Ja sam dobio to kao info sa njihovog kol centra, a posle sam trazio na sajtu. Prodavac mi je bio dao broj za pracenje sto mnogi privatni prodavci ne rade, ali retko neko hoce. Tako da sam mogao da je pratim i video kada su je preuzeli na vreme i da je prvo 3 dana stajala u gradu odakle je poslato.
Tada sam nazvao kol centar i sluzbenica je pitala za broj, onda se kao iznenadila sto stoji 3 dana u mestu polaska. Kada sam je pitao oko zalbe jer je usluga bila "danas za sutra". Pitala me je da li posiljaoc platio postarinu. Na odgovor ne, rekla je da onda nema nista od zalbe, itd. jer posiljaoc treba da se zali u vezi roka.
Na sajtu ima nesto ali nije tako eksplicitno ko, kada i sta.
Link :
http://www.postexpress.rs/struktura/lat/kako-da/prava-i-obaveze.asp
deo koji nije jasan, ali ona je bila jasna : "
Napomena:
Korisnik može pokrenuti reklamacioni postupak za prekoračenje roka za prenos i uručenje pošiljke samo ako je platio poštarinu za pošiljku. "