Šta je novo?

Kurirske službe

Kako se paket koji dostavlja City usmerava na paketomat? Kad se naruci sa Ananasa, nikad ne dobijem City kod za pracenje, a ni od City poruku na Viberu.
Sve te kurirske i poštanske ti stižu u onaj Biznis folder (Business inbox). Nemoj da me pitaš ako ga nemaš kako se uključuje :) znam da je bilo u settings ali ne mogu da nađem više gde je. Bilo je i nekih pošiljki bez obaveštenja kod ali nisam siguran da je bio City.
Ako imaš taj folder onda je samo do kurirske problem.
 
Da li dimenzije paketa budu dovoljno male, da stane u paketomat?

Trebalo bi da stigne poruka od City, da ponudi opciju preusmeravanja.

Sve te kurirske i poštanske ti stižu u onaj Biznis folder (Business inbox). Nemoj da me pitaš ako ga nemaš kako se uključuje :) znam da je bilo u settings ali ne mogu da nađem više gde je. Bilo je i nekih pošiljki bez obaveštenja kod ali nisam siguran da je bio City.
Ako imaš taj folder onda je samo do kurirske problem.
Evo danas stigla poruka od Ananasa da stiže paket. U pitanju je telefon, tako da je paket malih dimenzija. Ali poruke od City Express-a nema, niti u tom biznis sandučetu.
 
Ako zoves da dodju po paket koji saljes obicnom Postom kao CC naplatice ti 100 dinara vise za dolazak.
Kako se ovo realizuje? Da li može da se popuni nešto online ili mora preko call centra?

Poslao sam pre neki dan dve pošiljke Danas za Danas iz Kragujevca. Jedna je išla za Beograd, a druga za Požarevac. Uredno došli oko 11h da preuzmu i nisu isporučili ni jednu pošiljku danas za danas, nego obe danas za sutra, a naplatili uslugu danas za danas, koja je duplo skuplja. Koliko je cimanje da se ljudi žale na uslugu, pošto ja nisam platio poštarinu, neko primaoci?


I jednom i drugom primaocu je rečeno da je usluga Danas za Danas ukinuta i da je to razlog zašto nisu dostavljene danas za danas, a naplaćeno danas za danas :)
 
Pa primaoci paketa u svakom slucaju onda treba da se zale i da im se vrati novac.

Za CC paket jos uvek nema mogucnost popunjavanja online jedino da se zove call centar.
Jos pre, sad vec ima sigurno godinu dana ako ne i vise receno mi je da se radi na novoj aplikaciji u kojoj treba da bude i unosenje za CC pakete ali kad ce ta nova aplikacija ugledati svetlost dana to se ne zna.
 
Da li sada ako nisi na adresi za d express ne mozes vise da kazes kuriru da ti ostavi u paketomatu nego moras njihov kol centar da zoves a tamo se naravno niko ne javlja? Ako mi ne nudi opciju da odmah preusmerim na paketomat nema sanse da podignem paket posto ovaj kurir ubmom kraju uvek zove oko pola 9, 9 ujutru a ja tada nikada nisam kod kuce. Totalna glupost.
 
Ja uvek preko sajta dan pre preusmerim na paketomat, D Express je to dobro uradio. Nikad nisam imao problema
 
Takođe, preusmerim odmah preko aplikacije, ni ne čekam da kurir zaduži pošiljku :)
 
Poslednja izmena:
Da li zna neko zašto je City Express aplikacija za Android telefone nedostupna za instaliranje?

 
Poslednja izmena:
Bex od 6.6.2025.povećava cenu ako paket ima otkup. Cena po novom za uplatu na tekuci je min.180 din.
Mašala.
 
Sto se tice otkupnih posiljki, bilo je reci da se otkupnina vise nece isporucivati posiljaocu na adresi nego da mora ici iskljucivo na racun.
Koliko sam imao prilike juce da vidim kada sam slao neke pakete kod Poste to ne vazi, Posta i dalje nudi opciju PostNet, na racun ili da postar donese kuci.
Izgleda da to oko otkupnine vazi samo kod privatnih kurirskih sluzbi.
 
Зато што Пошта не носи новац у коверти, већ уплаћују кроз Пост Нет упутницу или, ако поштар доноси на адресу, поново кроз Поштанску Упутницу и лако се може пратити ток новца.
Курирске службе немају то у понуди, могли би да користе и они постнет или нешто слично (Western Union),
али то је само још више посла за њих, тако да им остаје само уплата на рачун, то им је и најлакше.
Курирске службе је користило доста ''мађара'', који су, у договору са куриром из свог места, приликом слања уписивали нетачне податке и број личне карте, а паре им тај исти курир после однесе на руке и тако пореска ни на који начин није могла да идентификује пошиљаоца.

Управо због овога садa доста продаваца 'на велико' више не шаље поузећем - неће да дају своје податке пореској па да их после јуре због ''недозвољене трговине''.
 
Kod Dexpresa je morala da se ocita lična karta od posiljilaca kada ima otkup, uredjaj nije prihvatao ručni unos podataka.
 
I do sada je preko beksa i ostalih mogla uplata na račun i koštala je oko 50-80 dinara, ali ovih 180 je malo previše. Pritom oni koriste svoju firmu za to, vakel doo platni promet.
 
Kako da garantujem za sigurnost pošiljke? Uzimam polovnu robu od čoveka sa kp u vrednosti od hiljadu evra koju šalje post expressom. Da li postoji neka reklamacija i kako bih uopšte platio sve to, u kešu kuriru?
 
Kako da garantujem za sigurnost pošiljke? Uzimam polovnu robu od čoveka sa kp u vrednosti od hiljadu evra koju šalje post expressom. Da li postoji neka reklamacija i kako bih uopšte platio sve to, u kešu kuriru?
Nemas garanciju, jer roba vec moze da se posalje ostecena. Tako da kada vec kupujes robu od hiljadu evra, sedni u auto i licno je preuzmi od kupca ili se nadjite na pola puta. PostExpress kuriri prihvataju samo kes, za razliku od privatnih kurirskih sluzbi koji prihvataju i kartice
 
Kako da garantujem za sigurnost pošiljke? Uzimam polovnu robu od čoveka sa kp u vrednosti od hiljadu evra koju šalje post expressom. Da li postoji neka reklamacija i kako bih uopšte platio sve to, u kešu kuriru?
Ako vec dajes 1000 ili vise evra za nesto onda daj jos 100 ili 200 evra za gorivo/prevoz i idi licno po to.
To ti je najsigurnije.

Ako vec hoces bas preko kurirske sluzbe da ide i ako se placa pouzecem, na adresnici ce biti napisana vrednost i slucaju ostecenja Post Express snosi odgovornost za steti ali samo u slucaju da je posiljka adekvatno zasticena i zapakovana.
Ukoliko se radi o nekom osetljivom predmetu ili predmetima i ako posiljalac to samo stavi u kutiju bez bilo kakve zastite odgovornost snosi samo posiljalac i niko vise jer ce kurirska sluzba reci da nije adekvatno zapakovano.
Ako placas unapred trazi od posiljaoca da upise vrednost prilikom slanja bez otkupa jer kurirska sluzba nadoknadjuje stetu samo ako ima naznacena vrednost, bez naznacene vrednosti mislim da ne nadoknadjuje.
 
Evo i ja drugari da podelim jedno veoma neprijatno iskustvo sa DEXSPRESS-om.
Dobio sam poklon od Samsunga,jer sam kupio S25+.
Trebalo je da mi stigne tablet,brzi punjač i BUDS3 slušalice.
Kurir kad me je zvao da primim paket delovao je kao da je na nekim drogama,i kao ne može da mi isporuči posle jer sam ja u tom trenutku bio na poslu,nego da paket preusmerimo na paketomatu.
Preusmerimo mi na paketomat paket i ja odem da ga pokupim.
Od tog trenutka kreću problemi.
Paket je otvaran,i to vidno,sve sam slike napravio.
Neko je uzeo BUDS3 slušalice.
Tablet i brzi punjač su bili u paketu,a na otpremnici koja dolazi uz paket uredno stoji da su BUDS3 slušalice spakovane od strane Samsunga.
Eto sad se već 2 nedelje dopisujemo mailom sa Dexspress-om , Samsungom i prebacuju nas sa službe na službu.
Tolatna nesposobnost i neprofesionalnost od Dexspress-a.
Izgleda da ću morati da idem lično kod njih i da dižem na viši nivo.
Imate li neki savet drugari,rado ću ga saslušati?
 
Prvi put koristim parcel shop (OMV), na praćenju piše da je paket tamo, a danas oko 14h u poruci su mi napisali: očekivano vreme dostave 9-11h. Ništa mi nije jasno, je l to znači da sutra u tom terminu idem za uzmem, iako je paket na pumpi već sad? I gde se preuzimaju ti paketi baš na pumpi, kao gorivo kad plaćaš ili imaju neki svoj prostor?
 
AKS

Jutros mi stiže poruka od AKS da očekujem paket. Sedim kući ceo dan, čekam da me zove kurir. Ništa od njega, pozovem broj koji sam dobio uz poruku (već je prošlo 15h). Odbija poziv. Zovem ga posle opet, javlja se, kaže "zvao sam te, nisi bio dostupan". Laž, očigledno da nije ni zvao.

Sad zovem centar u Kruševcu na dva broja, ne javljaju se. Zovem broj u BG-u, drže me na pozivu nekoliko minuta, "zauzeti agenti".

I šta sad ja da radim, u ponedeljak neću moći da preuzmem paket, jer nisam kući (ako uopšte pokušaju da ga dostave), a niti ću moći do njihovog magacina. I vratiće se paket nazad zato što je dostavljača mrzelo da se provoza par kilometara, (još kaže da je bio u mom kraju).

Da li ima poente da se žalim na neki mejl, previše sam iznerviran?

/edit konačno se javila žena na BG broj, naravno, kaže kao da se ostavi paket u magacinu pa da uzmem tamo (a magacin mi je na 20km). Onda kaze da ce paket jos 2 puta biti dostavljen (ponedeljak i utorak), videćemo i to.
 
Poslednja izmena:
I do sada je preko beksa i ostalih mogla uplata na račun i koštala je oko 50-80 dinara, ali ovih 180 je malo previše. Pritom oni koriste svoju firmu za to, vakel doo platni promet.
Netačna informacija, i dalje je 75 dinara na otkup do 5000 dinara, a preko ide 1,5%.
 
Netačno, kreću sa novim cenama.
 

Prilozi

  • Screenshot_20250608_010854_com_whatsapp_MediaViewActivity.jpg
    Screenshot_20250608_010854_com_whatsapp_MediaViewActivity.jpg
    315.2 KB · Pregleda: 85
Post Express, Info od juče, kuririma (množina, ne znam koliko) na području Ruma istekli pre nekoliko dana ugovori o radu. Nisu im produžili ugovore, tako da nema ko da raznosi pakete. Verovatno nose manji deo.

Kada ostave paket u pošti, da se preuzme lično, uredno naplaćuju ležarinu po danu 😳
 
Samo da javim da je Samsung ispao fer.
Šalju nove slušalice a preuzeli su na sebe da reše problem sa Dexspress-om.

Evo i ja drugari da podelim jedno veoma neprijatno iskustvo sa DEXSPRESS-om.
Dobio sam poklon od Samsunga,jer sam kupio S25+.
Trebalo je da mi stigne tablet,brzi punjač i BUDS3 slušalice.
Kurir kad me je zvao da primim paket delovao je kao da je na nekim drogama,i kao ne može da mi isporuči posle jer sam ja u tom trenutku bio na poslu,nego da paket preusmerimo na paketomatu.
Preusmerimo mi na paketomat paket i ja odem da ga pokupim.
Od tog trenutka kreću problemi.
Paket je otvaran,i to vidno,sve sam slike napravio.
Neko je uzeo BUDS3 slušalice.
Tablet i brzi punjač su bili u paketu,a na otpremnici koja dolazi uz paket uredno stoji da su BUDS3 slušalice spakovane od strane Samsunga.
Eto sad se već 2 nedelje dopisujemo mailom sa Dexspress-om , Samsungom i prebacuju nas sa službe na službu.
Tolatna nesposobnost i neprofesionalnost od Dexspress-a.
Izgleda da ću morati da idem lično kod njih i da dižem na viši nivo.
Imate li neki savet drugari,rado ću ga saslušati?
 

Prilozi

  • Screenshot_20250610_101734_Gmail.jpg
    Screenshot_20250610_101734_Gmail.jpg
    63.7 KB · Pregleda: 36
Koliko je cimanje da se ljudi žale na uslugu, pošto ja nisam platio poštarinu, neko primaoci?
Jeste da odgovor na pitanje malo kasni ali mozda i nekome drugom pomogne.
Na njihovom sajtu PE-a pise tamo negde da garantuju vreme stizanja samo ako je postarina placena Unapred ! Znaci kada posiljaoc uplati postarinu. Sve ostalo nema garanciju stizanja sto se tice vremena pa mi se desavalo da paket "danas za sutra" putuje 80 kilometara i nedelju dana.
Meni je stizao paket ali niko nema pravo na zalbu ni onaj koji salje ni primalac jer su se na sajtu ogradili.
Kad se postarina plati unapred tj. plati onaj koji salje onda moze zalba.
 
Kada ostave paket u pošti, da se preuzme lično, uredno naplaćuju ležarinu po danu 😳
To se meni dešava sa Temu pošiljkama. Stigne samo da će isporučiti u toku dana i na kraju stigne obaveštenje da mogu da preuzmem u pošti u narednih sedam dana.
Svi se prave blesavi, u stvari kuriri neće da nose pošiljke jer za njih nema plaćanja poštarine ni otkupa i nema bakšiša. Tako mi je jedan od nadređenih u PE rekao.
 
Kada ostave paket u pošti, da se preuzme lično, uredno naplaćuju ležarinu po danu 😳
To se meni dešava sa Temu pošiljkama. Stigne samo da će isporučiti u toku dana i na kraju stigne obaveštenje da mogu da preuzmem u pošti u narednih sedam dana.
Svi se prave blesavi, u stvari kuriri neće da nose pošiljke jer za njih nema plaćanja poštarine ni otkupa i nema bakšiša. Tako mi je jedan od nadređenih u PE rekao.
Jeste da odgovor na pitanje malo kasni ali mozda i nekome drugom pomogne.
Na njihovom sajtu PE-a pise tamo negde da garantuju vreme stizanja samo ako je postarina placena Unapred ! Znaci kada posiljaoc uplati postarinu. Sve ostalo nema garanciju stizanja sto se tice vremena pa mi se desavalo da paket "danas za sutra" putuje 80 kilometara i nedelju dana.
Meni je stizao paket ali niko nema pravo na zalbu ni onaj koji salje ni primalac jer su se na sajtu ogradili.
Kad se postarina plati unapred tj. plati onaj koji salje onda moze zalba.
Onda treba da se piše zaštiti potrošača za tako nešto, da ih malo pritisnu. Ne znam da li je neko dobio takav odgovor na raklamaciju?
 
Ja sam dobio to kao info sa njihovog kol centra, a posle sam trazio na sajtu. Prodavac mi je bio dao broj za pracenje sto mnogi privatni prodavci ne rade, ali retko neko hoce. Tako da sam mogao da je pratim i video kada su je preuzeli na vreme i da je prvo 3 dana stajala u gradu odakle je poslato.
Tada sam nazvao kol centar i sluzbenica je pitala za broj, onda se kao iznenadila sto stoji 3 dana u mestu polaska. Kada sam je pitao oko zalbe jer je usluga bila "danas za sutra". Pitala me je da li posiljaoc platio postarinu. Na odgovor ne, rekla je da onda nema nista od zalbe, itd. jer posiljaoc treba da se zali u vezi roka.
Na sajtu ima nesto ali nije tako eksplicitno ko, kada i sta.

Link : http://www.postexpress.rs/struktura/lat/kako-da/prava-i-obaveze.asp
deo koji nije jasan, ali ona je bila jasna : "

Napomena:

Korisnik može pokrenuti reklamacioni postupak za prekoračenje roka za prenos i uručenje pošiljke samo ako je platio poštarinu za pošiljku. "
 
Nazad
Vrh Dno