Evo i ja drugari da podelim jedno veoma neprijatno iskustvo sa DEXSPRESS-om.
Dobio sam poklon od Samsunga,jer sam kupio S25+.
Trebalo je da mi stigne tablet,brzi punjač i BUDS3 slušalice.
Kurir kad me je zvao da primim paket delovao je kao da je na nekim drogama,i kao ne može da mi isporuči posle jer sam ja u tom trenutku bio na poslu,nego da paket preusmerimo na paketomatu.
Preusmerimo mi na paketomat paket i ja odem da ga pokupim.
Od tog trenutka kreću problemi.
Paket je otvaran,i to vidno,sve sam slike napravio.
Neko je uzeo BUDS3 slušalice.
Tablet i brzi punjač su bili u paketu,a na otpremnici koja dolazi uz paket uredno stoji da su BUDS3 slušalice spakovane od strane Samsunga.
Eto sad se već 2 nedelje dopisujemo mailom sa Dexspress-om , Samsungom i prebacuju nas sa službe na službu.
Tolatna nesposobnost i neprofesionalnost od Dexspress-a.
Izgleda da ću morati da idem lično kod njih i da dižem na viši nivo.
Imate li neki savet drugari,rado ću ga saslušati?