Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Imas osnovni ali s njim ide samo Dina kartica, sa njom nema placanja u inostranstvu i na netu, za to ti treba MC.

Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
 
Starter paket mi je otvoren novembra 2017. godine prilikom kupovine mobilnog telefona i 23 meseca nije bilo nikakve provizije da bi mi ovaj mesec bila naplaćena provizija od 150,00 dinara, a ne sećam se da sam dobio neko obaveštenje od banke o promeni uslova (ne isključujem mogućnost da jesam a da je to otišlo u spam folder).

S obzirom da nemam nikakav mesečni priliv preko Mobi banke i da mi 17.11. ističe poslednja rata za otplatu uređaja, nemam nikakvog interesa da pod ovakvim uslovima ostanem korisnik njihovog starter paketa te me stoga interesuje zna li neko kada i na koji način ja mogu da otkažem korišćenje istih? Odnosno može li se samo plaćanje rate vršiti i preko običnog paketa (njihova kartica mi je apsolutno nebitna s obzirom da je koristim samo za uplatu na bankomatu).

Smatram da je naplata održavanja računa na kojem nema priliva sredstava već se samo koristi za plaćanje usluge nekorektna da ne kažem bezobrazna i napominjem da to do sada nisam imao ni kod drugih banaka a ni kod njih dok su bili Telenor banka.
 
Svako ko dobije po dzepu ima pravo da se duri. Isto tako, svako ima pravo da naplacuje svoje usluge, a pogotivo banka.
Intesa je takodje pocela da naplacuje odrzavanje za racune na kojima nema prometa, dobar deo ostalih banaka to oduvek radi, tako da ce uskoro i sve ostale banke krenuti sa naplatom odrzavanja racuna bez obzira da li je bilo prometa ili ne.
 
U julu su poslali mail o promeni uslova koji važe od 1.10. Sad je kasno da proveravaš spam, ali slali su obavestenje na mail dovoljno rano da možeš promeniti paket, ili zatvoriti račun.
 
Neko je gore dobro postavio pitanje. Malo ću ići u šta bi bilo kad bi bilo ali recimo Telenor za neke tarife i cenu telefona nudi samo otplatu na rate preko banke. Da bi se to desilo neko mora imati račun. I promenom tarifnika korisnik ima pravo da otkaže usluge. Kako će onda banka u tom slučaju naplatiti preostale rate? Tužiće korisnika? Slati izvršitelje? I ne, nikako banke nisu za zezanje ali nisu ni ljudi.

Послато са MI 8 уз помоћ Тапатока
 
Predje na osnovni racun i ugasi ga posle, on zato jos uvek i postoji jer bi nastao haos kad bi morala da se placa provizija uz to.

Zato se i salju te poruke par meseci ranije.
 
Ma sve je u redu, izdržaću ovaj mesec i onda "Ciao Amore"...

Samo je pitanje koliko ljudi hoće ili bolje neće uzeti telefon u Telenoru pod uslovima pod kojima su do sada uzimali ako i dalje ostane da to daju uz starter paket? Da nego ni za šta daje još 3.600 dinara na i onako već prenaduvane cene - bojim se da to neće ići baš tako kako su zamislili, i jare i pare...
 
niko te ne tera da uzimaš starter, uzmi osnovni ako ti treba telefon. ako si već ba starteru prebaci se na osnovi. čemu drama oko toga? što be pratite šta se dešava? na vreme su upozorili i na vreme ste mogli preći na osnovni

Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
 
Zašto misliš da je drama? Samo sam pitao kada i kako može da se prebaci što znači upravo to - preciznije da li mora da se ide u poslovnicu u Omladinskih brigada ili postoji druga opcija...
Ali eto pojedinci vide dramu čak i tamo gde je nema.

Btw. za one što kažu da je Intesa počela da naplaćuje održavanje računa i tamo gde nema priliva informacija da to baš i nije 100% tako - supruga ima otvoren račun u Intesi još dok je radila i otkad ne radi (otkad nema priliv) do malopre joj ništa nisu naplaćivali, upravo proverili.

E sad da li su se zeznuli na svoju štetu ili je nešto drugo u pitanju ne znam ali je po meni tako jedino ispravno.
 
Od sledeceg meseca pocinje i Intesa jer za dva dana stupa na snagu novi tarifnik naknada. Cisto da znas zbog supruge da joj ne skidaju bezveze svakog meseca...
 
Ne znam da li praviš dramu ili ne ("bezobrazno", "izdržaću ovaj mesec", "Ciao Amore", "prenaduvane cene", "neće moći i jare i pare"), ali očito ne vodiš računa o blagovremenim obaveštenjima od banke, a po tvojim pitanjima se vidi da ni ne znaš da se sve radi kroz aplikaciju, pa tako i zatvaranje računa ili promena sa Startera na Osnovni. Daleko manje vremena bi ti trebalo da uđeš u aplikaciju i nađeš to, nego što si pisao poruke ovde i tražio posebnu pažnju (želiš servirano rešenje), naravno bez čitanja poslednjih 50+ strana otkad se priča o ovim promenama, ili makar samo poslednjih nekoliko strana, gde se javilo više takvih kao ti. Ljudi, budite malo svesni i prisutni u ovom svetu, razmišljajte, vodite računa o stvarima...

P.S. Ni Spam ne može biti izgovor za čoveka koji razmišlja i vodi računa o sebi, jer je vrlo jednostavno napraviti filter za npr. *@telenorbanka.rs.
 
Evo da ti kažem - nisam dobio nijedno obaveštenje ni od Telenor niti od Mobi banke, odnosno nemam ga ni u spam folderu niti u regularnom, ni u junu niti u bilo kom drugom mesecu koji sledi.

Da li ćeš da veruješ ili ne, tvoja stvar.

Ne znam da li se radi kroz aplikaciju ili ne jer mi Telenor banka uopšte nije primarna banka niti me je do ovog meseca to interesovalo - jednostavno 23 meseca sam stalno pre 17. plaćao tu jednu ratu na bankomatu i to mi je bilo i više nego dovoljno za tu jednu jedinu transakciju. Nikad nisam kasnio i ne znam zašto bih znao za tu aplikaciju. Za Intezu preko koje primam platu i plaćam sve račune znam, za Telenor mi jednostavno nije trebalo da znam.

I da, prenaduvane cene se odnose na cene telefona u Telenoru a ako tebi "izdržaću još jedan mesec" umesto najobičnije konstatacije izgleda kao drama opet tvoja stvar.
 
Poslednja izmena:
Juce kupio devize, odradio devizno placanje prema inostranstvu. Danas dobio lepo poruku da je placanje izvrseno.

Veceras isao na pice sa kolegom, placanje karticom odbijeno....kazem nemoguce probajte jos jednom, odbijeno ....
Brzno na mobilnu aplikaciju i vidim u debelom minusu stanje .... preznojavam se, koga da zovem , sta sad ... brzo tranzakcije .... i sve od juce i starije... da li da blokiram karticu...ali kartica kod mene.... brzo zovem 9005 ...cekanje ...cekanje ..... posle par minuta "Zakazite da vas operatere zove nazad" ...zakazem ... i dalje mi nije dobro, pozamasna suma bi trebala biti na racunu... joj...slamarica, ljudi su u pravu...
Vidim na tel na twiter odgovaraju, pitam tamo koliko treba operateru da se javi ...kazu guzva.... da cekam do 22h .... sigurno me zovu (jos me nisu zvali)
DM Twitter , kratko objasnjavam situaciju.
Sledi 'ladno odgovor:
Zdravo! Usled sistemskih poteškoća, stigao nam je fajl za knjiženje duplo, tako da se dve transakcije vide u prometu računa ali će do kraja dana svakako biti stornirano. Ukoliko je to slučaj, isprati samo na aplikaciji do kraja večeri, trebalo bi da stanje bude u redu, ukoliko se ne koriguje, zamoliću te da nam se javiš na 0639005 kako bismo proverili više detalja. Hvala na razumevanju i izvinjavamo se zbog nastale situacije. /Simon

5 godina sam klijent, od sutra verovatno bivsi.

Totalni raspad, verovatno bi negde i tuzba pala...
 
Skolski primer kako izgleda razlog da ih napadnes, a ne ovo na prethodnih 5 strana.

Ovaj njihov fazon na "ti" me jos vise samo iznervira, odgovor u fazonu "ne brini buraz vracam kintu evo za po' cuke, nema da brines"
 
Predje na osnovni racun i ugasi ga posle, on zato jos uvek i postoji jer bi nastao haos kad bi morala da se placa provizija uz to.

Zato se i salju te poruke par meseci ranije.
Ali imas pravo da otkažeš korišćenje. Ugovor se promenio, tebi to više ne odgovara. Navodim samo primer kako može da izgleda. Korisnik može da kaže ja sam imao master karticu za to, to mi je trebalo i pristao sam, neću dinu, neću osnovni paket ajde zdravo. I ugasi račun jer po zakonu ima pravo i Telenor ga je o tome na vreme obavestio. Kome ostaju rate za naplatu od telefona?
Nije se tu baš mnogo razmišljalo o tome, nego samo kako da se zgrnu što veće pare za kraće vreme. Neka 100 000 ljudi dobija nešto free a odjednom je to 150 din to je 15 miliona dinara za samo 1 mesec. A imali su dosta više od tih 100 000 korisnika na starter paketu i dosta njih koji neće ni pored mejla obratiti da na računu nema 150 din.



Послато са MI 8 уз помоћ Тапатока
 
Уколико би затворио рачун, а има преостале рате кредита за телефон, претпостављам да би морао да их плати.?
Ја имам кредит за телефон преко Теленор (сада Моби) банке до јуна 2020.

Такође, и мени од овог месеца наплаћују одржавање рачуна 150 дин.
Рачун њихов не користим, углавном користим МТС банку, овај су ми отворили када сам узимао телефон.
Мени тих 150 дин месечно није проблем, кад могу да плаћам струју 20.000 могу и ових 150 дин.

Претпостављам да људи који имају кредит за уређај могу да пређу на основни рачун, који нема наплату одржавања.
 
Poslednja izmena:
Bili pod Turcima tolike godine pa pod Nemcima i valjda im u krvi sad da budu robovi i da se ne bune bukvalno ni za sta. U Cileu malo poskupi javni prevoz i milion ljudi na ulicama. Ovde banka uradi ovo i pogledaj koliko ih brani pominjuci mejl i sami ste krivi.
Evo ovako ja nisam dobio mejl taj, dobio sam samo da menjaju ime u mobi i veceras za ovih 150 dinara.
Drugo i da sam dobio zar je to normalno? Potpisao sam ugovor za starter koji se ne naplacuje i onda je dovoljno samo da posalju mejl koji mogu da dobijem ili ne, u kom ce poceti da mi naplacuju? Da su poslali nesto gde lepo pise da pocinju da naplacuju i uslov da prihvatim ako zelim da nastavim da koristim i bilo bi u redu.
Ako vam je ovo okej onda cu da otvorim i ja banku, ponudim pakete za dzabe i onda posle nekog vremena posaljem mejlove da se sad naplacuje 1000000 mesecno. Ko nije video mejl, sta da mu radim. Nek proda kucu i plati mi ono sto mi posteno duguje i sledeci put neka pazi

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Evo sad i ja dobih mail od Mobi banke da su mi naplatili odrzavanje racuna.
Sad sam proveravao nisam dobio od Mobi banke nikakav mail sa obavestenjem o promeni uslova. Ukupno imam 6 mejlova: Izvod, 2 transakcije, registracija novog uredjaja, promena naziva iz Telenor u Mobi GDE MI KAZU DA SVE USLUGE OSTAJU NEPROMENJENE i juce popodne ovaj mail da me zaduzuju za 150din. Mejlove sigurno ne brisem sa gmail. Ovo je sve sto sam dobio od Mobi banke.
Koji je zvanicni nacin da im se obratim da mi vrate ovih 150din, da podignem sredstva sa racuna i da ugasim racun?
 

