Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Čudno mi je sto Telenor od ovog meseca nija prabacio poslovni račun u svoju banku, već sve te ogromne kolicine novca idu i dalje preko Raiffeisena.
Neće valjda zvanično čekati da počnu da rade sa pravnim licima :)
 
Vidis li koliko ima decijih bolesti?;) samo im fali da im poslovni racun zeza:)
 
Čudno mi je sto Telenor od ovog meseca nija prabacio poslovni račun u svoju banku, već sve te ogromne kolicine novca idu i dalje preko Raiffeisena.

Mislim da je to zbog brojnih korisnika koji plaćaju Telenor račun u Raiffeisen bankama bez provizije. Ako bi prebacili račun u svoju banku, korisnici koji plaćaju uplatnicom bi bili nezadovoljni (a ipak je takvih mnogo) i tražili bi da plate račun u samoj Telenor poslovnici, što nije moguće.
 
Ovaj ton i onaj od pre neki dan, a po istom pitanju, su dijametralno suprotni.
Verovatno samo stvar stila, ali ovo se drugačije kaže.
Pozdrav.
Kakav bi tebi bio ton da ubacis na svoj racun 25 000 sa kojima ne mozes nista da uradis - ni da uplatis, ni da podignes.
 
Kad kažeš neistinu, izviniš se za taj deo. Jedino tako si konstruktivan diskutant.
Probaj devojci da prebaciš neku kintu, verujem da će to raditi bez problema.
 
Dobio sam poruke da je 1,38e (1,5usd) odobrena transakcija na pp, da su ove dve od 0,81 odbijene, a ova dinarska ne znam šta je, moguće neka konverzija pošto sam imao samo 3e u trenutku vezivanja kartica.

capture.jpg

Šta znači ova Google marketplace transakcija?
I prilikom instaliranja nekih aplikacija, naprimer Facebooka, piše da traži dozvolu pristup drugim aplikacijama i samostalno naplaćuje neke stvari, da li je moguće da neke aplikacije same naplate nešto sa ove Telenor app iako su plaćanja svih vrsta isključena?
 
Pomalo besmisleno pitanje; naravno da ništa ne može da se plaća samo od sebe dez dozvole vlasnika. A tek ne može neka aplikacija samostalno da uđe u ebank app i popunjava naloge, skida novac i sl....
Inače, google marktplace transakcija znači da je čovek nešto kupovao na google marketplace, isto kao što je pre toga nešto kupovao preko paypal, u prodavnici i sl...
 
Poslednja izmena:
Kazite vi meni one promotivne pokloncice sto ste dobili ( majce, solje itd.) kada mogu i da li mogu da ocekujem s' obzirom da sam potpisao za otvaranje racuna tacno 10.09.
 
Pomalo besmisleno pitanje; naravno da ništa ne može da se plaća samo od sebe dez dozvole vlasnika. A tek ne može neka aplikacija samostalno da uđe u ebank app i popunjava naloge, skida novac i sl....
Inače, google marktplace transakcija znači da je čovek nešto kupovao na google marketplace, isto kao što je pre toga nešto kupovao preko paypal, u prodavnici i sl...
Nisam ništa kupovao ni na gplay, niti plaćao PayPal-om, sve ove transakcije su nastale tokom dodavanja kartice na PP i GWallet. Ne znam zašto su nastale ove dve od 0,81e (1usd), best guess je da je u pitanju neka rezervacija i da će vratiti. Ne sećam se da je tako bilo sa Intesa karticom.
 
Ok, poenta je da se nije neka aplikacija ulogovala samostalno u ebank app i skidala novac, već si ti ubacio broj kartice, cvv kod i kliknuo "ok" ...
Inače, uvek prilikom registracije kartice na paypal, skrill, gwallet skinu nešto sitno novca (radi verifikacije) i to bi trebalo da vrate kasnije.
 
Poslednja izmena:
Kakav bi tebi bio ton da ubacis na svoj racun 25 000 sa kojima ne mozes nista da uradis - ni da uplatis, ni da podignes.

Dobro pitanje, s' obzirom da sem u AC u BG-u ne mozes nikako ni podici onda taj novac!
 
Jel moguće da neko zove CC da bi tražio šolju/olovku/majicu? :zgran:

Zasto da ne bude!?
Bas mi se svidela solja i obzirom da je nama u slobodnoj prodaji, a da je namenjena novim korisnicima, zasto da ne pitam?
Da ima da se kupi, ne bih se ciganisao za tih par stotina din...
Drugo, ucinio sam im i uslugu time sto su na mom slucaju u jednoj radnji naucili da otvore tr u fazi pre komercijalizacije itd. tako da, eto, bar toliko mogu da se oduze za zivce koje su mi pokidali tokom tih 4 dana...
 
Zasto da ne bude!?
Bas mi se svidela solja i obzirom da je nama u slobodnoj prodaji, a da je namenjena novim korisnicima, zasto da ne pitam?
Da ima da se kupi, ne bih se ciganisao za tih par stotina din...
Drugo, ucinio sam im i uslugu time sto su na mom slucaju u jednoj radnji naucili da otvore tr u fazi pre komercijalizacije itd. tako da, eto, bar toliko mogu da se oduze za zivce koje su mi pokidali tokom tih 4 dana...

jel te poklone dobijaju svi ili samo ko je otvorio racun pre zvanicnog otvaranja banke 10.09.
 
Ja danas(jutros) skinuo aplikaciju instalirao registrovao nalog dosao tamo potpisao, stigla mi poruka dok je una unosila sve moje podatke da su moja email adresa obrisana iz mog profila zato sto je registrovan na drugog korisnika, da prijavim novu email adresu bla, bla, ja joj pokazem sta mi je stiglo kaze ona ma uredu je to, kazem ok.
Onda smo se cimali jedno pola sata da napravi nalog, ne znam zasto je to uradila kad sam to ja vec uradio samo je dvaputa isto uradila i verovatno mi zato stigla ona poruka. *****iii.
Dalje ja lepo popunio u aplikaciji i koji tekuci racun hocu kad oni mi dadose racun u vidu mog broja telefona sa sve pozivom za Srbiju, ja reko koji smor jel mogu da to ponovo izmenim jer ne zelim taj kaze ne moze, pa za koji moj ste onda stavili da moze da se bira broj tekuceg, kaze devojce NE ZNAM!!??
Posle nekako zavrsi verifikaciju racuna kaze sad cu ja tebi dati 30 RSD na racun pa ti meni vrati 1 RSD da ti se aktivira racun. Posalje ona meni stigne poruka da mi je ta i ta uplatila 30 RSD ali niti preko web-a niti preko aplikacije nema tih para.
Imam 0 RSD tako da ne mogu da aktiviram racun, hebeni d@bili.
Zna neko ovde sta da radim kako da mi vrate broj tekuceg koji ja hocu i kako uopste da mi proradi tekuci racun.
Jos me ona pocne ubedjivati da uzmem progresiv ma sta jos i da vam placam a ne znate ni da vodite racune ma ne znaju ni da otvore racun, kad se stabilizuju mozda i predjem na taj progresiv, sad ne.
Da li ima svrhe ici na NBG gde im je jedini office za TB, da li oni nesto vise znaju od ovih u poslovnicama???
Da li? A da da ne zaboravim rec je o poslovnici u TC Stadion.
BTW, lik koji radi sa ovom 2 sata namesta jednoj zeni racun jos mi se hvali dok mi to prica, ali ona pametna otisla da zavrsava svoje stvari u TC i vratila se posle tih 2 sata, mene samo 30 min maltretirali ali nista nisu uradili, doduse ja sam rekao ajde videcemo sutra samo zato sto sma bio sa zenom i detetom koji su se smorili cekajuci pa sam i ja zbog toga odustao inace bi verovatno jos bio tamo dok ne nameste da radi kako treba.
 
@enraged, identicno iskustvo sam imao, samo nisam potpisao ugovor na kraju zbog toga, izmedju ostalog i zbog zauzete email adrese.
 
Ma ima da raskinem ugovor pa dok ne srede tu aplikaciju, ne znam da li ima uopste smisla da zovem onaj 9005 da li su oni upuceniji od ovih u poslovnicama?
 
jel te poklone dobijaju svi ili samo ko je otvorio racun pre zvanicnog otvaranja banke 10.09.

Ja sam racun otvorio 23.09 i dobio sam solju u Jagodini. Doduse dobar sam sa ovima iz poslovnice a i malo sam pogurao sa pitanjem imaju li nesto od promo materijala za mene:) Inace 01.10 mi je stigla poruka da mi je kartica poslata,sutra dan me je ista cekala u postanskom sanducetu.Jedino je smor sto od ponedeljka moram ici u postu i uplatiti 500 dinara na racun kako bi mi skinuli za karticu,ne bih da placam kamatu na nedozvoljeni minus.
 
Naravno da jesu. Zovi, iz Telenor mreze je besplatno.
 
Uzeh poklon paket, lepa je šolja a i majca je ok. I veličina je kako treba, stvarno će moći i da se upotrebi nekad :)
 
Naravno da jesu. Zovi, iz Telenor mreze je besplatno.

Ne znam da li si meni ovo napisao, nemam telnor karticu ima keva valjda mogu sa njenog broja da zovem?
A koliko je poziv iz Vip ili Telekom posto imam te dve kartice?
Mislis da bi oni znali da rese problem da ne moram da raskidam ugovor?
BTW, nije besplatno ni iz telenor mreze placa se 15 din razgovor sa operaterom.
 
Poslednja izmena:
063 9005 još ne naplaćuju. Naplaćuje se poziv ka 063 9000 tih 15 din.
 
Poslednja izmena:
Stvarno, e super to nisam znao. Hvala.
Znaci da zovem znaju vise od ovih u poslovnicama.
Da li ce moci da mi daju zeljeni broj tekuceg racuna?
Da li ce uopste umeti da osposobe racun ili da ga gasim pa da novi pravim?
Ajd neko pametniji od mene...

Edit: E da jos jednu stvar u svoj guzvi oko racuna da ga otvore(strasno) zaboravih da pitam devojce da li je po defaultu ukljucena notifikacija za odliv sredstava iliiskljucena pa ti moras da trazis jedno ili drugo.
Zna neko?
Jer meni ne treba to znam kad platim tada mi odlaze sredstva i ne treba mi to pogotovu sto bi mi naplacivali.
 
Poslednja izmena:
Sve vezano za notifikacije i limite, kao i pin kod za karticu podešavaš sam kroz aplikaciju.
Za te odlive/prilive dovoljna je push poruka i mail. Ja sam tako stavio (manje me smara nego sms).
 
Poslednja izmena:
Kako brate pod ''sta'' se to nalazi presao sam aplikaciju uzduz i popreko 20 puta nema to nigde, ***, gde je?
Jedino za pin ima ali to mi ne treba postavio sam pravi.
 
^^Imaš u web aplikaciji sa desne strane piše pomoć, klikni na to, otvara se chat sa opraterom/kom. Ja sam tako rešio problem, resetovali su mi password i aktivirali račun po drugi put.
 
Jos nisi pozvao?
Niko ovde ne zna da cita buducnost, javi sta si uradio :)
 
Kako brate pod ''sta'' se to nalazi presao sam aplikaciju uzduz i popreko 20 puta nema to nigde, ***, gde je?
Jedino za pin ima ali to mi ne treba postavio sam pravi.

*** brate, u web app uđeš Moja banka>Lična podešavanja, i tu je brate... :)
 
idemo ovako klik na karticu i imas da ukljucis prodajno mesto,bankomat,internet,
moja banka-licni podaci i onda promena ili dodavanje sekundarnog broja.imam pitanje i ja sta je to push hvala.
 
Danas podigao malo veću sumu na bankomatu, posle <2h, zvala Irena, da pita da li sam to radio ja, i da li je sve ok.
Telenor banka kod mene ređa pluseve. Voleo bih da isto mogu da kažem i za provajdera :(
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno