Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ako sam dobro skapirao, moguce je prebaciti se na progresiv za period kada se ode u inostranstvo, npr mesec dana i onda se vratiti na starter?
na kalendarski mesec - da
Na 30 dana - ne. Znaci moras za mesec unapred da promenis na Progresiv.

Nekada je moglo istog dana da se prebaci, ali vise ne, to je izgleda bio bug.
 
Sve banke u Srbiji imaju prilično ograničenu i nekreativnu ponudu. Svaka je loša/skupa na svoj način. Smešno je šta neke banke nemaju u ponudi, a šta neke naplaćuju. Obično je potrebno imati račun u dve-tri banke da bi sve funkcionisalo kako treba, ako koristite dosta bankarskih usluga.
Na stranu druge banke, mislim da 300 dinara mesečno za Progresiv(+) mesečno i dalje nije skupo
Џаба све кад нема банкомата и не шире мрежу,све пада у воду ,док не буду доступнији.
 
Ne znam u čemu je tačno tvoj problem. Ima ovde deset hiljada poruka, pa ako ti je stalo do rasprave sa nekim, izaberi nekog drugog. Svakom se desi loš dan, žao mi je. Ako si pažljivo čitao, ja govorim isključivo o sebi i svojim iskustvima, povlačeći paralelu između banaka koje sam koristio ili trenutno koristim. Isto tako, rekoh da mi je žao svih ljudi iz unutrašnjosti zbog te ogromne naplate na tuđim bankomatima. Ne forsiram ništa, niti radim za bilo koju od banaka. Nisam još uvek dobio aneks ugovora, ali koliko sam pročitao nigde se ne pominje naknada starter računa. Ne znam šta bi to bilo toliko ozbiljno da moram da odem u omladinskih brigada. Naravno da ću napustiti i TB ili bilo koju drugu banku kad mi ne odgovara. Za ovih 12 godina, promenio sam ih 5, i neće me mrzeti da se selim gde je meni prijatno.

bilo kakva potvrda, za gašenje kreditne kartice npr, za potvrdu transakcije itd.
dobro niko nije savršen :)
 
Šta ako ti treba odmah isti dan ? Prisustvovao sam takvom slučaju...
 
na kalendarski mesec - da
Na 30 dana - ne. Znaci moras za mesec unapred da promenis na Progresiv.

Nekada je moglo istog dana da se prebaci, ali vise ne, to je izgleda bio bug.

Super, i to je ok, hvala na odgovoru :)
 
Šta ako ti treba odmah isti dan ? Prisustvovao sam takvom slučaju...
Pa obično ako nekome treba neka potvrda zna unapred ali nema potrebe u detalje da ulazimo sad.
Poenta je da ne mora u airport, imaš Cc pa porucis I stigne na adresu

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
 
Ima li neko problem sa karticnim placanjem na pos terminalima? U uscu mi se stalno odbijaju transakcije u razlicitim radnjama a primetio sam da je pocelo da se desava i na pumpama, u prodavnicma (u maksiju redovno). Nekada po 4 puta provlace radnici karticu i odbija se, na racunu uvek ima sredstava. Isto tako mi se desi da transakcija prodje i onda stigne mejl kako je stornirana, u aplikaciji se vidi kao reserve for late nesto tako. Banka odgovara kod njih nema problema sve funkcionise super a nije bas tako. Kazu sistem u tim radnjama je preopterecen i kao sve je okej sto se tice tih storniranih. Meni malo to zvuci neozbiljno, imam i ovu mts banku vde primam platu nikad nigde mi se nije odbila transakcija, nekada platim tom karticom odmah posle telenora i prodje odmah. Mnogo me nerviraju. Dali su mi 3 meseca dzabe progresiv zbog gluposti na isto ovaj fazon od gore.
Sve bi bilo npr okej da me danas u prodavnici opet nisu ostavili na cedilu. Racun poprilicno veliki, placanje odbijeno a telenor bankomat u Ušću ne radi :) Reko aj da iskoristim taj progresiv da podignem sa drugog nekog atm-a.
Rekose mi u cc da sam nesto čačkao neke limite (a nisam) sve stoji po difoltu, nista nikada nisam menjao tu.
 
Dešava se meni, u poslednjih mesec-dva. Otprilike jednom u 10-15 transakcija dobijem dva SMS-a. Jedan je uobičajen, kaže da je transakcija uspela, a odmah za njim drugi, citiram: "Vasa transakcija od XX.XX.XXXX, u iznosu od XXX RSD, na prodajnom mestu , ** REVERSAL FOR LATE/UNSOL RES je stornirana". Umesto XXX stoje odgovarajuće cifre. E sad, u svim ovim slučajevima, sem u jednom, transakcija je uspela i sve je bilo u redu. Jednom je odbijena, bez ikakvog razloga. Meni deluje kao da su primenili neku o-ruk zakrpu za poništavanje duplih transakcija, ko će ga znati.
 
Kakvo sad preoterecenje u Maxi/Ide :) ja jeste da uglavnom idem u rane sate kada nema nikoga sem mene i kasirki, ali moram nekada i u spic.
Intesa MC, AIK MC (2 razlicite imam) i Piraeus Visa - nijednom odbijene kod nas od kad ih imam.


U Telenor banka CCu su smesni kakve odgovore daju :)
 
Poslednja izmena:
Ja sam imao problem sa MC TB, i to 3 puta u razmaku od oko mesec dana, zvao ih vise puta dok nismo "ustanovil" sta je problem. Na racunu sam imao dovoljno para, naprimer 1.000,00 din, plus rezervisano je bilo 500,00 a racin koj sam hteo da platim je 600,00 nije moglo, posto su imali problem u sistemu, pa racunu nije prepoznao ono sto je rezervisano sa stanjem na racunu, pa sam morao da sacekam da se sve rasknjizi da bi mogao da koristim normalno karticu. A pritome ceo iznos koj sam imao na racunu znaci 1.000,00 din sam mogao da prebacim na stedni, samo nisam mogao da podignem na pos terminalu i bankomatu. To mi se desilo 3 puta, kad sam ih zvao radovarali smo jedio 45min, posto su oni mene ubedjivala da koristim karticu na kojoj sam ovlascen a na kojoj nema sretstava (naravno nisam), pa sam joj citao broj kartice pa je ona cudila, ubedjivala da imam dostupno 1000 dina, ja joj reko pa kako onda nrmogu da ih koristi..... onda je htela da me ubedi kako pos terminal nije radio kod prodavca, ja je pitao ok a sta je sa vasim bankomatom? onda je otisla da proveri sa nekim to je trajalo 20 min, da bi rekla pa mozda ima problem bas kod mene, i da ce javiti kolegama, pa ce da provere. Onda me je zvala da mi kaze da izgleda bas kod mene ima neki bag. Nije mogla da mi objasni sta se tacno desilo.
 
Poslednja izmena:
Problema sa kartičnim plaćanjima nemam za sada, iako samo tako sve živo plaćam što ne znači da ih možda nekada neće biti.
E sad, možda je fazon u tome što ja na svom računu uvek imam višestruko veće iznose od onih koje plaćam u datom trenutku, nikada nisam imao ispod 25000, a rezervisano nikad nije bilo više od 4000, pa je grešnom softveru lako da raspolaže onim što ima.
Kad već pominjete Maxi, da li je normalno da Maxi ne izdaje slipove? Dešava mi se po stoti put već, a ne bih da ulazim u raspravu sa njima oko toga. Plaćam uglavnom beskontaktno.
Poruke o storniranju imam ponekad kada plaćam online, ali se na kraju sve rasknjiži.
Dešavalo mi se da MTS karticu nikako nije htela da mi prihvati jedna online prodavnica i to je trajalo mesecima, dok nisam pisao njihovoj službi za kartice pa su to nekad konačno razrešili.
 
AIK FLEXI MC ne dozvoljava placanje ako ne ostane 10e posle toga.
Maxi izdaje slipove, ali vec dugo vremena nema ono sa terminala, nego je zajedno sa racunom. Prvo je ustvari SLIP (za karticu), onda racun i onda one promo gluposti.
 
Da li je ikom stigla kartica ove nedelje, u ovom ludilu sa zavodom? Vidim da su je neki dobili nekad, posle 17 dana a gomila još čeka
 
Za sve one koje zanima. Telenor banka ostaje u vlasnistvu Norvezana i nastavlja sa radom u Srbiji.

Sent from my HTC One A9 using Tapatalk
 
Prilivi iz inostranstva na debitnu karticu za korisnike Starter i Progresiv paketa - 1.5%

Da li se ovo odnosi i na SWIFT prilive ?
 
Ne pratim temu pa ne znam da li je bilo ali pre dva sata mi je stigao mail:



Dragi korisniče,

Želimo da vas obavestimo da je Telenor banka usvojila novi Katalog proizvoda i tarifnik naknada i usluga, koji će u skladu sa odredbama Zakona o platnim uslugama početi da se primenjuje u roku od dva meseca od dostavljanja obaveštenja o izmenama, odnosno od 01.06.2018. godine.

U nastavku se nalazi pregled novih iznosa naknada koje su obuhvaćene ovom izmenom:

Plaćanje putem trajnog naloga izvan Telenor banke za korisnike Starter paketa - 35 RSD
Plati na mobilni/plati na imejl za korisnike Starter paketa - 35 RSD
Plaćanje na račun u drugoj banci u zemlji za korisnike Starter paketa - 35 RSD
Debitna kartica - Isplata gotovine na bankomatima drugih banaka u zemlji za korisnike Starter paketa - 200 RSD
Debitna kartica - Isplata gotovine na bankomatima drugih banaka u zemlji za korisnike Progresiv paketa – prvih 5 podizanja bez naknade; dodatna podizanja gotovine 200 RSD (za korisnike Progresiv paketa koji primaju platu/penziju u iznosu preko 20.000 RSD preko računa u Telenor banci isplata gotovine na bankomatima drugih banaka u zemlji je bez naknade bez obzira na broj podizanja gotovine)
Plaćanja debitnom karticom u inostranstvu za korisnike Starter paketa - 1%
Prilivi iz inostranstva na debitnu karticu za korisnike Starter i Progresiv paketa - 1.5%
Upit stanja debitnom karticom na bankomatima drugih banaka za korisnike Starter i Progresiv paketa – 120 RSD
Bezgotovinski prenos u poslovnici Banke za korisnike Starter i Progresiv paketa - 250 RSD
Prenos sredstava u inostranstvo sa tekućeg računa za korisnike Starter i Progresiv paketa – za iznose ≤ 12.500 EUR: 22 EUR; za iznose > 12.500 EUR: min 60 EUR, 0.8%, max 200 EUR
Uplata u RSD na račun nerezidenta u drugoj banci u Srbiji / devizno plaćanje za korisnike Starter i Progresiv paketa - za iznose ≤ 12.500 EUR: 20 EUR; za iznose > 12.500 EUR: min 40 EUR, 0.8%, max 150 EUR
Prenos sredstava sa tekućeg računa na devizni račun u drugoj banci u zemlji za korisnike Starter i Progresiv paketa - za iznose ≤ 12.500 EUR: 20 EUR; za iznose > 12.500 EUR: min 40 EUR, 0.8%, max 150 EUR
Bezgotovinski prenos sredstava po osnovu ugovora o kupoprodaju nepokretnosti sa računa kupca na račun prodavca u drugoj banci, kao i uplate za životno osiguranje za korisnike Starter i Progresiv paketa - za iznose ≤ 12.500 EUR: 20 EUR; za iznose > 12.500 EUR: min 40 EUR, 0.8%, max 150 EUR

U skladu sa članom 18. Zakona o platnim uslugama i članom 8. Okvirnog ugovora, Banka vam je dostavila Aneks ugovora u online aplikaciji Banke, na putanji Moja banka, Moji dokumenti, pod nazivom AneksOkvirnogUgovora_01062018.

Ukoliko iz bilo kog razloga niste saglasni sa predloženim izmenana i dopunama Okvirnog ugovora, imate mogućnost da pre dana početka primene novih uslova bez naknade, u skladu sa odredbama Okvirnog ugovora, raskinete Okvirni ugovor. Ukoliko u navedenom roku ne raskinete Okvirni ugovor smatraćemo da ste saglasni sa predloženim izmenama i iste će početi da se primenjuju počev od 01.06.2018.

Za sva dodatna pitanja možete nas kontaktirati na [email protected].

Vaša,Telenor banka
 
  • Like
Reagovanja: M J
Ima li neko problem sa karticnim placanjem na pos terminalima? U uscu mi se stalno odbijaju transakcije u razlicitim radnjama a primetio sam da je pocelo da se desava i na pumpama, u prodavnicma (u maksiju redovno). Nekada po 4 puta provlace radnici karticu i odbija se, na racunu uvek ima sredstava. Isto tako mi se desi da transakcija prodje i onda stigne mejl kako je stornirana, u aplikaciji se vidi kao reserve for late nesto tako. Banka odgovara kod njih nema problema sve funkcionise super a nije bas tako. Kazu sistem u tim radnjama je preopterecen i kao sve je okej sto se tice tih storniranih. Meni malo to zvuci neozbiljno, imam i ovu mts banku vde primam platu nikad nigde mi se nije odbila transakcija, nekada platim tom karticom odmah posle telenora i prodje odmah. Mnogo me nerviraju. Dali su mi 3 meseca dzabe progresiv zbog gluposti na isto ovaj fazon od gore.
Sve bi bilo npr okej da me danas u prodavnici opet nisu ostavili na cedilu. Racun poprilicno veliki, placanje odbijeno a telenor bankomat u Ušću ne radi :) Reko aj da iskoristim taj progresiv da podignem sa drugog nekog atm-a.
Rekose mi u cc da sam nesto čačkao neke limite (a nisam) sve stoji po difoltu, nista nikada nisam menjao tu.

Meni se recimo sve ovo sto si napisao redovno desava sa Komercijalnom, u pitanju je Visa kartica. Doslovno moram da se molim u sebi da transakcija uspe, s tim sto se meni desava uglavnom po kaficima. Zvao sam banku, sluzbenica kaze da cim mi neka sledeca transakcija uspe, to znaci da je sa karticom sve u redu. U lokalima decidirano tvrde da to sa njima nema veze nego je do banke


Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk
 
meni je ta visa od kb jednom u maxiju zakazala za par godina, iznos je bio par stotina dinara...imao sam preko 1000 transakcija sa njom, i samo tad jednom problem
 
Meni se ta situacija sa unresolved transakcijom desila 2x, oba puta na istom PoS terminalu u istoj prodavnici, u vreme. intervalu od nekih nedelju-dve, tako da mislim da je pre do terminala, neko do banke ili kartice.
 
Prilivi iz inostranstva na debitnu karticu za korisnike Starter i Progresiv paketa - 1.5%

Da li se ovo odnosi i na SWIFT prilive ?
Pošto je SWIFT jedini način na koji možeš primiti novac iz inostranstva, verujem da se to baš i odnosilo na SWIFT.
 
Prilivi iz inostranstva na debitnu karticu za korisnike Starter i Progresiv paketa - 1.5%

Da li se ovo odnosi i na SWIFT prilive ?
Не би требало,за дознаке не треба картица.
Ал ће се усрећити онај ко купи ТБ,опет су прошлу годину завршили с дебелим минусом.
 
@NAS
Meni još nije stigao email u vezi novih uslova od 1.6.
Malo je bezobrazno ovo podizanje sa 100 din na 200 din za isplatu na drugom bankomatu. A kao ako koristite progresiv i dobijate platu, onda sve ok, možeš koliko hoćeš :)
1% u inostranstvu plaćanje karticom - bezveze isto. Zanimljivo da meni nikada nisu naplaćivali uslugu "Uplati na mobilni/email" iako imam STARTER. Trenutno dosta bolji deal u mts banci.
 
Placanje na mobi/mail je i ostaje besplatno unutar banke. Nece biti besplatno van banke, niti je bilo, koliko znam.

Ne odnosi se na SWIFT 1.5%, samo na refunds/credit preko kartice (vec receno, posto je MC u pitanju, verovatno samo refund kada se radi, i VAT credit/refund, sem ako MC ne namerava da opet pokrene withdrawal/transfer kao Visa/amex sto imaju)
 
A da, spominjao si ovo za refundiranje, predvideo sam.
 
Korisnik dobije link gde treba uneti broj tekućeg računa na koji će novac biti prebačen. Nisam samo siguran koliko vremena je taj link validan. Zahtev za prenosom se poništava onog trenutka kad link istekne (naravno, ako novac već nije povučen).
 
Na sve moguce nacine pokusavaju nesto vise da ustekaju...

Dali ovo uopste neka banka naplacuje...?
Plaćanja debitnom karticom u inostranstvu za korisnike Starter paketa - 1%
Da nemam progresiv+ istog trenutka bih zatvorio racun.

Sa druge strane nekoliko puta me moljakali da uzmem neki kredit, ali bukvalno.
Zvala devojka iz lokalne telenor radnje.

"Pa da probamo, pa isplati se, pa ovako onako, hajde makar podnesi zahtev besplatno je da vidimo koliko bi odobrili..."
Kazem... Moze negde da odemo da se ispricamo... Da platim pice itd... ali kredit mi niukom slucaju netreba... :)
Posle mesec dana zvala ponovo za kredit...
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno