Šta je novo?

Kurirske službe

Čovek nam juče poručio neku robu za Šabac, i zamolio da ne šaljemo Post Expressom zbog štrajka, nego City Expressom. Odradili pošiljku preko aplikacije, kurir došao, preuzeo, i evo jutros isporučena... Čuda se dešavaju izgleda ;)

Znam da mi nećete verovati, ali imam broj za praćenje da to i dokažem :ROFLMAO:
 
VD Djordjevic izjavio da su pristali na sve zahteve strajkaca i da ide povecanje od 7000din, sto se ne uklapa u pricu od 30% Takodje je izjavio i da ide novi cenovnik usluga...Dostava u posti 200din, na paketomatu 220din a na kucnu adresu 350din
 
Mene interesuje ako neko zna je strajk jos u toku, ili su postigli dogovor i rade punim kapacitetom. A za ostale stvari, plate, sss itd nije mesto ovde...
 
Dosta o štrajku i platama u javnom sektoru. Kad krene pošta da radi neko će napisati, a sve ostalo u vezi štrajka će biti poeni.
 
Pošte rade istim tempom kao i do sada (sami znamo kojim tempom) jedino što poštari, u ovom slučaju dostavljači. jer je tema kurirske službe odmaraju, ne daju im domaći zadatak jer verujem da im je muka znaju da figurativno sutra a možda je to i danas trebaju duple bisage pa amo na reon(e).
 
Da li je nekome u skorije vreme poslata posiljka putem post expressa?
imam 3 posiljke od 2.11 i dalje su u statusu *prijem
 
da, sve stoji. meni je covek poslao ponovo ali bexom i rekao ako stigne od post expressa da ne primim paket, on ce resiti
 
Mene interesuje ako neko zna je strajk jos u toku, ili su postigli dogovor i rade punim kapacitetom. A za ostale stvari, plate, sss itd nije mesto ovde...
Sinoc sam pricao sa covekom koji radi u posti, kaze da Djordjevic na tv-u pricao kako su prihvatili sve zahteve strajkaca, a dogovora nema ni na vidiku.
Mozda zavisi od mesta do mesta, ko ce ga znati.
 
Da li je nekome u skorije vreme poslata posiljka putem post expressa?
imam 3 posiljke od 2.11 i dalje su u statusu *prijem
Nešto stiglo u lokal danas. Bio sam u gužvi a sestra preuzela paket.
Reče Pexspress strike man da prazne magacin šta je stiglo do štrajka. Mislim da lupetaju gluposti ali nebitno, jadni ljudi štrajkuju i tako to :)
 
Нове услуге Пост Експреса од 15. новембра

Битније измене:
  • Обавезна 2 покушаја доставе
  • Различите цене за преузимање у пошти, у пакетомату и доставу на адреси.
  • УКИДА СЕ попуст 50 дин за пошиљке предате на шалтеру (дефакто поскупљење)

 
Argh, 9. Nov, a meni u pošti sa statusom "prijem" ostalo nekoliko poslatih paketa od 1. Nov!
Nije ni bilo razmene sa GPC BG. 🤯

P.S.
Ako nema popusta 50din onda zovem kurira svaki dan da pokupi, u centru BG gde sam ja ne može da parkira, diktiram mu broj dolaznice za spremljenih 10 paketa.

Nema uređaj? Nemam ni ja štampač da štampam adresnice. 🕵🏼
 
Нове услуге Пост Експреса од 15. новембра

Битније измене:
  • Обавезна 2 покушаја доставе
  • Различите цене за преузимање у пошти, у пакетомату и доставу на адреси.
  • УКИДА СЕ попуст 50 дин за пошиљке предате на шалтеру (дефакто поскупљење)

Ova dva pokušaja dostave u praksi će se svesti na dva telefonska poziva u roku od minut, koja kurir prekida pre nego što stigneš da se javiš, a posle se ne javlja na broj kad pokušaš da proveriš ko te je i zašto zvao.
 
Cek sad, jel ovde neko nekog zavitlava.
Radnici poste strajkuju zbog malih plata, a ne zbog jeftinih usluga.
Izgleda je uslov za povecanje plata i povecanje cena usluga ili je strajk namerno izreziran kako bi usluge poskupele.
Iskreno se nadam da ce to tog 15. novembra njihovi IT strucnjaci izmeniti aplikaciju i webexpress i da ce postojati opcija da se oznaci jel primalac hoce isporuku kuci, u posti ili paketomatu, ako ne izmene dzaba su krecili opet ce sve biti zamazano.
 
Pole 8 dana isporučena pošiljka u Pančevu.
Danas poslata druga u Pirot, valjda će je isporučiti do izbora...😉😀
 

Prilozi

  • Screenshot_20231107_131628_Samsung Internet~2.jpg
    Screenshot_20231107_131628_Samsung Internet~2.jpg
    97.5 KB · Pregleda: 16
Ima li neka kurirska služba da radi?
AKS ne dolazi po paket od ponedeljka.
 
Kod nas dolaze redovno, ali ih mi pozivamo kroz aplikaciju. Imaju povećan obim posla zbog PE štrajka.
S druge strane, obim posla nije ni blizu kao što je bio u proleće 2020. godine, a ono su nekako izneli, tako da, biće to sve OK :)
 
Kod nas dolaze redovno, ali ih mi pozivamo kroz aplikaciju. Imaju povećan obim posla zbog PE štrajka.
S druge strane, obim posla nije ni blizu kao što je bio u proleće 2020. godine, a ono su nekako izneli, tako da, biće to sve OK :)
Paket bese moze da se posalje i preko onih njihovih paket shopova? Mislim na bex konkretno.
 
Може, ја шаљем тако Бексом, за места где не ради Пост Експрес.
 
Ne znam, ja ako ga nema isti dan, sutran interveniem ili saljem preko drugih ili na kraju krajeva odnosim sam, zavisi od hitnosti,alibda cekam danima da se pojavi kurir...
 
Šalješ preko drugih koji isto tako ne dolaze isti dan i na kraju šta? U ostalom kako da znam da neće doći danima?
 
Brate vidis nema ga, saljes preko drugih... Necekam nikoga, a pogotovo ne kurira. Bar u vecim gradovima na vise mesta mozes i sam predati i rešiti se obaveze, pogotovo ako si vec sve odradio online...
 
Evo i ja cekam DExperes vec treci dan, a zakazan kurir preko aplikacije... Da sam poslao Post expressom do sad bi bilo isporuceno i pored strajka....
Ja takođe primarno koristim Post Express ali u ovom prelaznom periodu dok se ne normalizuje situacija oko obustave kod Pošte šaljem preko DExpress-a. Juče sam se ispalio jer sam ujutru kreirao pošiljke, odštampao adresnice i tek kad mi je žena u podne rekla da kurir nije još bio skontam da nisam poslao poziv. U načelu stvarno nemam zamerki na aplikaciju, maksimalno su je upeglali, ali mi je taj korak gde moram ručno da pošaljem poziv kuriru nekako "suvišan". Naravno, ima smisla da prvo odštampaš nalepnice i pripremiš pošiljke za slanje, pa tek kad je sve spremno da tek onda pozivaš kurira, ali eto dešava se da čovek zaboravi.

1. Da li neko koristi Dexpress API integraciju na svom web shopu? Da li to odobravaju svima sa ugovorom ili samo onima koji šalju na hiljade paketa mesečno?

2. Da li možete da podelite informaciju koliko šaljete mesečno i koje ste uslove i cene ispregovarali sa Dexpressom (može i na PM ako ne želite javno)? Ja sam posle 3 godine pauze ponovo počeo da šaljem i sada plaćam po redovnom cenovniku, pa čisto da znam šta mogu da očekujem ako se pokrene pitanje redukovanja cena posle par stotina poslatih paketa.

Hvala.
 
PE kanda ne štrajkuje više, barem kad je Pirot u pitanju.
Juče poslat paket, malo pre mi javio kupac da ga je dobio.
 
Nazad
Vrh Dno