tačno uneseni...(br X, sprat Y, stan Z) u krajnjem zahtevu za kredit koji mi se generiše u PDFu stoji : (br X sprat Y stan Y). Aplikacija ubacuje greškom broj sprata kao broj stana i krajnja adresa je pogrešna.

Napominjem da je moja supruga zbog ovoga imala velikih problema! Čekala je reizdatu kreditnu karticu preko 2 meseca ! Obrazloženje je bilo da je radnik poslovnice (gde je podnela zahtev za reizdavanje) uneo pogrešnu adresu. Problem nije do ljudskog faktora već do web aplikacije. Nas dvoje smo živi primeri ! Samo sam ja to primetio na vreme i otkazao zahtev ( i to 3 puta u sve 3 različite varijante unosa podataka).

Konkretno, sada, ne postoji mogućnost da ja podnesem zahtev za kreditnu karticu i da imam ispravnu adresu u finalnom zahtevu za kredit.

Molim Vas da ovo prosledite nadležnima i ispravite ovaj propust, koji traje sigurno već mesecima, kako se neprijatnosti ne bi dešavale."
 
Ukupan dug po vašem tekućem računu iznosi 67.76 RSD. Kašnjenje po nastalim obavezama je duže od 30 dana. Imajte u vidu da Banka na nedozvoljeno prekoračenje računa naplaćuje kamatu u visini od NKS=3,00% mesečno (41,63% godišnje). Molimo vas da, ukoliko već niste, izmirite navedeno dugovanje uplatom na svoj tekući račun u Telenor banci. To možete učiniti putem internet bankartstva ili na šalterima drugih banaka u zemlji, na naprednim bankomatima Telenor banke kao i u našoj jedinoj ekspozituri u Omladinskih brigada 90v, 11 000 Beograd. Za više informacija, možete nam pisati na mejl [email protected] .



Wait what ? Kako je moguce da sam usao u minus ? Mozda ima u nekom iznos ali ja ne znam ?
POcetni paket bez mesecna naknade za odrzavanje. Karticu koristim jednom u par meseci.

I kako oni misle da naplate tu kamatu ?
 
Poslednja izmena:
Nisi pratio koliko je TB disfunctional:)
 
Nije plaćanje karticom jedini način da se uđe u minus.
Npr. ako je neko kupio telefon na rate (uzeo kredit), ući će u nedozvoljeni minus ukoliko na računu nema dovoljno novca za ratu.
 
Ja sam dobio sms da moze doci do kasnjenja u izdavanju kartice, a istog dana obavestenje u sklopu aplikacije da mi je kartica poslata na kucnu adresu.. Sta je sad tacno od ta dva..

Sent from TT
 
Po iskustvu verovatno prvo. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Po cemu je Weasel uopste usao u minus ;)

Jos vise me impresionira sto nije znao da je u minusu 30 dana ;)
 
Drugar narucivao sa alija gomilu gluposti uplatio na moju karticu i ja platio. 10 dana posle toga , stanje: -37.

Naravno da znam da sam u minsu jos od tada, ali bukvalno nisam obracao paznju, rekoh kad budem sledeci put uplacivao izacu iz tog ogromnog minusa. Retko koristim Telenor katicu.
I onda sad mi stize mail i sms.


Nije plaćanje karticom jedini način da se uđe u minus.
Npr. ako je neko kupio telefon na rate (uzeo kredit), ući će u nedozvoljeni minus ukoliko na računu nema dovoljno novca za ratu.
Nista nisam kupio na rate niti sam uzmeio kredit.
 
Poslednja izmena:
Nije cudno da udjes u minus ako si kupovao nesto a imao maltene tacno u evro, zbog kursnih razlika do dana knjizenja moze se desiti da odes u minus. (u prevodu, drug te kostao :D)
Ali -37 i -67 is prosle poruke se previse razlikuju za mesec dana! :)

Inace, mislim da vec i kod nas ne zelis drzati u minusu (nedozvoljenom) dugo, jer se moze odraziti na kreditni biro (pa te cimaju da ti ne daju cak i za stvari gde se uzima na depozit).
Nisam siguran da li smo dosli dotle - deki?:)
 
Ja sam dobio sms da moze doci do kasnjenja u izdavanju kartice, a istog dana obavestenje u sklopu aplikacije da mi je kartica poslata na kucnu adresu.. Sta je sad tacno od ta dva..

Udjes u aplikaciju ili se ulogujes na Web Telenor banka i udjes u kartice:

MC.jpg

ako pise da je kartica "INICIRANA" onda je jos u izradi a ako bise "POSLATA KORISNIKU" ili "AKTIVNA" onda je ocekuj u ponedeljak, utorak.
 
Nije cudno da udjes u minus ako si kupovao nesto a imao maltene tacno u evro, zbog kursnih razlika do dana knjizenja moze se desiti da odes u minus.
To mi se bas nikad nije nije desilo sa TB MC i RF Virtuon - skine se tačno koliko treba. Intesa, s druge strane, rezervise vise do knjiženja, i onda vrati na racun sve sto je iznad iznosa za placanje.

Prelazem da se javi podršci da mu objasne kako je usao u minus jer bi to moglo i druge da zanima.
 
Nije cudno da udjes u minus ako si kupovao nesto a imao maltene tacno u evro, zbog kursnih razlika do dana knjizenja moze se desiti da odes u minus. (u prevodu, drug te kostao :D)
Ali -37 i -67 is prosle poruke se previse razlikuju za mesec dana! :)

Inace, mislim da vec i kod nas ne zelis drzati u minusu (nedozvoljenom) dugo, jer se moze odraziti na kreditni biro (pa te cimaju da ti ne daju cak i za stvari gde se uzima na depozit).
Nisam siguran da li smo dosli dotle - deki?:)
Greskom sam napisao -37 , mislio sam -67.
Narucivao sam mnogo puta, al prvi put mi se desilo. Sigurno je to sto kazes, nema sta drugo da bude.
 
Potvrdjujem, placao sam skoro nekih 153-5 dolara softver.
Kupio sam ako se secam 150 evra, skinulo je u prvi max 148,5.
Pogledam posle par dana otislo i tih 1.5 evra :)
 
To mi se bas nikad nije nije desilo sa TB MC i RF Virtuon - skine se tačno koliko treba. Intesa, s druge strane, rezervise vise do knjiženja, i onda vrati na racun sve sto je iznad iznosa za placanje.
Prelazem da se javi podršci da mu objasne kako je usao u minus jer bi to moglo i druge da zanima.
Ne zavisi od banke, vec od prodavca, oni rezervisu koliko misle da treba. Neki hoteli umeju recimo i preko 10% da rezervisu (+deo koji rezervisu preko cene smestaja za troskove, ovo je za kursne razlike).
Meni se ovo desava sa svim karticama. Cak i TB u EUR. Rezervise se neka suma (bilo je slucajeva doduse i da rezervisu manje nego sto kurs nalaze!), ali kada se proknjizi dodaju razliku.
 
Da li je negde moguce videti vreme transakcije a ne samo datum, u ovoj napredno tehnoloskoj banci?

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
 
^ U izvestaju o odlivu/prilivu koji ti stiže na mail i/ili SMS, ako su ti ukljuceni ti kanali.

Iz app ili web - ne.
 
^ U izvestaju o odlivu/prilivu koji ti stiže na mail i/ili SMS, ako su ti ukljuceni ti kanali.

Iz app ili web - ne.
Ukljuceni su ali ne secam se kad je poslednji put stigao izvod. Da li mogu da narucim izvod na primer sada za prethodnih par dana? Tako mogu u Erste-u, ne znam kako to funkcionise ovde.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno