Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Како ли ће они који нису из Београда до својих девиза?Јадни људи,ал свако ради на своју одговорност.Овакво наше нестабилно тржиште,онлајн банка,...Ја своје паре не бих држао у таквим условима.
 
Poslednja izmena:
Misliš da rade na crno? Kao "PR Pera iza ćoška"

Ne znam kako radi telenor, ali znam da druge korporacije i firme koje su dosle u Srbiju iz drugih zemalja poslovanje svode na nulu a profit vracaju u maticne zemlje, pa samo mogu da pretpostavim da tako i ova nije izuzetak :)
 
Znaci da pustim nekoga da me pljuje i da ne smem na to da odgovorim i pokazem da se ne razumeju u to sto pricaju.
Jos jednom da zakljucimo - server timeout bi bila neka vrsta statusa - koju pojedini koriste u app-ovima da obeleze sta se desilo kada dobiju response 408 (Request timeout). U app-ovima ljudi cesto na repsonse code 408 bacaju exception tipa ServerTimeout da obeleze to stanje, a oznacava stanje "Server has timed out" i nema nikakve veze sa time-out u sportovima (kao sto fudbaler i pojedinci misle).

Reference:
http://www.restapitutorial.com/httpstatuscodes.html
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_HTTP_status_codes
https://www.w3.org/Protocols/rfc2616/rfc2616-sec10.html

@fudbaler: nesto si se ucutao... Da nisu mozda W3 specs glupost? Objasni mi, posto se ocigledno vise razumes u moj posao od mene... :)

Napisao si da treba server timeout umesto timeout expired. Timeout expired je zvanicna i regularna stvar dok server timeout nije. Postoje server connection timeout, database itd... Nije mi bila namera da pokrenem lavinu, nit znam ko se cime bavi ni nista, samo sam prokomentarisao da nema nista pogresno u "timeout expired" jer je to regularni response.
 
Imas PM za par sekundi da ne spamujemo temu.
 
Evo i jedna pohvala od mene za Telenor Banku

Pre neki dan,tačnije u sredu htedoh da podignem 6.000 din na bankomatu u mirijevskom Maxi-ju,međutim nakon dobijenog SMS-a da mi je skinut taj iznos i poruke na ekranu bankomata na izvadim karticu-bankomat nije izbacio pare i blokirao se...Karticu sam izvadio ali para nema.Odmah sam prijavio Call centru i posle par poziva u ovih par dana (bili su vrlo ljubazni) pare su vraćene na moj račun...

Da mi se ovo desi kada mi hitno treba novac promenio bih banku istog dana. Jednom mi nisu dali da u Erste banku udjem sa sladoledom koji je pritom bio ne otvoren i eto sada vec 7 meseci umesto xx,xxx dinara imaju 0,00.
Mene je opasno pocela da nervira situacija da na Telenor bankomatu pise nije u funkciji. A budimo realni, na bankomate i aplikaciju se svodi sve.
 
Krenulo je opet.

Withdrawal and depositing of Euro notes at Telenor banka ATMs is available again. Thank you for understanding.
 
Zasto na Engleskom pise?
 
Meni nisu poslali obavestenje... Meh, zuti karton za Telenor :d
 
Ovo što su uradili je za direktno isključenje, kakav žuti. Korisnici danima ne znaju na čemu su, a predlažu besmislice.
 
Usluga podizanja i uplate evra na bankomatima Telenor banke je ponovo dostupna. Hvala na razumevanju.

BTW, SMS poslao Telenor, a ne Telenor Banka
 
Nisam dobio SMS da ponovo radi bioskop, ali sam na bankomatu video da opet postoji opcija za uplatu evra.

Vezano za moju zalbu TB od pre više od mesec dana (vezanu za naplatu transakcija koje nisu autorizovane OTP-om) zvali su me da mi kažu da ne mogu da pronađu moj mail, govoreći da sigurno nije stigao do njih. Ne lezi vraže, imam odgovor iz banke dva dana nakon slanja u kojem potvrđuju da su primili prigovor, da će proslediti nadležnoj službi i da će odgovoriti najbrže moguće - sve to nije se desilo dok sam strpljivo čekao mesec dana.

Poslao sam im opet prigovor (nakon 30+ dana), kao i inicijalni odgovor njihove podrške na isti. Pre nego što je - zagubljen. O tempora, o mores!
 
Poslednja izmena:
Usluga podizanja i uplate evra na bankomatima Telenor banke je ponovo dostupna. Hvala na razumevanju.

BTW, SMS poslao Telenor, a ne Telenor Banka
Da ali jasno pise TelenorBank

e94282d9dd2add50d6f54c4f318bbf3c.jpg
 
Kod mene je drugačije, prvu poruku (o suspenziji usluge) poslao TelenorBank, drugu poslao Telenor. No, to je nevažno. Isplata radi, proverio sam
 
"Thank you for understanding"? SerbEnglish [emoji23]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Da, fali to uvek "your" kao da im je tesko da te postuju kao klienta.

To je ta nasa, Hvala Od**** ljubaznost..
 
Може и једно и друго, исто као и на српском; „вашем" не казује неку претерану љубазност у односу на то кад га нема... Што никако не значи да код нас не недостаје те љубазности на многим местима, за разне ствари... (док западњацима опет фали срдачности...)
 
@n1tr0 i dalje sve svoje resurse troši na očajničke pokušaje da izvrgne ruglu sve što ima veze sa Telenorom :D sad im je i znanje engleskog upitno :D

Čisto informacije radi:
https://textranch.com/53751/thanks-for-your-understanding/or/thank-you-for-understanding/

Pola milki rezultata za nešto što se ne koristi, bravo :D

Btw šta bi sa "timeout expired" porukom, pišem Microsoftu primedbu pa mi treba onaj pm što objašnjava kako ta poruka nije ispravna :)
 
Svakako je lepse kada procitas ili cujes:

Thank you for Your Understanding
 
ovo je polu-raspad sistema:

Pokušavam celo prepodne da registrujem nalog i otvorim Starter račun. Prvo mi je sistem dao da napravim račun, ali nije dao da dodam slike lične karte (ima limit od 100kb, koji nigde ne piše). Stigla mi je poruka na mail da je nalog kreiran, ali da moram da odem u poslovnicu da potpišem ugovor (što mi ni nije bila inicijalna ideja, već da sve završim daljinski).

Onda sam ručno poslao mail podršci, a oni mi odgovorili da uopšte nemaju registrovan moj zahtev za otvaranje računa?!?

Potom sam pokušao još pet puta da poručim starter paket, i svaki put me na zadnjem koraku (kad se dodaju slike ličnog dokumenta) izloguje i baci na početnu stranu (smanjio sam slike na 50-60kb). Nije browser-related problem, jer sam probao u Chrome-u i FF-u.
 
Stigla mi je poruka na mail da je nalog kreiran, ali da moram da odem u poslovnicu da potpišem ugovor (što mi ni nije bila inicijalna ideja, već da sve završim daljinski).

Zar se oduvek nije moralo otići do Telenor prodavnice i tamo potpisati ugovor?
 
Bilo je priče da šalju ugovor na adresu da se potpiše.
 
Tako stoji na sajtu - da njihovi komercijalisti mogu doći na kućnu adresu i doneti sva dokumenta.

Послато са SM-G928F уз помоћ Тапатока
 
Stigla mi je poruka na mail da je nalog kreiran, ali da moram da odem u poslovnicu da potpišem ugovor (što mi ni nije bila inicijalna ideja, već da sve završim daljinski).

Možeš da obeležiš opciju da ti pošalju na kućnu adresu,to su mi potvrdili u KC.
 
Meni je uvek stizalo na kucu, stim sto sam se prethodno uvek dogovorio tj. zahtevao na kucu ! Nema sise dok se beba nerazdere, to ti je osnovno pravilo u ovakvoj drzavi !
 
Hteo sam da kupim nesto preko ali ekspresa, poručio, ali sam odustao, pa mi je prodavac odobrio refund. Stoji mi u listi transakcija da je novac uplaćen, ali mi se u aplikaciji ne prikazuje na stanju. A u sms porukama stoji višak taman toliko. Ko je u pravu i kako da proverim? Na bankomatu?

Sent via Xperia Z3
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno