MagicMaster
Čuven
- Učlanjen(a)
- 12.05.2007
- Poruke
- 6,165
- Poena
- 510
Ni SHIFT, ni tačka, ni zarez ...

Ni mozak !!Ni SHIFT, ni tačka, ni zarez ...![]()
![]()
![]()
ponovo vam ponavljam problem je samo u pakovanju.jel ste naveli nekoristeno i stavili sliku od operatera.stvar je u tome sto kartice nisu original upakovane a vi to niste naveli.znaci prodali ste stare kartice bar ja tako smatram jeli nisu od svojih operatere i original upakovane a to ste trebali da naglasite.pozdrav
Dobro veče.
Na aukciji je pisalo da su nekorišćene. Nigde nije pisalo da su neotpakovane.
Nekorišćeno ne mora nužno da znači da je i neotpakovano.
Kartice su nove i nekorišćene. Samo su PROBANE da li rade i da li su pravi brojevi na njima. (primer, kupujete cipele u prodavnici, vi ih PROBATE, i znate da ih je probalo bar 10 žena pre vas, i napravilo nekoliko koraka po prodavnici. Da li su te cipele sada NOVE ili POLOVNE? )
Kartice nisu stare, ako sam ih pre 10ak dana uzeo nove od operatera, probao, i ostavio u fioku i čekao kraj aukcije.
Još u aukciji, koja je trajala 10 dana, je pisalo koji broj je u kojoj mreži. Kako onda nisam naglasio da nisu kod svojih operatera? Zašto niste pitali još dok je trajala aukcija zašto i kako nisu kod svojih operatera. Limundo poruke su tu da se informišete o svemu što vas interesuje o proizvodu koji planirate da kupite.
Mislio sam da kupujete brojeve i kartice, nisam znao da se nedostatak celofančića u kome se nalazi MTS kartica kad se kupi, i kartončića u kome se nalazi VIP kartica može odmah da okarakteriše prodaju kao veliku prevaru, bez obzira što ste dobili željene kartice sa odgovarajućim brojevima.
Da li su vam nešto odgovorili iz Limundo Tima?
Kao što rekoh, predložite način za koji smatrate da je realan da se reši situacija, i da se vi ne osećate prevareno.
Pozdrav.
znaci prodali ste stare kartice bar ja tako smatram jeli nisu od svojih operatere
ponovo vam ponavljam problem je samo u pakovanju.jel ste naveli nekoristeno i stavili sliku od operatera.stvar je u tome sto kartice nisu original upakovane a vi to niste naveli.znaci prodali ste stare kartice bar ja tako smatram jeli nisu od svojih operatere i original upakovane a to ste trebali da naglasite.pozdrav
Dobar dan.
Još me niko nije kontaktirao iz Limundo Tima.
Šta su vam rekli, kada će uzeti naš slučaj u razmatranje?
Jeste li možda vi razmislili, da li ste vi došli do nekog rešenja?
Pozdrav.
niste fer.predloyili su mi da vas kontaktiram i da vam vratim,a ako ne prihvatite da ih ponovo kontaktiram,ali nije bitno.yavrsimo s tim .dosta mi je ljudi koji ne biraju sredstva da dodju do novca.nije sve ni u parama.evo vam pozitivna od mene i zavrsimo stim.pozdrav milena.
Dobar dan.
Kako to JA nisam fer?
U najmanje dve poruke sam vam napisao da predložite način da izgladimo situaciju.
Ni jednog trenutka niste izneli ni jedan konkretan predlog, samo ste se žalili
na pakovanje pa na pakovanje.
Ako su vam predložili da me kontaktirate da vratite, zašto to niste uradili?
Ni jednom jedinom rečenicom niste pokazali da želite da vratite kartice, i da vam vratim novac.
Da li vam odgovara taj način? Hoćete li da vratite kartice, i da vam vratim novac?
Pozdrav.
Zdravo,
žao nam je što je došlo do takve situacije.
Kupac koji plati i preuzme predmet može biti samo pozitivno ocenjen.
Svaka druga ocena bi bila poništena i smatrana kršenjem pravilnika Limunda.
Prema pravilima Limunda kupac ima pravo
na reklamaciju po preuzimanju predmeta.
Posavetovali bismo Vas da uvažite
reklamaciju kupca, da mu vratite novac, a on Vama predmet.
Prema pravilima Limunda na koja ste pristali kada ste se registrovali,
prodavac je dužan da uvaži reklamaciju u ovom slučaju.
Više o tome možete pogledati na strani: http://www.limundo.com/Pomoc/Lista-zabranjenih-predmeta-i-sistem-sankcionisanja/917
“46. Neuvažavanje reklamacije i raskida ugovora
Na Limundo.com i Kupindo.com prodavac je u obavezi
da uvaži reklamaciju ako predmet ne odgovara opisu, odnosno, da prihvati raskid ugovora sa kupcem
u skladu sa odredbama koje propisuje Zakon o zaštiti potrošača.”
Hvala na razumevanju.
Lepo je to sto se usvajaju nova znanja, jel pismenost treba stalno unapredjivati, ali treba pratiti malo i trendove - kaze se vreca :dE, sad sam se JA žalio LTu, jel vređa![]()
![]()
![]()
Zdravo,
kupac koji plati i preuzme predmet ne može biti negativno ili neutralno ocenjen.
Ovom prilikom bismo vas uputili na
Zakon o zaštiti potrošača
koji ovakve situacije definiše,
a u kom ćete ujedno moći da pronađete
dosta bitnih informacija kada je
oblast trgovine u pitanju:
http://www.mpt.gov.rs/postavljen/152/zakon-o-zastiti-potrosaca.pdf
Ako vas kupac oceni negativno ili neutralno, zamolili bismo vas
da nam javite kako bismo vam pomogli.
Hvala na saradnji i razumevanju.
- Dragi (obraca se muzu urlajuci,verovatno je bio 3 bloka dalje) ne donosi covek paket vec posta! -Jeeel?!?! Nisam znao to....
a proživljavaju neviđene drame....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari