anticv
Poštovan
- Učlanjen(a)
- 25.06.2017
- Poruke
- 457
- Poena
- 95
Moja oprema
- Pristup internetu
- ADSL
ГПЦ Нови Сад је блокиран, све што иде кроз ГПЦ Нови Сад
је блокирано у самом ГПЦ-у, значи све што иде из околине и самог Новог Сада
(поштански бројеви 21ххх) је одсечено од остатка Србије.
Захтев за накнаду штете због прекорачења рокова уручења се може поднети и путем е-маила,
на маил: [email protected]
Потребно је попунити и скенирати (можете и сликати) захтев, као и потврду о пријему пошиљке.
Ја додам и слику (''screenshot'') праћења статуса пошиљке са њиховог званичног сајта.
Захтев можете скинути са линка испод:
Захтев можете поднети само уколико сте ви платили поштарину за ту пошиљку,
без обзира да ли сте прималац или пошиљалац.
Ево примера маила који ја шаљем.
У складу са чланом 45. Закона о поштанским услугама, члана 70 Правилника o посебним условима за обављање поштанских услуга у ЈП ''Пошта Србије'', Београд,
те Упутству ''како да остварите корисничка права'' ( http://www.postexpress.rs/struktura/lat/kako-da/prava-i-obaveze.asp ) - у делу ''Потребна документација за рекламациони поступак'', достављам и подносим овај Захтев за накнаду штете због прекорачења рока за пренос и уручење пошиљке.
Предметну пошиљку сам послао у (овде уписати дан, датум), те је пошиљка требала да буде уручена примаоцу у (овде уписати дан, датум), обзиром на изабрану услугу ''Данас за сутра''.
Међутим, пошиљка је примаоцу уручена са закашњењeм (овде уписати дан, датум),
што се недвосмислено види и из праћења статуса пошиљке (са Вашег сајта).
Поштарину за наведену пошиљку сам ЈА платио приликом слања исте.
Обзиром да је дошло до прекорачења рока уручења, захтевам да ми се исплати накнада штете,
како је то дефинисано у поднетом захтеву.
У прилогу дајем скениране:
-Захтев за накнаду штете
-Примерак адреснице
-Слику праћења статуса пошиљке (са Вашег сајта)
је блокирано у самом ГПЦ-у, значи све што иде из околине и самог Новог Сада
(поштански бројеви 21ххх) је одсечено од остатка Србије.
Захтев за накнаду штете због прекорачења рокова уручења се може поднети и путем е-маила,
на маил: [email protected]
Потребно је попунити и скенирати (можете и сликати) захтев, као и потврду о пријему пошиљке.
Ја додам и слику (''screenshot'') праћења статуса пошиљке са њиховог званичног сајта.
Захтев можете скинути са линка испод:
Захтев можете поднети само уколико сте ви платили поштарину за ту пошиљку,
без обзира да ли сте прималац или пошиљалац.
Ево примера маила који ја шаљем.
У складу са чланом 45. Закона о поштанским услугама, члана 70 Правилника o посебним условима за обављање поштанских услуга у ЈП ''Пошта Србије'', Београд,
те Упутству ''како да остварите корисничка права'' ( http://www.postexpress.rs/struktura/lat/kako-da/prava-i-obaveze.asp ) - у делу ''Потребна документација за рекламациони поступак'', достављам и подносим овај Захтев за накнаду штете због прекорачења рока за пренос и уручење пошиљке.
Предметну пошиљку сам послао у (овде уписати дан, датум), те је пошиљка требала да буде уручена примаоцу у (овде уписати дан, датум), обзиром на изабрану услугу ''Данас за сутра''.
Међутим, пошиљка је примаоцу уручена са закашњењeм (овде уписати дан, датум),
што се недвосмислено види и из праћења статуса пошиљке (са Вашег сајта).
Поштарину за наведену пошиљку сам ЈА платио приликом слања исте.
Обзиром да је дошло до прекорачења рока уручења, захтевам да ми се исплати накнада штете,
како је то дефинисано у поднетом захтеву.
У прилогу дајем скениране:
-Захтев за накнаду штете
-Примерак адреснице
-Слику праћења статуса пошиљке (са Вашег сајта)