Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Danima nije moguća uplata € na bankomatima. Probao na 3 bankomata u zadnja 4 dana.
Opet su se istakli ;-)
 
Evo jednog interesantnog podatka za sve korisinke Teleneor banke. Mcash je razdvojen od uplate/isplate sa bankomata. To znaci da ako imate dnevni max limit od 600K sa bankomata mozete jos toliko podici preko Mcasha. Cisto da znate.

Sent from my HTC One A9 using Tapatalk
 
Ali, tu je i caka: kada se gleda lista transakcija, nema ni jedne sa negativnim predznakom, da li je priliv ili potrošnja zavisi samo od ikonice pored

Notorna glupost, treba ti dobar vid i dobar ekran da mozes razaznati koja je ikonica.

Dva druga (bolja!) rešenja za prikaz transakcija:
- Intesa style: dve kolone (priliv/odliv), u obe sve sa pozitivnim predznakom.
- PŠ style: prikaz transakcija u redovima, isplate sa negativnim predznakom, uplate sa pozitivnim.
Sa ovakva dva sistema nema greške, sve jasno svakome.
Slazem se. To je za pregled transakcija doduse, ne za raspolozivo/stanje i nedospele obaveze.

Ја прво не схватам зашто се потрошња не означава минусом а приливи плусом или без њега?
Tako i treba. Ili zasebne kolone. Sto dobijas u izvodu, ali kod TBa je stvarno nepregledan taj prikaz transakcija u samoj aplikaciji,

Зашто би било обрнуто?
Nije bre obrnuto :) Samo za Nedospele obaveze i Raspolozivo stanje je tako.

@Ducka, samo uplate?
 
  • Like
Reagovanja: M J
Tako i treba. Ili zasebne kolone. Sto dobijas u izvodu, ali kod TBa je stvarno nepregledan taj prikaz transakcija u samoj aplikaciji


Pa ovo je ok, crvene strelice za plaćanja, zelene za uplatu na računu.
 
Samo za Nedospele obaveze i Raspolozivo stanje je tako.
О томе и причам(о) ваљда.Него има ли ширења банкомата по Срб.?
 
Danima nije moguća uplata € na bankomatima. Probao na 3 bankomata u zadnja 4 dana.
Opet su se istakli ;-)
Meni normalno radi uplata/isplata € na 5 bankomata svakog od prethodnih dana. Koju poruku dobijaš? Verujem da treba da ih pozoveš.
 
mCash ili karticom?
mCash ako ti ne radi, garant moras da ih cimas za podrsku, meni tako dugo nije radila uplata EUR kroz mCash.

Ako je kartica, to je vec propust, jesi u centru BG probao neki ATM? (posto smo tu dosta nas, pa znamo olako ako neki zeza :p)
 
Možda su puni evropskih novčanica, nema gde da stane.

Radi uplata dinara i podizanje evra po centru.



U3hu1Jp.jpg
 
@ducka: radi uplata i mCach i kartica (mCach koristim 95%), prijavi im.

1911dbb55f1233ad2ce5d6f274f00e20.jpg
 
Poslednja izmena:
^Malopre, pri ulasku u aplikaciju mi uopšte nije prikazivao stanje u € samo rsd. Padajući meni iz centra kruga gde se biraju valute je imao samo rsd. Za malo da se šlognem.
Kada sam otišao u detalje računa uredno prikazuje stanje i € i rsd.
Moraću da ih zovem sutra.
 
Čitam zadnjih par strana i imam utisak kao da ne koristimo istu aplikaciju...
 
Moze li neko da mi kaze da li nekako mogu da dodjem do potvrde o placanju iz oktobra, treba mi jer gospoda u infostanu je nisu proknjizila kako treba pa moram da im nosim potvrdu da sam platio... Iz aplikacije sam uspeo samo za poslednji mesec da posaljem na mejl...

Sent via Xperia Z5
 
^
Iz app:
Moji računi -> prikaži detalje (sve transakcije), gore desno filter, na vrhu strane, podesi datumski opseg (po default-u dobićeš samo poslednji mesec!) i ukucaš u poslednje polje kako si nazvao Infostan kao primaoca (99% sadrži reč "infostan"):

SCp7pnz.png



Trebalo bi da dobiješ listu svih uplata Infostanu za izabrani period:

MCvOQls.png



Da bi dobio potvrdu na email, klikneš na željenu transakciju i izabereš pretposlednju opciju u dnu ekrana "Pošalji potvrdu o plaćanju". Probao sam sada - nisam dobio potvrdu na email.


Sa web-a:
Moji računi -> Pregled svih transakcija -> Desno gore opet podesiš filter, desno u dnu pod Primalac kreneš da kucaš "Info..." i pojaviće se iz liste. Aktiviraj filter, odaberi željenu transakciju, u dnu stranice "Potrvrda email-om" -- stiglo! U isto vreme sa app nije stiglo! Nadam se da sam bio od pomoći. :smoke:
 
^ Update prethodne poruke jer više ne mogu da je editujem.

Za varijantu potvrde plaćanja iz aplikacije - ipak radi! Nisam primetio da je download-ovao PDF na mob, radio sam to prvi put iz app, očekivao da je isto na email kao iz web verzije (što sam gore i napisao).

Bottom line, sve radi, sledi uputstva! :)
 
Poslednja izmena:
@owim: hvala!

Sent via Xperia Z5
 
Pozdrav svima, imam jedno pitanje pa ako neko moze i ima vremena da mi pomogne :)
Koju karticu da uzmem u telenor banci kako bih mogao da kupujem i prodajem kripto coin-e? Znaci da kad prodam automatski mi legne na tu karticu.
Zna li neko koliko se ceka da bi se dobila?
 
Zar moze na MasterCard da se povuce od prodaje?

BTW, danas najzad oslobodili novac od 26. 10 radnih dana :(
Nisam jedini izgleda, jos koja pokuda na slicno na Twitteru.
 
@donzbiki

Dovoljno je da postavis pitanje u jednoj temi, a ne isto pitanje u 50 razlicitih tema. Smiri strasti i procitaj malo forum, narocito odeljak o kripto menjacnicama.
 
Poslednja izmena:
^ +1
To je cross-posting i zabranjen je na forumu (sledi kazna).
 
izgleda opet postoji bug sa 3d secure probao da platim vip racun i izbaci gresku kontaktirajte banku i ja kliknem na otkazi i prodje mi onda transakcija bez trazenja koda iz sms poruke i sve mi lepo stigne na mail od vipa potvrda i potvrda da je izvrsena transakcija
 
Dozivljavate li i vi neugodnosti od Telenor banke kao i ja? :)

Naime, konektova sam njihovu CC na PayPal ali zbog bezbednosnih razloga PayPal mi trazi neke informacije, i onda te informacije moram da dobijem od moje banke, jedna od informacija je i "Mesecni izvod" koji mi je poslednji stigao prosle godine - kontaktiram banku kazu mi da je to vrlo cudno sto mi ne e-mail ne stize mesecni izvod... opet kontaktiram banku, ovaj put preko e-mail adrese gde dobijam odgovor da bi mi 'manuelno' dostavili mesecni izvod bilo to na e-mail adresi ili kucnoj adresi, usluga ce biti naplacena naknadno 400 dinara. (??) Pored toga mi i kazu da mogu videti mesecni izvod na aplikaciji. Ali, ja aplikaciju nemam na telefonu imam Android telefon ali nemam aplikaciju sta bi se desilo da imam 3310, morao bih im platiti ipak 400rsd samo zato sto meni ne stize mesecni izvod iz ko zna kog razloga?

btw moze li mi neko u kracim crtama reci gde se na aplikaciji nalazi mesecni izvod jer mi je potreban ScreenShot da dostavim PayPal's.

Hvala.
 
Ne moraš da imaš aplikaciju na telefonu. Moraš da imaš barem PC i internet browser (može i neki smartfon i Internet browser).
Ideš na moji računi, tamo pronađi lista izvoda. Tu su svi.
Nisam znao i prvi put čujem da PayPal traži screenshot izvoda iz Banke...


599d21dc5829f0520eab35b0ed86ebc7.jpg
6a462867d8a152205f4f15678d8a40f3.jpg
 
Poslednja izmena:
^ Iz app i sa web-a mogu se preuzeti PDF dokumenti za izvodima svih računa u TB. U svakom trenu, besplatno, nema ko da ti šalje. ;)

U app: Moji računi - klik na Detalji računa (na krupnu ikonu računa - devojaku na biciklu, levo od iznosa) - u dnu stranice Lista izvoda - izabereš mesec, PDF fajl će biti skinut odmah u Download folder telefona.

Iz browsera: Moji računi - Detalji računa (bez klika na ikonu bicikla) - Lista izvoda, dalje sve isto.

Ukoliko se ni sa ovim ne snađeš, evo ga video: https://www.youtube.com/attribution_link?a=AOXFsdeFAYlvpfBg&u=/watch?v=7WLK_u-vUmM

* * *

Zatrebala mi je transakcija iz 2016. Znao da kao i sve banke čuvaju pretražive transakcije u poslednjih godinu dana. Međutim, ni u listi izvoda ne može se skinuti izvod stariji od god dana - nema ih. To su baš mogli da ostave. Verujem da su ti PDF-ovi unapred generisani jer su nekada bili svima slati na email, a neki kažu da i dalje primaju.
 
Poslednja izmena:
Mislim da sam nasao to sto mi traze, bitna im je (valjda) transakcija za onaj PP-****CODE jer taj CODE nisam uneo a ko zna kako sam onda confirm card bez koda i onda mi je nalog na PP "Your account access is limited" valjda zbog tog razloga i sada mi traze to da bih mogao nesmetano da koristim nalog.

Ja sam jos prosle godien pokusavao da prikacim Telenor karticu na PayPal nalog, ali sam ocito slusao neke 'pogresne' osobe koje su mislile da znaju oko toga a u stvari nisu znale pa sam onda i uklonio karticu pa sam jos neke stvari sada ubacivao kao sto je photo ID, ponovni broj pasosa i tako te stvari radi preventive...

Ovo je odogovr koji sam dobio od njih kada su mi zatrazili mesecni izvod.

"- Please provide your monthly statement for the card ending in xx77. The statement must show your name, address and card number exactly as they appear in your PayPal account. If this is a debit card associated with your bank account, please send a copy of your statement showing a recent PayPal transaction. The statement must have been issued within the last 12 months."

Sada ne znam da li cu morati da pricekam da se zavrsi ovaj mesec Januar da bi mi lista izvoda za Januar iz 2018 bila ubacena na delu sajta "Lista izvoda" jer tu samo nalazim iz prethodne godine.
Ali u sekciji poslednjh 5 transakcija sam ovo nasao (slika dole) poslao sam im taj "PrintList" u *.pdf-u jer izvod za Januar 2018 ne mogu da nadjem na listi izvoda samo iz 2017
Pogledajte prilog 244291
 

Prilozi

  • Untitled.png
    Untitled.png
    20.5 KB · Pregleda: 123
Poslednja izmena:
Treba da uplatim preko telenor banke nešto, polje poziv na broj treba popuniti u sledećem formatu 001‐01/17М, medjutim karakter "/" uopšte ne mogu da unesem u polju poziv na broj. Uspeo sam da nalepim kosu crticu ali kada hoću da platim dobijam sledeću poruku "Poziv na broj odobrenja nije ispravan po modelu 97, za unetu šifru plaćanja." Postoji li način da uplatim ovo ili moram u pošti da platim.
 
Treba da uplatim preko telenor banke nešto, polje poziv na broj treba popuniti u sledećem formatu 001‐01/17М, medjutim karakter "/" uopšte ne mogu da unesem u polju poziv na broj. Uspeo sam da nalepim kosu crticu ali kada hoću da platim dobijam sledeću poruku "Poziv na broj odobrenja nije ispravan po modelu 97, za unetu šifru plaćanja." Postoji li način da uplatim ovo ili moram u pošti da platim.
Probaj da obrišeš 97 iz modela, to ostavi prazno
 
Citam temu...ali ne nailazim na ono sto mi je potrebno. Bila sam i na sajtu Telenor banke, i nisam nasla te informacije.
Interesuje me, da li Telenor banka ima neku DEVIZNU karticu koja moze da se poveze na Paypall i da se sa njega prebace sredstva na karticu... Dakle, prenos u devizama...
I da li je to moguce uraditi sa nekom Telenorovom karticom u dinarima?
Unapred vam hvala svima na pomoci...

Do sada sam koristila Visa gift karticu iz Erste banke...ali ona je dinarska, i kursna razlika je ogromna...
 
Obrisao sam, i kada pokušam da uplatim dobijam ovu poruku "Za unetu šifru plaćanja, model poziva na broj odobrenja mora da bude 97. "
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno