Šta je novo?

Kurirske službe

Taj deo treba pitati postansku inspekciju sta oni misle o tome.
Mislim da to pravilo sto su oni uveli nema veze sa mozgom jer ako pruzas uslugu danas za sutra onda moras i da snosis odgovornost ukoliko ta posiljka ne stigne na vreme bez obzira da li je postarina placena odma prilikom slanja ili je placa primalac prilikom prijema paketa.
 
Ja sam dobio to kao info sa njihovog kol centra, a posle sam trazio na sajtu. Prodavac mi je bio dao broj za pracenje sto mnogi privatni prodavci ne rade, ali retko neko hoce. Tako da sam mogao da je pratim i video kada su je preuzeli na vreme i da je prvo 3 dana stajala u gradu odakle je poslato.
Tada sam nazvao kol centar i sluzbenica je pitala za broj, onda se kao iznenadila sto stoji 3 dana u mestu polaska. Kada sam je pitao oko zalbe jer je usluga bila "danas za sutra". Pitala me je da li posiljaoc platio postarinu. Na odgovor ne, rekla je da onda nema nista od zalbe, itd. jer posiljaoc treba da se zali u vezi roka.
Na sajtu ima nesto ali nije tako eksplicitno ko, kada i sta.

Link : http://www.postexpress.rs/struktura/lat/kako-da/prava-i-obaveze.asp
deo koji nije jasan, ali ona je bila jasna : "

Napomena:

Korisnik može pokrenuti reklamacioni postupak za prekoračenje roka za prenos i uručenje pošiljke samo ako je platio poštarinu za pošiljku. "
Korisnik može pokrenuti reklamacioni postupak za prekoračenje roka za prenos i uručenje pošiljke samo ako je platio poštarinu za pošiljku

Potvrdjujem ovaj deo, jer kada je Posta strajkovala preprosle godine, reklamacije su se uvazavale jedino onima koji su unapred platili postarinu
 
Da, reklamaciju za pošiljke podnosi onaj ko plaća uslugu transporta, za preporučene pošiljke rok od kog je moguće podneti reklamaciju je 15 dana nakon slanja i kasnije.

Pre neki dan su nam doneli preporučenu pošiljku četrnaestog dana. FedEx svu dokumentaciju vraća preporučenom pošiljkom preko Pošte. Imaju svoju prokletu kurirsku službu, a koriste državni sistem. U tih 14 dana nam je FedEx kurir dolazio da isporuči neke stvari, a naša dozvola za izvoz za to vreme čuči u nekom džaku, jer su rešili da nam je pošalju preporučeno. Imamo dva originala (mora original na carinu), pa nije bio problem, ali da su mi to uradili sa dozvolom za uvoz, tačno bih odlepio, jer su nam tu svako malo obe zauzete. Ovako sam se samo smorio.
 
Jel Postexpress šalje one Viber najave pošiljke za dati dan po defaultu uvek ili ne?
 
Jel Postexpress šalje one Viber najave pošiljke za dati dan po defaultu uvek ili ne?
Salje, salje i SMS ako im sistem utvrdi da nema Viber ali opet zna biti situacija i kad ne posalju, bio sam prisutan u Posti gde se jedna zena zalila da joj nikad ne stizu obavestenja na Viber, radnik na salteru joj je rekao da to nije do lokalnih Posta nego do sistema koji vrsi slanje i da se zali korisnickom Call Centru jer to moze da se sredi samo Beogradu gde im je glavna cenrala.
 
Ako na pošiljci ima broj telefona onda šalju poruku. Naravno, PE pošiljke uvek imaju broj ali neke nemaju.
 
Mislim da nije PE odavno PX je.. ako je to to. Mene prosli put postar nije ni zvao na mob vec predao caletu. (postekspres)

A bila je i situacija da mi je promasila broj telefona i nije htela da stornira. Pa sam morao da obrazlazem pri podizanju kinte postnet ali nije bilo problema. Samo naravno nije stigla poruka na viber.
 
Hvala, stigla je poruka u popodnevnim časovima tek... Navikao sam da te poruke stižu ujutru, mada preselio sam se pa je ovde možda drugačiji režim. Piše na statusu da je zadužena za isporuku mada s obzirom da će uskoro 19:00 sumnjam da će prispeti danas.
 
To u pošti možeš da uzmeš.

Jedno je zadužena za isporuku (pošta), drugo je zadužena za dostavu (kuća).
 
Nazad
Vrh Dno