Prilozi

  • Mobi.png
    Mobi.png
    61.4 KB · Pregleda: 138
Zato sto je mejl stigao od Telenor banke

Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
ff003948294812aafe3fc312c69748a6.jpg
 
Poslednja izmena:
ovde stvarno ima smešnih likova. da mu banka vrati 150 din jer on nije čitao šta mu banka piše i šalje.

ajde svi vi koji "niste dobili email i obaveštenje" u aplikaciju pa
moja banka>moja dokumenta>tekući račun> pa pogledajte ugovore i anekse okvirnog ugovora !!!!
efbcfa072f3b58d806a85e82f70950ba.jpg


Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
 
Pa ovo je besmisleno. Mogli su poslati neki SMS sa obavestenjem(ako mi vec uzimaju 150din mogli su se iscimati za taj 1 SMS), ispisati u aplikaciji, dati mi mogucnost u aplikaciji da se slozim ili ne sa promenom uslova. Ovim sistemom su me mogli zaduziti sa milion dinara. Ne znam ni otkud mail 7.11.2019 kada su mi skinuli 150din 31.10.2019. Zasto nisam dobio bilo kakvo obavestenje na mail o skinutim sredstvima kao sto stalno dobijam? Tj dobio sam ga ali sa 7 dana zakasnjenja iako je do sada to radilo trenutno.
Kako je najbrzi nacin da ugasim racun? Podignem prvo novac sa racuna na bankomatu pa posle predjem na osnovni racun? Verovatno prelaskom na osnovni racun necu moci da podignem novac sa mastercard?

Pa da, sasvim logicno je da odem na: "moja banka>moja dokumenta>tekući račun> pa pogledajte ugovore i anekse okvirnog ugovora !!!! ". To radim svakodnevno. U dokolici citam ugovore i anekse okvirnog ugovora.
Mozda bi i otisao da procitam da su mi prilikom startovanja aplikacije OBAVESTILI BILO KAKO o promeni uslova.
 
Poslednja izmena:
e da a za ove koji su kupovali telefone a sad bi da raskinu ugovor, ne može dok ne izmirite sva dugovanja prema banci a ovo se smatra kreditom za telefon ili sl.

znači najverovatnije platite sve rate do kraja pa zatvorite račun. ali ne vidim razlog zašto ne biste prešli na osnovni ako vam samo za to služi taj račun?

Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
 
kad pređeš na osnovni master card radi do kraja meseca kada će te orebaciti na osnovni. na osnovnom dobijaš dinu kojom možeš da skidaš i uplaćuješ i din i €. ne moraš da podižeš možeš da daš račun na koji da prebace pare [emoji16]
Pa ovo je besmisleno. Mogli su poslati neki SMS sa obavestenjem(ako mi vec uzimaju 150din mogli su se iscimati za taj 1 SMS), ispisati u aplikaciji, dati mi mogucnost u aplikaciji da se slozim ili ne sa promenom uslova. Ovim sistemom su me mogli zaduziti sa milion dinara. Ne znam ni otkud mail 7.11.2019 kada su mi skinuli 150din 31.10.2019. Zasto nisam dobio bilo kakvo obavestenje na mail o skinutim sredstvima kao sto stalno dobijam? Tj dobio sam ga ali sa 7 dana zakasnjenja iako je do sada to radilo trenutno.
Kako je najbrzi nacin da ugasim racun? Podignem prvo novac sa racuna na bankomatu pa posle predjem na osnovni racun? Verovatno prelaskom na osnovni racun necu moci da podignem novac sa mastercard?

Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
 
@ ZAP

Zašto sam uopšte morao da imam tu aplikaciju za ugovor sa bankom preko kog ne ostvarujem nikakva primanja, ne vršim nikakve druge transakcije i koji je zaključen radi otvaranja besplatnog paketa, samo i isključivo radi plaćanja rate za telefon a koju sam vršio redovno na bankomatu!?

Pre nego što nekog iskritikuješ i nazoveš smešnim stavi se malo sa druge strane i probaj da razmisliš o tome da li je potrebno da baš svako ima neku aplikaciju i da je bistri na dnevnoj bazi, ne bi li slučajno video neku eventualnu promenu u ugovoru.
 
Onda mozemo da se vodimo i sledecom cinjenicom - zasto nisi procitao ugovor o otvaranju racuna u banci pre nego sto si ga potpisao?




Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
 
Jel u tom ugovoru stoji da ce se za xy meseci poceti naplacivanje odrzavanja racuna za koji potpisujemo ugovor da je besplatno ?
Mogu sitnim slovima da ubace i jedan felacio, sto da ne :)
Sve bih ja to na lomacu, te bankare, koji rade sta im je volja...
 
možda zato što je ovo elektronska banka?

što si uopšte uzimao preko njih ako te ne interesuje? siguran sam da ti niko nije prislonio pištolj na čelo i rekao moraš preko njih da uzimaš.

Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno