Poštovani korisniče,
Obaveštavamo Vas da je Telenor banka a.d. Beograd izvršila izmene i dopune Tarifnika usluga za fizička lica koji će važiti od 1.10.2019. godine. Promene se odnose na naknade za vođenje platnog računa i neke od usluga platnog prometa u zemlji i inostranstvu.
U nastavku su ključne izmene cene pojedinih naknada u zavisnosti od tarifnog paketa koji koristite. Detaljan pregled svih promena cena naknada dostupan Vam je u aneksu ugovora u Vašoj mobilnoj ili internet aplikaciji, u sekciji Moja banka, Moja dokumenta, Tekući račun. Takođe, novi Katalog proizvoda i usluga i tarifnik naknada Telenor banke za fizička lica dostupan je na internet prezentaciji banke
www.telenorbanka.rs.
Osnovni račun:
Promenjena je visina naknada za plaćanja u okviru domaćeg platnog prometa i od 1.10.2019. godine iznosiće 50 RSD. Usluge koje su obuhvaćene ovom izmenom su:
Plati na mobilni/plati na e-mail/ Plaćanje na platni račun u drugoj banci u zemlji;
Plati na mobilni/plati na e-mail/ Plaćanje na platni račun u drugoj banci u zemlji - instant plaćanje;
Plaćanje putem trajnog naloga / direktnog zaduženja izvan Telenor banke;
Promenjena je visina naknade za poruku obaveštenja o promeni stanja na platnom računu i iznosiće 10 RSD/SMS. Podsećamo Vas da u svojoj aplikaciji možete samostalno da uključite/isključite funcionalnost obaveštavanja SMS porukom o promeni stanja na platnom računu.
Starter paket:
Uvodi se mesečna naknada za održavanje Starter platnog računa u iznosu od 150 RSD;
Smanjuje se visina naknada za plaćanja u okviru domaćeg platnog prometa na 20 RSD. Usluge koje su obuhvaćene ovom izmenom su:
Plati na mobilni/plati na e-mail/ Plaćanje na platni račun u drugoj banci u zemlji;
Plati na mobilni/plati na e-mail/ Plaćanje na platni račun u drugoj banci u zemlji - instant plaćanje;
Plaćanje putem trajnog naloga / direktnog zaduženja izvan Telenor banke;
Promenjena je visina naknade za poruku obaveštenja o promeni stanja na platnom računu i iznosiće 10 RSD/SMS. Podsećamo Vas da u svojoj aplikaciji možete samostalno da uključite/isključite funcionalnost obaveštavanja SMS porukom o promeni stanja na platnom računu.
Banka predlaže Izmene i dopune Okvirnog ugovora o platnim uslugama, na osnovu kojeg ste uspostavili ugovorni odnos sa Bankom. Aneks ugovora sa pregledom izmena i dopuna Tarifnika usluga za fizička lica Vam je dostavljen u aplikaciji Banke, na putanji Moja banka, Moja dokumenta, Tekući račun, pod nazivom AneksOkvirnogUgovora_01102019.
Ukoliko iz bilo kog razloga niste saglasni sa predloženim izmenana i dopunama Okvirnog ugovora, imate mogućnost da pre dana početka primene novih uslova, u skladu sa odredbama Okvirnog ugovora, raskinete Okvirni ugovor uz prethodno izmirenja svih obaveza prema Banci. Ukoliko u navedenom roku ne raskinete Okvirni ugovor smatraćemo da ste saglasni sa predloženim izmenama.
Za sva dodatna pitanja možete nas kontaktirati na
[email protected].
Vaša
Telenor banka
Lepo se vidi da su putem maila obavestili 23. jula o pomenutim izmenama, jeste da je bilo leto i sezona godisnjih odmora, ali dva puna meseca tj, 60 dana je bio razuman rok da odlucis da li zelis da ugasis racun ili ne. Mozda je neko zaboravio koji je mail dao
