Šta je novo?

Limundo

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nastavak sage sa studentom:

ponovo vam ponavljam problem je samo u pakovanju.jel ste naveli nekoristeno i stavili sliku od operatera.stvar je u tome sto kartice nisu original upakovane a vi to niste naveli.znaci prodali ste stare kartice bar ja tako smatram jeli nisu od svojih operatere i original upakovane a to ste trebali da naglasite.pozdrav

Umoran sam sada ... možda i napišem odmah odgovor, a možda i ujutru ...
 
Uzmi te kartice nazad, gre'ota da je takav ****** koristi nesto sto ti je nekada pripadalo, makar i privremeno. Ritualno ih spali kad ih dobijes nazad, naravno posto dobijes "nove, neotpakovane" u zamenu.
 
Nah .... dok gledam Star Trek, ajd malko da kuckam, i ovo će joj biti poslednji moj odgovor, posle samo čekam ocenu ili LT da se javi ... treći put joj nudim da kaže šta bi je zadovoljilo:

Dobro veče.

Na aukciji je pisalo da su nekorišćene. Nigde nije pisalo da su neotpakovane.

Nekorišćeno ne mora nužno da znači da je i neotpakovano.

Kartice su nove i nekorišćene. Samo su PROBANE da li rade i da li su pravi brojevi na njima. (primer, kupujete cipele u prodavnici, vi ih PROBATE, i znate da ih je probalo bar 10 žena pre vas, i napravilo nekoliko koraka po prodavnici. Da li su te cipele sada NOVE ili POLOVNE? )

Kartice nisu stare, ako sam ih pre 10ak dana uzeo nove od operatera, probao, i ostavio u fioku i čekao kraj aukcije.

Još u aukciji, koja je trajala 10 dana, je pisalo koji broj je u kojoj mreži. Kako onda nisam naglasio da nisu kod svojih operatera? Zašto niste pitali još dok je trajala aukcija zašto i kako nisu kod svojih operatera. Limundo poruke su tu da se informišete o svemu što vas interesuje o proizvodu koji planirate da kupite.

Mislio sam da kupujete brojeve i kartice, nisam znao da se nedostatak celofančića u kome se nalazi MTS kartica kad se kupi, i kartončića u kome se nalazi VIP kartica može odmah da okarakteriše prodaju kao veliku prevaru, bez obzira što ste dobili željene kartice sa odgovarajućim brojevima.

Da li su vam nešto odgovorili iz Limundo Tima?

Kao što rekoh, predložite način za koji smatrate da je realan da se reši situacija, i da se vi ne osećate prevareno.

Pozdrav.
 
Obzirom da kod nas ima polupismenih i na fakultetima, nista me vise ne iznenadjuje...
 
ponovo vam ponavljam problem je samo u pakovanju.jel ste naveli nekoristeno i stavili sliku od operatera.stvar je u tome sto kartice nisu original upakovane a vi to niste naveli.znaci prodali ste stare kartice bar ja tako smatram jeli nisu od svojih operatere i original upakovane a to ste trebali da naglasite.pozdrav

Izem ti kriterijum kad danas i nepismene primaju na akademsko školovanje.
Ipak, možda je neki od ovih Sega-Mega univerziteta, tako mi deluje profil školarca... Ili što reče jedna moja poznanica: "Upisala sam doktorske na Filosofskom.. ***a, moram nekako da operem diplomu sa Megatrenda."
 
Vidi ti te cene... Majko mila, na sta se danas daju pare...
 
Sto se tice ovog slucaja...

Ako sam dobro shvatio ti si napisao da su sim kartice nove, da li si stiklirao u Limundo opcijama kao NOVO ?

Meni novo znaci nekorisceno, to mi je prva pomisao, to se podrazumeva, barem je tako moje misljenje :).

Jasno je da su brojevi novi i nekorisceni, ali pakovanje nije :).
 
Ne, nigde ne piše novo, neraspakovano i slično, samo piše "nekorišćeno" ...

Ma OK je i to, razumem (donekle) i tu stranu, ali to opet nije razlog da okarakteriše celu transakciju kao "veliku prevaru" , i da ako joj je to bilo toliko bitno, da ne upita ni jednom za 10 dana koliko je trajala aukcija. Zamena SIMa u VIPu je besplatna, ako je toliko neophodno pakovanje, ali ona je "velikoprevarena", a uporno ne piše šta treba da se uradi da se "odprevari" ....

Čekamo i dalje ove, mada mislim da blefira, jer do sada bi me već kontaktirali, da se stvarno žalila, a sasvim je moguće da se predomislila i da hoće pare nazad ....

Ako "vrati", onda mogu da ponudim ovom liku, pa nek on preprodaje :) :) :) i onaj 065 ću onda da prebacim u VIP ...
 
Ima li na Limundu neko kome član može da se žali na rad članova Limundo tima ili su oni neprikosnoveni?
Neki iz Limundo tima štite pojedine članove Limunda, ne poštiju pravilnik, koji su obavezni da poštuju i kada je više nego očigledno da je pravilnik prekršen, ne postupaju po pravilniku!
Dakle, da li ima neko iznad Limundo tima kome član može da uputi žalbu na njihov rad?
 
Prosto je neverovatno šta neki od njih rade štiteći pojedina članove! Za tako nešto bi momentalno trebali da lete sa posla!
 
Me:

Dobar dan.

Još me niko nije kontaktirao iz Limundo Tima.
Šta su vam rekli, kada će uzeti naš slučaj u razmatranje?
Jeste li možda vi razmislili, da li ste vi došli do nekog rešenja?

Pozdrav.

She:

niste fer.predloyili su mi da vas kontaktiram i da vam vratim,a ako ne prihvatite da ih ponovo kontaktiram,ali nije bitno.yavrsimo s tim .dosta mi je ljudi koji ne biraju sredstva da dodju do novca.nije sve ni u parama.evo vam pozitivna od mene i zavrsimo stim.pozdrav milena.

Me:

Dobar dan.

Kako to JA nisam fer?
U najmanje dve poruke sam vam napisao da predložite način da izgladimo situaciju.
Ni jednog trenutka niste izneli ni jedan konkretan predlog, samo ste se žalili
na pakovanje pa na pakovanje.
Ako su vam predložili da me kontaktirate da vratite, zašto to niste uradili?
Ni jednom jedinom rečenicom niste pokazali da želite da vratite kartice, i da vam vratim novac.

Da li vam odgovara taj način? Hoćete li da vratite kartice, i da vam vratim novac?

Pozdrav.

E, sad sam se JA žalio LTu, jel vređa :D :D :D

Poslao sam joj poslednju poruku 3 puta, na svakih sat-dva kad prodjem pored kompa, i još nema odgovora, a online je.....
 
Limundo ovaj put bio brz:

Zdravo,

žao nam je što je došlo do takve situacije.
Kupac koji plati i preuzme predmet može biti samo pozitivno ocenjen.
Svaka druga ocena bi bila poništena i smatrana kršenjem pravilnika Limunda.

Prema pravilima Limunda kupac ima pravo
na reklamaciju po preuzimanju predmeta.

Posavetovali bismo Vas da uvažite
reklamaciju kupca, da mu vratite novac, a on Vama predmet.
Prema pravilima Limunda na koja ste pristali kada ste se registrovali,
prodavac je dužan da uvaži reklamaciju u ovom slučaju.
Više o tome možete pogledati na strani: http://www.limundo.com/Pomoc/Lista-zabranjenih-predmeta-i-sistem-sankcionisanja/917
“46. Neuvažavanje reklamacije i raskida ugovora
Na Limundo.com i Kupindo.com prodavac je u obavezi
da uvaži reklamaciju ako predmet ne odgovara opisu, odnosno, da prihvati raskid ugovora sa kupcem
u skladu sa odredbama koje propisuje Zakon o zaštiti potrošača.”


Hvala na razumevanju.

Pošto sam pitao da li mogu da joj dam neutralnu, jer NISAM ZADOVOLJAN njenim ponašanjem ...
 
Haha. MagicMaster je Vuk Karadzic za tu Milenu. Svaka ti cast na smirenosti s obzirom sa kakvim stvorom si imao problema :)
 
Zdravo,

kupac koji plati i preuzme predmet ne može biti negativno ili neutralno ocenjen.
Ovom prilikom bismo vas uputili na
Zakon o zaštiti potrošača
koji ovakve situacije definiše,
a u kom ćete ujedno moći da pronađete
dosta bitnih informacija kada je
oblast trgovine u pitanju:
http://www.mpt.gov.rs/postavljen/152/zakon-o-zastiti-potrosaca.pdf

Ako vas kupac oceni negativno ili neutralno, zamolili bismo vas
da nam javite kako bismo vam pomogli.

Hvala na saradnji i razumevanju.

Ništa, to je to ... ne smem ... još ću da kaznu popijem.
 
Skracena verzija tel. razgovora:

- Dobar dan,kupila sam preko Limunda to i to,kada ce mi stici? (sa severa Vojvodine do Beograda)
- Poslacu Vam danas PE,stize Vam sutra.Adresa sa Limunda je vazeca?
- Da,da...E super,cujemo se!

Sutra dan:
- Nije mi stiglo,jel ste poslali?
- Jesam.Verovatno je do poste,ako Vam ne stigne danas,stice Vam sutra.
- ....... Ok......

Prekosutra:

- Dobar dan,ovde posta,vratio nam se paket sa napomenom da se vlasnik odselio sa te adrese,da bi preuzeli vraceni paket treba da platite 360 din.
- ?!?... Ok,hvala...

- Posta mi javila da ste se odselili,sta je u pitanju?
- Pa jesam,ali sam promenila podatke na Limundu,sad sam tu i tu.
- Na Limundu su stari podaci...
- Nema veze,posaljite na novu adresu!
- Ok,ali zbog Vase greske placam 360 din...
- Koje greske? (posto je cifra oko 1000 din,necu da se cimam,neka bude,sam sam kriv,nemam pisanog dokaza,svi znamo kakav je LT...ne vredi zivaca...)
- Nema veze,sutra Vam saljem,stice Vam prekosutra...
- Ali mi prekosutra nismo kuci!
- Ok,NAKOSUTRA?
- E onda jesmo!
- Ok,onda ce Vam postar ostaviti dostavnicu i mozete podici paket u posti.
- A u kojoj posti dizem to?
- U najblizoj,bice svakako navedeno na dostavnici...
- Aham.... A gde cete ostaviti taj papir,u sanducetu ili ispred vrata?
- (WTF?!?) Ne ostavljam Vam ja vec postar/kurir,oni donose paket.
- Dragi (obraca se muzu urlajuci,verovatno je bio 3 bloka dalje) ne donosi covek paket vec posta! -Jeeel?!?! Nisam znao to... (eho od 3 bloka..)

... no comment ....

Ja se iskreno nadam da su me tovarili ili ne znam sta,mada uopste nisu tako zvucali preko telefona...

Naravoucenije: raditi sve preko Limundo poruka da imate pisane dokaze,telefonske razgovore/SMS zaobici u sirokom luku jer to LT ne uvazava...
 
Poslednja izmena:
Pa snimi razgovor, dok sam imao symbian koristio sam VoxTrack, samo mislim da moras da ih upozoris da snimas razgovor pre nego sto ista kaze, e ako zoves sa fixnog ili nekog java fona onda ne znam


"Dragi ne donosi covek paket nego posta... A jel? Nisam znao"

Ahahahahahahahahahahahahahahahahahha ljudi pa jel moguce to ahahahahahahahah xD
 
Ja sa tim ljudima sto:

- traze licnu isporuku, al ako moze na pola puta
- oce da im posaljem al tacno tog i tog dana (po 6-7 dana u napred od dana zavrsetka aukcije)
- pitaju retard pitanja (prodajem patike, usliko jednu, om ne pita dal idu obe :S: )

sam krenuo najdrskije. Ukoliko pitaju gluposti, bolje je i da ne osvoje jer cu onda da saradjujem sa takvima, a ukoliko pobede pa zahtevaju sve i svasta, uputim ih na povece uslove prodaje koje sam ispisao, onako fino: Molio bih vas da procitate uslove prodaje, sve vam je tamo razjasnjeno, da ne dodje do zabune.
 
