Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ma treba da ispisu Raspoloživo stanje i cao zdravo. Ovako mora da se ulazi u Racune, koji ce im to.
 
Evo ga i prvi bag:
Posle deponovanja novca iznos se pojavio na racunu, ali na početnom ekranu iznos je ostao nepromenjen (nula).

Vec sam pomislio da je samo kod mene neki problem. Ista stvar. Iznos koji sam uplatio stoji i pod "transakcije na cekanju" i trenutno stanje je 0 iako pod "raspolozivo stanje" stoji cifra koju sam uplatio. Ne svidja mi se to.
 
Nije to bug, tako su i hteli. Jbga, negde na ekranu nek uvale i Raspoloživo stanje i sve Ok.
 
Ma KO bi rek'o :D
 
Ne znam kako je na android app ali preko ovog mobile web-a to i stoji. Onaj krug je tu i na pola je "rezervisana sredstva -100din", druga polovina je "raspolozivo stanje 100din" a unutrar kruga stoji ukupno stanje 0din. Kako god da je ne svidja mi se to. Kako to oni knjize i slicno nas ne treba da zanima ti imas uplatu toliku i toliku i to bi trebalo da ti stoji odmah kao dostupno bez ovoga -100din. 100din je naravno simbolicna cifra nisam uplatio 100din.
 
Provalio sam - dodirne se plavi krug i umesto "Ukupno" pojavi se "Raspoloživo".

Dobro, ipak je normalno.

@Darko1290:
Nisam se još logovao na Web banking, ali bi sve moralo da bude logicno i bez mozgalice.
 
Poslednja izmena:
Moralo bi, ali nije :) Pitaću ih sutra jel ovo treba ovako da bude ili ne.
 
Bio sam na Webu, doduse preko telefona, mislim da roze-plava pita jos nije završena, tako deluje.
 
aplikacija u ekspoziturama je krs trenutno. Isao danas da potpisem papire i nakon 20 minuta je bilo, vidite mi imamo neki problem sa ovom nasom aplikacijom, mi ne vidimo uiopste vas racun, zvacemo vas da dodjete ponovo da potpisete...

Jos su oni u prilicno early adopter/developer fazi. Jeste da su ljubazni ali... Moj prenos plate ce da saceka
 
Slično iskustvo sinoć u Merkatoru, ali je ona cura prilično sposobna, i uspela je sve da mi završi.
 
Pozdrav.

I ja sam sinoc podneo online zahtev za otvaranje racuna.

Treba li sad da cekam da me pozovu ili mogu sam da odem u poslovnicu?
 
Ako si dobio poruku prilikom registracije da je potrebno da odes u poslovnicu i to i ucinis. Ne cekas njih.
 
Ides odmah u poslovnicu da potpises, nista ne cekas, sve je vec u sistemu.
 
Najbolje je da odete u poslovnicu u Omladinskih brigada 90v u Airport City-u, poslovnica se nalazi u prizemlju zgrade na cijem vrhu stoji Samsung i Telenor znak, posto skoro svaka druga zgrada ima Telenor znak pa da ne lutate kao ja. Tamo su mi otvorili racun za 10ak minuta, i znaju to da rade posto su vecini zaposlenih u Telenoru oni otvarali racune.
 
Zavisi na koga naletiš... Ja sam u Ušću završio za 15 min kad sam otvarao.
 
Ma super, a stari deo grada neka vidi kako je bilo u posto pre 20 godina :D
 
Ja sam ubedjen da ti kad dodjes da ce expresno sve da zavrse da bi ostavili dobar utisak :d
 
Svi znaju vec da otvaraju racune, mucili su se pre 15-20 dana.
 
Ja samo cekam da mi neko potvrdi za placanje karticom u EUR i USD (ili bilo kojoj ne EUR/RSD valuti) da nema provizije.
Ne isplati mi se dinarski deo da prebacim iz RF (ove godine me nista kosta racun, a trajni nalozi su skroz besplatni za sada, a imam ih preko 10... u TB bi me samo ti nalozi kostali 300+ dinara, plus bi morao sve otpocetka da radim), ali devizni ceka proveru dakle ;)
 
Potvrdila je banka i to više pita. Malo previše očekujš, da neko bez razloga kupi nešto da ti 17ti put potvrdi. Kad budem kupovao nešto preko interneta, ok, postaviću ti i taj dokaz ali mislim da nema mesta za toliku paranoju iskreno.
 
Banka moze svasta da kaze, nacuo sam se cak i u Raif-u (sto smatram da je dosta ispred Telenora, a i u Telenoru sam cuo stvari koje nisu tacne), bez iskustva, to ne vredi. Inace bismo svi samo procitali zakone i drzava bi funkcionisala, zar ne?

Ponavljanje iste stvari 17 puta, ne znaci 17 potvrda, vec 17 ponavljanje iste:)
 
Ne, ovo su stvari definisane poslovnom politikom banke i kao takve nisu podložne proizvoljnim tumačenjima. Pa šta je sledeći korak, da svaki put proveravamo naplaćuju li proviziju?

Nepoštovanje zakona od strane države je nešto sasvim drugo. No naravno, imaš pravo na svoje mišljenje i neću da insistiram, ako je izbor da čekaš dok neko plati - nek bude tako :)
 
Alfa, mislio sam da si vec otvorio racun i isprobao :). Lako ces da zatvoriš, dz je.
 
U fioci imam oko 120 kartica raznih, sto nasih, sto korejskih, sto nemackih banaka ;) (i jednu englesku :D) (uglavnom kartice racuna). Ne preterujem... da li je 110 ili 130 ne zelim da brojim, ali ima ih >100.
Ne mogu vise da brinem da li ce politika banke da se promeni i odjednom mi stigne pisamce da im dugujem 10.000 za odrzavanje racuna kojeg nisam nikada ni koristio :D

Darko.... imas temu o Intesa Visa Inspire kartici. Jasno definisana politika banke - skroz drugacija praksa, bas za ovo sto sam pominjao (mada na drugom nivou).
Zato te molim, bez izlaganja misljenja da to nije potrebno :D
Sacekacu, ne jurim nikoga da to uradi. I ne ocekujem tokom septembra, treba ipak prvo staviti evre na karticu da se proveri, a to znaci odlazak u neku filijalu (tj. poslovnicu Telenora kada budu sve tako radile)
 
Koliko vidim, ako je to ta tema, ti si informaciju dobio od sluzbenika banke koja se na kraju razlikovala od onoga kako stvarno jeste? Mrzi me sad da kopam, pretpostavljam da je u onom pdf tarifniku informacija suprotna od one koju si ti dobio ili?

Ovo je drugacije, nigde se u tarifama banke ne navodi provizija za placanje i od strane vise nas(i vise razlicitih kanala komunikacije) je provereno da li ima ili nema provizije. Meni sasvim dovoljno.

Ma imam ja i dinare i evre na racunu, ali mi sad ama bas nista ne treba tj nemam sta da kupim :)

P.S. Ok je sto na bankomatu bacis sve pare u onu rupu u on sam prebrojava i sve to. Bio sam ubedjen da moras jednu po jednu, to bi moglo da se oduzi. Ovo je fino, za minut sam sve obavio.
 
U fioci imam oko 120 kartica raznih, sto nasih, sto korejskih, sto nemackih banaka

Ti si neki kolekcionar kartica i racuna? :)
 
Koliko vidim, ako je to ta tema, ti si informaciju dobio od sluzbenika banke koja se na kraju razlikovala od onoga kako stvarno jeste? Mrzi me sad da kopam, pretpostavljam da je u onom pdf tarifniku informacija suprotna od one koju si ti dobio ili?
Ukratko: trebalo bi da se sva placanja van zemlje skidaju sa Hit-EUR partije, medjutim, imao/nemao dinare, oni su mi evre pretvarali u dinare po njihovom kursu, pa onda dinare u evre OPET po njihovom kursu.
To ne stoji nigde u tarifniku, a sluzbenica koja mi je rekla da ne treba tako (vratili su mi "Gresku" posle nekog vremena) nije neka salterska radnica ili iz call centra vec neko od onih koji dirketno i odlucuje o tim stvarima.


Ovo je drugacije, nigde se u tarifama banke ne navodi provizija za placanje i od strane vise nas(i vise razlicitih kanala komunikacije) je provereno da li ima ili nema provizije. Meni sasvim dovoljno.
Moje iskustvo kaze da nije :D Let's agree to disagree.

P.S. Ok je sto na bankomatu bacis sve pare u onu rupu u on sam prebrojava i sve to. Bio sam ubedjen da moras jednu po jednu, to bi moglo da se oduzi. Ovo je fino, za minut sam sve obavio.
Aaaa, radi tako? Super!

Evri se takodje deponuju na bankomatu.
Vec radi?

Ti si neki kolekcionar kartica i racuna? :)
Svake godine je druga banka bila dobra za nesto pa se otvori novi racun.. cim ne treba vise, gasim, ali ostane kartica :)
 
Ja čekam da dobijem karticu, i probaću je u hrvatskoj unutar par dana. Okačiću ovde.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno