Šta je novo?

Horizon: Forbidden West

Ja ponovo juče posle day one odigrao uvodnu prolog misiju, čisto da utvrdim kontrole, pa sad krećem na real deal.

Ono što me buni (a što je možda samo produkt mog lošeg i nepotpunog sećanja na prvu igru) je to što ne mogu da skontam (ni tokom igranja ni gledanjem kontrol šeme), gde je dugme za lockovanje na neprijatelja, prilično sam ubeđen (možda pogrešno) da ga je u prvom delu bilo...

Uobičajeno R3 nije, jer je to focus.

Ako ga nema to će dosta uticati na iovako prilično bedan ugođaj borbe...
 
Ima tag enemy u kecu, R3 da ukljucis fokus pa onda R2.
To je tag, a ne lock on.
Zna se valjda šta se podrazumeva kad se napiše lock on na neprijatelja.

EDIT:
Sad sam našao:
"There is no way to lock on enemies in Horizon Forbidden West, so you, unfortunately, can't do it. This was true for Horizon Zero Dawn as well. This also means that you won't be able to properly block or parry incoming enemy attacks which is unfortunate. But this is how the combat was designed by Guerrilla Games."

Iskreno ne sećam se da nije bilo lock on u kecu, čak mislim da se živo sećam jedne bitke sa saber tooth-om na početku igre gde smo se propisno makljali lice u lice, sa sve lock on...

Ako nema, stvarno sranje, jer i pored ovako krzavog i šarenog okoliša, trebam da bečim oči sa koje strane me napadaju, umesto da imam lock on i mirna Bosna...
 
Poslednja izmena:
E aj nemoj da si bezobrazan, napisao sam ti sta ima, kaze se "hvala, u pravu si, zabagovao sam, ima samo tag a ne lock"
 
Nema locka u Forbidden West-u.
 
E aj nemoj da si bezobrazan, napisao sam ti sta ima, kaze se "hvala, u pravu si, zabagovao sam, ima samo tag a ne lock"
Druže ja tražim maline ti mi nudiš kupus, šta da ti napišem, osim da uopšte ne čitaš pre nego što odgovaraš...
Ja nisam zabagovao...

@Alex, hvala...
 
Pa ocigledno je da si koristio tag kao sto si i sam napisao gore, zato sam ti i napisao sta ima jer to sto trazis nema. Ali izvini, nisam znao da ne mozes prostu poruku da rastumacis.

Zavrsili smo pricu.
 
Pa ocigledno je da si koristio tag kao sto si i sam napisao gore, zato sam ti i napisao sta ima jer to sto trazis nema. Ali izvini, nisam znao da ne mozes prostu poruku da rastumacis.

Zavrsili smo pricu.
Druže ti ne razlikuješ tag od lock on, a držiš neko "slovo"?
Tagovanje neprijatelja ne daje mogućnost automatskog rotiranja kamere i kretanja "oko" neprijatelja kao lock on, tako da sigurno nisam koristio tag u prvom delu u ove svrhe, verovatno sam se na takav način borbe bez lock on bio navikao, kao što ću se i sad navići.

Jesmo. Hvala na izdvojenom vremenu.
 
Ne ti ces da me ucis sta je lock sta je tag. Ne znas ni sta si koristio "druze" :)

Nego stvarno sam u najboljoj nameri odgovodio, je li moguce da si jos besan jer sam bio u pravu da ce HFW update biti besplatan? I tad si mi bacao te pasivno agressivene "druze" komentare. :)
 
Evo dacu ja neki update, prica mi se bas lepo razvija i svidjaju mi se obrti i to. (necu da pisem sta i kako da ne bih spojlovao).

Ne igram samo main questove vec skupljam i ovo sa strane (ne sve naravno) i ima bas dosta da se igra sto se kaze.

Ono na sta nikako ne mogu da se naviknem je to da na primer Hunter bow vise ne moze da ima 3 tipa strela vec su po 2, i onda da bih mogao da koristim vise elemenata moram da imam tipa 4 luka u inventory-u.

Vista points su mi bezveze i nisam ih igrao, ali mi je na primer deo sa surveillance dronovima super :D

Takodje delimicno smara sto da bih pokupio bitan resurs "ozbiljnu" zivotinju moram da cukam strelama u glavu na primer kako ne bih razneo to sto mi treba. Na primer onaj donji stomak kod bellowback-a.

Sa zeljom da pruze sto vise mogucnosti malo su zakomplikovali i one dodatne power up "madjije" pa u nekom trenutku covek ne za sta da izabere, kao i sto za svaki luk i strelu ponasob moram da bitam da li na primer hocu da na L2 R1 nategnem vise strela, ili da radim volley ili nesto trece
 
...

Vista points su mi bezveze i nisam ih igrao, ali mi je na primer deo sa surveillance dronovima super :D

Takodje delimicno smara sto da bih pokupio bitan resurs "ozbiljnu" zivotinju moram da cukam strelama u glavu na primer kako ne bih razneo to sto mi treba. Na primer onaj donji stomak kod bellowback-a.
...
Trebalo bi da Part Breaker Valor Surge Skill sa kojim otvaraš bitku, a koji suštinski ima efekat Tearblast strela iz prvog dela, koje su bile prekul i realno jedne od najkorisnijih.

Ovo bar do kasnijeg dela igre kad dobijaš luk sa Tearblast strelama.

P.S. ovo pišem na osnovu pročitanih iskustava drugih ljudi, juče sam nešto malo igrao, još sam u prologu, pa ne mogu da potvrim efikasnost tih skillova iz prve ruke.
 
Vidis to mi nije ni palo na pamet. Do sada sam koristio onaj koji dize privremeno stats, a presao sam od juce na onaj powershot.
Tearblast imam na sharpshooter bow-u medjutim "skupe" su strele tako da krastavac :D Mislim da daju oko 250 tear-a sto je ekvivalent tipa 5 "obicnih" strela, medjutim svaki put kad promasim srce me zaboli :D
 
^ Da žale se ljudi da igra generalno ima mnogo manji hit box nego prethodna, pa čak i dobro naciljani hitci završe za dlaku pored mete...

Mene za sad najviše nervira slab dodge range i besmislena korekcija putanje napada protivnika u skoku u zavisnosti od smera u koji dodgu-ješ (bukvalno te tera da čekaš poslednji momenat pre dodge, iako bi zdravorazumska pretpostavka bila da je dovoljno sačekati da se neprijatelj odlepi od zemlje/zamahne)...

Čitao sam da su zbog toga ubacili i štit u igru, da kompenzuje što igra bukvalno vara kad dodge-ješ pa da ti bar daju šansu da blokiraš.
 
Pa nema stita u formi stita, samo mozes da ga koristis kao glajder :)

U prvom delu si imao tzv "Shield-Weaver" armor, ali toga vise nema jer je bio bas OP :)

Ja nemam problema sa izbegavanjem, samo dupli krug i Alloy skace u stranu kao divokoza :D
 
a dobro, i taj armor je bio end game armor. Sigurno da postoji nešto slično i ovde.
 
Pa nije morao da bude, skupljao si ga tako sto si radio brdo side questova. U teoriji si mogao da odradis prvo sve sto se tice njega pa da tek onda krenes u main quest :D
Doduse, i oni su shvatili sta su napravili pa si vec u Frozen Wilds imao i oruzija koja mu pariraju
 
Koliko se sećam, nekoliko delova si mogao da skupiš samo na main quest lokacijama, tako da nisam baš siguran da si mogao da uzmeš odmah taj armor.

Ne računam neke glitcheve ili šta već. Pričam napamet.
 
Pa jeste, ali svakako je bio toliko OP da su ga sami isekli :D

E sad, jeste iskreno melee borba tupava bez prave parry opcije, ili barem blokiranja
 
Evo iz mog ugla…Prvi deo sam pokusavao da igram par puta i nije mi drzao paznju, koliko god se trudio nije islo.
Sad ovaj mi je bruka dobro lego, grafika, zvuk, igrivost po meni je sve na visi nivo dignuto.Za sad igram koliko mi beba dozvoli, ali mi je bitno da mi drzi paznju igra.
 
Stigao novi update, changelog ->

Juce mi je 2 puta bas zabola strasno igra. Jednom sam se u toku borbe zaglavio u drvetu gde ja vidim sve oko sebe ali ne mogu ni da izadjem niti napadnem dok mene masine ne vide. A drugi je da su manje vise u sred borbe sve masine samo nestale
 
Lepo, lepo, samo neka peglaju, treba sacekati jos neko vreme.
 
Ja nisam imao ni jedan bug do sada. Odlično radi igra.
 
Ono na sta nikako ne mogu da se naviknem je to da na primer Hunter bow vise ne moze da ima 3 tipa strela vec su po 2, i onda da bih mogao da koristim vise elemenata moram da imam tipa 4 luka u inventory-u.

Da odgovorim sam sebi, zeleni itemi imaju po 2, dok plavi i ljubicasti imaju vise kao i ranije.

Sad sam krenuo ciljano da budzim oruzije pa cu da se vratim na pricu. Sad mi tearblast strele maltene i ne trebaju 😂
 
Pa ovaj sto ga imam na maxu ima 400 dmg i mogu da nategnem 2, a obicne strele su oko 170 jedna i mogu da nategnem 3 s tim da mogu da ispalim 2 puta to dok onde mogu jednom (nadam se da razumes :D ). Na sve to resursi za njih mi uvek fale iako stvarno skupljam sve redom
 
Aha, razumem tvoju logiku. Ima smisla. :)

Kako se uopšte nateže više strela odjednom? Malo glupo pitanje, ali uzeo sam skill, pritisnem L2 i R1, ali ništa se ne dešava.
 
Pa prvo to treba da ti bude aktivan skill za taj luk. Kada drzis L1 onda oznacis luk analogom i na strelice levo desno biras da li ces taj double notch, ili arrow volley ili ono trece. Vidis animaciju da ubaci jos jednu strelu, ali moras da imas dovoljno stamine za to (onaj zuti slajder)
 
Verovatno je problem u strelicama i selektovanju skill-a. To sam propustio. Hvala! :)
 
Pa po defaultu je valjda onaj volley, to bi video da se desi sigurno :D

Edit: salu na stranu, nema na cemu 😊
 
Nazad
Vrh Dno