Odavno sam to naučio i platio školu. :) :)
Jedan juče uporno (kupio pre 20 dana nešto, probijeni svi rokovi, ali je kulturan, pa ću ga čekati dok ne dodje krajnje vreme za ocenu, da dam negativnu radi povraćaja provizije) hoće da se dogovorimo telefonom, a ja mu uporno pišem : "Šta god treba, napišite na Limundo porukama. Druga adresa, kasnije slanje, slanje na drugo ime, ŠTA GOD treba, samo napišite da ja imam napismeno da je to na VAŠ zahtev."

Zato mi već duže vreme stoji "Trudim se da komunikaciju maksimalno svedem prvenstveno na Limundo/Kupindo poruke, eventualno mejl i SMS, da bih imao napismeno dogovore, datume i ostalo. Molim vas, da uvažite ovo." i kraj priče.

Ali ovaj deo:

- Dragi (obraca se muzu urlajuci,verovatno je bio 3 bloka dalje) ne donosi covek paket vec posta! -Jeeel?!?! Nisam znao to....

je najjači ... :) :) :)

Mada imao sam i ja jednog prošle godine koji mi je napisao nešto u tom stilu: Možete mi doneti tad i tad, tad sam kući. A čovek živi 300 kilometara od mene...... :) :) :)
 
Samo kukate, a koliko vidim ne skidate se sa Limunda, i to se valja roba do 10 Eur a proživljavaju neviđene drame.... :type:
 
Limundo je odavno izgubio pravu svrhu a to je aukcijski sajt. Pretvorio se u sajt gde se BUKVALNO prodaju krsevi i otpad pa je luda sreca naci nesto kvalitetno. O prodavcima tek necu da pricam...
 
Ja sam to napisao u sad vec ugasenom kafe-u i zamalo bio izbacen. evo ovde zasto je to tako postalo:

Po pravilu i po zakonu, svako moze da prodaje sta hoce, ukoliko mu prodajna platforma (u ovom slucaju na sajtu) to dozvoljava. dakle ako neko stavi kamen - ima pravo da ga proda.

To se sve desilo iz jednog jedinog razloga: besplatne aukcije od 10 do 99 dinara.


Ljudi koji prodaju SMECE na sajtu, prestali su da mare oko toga sta prodaju, i bitan im je samo kvantitet prodaje te dolazimo u situaciju da jedna gospodja (cijeg nika sad ne mogu da se setim nazalost) ima 4200 aktivnih aukcija. obratiti paznju da je to postavljano minimum godinu dana. a njeni artikli su:

vinil ploce lepe brene i Jashara, iz 80ih
gumice i olovke
knjige ali ne knjige - knjige, vec knjige bez vrednosti (udzbenici iz 60ih, 70ih, podrum knjige)
salvete
markice (takodje bez vrednosti, kao bivsi filatelista tvrdim da 99% markica na limundu ne vrede ni 10 dinara, sve jedni te isti tabaci jugoslovenskih markica)
garderoba iz socijalne pomoci (ono sto ni cigani ne prodaju na buvljaku)
srafovi, ekseri, pojedinacno
semenje

dakle, ceo problem lezi u tome sto bi uvodjenjem 10 dinara za postavljanje aukcije, ova zena i njoj slicni morali da daju po 42.000 dinara, da obnove svoje djubre na sajtu. sto se naravno NE BI desilo, ljudi bi bili oslobodjeni smeca na sajtu i narod bi konacno poceo da kupuje i prodaje na limundu koji je sad gori od najlon pijace u novom sadu ili bubanj potoka. Ja licno znam brdo ljudi koji ne zele da kupuju na limundu, od "straha da ne uzimaju smece, i da im se ne uvali nesto sacuvaj boze".
 
a proživljavaju neviđene drame....

Baš tako, čovek ...

Da sam prodao nešto od 1000 evra, i da sam još i pokušao da je zavrnem, pa i da razumem sve to ....

A za 4 SIM kartice koje su realno skuplje na kiosku, a stigle joj na kućnu adresu, da TOLIKO drami .... i to za celofan i karton ... stvarno je tragikomično ....


Džekson, potpisujem ... lepo rečeno ...

Kafe su obećali ponovo od septembra ... bio sam i ja par puta na korak od šut karte, i to ne što sam nekog prevario, izvaćario, i slično, nego jer sam mnogo kritikovao i upućivao na nepravde i nelogičnosti ....
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno