Šta je novo?

Kurirske službe

Post express dere na vrednosnim posiljkama i na prenosu novca... ako na primer kupis graficku koja kosta 300e ima brale da te oderu ko malog majmuna!
Možda deluje skupo 1 posto od vrednosti ali to je osiguranje robe tj ako se roba ošteti ili izgubi vlasnik robe će dobiti obeštećenje dok u AKSu nedaj bože da ti se to desi,dobićeš šipak.Pare od pošiljke ćeš dobiti pred platu kurira jer se oni istim koriste.Ako hoćeš sigurnost i kvalitet to moraš i da platiš a to što je naš narod navikao da dobije nešto za džabe to je druga stvar.Ko misli da mu je skupo da plati poštarinu 500 din za robu vrednu 30000 din treba da sedne u kola i ode sam po robu,verovatno je tako jeftinije.
 
Saljemo dosta paketa nedeljno, koristili smo do sad 3 sluzbe, a2b, pre godinu dana, sve je ok radilo dok se nisu pogubili sa kolicinom posla, pa su kasnili, vracanje novca predugo itd. Posle smo radili sa daily-expresom, odicni su korektni, vracanje novca u roku, ali i oni su natrpani dosta poslom i podigli su nam cenu, koja nam niie odgovarala pa smo resili da potrazimo novu. Sad radimo, sa mladom kurirskom sluzbom, balkan express (bex) i odlicni su, mnogo korektni sve na vreme, hoce da se iscimaju da ispostuju musteriju, imamo aneks ugovora sa njima kao fizicko lice i imamo raspon cena od 150 din do 500 din za paket do 30 kg. Mozete ih kontaktirati, zainteresovani su za svaku saradnju, zato sto su novi naravno, ali su maksimalno korektni. Sto se tice opreme, sve se radi preko racunara, gps a, pda, tako da je sve to olaksano. Imas program uneses pakete oni dodju pokupe, posle 2 dana ti stizu pare.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
 
Trenutno kod nas i šire najbolju tehnologiju i kvalitet isporuke ima YU-PD Express ili Daily Expres.Oni koriste mobilne PDA uređaje i sve rade elektronski,svaki paket prati bar kod i slip sa podacima o pošiljci.Pore standardnih usluga nude povrat novca na ruke,na račun,SMS odgovor o isporuci pošiljke,povratnicu lično,povrat dokumentacije,praćenje pošiljke preko interneta u realnom vremenu,korisnički program za samostalno slanje pošiljaka, i td.Pri isporuci se potpišeš na ekran uređaja tako da se uvek može proveriti ko je primio i poslao pošiljku kažu da uređaj podržava i platne kartice i mnogo toga još.Korisio sam njihove usluge i odlični su,sve što je slato preko njih od početka rada nalazi se na serveru i može uvek da se proveri a ne kao u AKS-u kažu davno je bilo nemogu da pronađu listić iz prošle godine ili nečuvaju ih toliko dugo kažu znaš kolko je to papira ko će to da čuva.
 
Ja bih voleo kada bi post expres uveo uslugu prijavljivanja paketa preko interneta, odnosno da nemoras da zoves call centar da posaljes nesto i diktiras podatke. Lepo otvoris internet stranicu, popunis formular svim potrebnim podacima, posaljes im i cekas kurira. Cudno mi je da tu uslugu niko nije uradio.
Moram im poslati mail da ih pitam za tu uslugu, sto je nemaju, mozda ako ih dovoljan broj ljudi pita za tako nesto i razmisle o uvodjenju :)
 
Poslednja izmena:
Možda deluje skupo 1 posto od vrednosti ali to je osiguranje robe tj ako se roba ošteti ili izgubi vlasnik robe će dobiti obeštećenje dok u AKSu nedaj bože da ti se to desi,dobićeš šipak.Pare od pošiljke ćeš dobiti pred platu kurira jer se oni istim koriste.Ako hoćeš sigurnost i kvalitet to moraš i da platiš a to što je naš narod navikao da dobije nešto za džabe to je druga stvar.Ko misli da mu je skupo da plati poštarinu 500 din za robu vrednu 30000 din treba da sedne u kola i ode sam po robu,verovatno je tako jeftinije.

Ja nisam bas siguran i tu praksu, posta mi je do sad 2-3 puta gubila paket vrednosni (pre ~3 godine) i na spominjanje zalbe samo su me bledo gledali kao u fazonu mi smo drzavna firma i nikom iz svog djepa ne dajemo pare...
 
Kod državne pošte je sve moguće,može im se pa se ti tuži sa državom,zato i možemo da biramo bar brzih pošta ima dosta.
 
Post express dere na vrednosnim posiljkama i na prenosu novca... ako na primer kupis graficku koja kosta 300e ima brale da te oderu ko malog majmuna!

Upravo o tome govorim. Najmanje 2x skuplji u odnosu na AKS i Daily Express, a posebno ako se šalje neka skupa egzotika.
 
Ja bih voleo kada bi post expres uveo uslugu prijavljivanja paketa preko interneta, odnosno da nemoras da zoves call centar da posaljes nesto i diktiras podatke. Lepo otvoris internet stranicu, popunis formular svim potrebnim podacima, posaljes im i cekas kurira. Cudno mi je da tu uslugu niko nije uradio.
Moram im poslati mail da ih pitam za tu uslugu, sto je nemaju, mozda ako ih dovoljan broj ljudi pita za tako nesto i razmisle o uvodjenju :)


Ne isplati se to za nase trziste.
 
Nije neisplati se već nemože za svakoga,može samo za firme koje imaju ugovor sa brzom poštom u suprotnom ko zna koliko bi bilo lažnih pozivnica .
 
Upravo o tome govorim. Najmanje 2x skuplji u odnosu na AKS i Daily Express, a posebno ako se šalje neka skupa egzotika.

Ako se ne varam Daily Express, zaračunava 0.8% od vrednosti, što nije neka velika razlika u odnosu na 1% kod PE. Što se tiče PE dosta su se popravili u zadnjih ~godinu dana, nema više fantomskih cena, već tačno rade po cenovniku.
 
Poslednja izmena:
Nije neisplati se već nemože za svakoga,može samo za firme koje imaju ugovor sa brzom poštom u suprotnom ko zna koliko bi bilo lažnih pozivnica .

A sta je problem da ja preko telefona dam lazne podatke i da ih zezam. Isto tako preko interneta. Dodatno se mogu obezbediti i sistemom kreiranja naloga preko kojeg vrsis dogovor oko posiljke.
 
Pozdrav

treba ovih dana da saljem maticnu plocu (sandy bridge) u Beograd na zamenu,a za vasa iskustva sa kurirskim sluzbama eufemizam je reci da su me naplasila:D.
Nekako najvise naginjem post expressu,jer su mi dosada sve slali preko njih i nikada nije bilo problema.E sad,zanima me koliko u praksi znaci ako na paketu napisem da je lomljivo i da li je bolje da plocu saljem kao vrednosnu posiljku (dakle,napisem da kosta 100E) ili to nema veze?
Hvala na odgovorima.
 
Poslah dva paketa u sredu i ne dobih novac ni danas.Kad mogu ocekivati da se cenjeni kurir pojavi sa otkupninom?Ukoliko ne dodje ni u ponedeljak,da zovem centralu ili kurira?Da li oni dobijaju novac koliko sutra,a kuriri kasne sa isplatom?
 
A sta je problem da ja preko telefona dam lazne podatke i da ih zezam. Isto tako preko interneta. Dodatno se mogu obezbediti i sistemom kreiranja naloga preko kojeg vrsis dogovor oko posiljke.
Kao što već rekoh fizička lica nisu ciljna grupa ni POst Expressa ni City Expressa ni YU-PD Expresaveć firme .Za sve ostalo je AKS zato i svi pljuju po njima.
 
^ Ciljna grupa su im musterije pa i fizicka lica. PE ima konkretan odnos prema musterijama, govorim iz iskustva, a AKS svi pljuju zato sto su aljkavi, neodgovorni, nevaspitani, nezainteresovani, a najgore od svega je sto kraduckaju kuriri. Stalno gledaju kako da te skrate za 50-100din kada ti vracaju pare. Ja sam srecom brzo sve to shvatio u vezi njih pa nisam imao iskustva kao sto su zadrzavanje tvojih para cak vise meseci. A takvi su im kuriri zato sto im i ovi u pretstavnistvu nista nisu bolji. Totalno ignorisanje mailova u kojima se zalis na uslugu sve govori.
 
Da li neko zna, da li postoji neko odredjeno vreme za preuzimanje paketa kod post expresa? Od trenutka kada ih pozovem koliko maksimalno sati mogu da odugovlace da preuzmu paket?
 
Kao i kod ostalih kurirskih službi zavisi od vremena kad si prijavio i lokacije gde se nalaziš tj vremena kada kurir odrađuje taj deo grada
 
Potreban mi je hitno odgovor ako neko zna.

AKS je u pitanju, paket poslat uslugom "danas za sutra", stigao mi je danas i zbog nesporazuma sa kurirom ga nisam preuzeo. Reče mi drugar da mogu da odem do magacina i da paket tamo pokupim, međutim tamo nisam našao nikoga (19h). Šta se dalje dešava, jel taj paket već krenuo da putuje nazad? Da li mogu eventualno sutra ujutru da ga preuzmem? Od koliko do koliko sati rade uopšte ti njihovi centri?

Inače, ovoj je poslednji put u životu da sarađujem sa AKSom, većih džukaca od njihovih kurira nema. Razumem da rade za male pare i da su preopterećeni, ali brate mili ono nema elementarnog vaspitanja!

PostExpress mi uvek isporuči paket 9 do 11h, ljubazni kuriri, nikad ni najmanjih problema. AKS sam danas čekao do 17h i na kraju ispala zbog pametovanja kurira. Nije mi jasno da ljudi insisitraju na yebenom AKS zbog tričave uštede na poštarini, a usluga im je nula.
 
Poslednja izmena:
pa treba valjda dvaput da pokusaju da isporuce nakon poziva, ice nazad jedino ako odbijes ili prodje 5+ dana
 
Ево и мог последњег искуства са АКС-ом. Последњег у сваком смислу.
14.3 пошаљем пакет за Београд.
15.3 га купац прими и наравно плати куриру. 60е.
8.4 после неколико звања службе добијем паре. Али не добијем 60е него 6200 динара!
Браво АКС. Никад више!
 
Moje poslednje iskustvo sa AKS-om je bilo sledece
zovem AKS u 9h:
"Zelim da popsaljem paket"
"Danas sam previse zauzet, zovi sutra"

I ja zvao malo sutra :)
 
Ево и мог последњег искуства са АКС-ом. Последњег у сваком смислу.
14.3 пошаљем пакет за Београд.
15.3 га купац прими и наравно плати куриру. 60е.
8.4 после неколико звања службе добијем паре. Али не добијем 60е него 6200 динара!
Браво АКС. Никад више!

pa ako radis u drzavi Srbiji samo dinare mozes i da dobijes.
Ne mislis valjda da ti iste novcanice dolaze. Problem je kako je tip smeo da primi evre!
 
Par puta je AKSov kurir tražio da dođem negde (gde se on trenutno nalazi) jer je zauzet i ne može da mi doveze paket na napisanu adresu. Šta bi bilo da je Šid k'o Pariz je'ote... Od tada - jok AKS.
 
pa ako radis u drzavi Srbiji samo dinare mozes i da dobijes.
Ne mislis valjda da ti iste novcanice dolaze. Problem je kako je tip smeo da primi evre!

Ne stavljam se ni na ciju stranu, samo da razjasnim ovo. Oni definitivno primaju euro i bas te novcanice koje je kupac dao dobija i prodavac. Stavljaju se u neki koverat koji se odmah lepi i to na isti nacin kao i paket ide nazad.
 
Meni je AKS uvek kada sam trazio otkup u evrima isporucio evre... E sad, mozda decko nije imao evre pri placanju pa dao u dinarima...
 
Ja kupovao nesto ovde preko oglasa i poslao covek aks-om na moju preporuku jer znam da nose eure i kad je rekao kuriru 140e ovaj mu trazio iznos u din i covek lupi 14.200din. Dodje kurir kod mene sutradan i pitam ga 2x jel treba da mu dam dinare ili eure i on kaze dinare. Ja mu dam lepo 14.450 i uzmem paket. Pitao me samo jel dovoljno, nije ni brojao. Uglavnom kad su coveku stigle pare dobio je 140e. Kakve su to igre i sta rade s tim parama ne znam ali niko nije bio ostecen, roba i pare su stigle na vreme a roba netaknuta.
 
Da li je neko imao iskustva sa reklamacijom kod post expresa kod posiljke sa oznacenom vrednoscu?
 
Vrlo loše iskustvo... Pomešali su moju adresu xxxxx br.10 sa xxxxxx br. 10b na kojoj se nalazi neko pravno lice, i zbog te njihove greške sam čekao duže od mesec dana na vraćanje novca. Gluvi telefoni se podrazumevaju, naravno.
 
Mene zanima posto na njihovom sajtu pise
"Za slučaj gubitka ili potpunog oštećenja Post express pošiljke sa označenom vrednošcu korisniku pripada iznos označen na pošiljci uvećan za naplaćenu poštarinu po vrednosti i desetostruki iznos plaćene poštarine za prenos te pošiljke,"

Kad se utvrdi ostecenje, normalno je da ti plate iznos koji si naznacio na posiljci+postarinu koju si platio, ali me interesuje da li stvarno isplate i desetostruki iznos placene postarine? Ima li neko sa tim iskustva?
 
Nazad
Vrh Dno