Šta je novo?

Horizon: Forbidden West

Ima li nekog da je presao igru do sad? :)

Videh da je duzina slicna kao HZD.
 
Mozda je trenutni zanos, ali mislim da su sporedne misije bolje nego li u Witcher 3. Ili mozda zabavnije, ne znam...ali su sjajne.

Dizajn one prasume, tacnije dela mape na kom se stize posle 15 20 sati je nesto najlepse dizajnirano sto sam ja video. Podseca na Tsushimu, sa sve onom maglom. Nestvarni predeli.

Imam jedan problem, Tallneck sa katancem, da kazemo drugi Tallneck po redu na mapi, sta se tu desava? Guglao bih, ali naicicu bezveze na neki spojler. Jel ga otkljucao neko?
 
Mozda je trenutni zanos, ali mislim da su sporedne misije bolje nego li u Witcher 3. Ili mozda zabavnije, ne znam...ali su sjajne.

Dizajn one prasume, tacnije dela mape na kom se stize posle 15 20 sati je nesto najlepse dizajnirano sto sam ja video. Podseca na Tsushimu, sa sve onom maglom. Nestvarni predeli.

Imam jedan problem, Tallneck sa katancem, da kazemo drugi Tallneck po redu na mapi, sta se tu desava? Guglao bih, ali naicicu bezveze na neki spojler. Jel ga otkljucao neko?
Ja jos nisam dotle stigao, bebac kad spava uvece od 8 pa koliko stignem uz povremena uspavljivanja :)
Javim sta se desava kod mene i drugom zirafom.
 
Ja sam na 7. levelu ali za sada sam odusevljen :)
 


Pretpostavljam da su znali za ove probleme pre izlaska igre. Nemoguce je da tako brzo srede i testiraju.
 
Verovatno rade već 10ak dana na peglanju bagova koji su im poznati, a onda su utvrdili i sredili neke bagove koje su prijavili igrači u međuvremenu. Pošto sprint traje 2 ili 3 nedelje, samo to mi ima smisla. A testiraju na tri modela uređaja (PS4, PS4 Pro i PS5), pa su efikasni po tom pitanju.
 
Sve u svemu ovo je odličan launch AAA igre kad se uporedi sa CP2077 i BF2042 npr.
 
Prilicno si spustio lestvicu :) .
Nisam imao gamebreaking bagove do sada, sto je najbitnije (a igrao sam preko 30 sati). Ali igra ni izbliza nije zategnuta kao ostale Sony ekskluzive.
 
Pa dobro sad, ne mora da znači da rade u sprintovima :D
Ali si u pravu da su već radili na bagovima koje su imali kao known, samo su PR iskoristili (što je i normalno).
 
Jel kod vas na mapi ostane ikonica bele bolje ( Firegleam) iako je loot već uzet ? Kod mene je ikonica ista iako sam već pokupio loot pa ne vidim na mapi gde sam već bio a gde još ne
 
Juce igrao skoro 3h bez ikakvih problema, danas udjem u igru doceka me update, i posle update udjem u gameplay, i izbaci me na pocetni ekran PS5 bez ikakve greske, opet udjem u igru nastavi gde sam stao i posle par sekundi ponovo izbaci, i tako iznova i iznova. Da li neko ima slican problem?

Radim ponovo install, nadam se da cu resiti
 
Istekao edit:

Ipak si u pravu - restartovao sam igru jer je krenuo fps da pada mnogo, i sada imam opet sve markere na mapi koje nisam imao malopre.
 
Gotov main story.

40 sati potroseno kaze igra i uzgred nekih 10ak malo vecih side questova odradjenih.

Ostala je hrpa svega i svacega na mapi, ali me malo razocarala trajnost main progressa koji zasigurno nije vise od 23-25 sati. Ako i toliko.
Za jedan ovako kvalitetan, nerepetitivni open world, iskreno malo je.

Igra kao igra cisto savrsenstvo. Ja problema sa bagovima nisam imao. Desilo mi se samo jednom da misija nije htela da se pokrene, restart save je zavrsio posao. Jedino je razlivanje grafike bila boljka do samog kraja na svim mestima gde je preovladavala zuta vegetacija.

Side questovi kao sto sam vec pisao, cista perverzija.

Minus ide za neoptimalnu tezinu igre. Imao sam ogromne muke na normal tezini u pojedinim trenucima.

Minus ide i za los sensitivity u igri.

I takodje, ne znam jel ko primetio, za upgrade svega i svacega potrebno je na prvom levelu "small machine core" nekih 4 komada. Nema boba da ih nadjem. Nalaze se u slabijim masinama, ali one ih daju... pa nikad. Na kraju sam odustao od lova i i igru zavrsio sa oruzjima sa po jednim ili nijednim upgradeom.

Da ima da se kupi, sve bi bilo lakse.

Konacna ocena 10 naravno.

P.S. i da, slatka je.

 
Zavrsio igru posle 36 sati. Presao sam nesto vise od 1/3 sporednih misija, igra kaze da je to 30% citavog sadrzaja.
Bolja je igra od keca, ali realno ne donosi nista novo. Najvise je unapredjen svet koji izgleda mnogo bolje od onog u kecu, sa dosta razlicitih bioma.
Likovi su dosta bolje odradjeni, za razliku od prve igre gde sam sve zaboravio cim sam presao igru (osim lika sa brkovima). Prica mi nije bila zanimljiva (ni u kecu me nisu zanimala plemena), ali kraj jeste i stvarno me zanima kako ce je nastaviti.
Sporedne misije su zanimljive i prosto je neverovatno koliki je trud ulozen u realno nebitne likove. Ova igra je sto se produkcije tice veliki korak napred za citav zanr.

Sto se mana tice, meni se nikako ne svidja kako funkcionise kretanje/penjanje.
Eloj je troma, cesto mi se desavalo da se zaglavim u okolis, a i jako me je nerviralo sto je ivice sa kojih je moguce skakati privlace kao magnet.
Melee borba je i dalje krs, dok je napucavanje dobro kao i u kecu, ali nazalost vecinom se borite protiv nekih kokosaka i kengura.
Bossovi su vec zanimljiviji, ali se vecina borbi svodi na isti fazon.
Skill tree je ogroman i deluje mi da su hteli vestacki da me nateraju da grindujem sporedni sadrzaj i budzim oruzje i skillove.
Eloj mi je bila iritantna kao i u kecu, a posebno mi je islo na zivce sto ne moze da ucuti i sto spoiluje gde treba ici i sta treba raditi cim zakoracim u novo okruzenje.

Sve u svemu, fanovi keca i open world zanra ce verovatno biti odusevljeni.
Nadam se da ce sledeci deo biti dosta napredniji jer ih lastgen konzole vise nece ogranicavati.
 
Znam da je pitanje islo na prvim stranicama, ali me interesuje sad na vecem uzorku - igrate li ovu igru na fidelity ili performance i kako se ukupno ponasa u tim modovima do kraja igre?

Meni na prvih sat vremena fidelity deluje suvise trom, cak i sa motion blur na low i smanjenim tresenjem kamere, pa mi performance deluje kao smisleniji.
Opet, nisam pametan sta se onda graficki gubi i je li to mnogo.

Da li je to zato sto sam previse igrao Dead Cells poslednjih mesec dana ili se nisam privikao na HFW dinamiku pojma nemam.
 
Puno bolje nema sta
IMG-399facf5bbfb2d18b4caf61cfbbae1d1-V.jpg
 
Znam da je pitanje islo na prvim stranicama, ali me interesuje sad na vecem uzorku - igrate li ovu igru na fidelity ili performance i kako se ukupno ponasa u tim modovima do kraja igre?
Igra izgleda dosta bolje u resolution modu. U performance slika jako treperi i cesto uopste ne mozes da vidis protivnike zbog previse detalja.
30fps izgleda odvratno na oledu, tako da sam igrao u performance. Kada bi igra imala 40pfs mod kao Rift Apart, mozda bih tako igrao.
Prebacivao sam na resolution kada krenu razgovori, steta sto ne postoji opcija da se ovo radi automatski.

 
Ja igram na performance, na 4K tv-u - iskreno nisam sad primetio da mi nedostaje nešto za grafičke strane.
Što se tiče primećivanja neprijatelja, tu se slažem - ali nisam probao drugi mod, mislio sam da je to jednostavno tako :D

Što se same tiče igre, sad sam malo zagrebao po priči i ono... to je horizon, i to mi se dopada. Sama igra mi više liči na DLC, nego na drugi deo.
A o tome ne znam šta da mislim - drago mi je što igram i što je tu, ali puna cena me smara. A nisam baš nešto fan da zovem drugim delom jer je grafički bolje.
 
Jel kod vas na mapi ostane ikonica bele bolje ( Firegleam) iako je loot već uzet ? Kod mene je ikonica ista iako sam već pokupio loot pa ne vidim na mapi gde sam već bio a gde još ne
Na nekim mestima da, na nekim ne. Tako da nisi jedini.
 
Ja igram na performance, na 4K tv-u - iskreno nisam sad primetio da mi nedostaje nešto za grafičke strane.
Što se tiče primećivanja neprijatelja, tu se slažem - ali nisam probao drugi mod, mislio sam da je to jednostavno tako :D

Što se same tiče igre, sad sam malo zagrebao po priči i ono... to je horizon, i to mi se dopada. Sama igra mi više liči na DLC, nego na drugi deo.
A o tome ne znam šta da mislim - drago mi je što igram i što je tu, ali puna cena me smara. A nisam baš nešto fan da zovem drugim delom jer je grafički bolje.

Pa dobro da je samo prica pa da kazes DLC - kao sto je bio frozen wilds :D
Ovde ima tolko novih stvari, ukljucujuci i mehaniku melee borbe, pravljenja kojecega itd da zasluzuje da bude zasebna igra
 
Pa to hoću da kažem - nemam neki osećaj za sada da ima toliko novih stvari. Šta znam, ni ta melee mi nije toliko promenjena - ubacili ste combo, wow :D
Ne sporim da je dobra igra, igrao bih je i sa starom mehanikom, samo imam osećaj kao da igram miles moralesa posle spajdermena, ili lost legacy posle uncharteda 4.
 
Takav će biti slučaj i sa GoW 2. Drže se oprobane formule bez rizika. Neke novine sa boljom grafikom ali ništa radikalno.
Nešto novo možemo videti tek pred kraj ove generacije konzola.
 
Sto se mene tice nek se vode onom oprobanom "na'rani prasice i ne pipaj dugmice" :D
Dokle god su igre dobre ne moraju da menjaju mnogo.

Edit: Naravno ne smeju ni da dozvole da im se ponovi AC koji je svaki isti godinama unazad
 
Meni je malo cudno craftovanje oruzja. Npr oni kristali sto se ubacuju,kako se otkljuca slot za kristal? Drugo jacina oruzja je napravljena po meni bzv. Bolje da su stavljali oruzja po lv pa znas ako si 20lv ne mozes da koristis 21 i sl i znas/pretpostavljas da je oruzje 21lv jace od prethodnog :) Osecam da su ubacili svasta samo da bi zakomplikovali stvari bespotrebno.
 
Nazad
Vrh Dno