Da li se još nekome desilo da na odgovor Bittrex podrške za problem sa verifikacijom čeka više od 3 nedelje? Jednostavno ćute, a već dva puta su prijavu tog problema označili kao "solved", a da nisu ništa ni rekli. Ako zatvorim nalog, da li postoji neki vremenski period pre nego što mogu da kreiram novi?
CEX je posebna priča. Konačno se odazvali, ali tvrde da su slike bile lošeg kvaliteta? Inače, slikano Sony aparatom, ne telefonom. Sve je na slikama bilo savršeno jasno. Tvrde da sam menjao u Fotošopu zato što sam samo otvorio slike da proverim da li se sve dobro vidi (možda samo promenio kontrast), pa je ostalo upisano u EXIF da je program Photoshop. A vidi se da nije ništa menjano. Za dokaz adrese sam poslao sliku pasoša i tu se nisu bunili, ali se polakomili i sad hoće da za selfi pošaljem sliku sa pasošem, a ne lk. Tu mu se već stvarno smučilo. Poslao sam im ponovo sliku sa LK i napisao im da mi ne pada na pamet da pravim novi selfi sa drugim dokumentom, jer sam im već poslao sve što su tražili. I sve to zato što sam bio dovoljno lud da pratim njihova uputstva i da ih išta pitam.