Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Your device isn't compatible with this version.
Ima li negde apk da se skine?

Sent from my m2 note using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Cekam da mi se javi dete kako je obecalo na telefonskom automatu, ako ne odoh, vise necu da trosim vreme sa takvim neodgovornim firmama, a i nosim svoja 3 popa, pa makar i u MTS.
Не знам шта очекујеш ако и кад ти се јаве.ТБ је позната баш по нејављању и пребацивању одговорности с једног на другог.Неко је то одозго већ одлучио.Разлог за тебе је небитан.Има толико банака а на теби је само да се добро информишеш и одабереш.
 
Probao vec nekoliko puta da registrujem EDB nalog i nece.
Zovem proslog meseca i dam broj, kao uradice oni sami..

Ovog meseca shvatim da je to Infostan broj (da, gledam Infostan racun, ali iz nekog razloga kucao u EDB Klik ;))... kako li vec mesec i po nisu shvatili da je pogresan poziv na broj, jer je ocigledno Infostan poziv :) Barem da su probali, EDB bi im rekao :)
 
kako li vec mesec i po nisu shvatili da je pogresan poziv na broj,
Имају људи својих проблема шта ће им још твоји.:D
 
Ma da, radnici CC-a imaju mnogo stvari da rade, 200x dnevno im javljaju da ne moze izmedju partiju istog vlasnika da se prebaci ;)
 
Da li je neko u toku dana imao problem sa slanjem para na broj mobilnog? Poslao sam danas zeni pare na njen Telenor racun i jos uvek joj nista nije stiglo dok kod mene pise rezervisana sredstva i ta suma...
 
Pa ako si slao na broj mobilnog trebalo bi da pare legnu odmah. Ako stoje u rezervisanim sredstvima znači da nešto nije u redu. Probaj da nađeš da li ima opcija da povučeš tu uplatu pa da pustiš ponovo, treba da prođe odmah bez obzira na doba dana.

NXT-L09
 
Nasao i otkazao pa cu poslati ponovo :)
 
To kad se šalje na broj mobilnog, ona dobije sms poruku sa linkom, pa treba da se loguje i prihvati novac? I onda legne na njen račun?

RN3Pro SE
 
Ne, direktno ležu pare na račun pošto oboje imaju račune u Telenor banci. To sa linkom ne znam kako ide. To je valjda samo u slučaju da broj mobilnog na koji se vrši uplata nije povezan ni sa jednim tekućim računom.

NXT-L09
 
Poslednja izmena:
^ Link sa uputstvom dobije se ako primalac nije u TB.

Kako gledate stanje iz app a da ne morate da se logujete, kako se pričalo? Konačno sam ažurirao TB app (stara rekla da više ne radi), ali nisam našao tu funkciju.

Izgleda da je mCache trik da se brightness uključi na max na mobu.
 
U podesavanjima negde je to za stanje bez logina.

Meni je uvek brightness na max., ali neki ATMovi zezaju, neki rade uvek izgleda :) U Knezu nije hteo da radi jednom uopste (trazio je da ukucan broj samo, na svega 1s je upalio senzor i odmah ga ugasio)
 
Kako gledate stanje iz app a da ne morate da se logujete, kako se pričalo? Konačno sam ažurirao TB app (stara rekla da više ne radi), ali nisam našao tu funkciju.

Moja Banka > Licna Podesavanja > Prikaz Stanja - Prikazi stanje na stranici pre logovanja (ukljuci DA i potvrdi PIN).


Inace:

http://www.kamatica.com/analiza/da-li-vas-i-zasto-ne-voli-kreditni-biro/3547

Ukratko, pored obavezne procene kreditne sposobnosti građana, banka svakog od potencijalnih korisnika mora da kategorizuje u jednu od pet kategorija - A, B, V, G i D – koje su određene trajanjem docnje u plaćanju obaveza.

Takođe, banka sva potraživanja od jednog korisnika klasifikuje u jednu kategoriju, onu najgoru, prema potraživanju koji je u najvećoj docnji.

Dakle ukoliko ste npr. uredni u korišćenju dozvoljenog minusa i kreditne kartice, ali ratu kredita niste platili tri meseca, banka će sve vaše plasmane kategorizovati u V kategoriju.

U skladu sa tom kategorizacijom, banka mora i da obračuna rezervu za procenjene gubitke i to naravno, prema kategorizaciji.

KATEGORIJA DOCNJA REZERVA
A do 30 dana nema
B do 60 dana 2 odsto od svih potraživanja
V do 90 dana 15 odsto od svih potraživanja
G do 120 dana 30 odsto od svih potraživanja
D do 180 dana 100 odsto od svih potraživanja
Ovo u suštini znači da banka prema kategorizaciji klijenata i njihovih potraživanja, mora da odvoji dodatna sredstva kao rezervu kojom će se eventualno pokriti gubitak banke u slučaju nenaplativosti plasmana.

Između ostalog, upravo je i ovo jedan od razloga zašto su banke neumoljive prema neurednim platišama kada je u pitanju odobravanje novih plasmana.

Naravno pored nepobitne činjenice da je neko neuredan u izmirivanju obaveza prema banci, samo odvajanje dodatnih sredstva prema klasifikaciji plasmana je ono što banke stvalja u poziciju da nas glat odbiju bez obzira na razloge našeg kašnjenja u plaćanju.

Praksa većine banaka je pokazala da se plasmani neurednim dužnicma ne odobravaju. Dakle svi oni koji imaju registrovane aktivne ili izmirene docnje biće odbijeni od strane banke ili finansijske institucije.

Odstupanje od ove prakse može da se desi u slučaju da je izveštaj Kreditnog biroa pokazao da je u pitanju materijalno beznačajna docnja (npr. do 1.000 dinara), jer su pojedine banke spremne da izađu u susret klijentu i odobre plasman.

U svakom slučaju, potrebno je znati da samo banka ima diskreciono pravo da odobri ili odbije neki zahtev.
 
@padawan: Hvala, našao sam odmah čim mi je Alfa rekao da je u Podešavanjima - a gde drugde? [emoji5]
 
Не знам шта очекујеш ако и кад ти се јаве.ТБ је позната баш по нејављању и пребацивању одговорности с једног на другог.Неко је то одозго већ одлучио.Разлог за тебе је небитан.Има толико банака а на теби је само да се добро информишеш и одабереш.

Evo i srecnog zavrsetka: Javi mi se devojce na mobi da su svi moji zahtevi uzeti u ramatranje i ako ponovo dobijem SMS da odbijaju, da im se opet javim telefonom. Shvatim da su im programeri na odsustvu i odem ponovo u Knez i kazem da mi urade sva 3 zahteva, a ako nesto ne stima, da zovu na telefon. Tako i bi odradise mi dva devojceta sve, potpisah i namerno odoh u minus da vidim da li funkcionise - 7 din. i radi.
Od pocetka sam pogodio da roboti zabusavaju. Jedino steta sto ne prihvataju svoju gresku, zbog drugih ljudi. NIsu svi ko ja da odmah dizu dzevu.
Oni mirni bi prihvatili obrazlozenje da cekaju 60 dana i da ponovo podnose zahtev i tako u nedogled, dok se programeri ne vrate sa odmora.
 
Не бих се ја прерано радовао:D Драго ми је да си задовољан али ово мени само потврђује неозбиљност и аматеризам банке.
 
Ne samo amaterizam, nego totalna ne zainteresovanost, opet ono sto je evidentno u svetu, robotizam, zombizam, ono sto su ameri vec decenijama, a od skoro i eu-ropljani, a evo i kod nas !
 
Juce se ulogovao preko kompa na banku, cackam po stranici bezveze i odem na opciju " moja dokumenta" i skontam da imam GOMILU raznih skeniranih licnih karata, sve iz 2015. Ljudi su iz cele Srbije, odnosno nisu vezani za jedan grad. Ne znam sta da radim? Da zovem call centar? Kome da prijavim to?
 
Juce se ulogovao preko kompa na banku, cackam po stranici bezveze i odem na opciju " moja dokumenta" i skontam da imam GOMILU raznih skeniranih licnih karata, sve iz 2015. Ljudi su iz cele Srbije, odnosno nisu vezani za jedan grad. Ne znam sta da radim? Da zovem call centar? Kome da prijavim to?

Au
 
Просто невјероватно.....Зови ТБ и реци им јер најгоре је ако ништа не урадиш.
 
Zvao sam ih, sokirani su :D Momak sa kojim sam pricao je rekao da prijavio nadleznim kolegama odmah i da ce mi se javiti cim bude imao vise informacija.
Inace radi se o preko 150 licnih karata.
 
Za takve propuste lete glave u ozbiljnim firmama. Inače krajnje neozbiljno za jednu banku, kakva god da je.

Sent from mTalk
 
Ako imaš inicijale z v javi da ih tužimo i uzmemo neke pare :D
 
Poslednja izmena:
Ljudi,ne razumem se u ove bankarske *******cije pa zato moram da pitam.
Naime,pre nekih 5 dana sam porucio nesto na Ali-ju sto je banka pri konverovanju iz dolara u evrica tad tarifirala sa 12,85 evra.
Ta transakcija je realizovana juce tj.4 dana je bila "na cekanju",medjutim kad je konacno proknjizena stoji da su mi sklinuli 12,94 evra.
Sad me zanima jel to tako ide ili su mi cornuli tu razliku izmedju prvobitnih 12,85 i skinutih 12,94?
 
Tako ide, što manje razmišljaš o tome biće ti lakše, valjda se gleda valuta na dan knjiženja. Verujem da će ti neko stručniji to bolje objasniti.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Nece, zasto ponavljati nesto sto je objasnjeno u FAQu za platne kartice :)
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno