Šta je novo?

Halo: Reach

A sto si se terao da igras? Da bi sad spamovao kako je prica nebulozna?! "Propratio si pricu koliko toliko" u prva 2 dela? :D Izvini, a sta si radio? Trcao od pocetka do kraja nivoa i non-stop coktao zato sto ti je sve nebulozno? ... Gospode Boze...

E, ja prvi znam sta je "preletanje" kroz igru koja te iz nekog razloga nije "kupila" ali zato ne pokusavam da pametujem o njoj.

Prica se o gejmpleju a ljudi se seku kako je neverovatan Oblivion, Fallout3 i Dragon Age sa svojim kretanjem kao iz Might&Magic-a III. Tu je sve ok i opravdano zbog price a ovde je to nedopustivo...
Da, preleteo sam kroz Halo 1 i 2, i pratio pricu kolko tolko jer nisam mogao da se udubljujem u nesto sto predstavlja pricu koja na momente suptilno vredja inteligenciju igraca. Resistance prica recimo, posto se ovde pominje, jede Halo za dorucak, iako je manje vise klise, jer je problem u tome sto tu nema sta mnogo i da se "pojede", skoro pa da Quake 3 koji je 98% mp igra ima bolji sp od Halo-a. Pa onaj robotic koji je olicenje zla - 30cm sa 30cm koji prica kao pijan, levitira, a uz to je... dobrocudno pokvaren? Najdebilniji koncept ikada u istoriji ozbiljnijih pucacina. Drugo, ona deca-ejlijeni koji vriste, znas kako ih predstavljaju - "pametni AI koji zna kada je nadjacan pa se povlaci!" Smesno, tuzno, pa opet smesno, pa opet tuzno jer je smesno, a na kraju je ipak tuzno! Mislim da Teletabisi imaju nesto bolje u repertoaru od opakih ejlijena koji zvuce kao trogodisnja deca koja se ukake u gace i pocnu da placu kada beze od tebe i pomahnitalo masu rukama, a uz to su neverovatno pametni. Ima tu jos mali milion prigovora, ali me mrzi da se prisecam, ovo je mini podsetnik za one koji znaju sta je Halo kampanja.
 
@ G@W
Nema smisla da te citiram kada ja imam 50ak sati halo multiplayera i nekoliko puta predjenu kampanju dok ti nisi video igru na konzoli i ne vidim sta mi mozemo da pricamo o kvalitetu kada si ti u startu potpuno inferioran.Podsecas na onu grupu ljudi koja na svaki nacin zeli da se istakne i onda se trpa i tamo gde ima sta da kaze i tamo gde nema eto samo da bi neko sa strane rekao:" Е gledaj kako je ovaj momak pametan".Tuzno je to,а ovde se tako dobija kontraefekat.

I usput ti pomenu nerealno hvaljenje igre od strane mene ? Ja sam samo poceo da odgovaram na vase nerelano pljuvanje,ali stvarno razumem da jako zelis da budes primecen te prema tome samo napred.
 
Lol, 50-ak sati Halo multiplejera? :d Pa ja imam bar 10 puta više u svakom fpsu koji me je privukao da ga igram online :)



Elem, molba za sve: tema je Halo: Reach. Vratimo se temi, zadržimo ubuduće mišljenje o Halo igri, franšizi, i tako dalje - za sebe. Rečeno je sve što je imalo smisla reći, nemojmo ići u vređanje.
 
Moze li se znati koji su to? :) CS (Lan), necu da racunam, to su 2 sata dnevno, svaki, ili svaki drugi dan, nekoliko godina.. :) Online za sada KZ2 oko 90 sati, MW2 oko 30, i BC2 demo oko 13 sati.. Ipak, drugo je LAN i period kada niko nije radio, sada je uspeh ugrabiti sat vremena dnevno slobodno, tako da je 50h u mp-u ipak skoro 2 meseca igranja svaki dan..
 
Lol, 50-ak sati Halo multiplejera? :d Pa ja imam bar 10 puta više u svakom fpsu koji me je privukao da ga igram online :)



Elem, molba za sve: tema je Halo: Reach. Vratimo se temi, zadržimo ubuduće mišljenje o Halo igri, franšizi, i tako dalje - za sebe. Rečeno je sve što je imalo smisla reći, nemojmo ići u vređanje.

Nabrzaka sam otkucao imam mnogo vise od toga.
 

Iskreno, mene zaista zanima da li se ona objašnjenja mogu dopadati nekome...:)

No, onaj trk Master Chiefa i ostatka tima (Keli i onaj lik) kroz dugački tunel na kraju poslednje epizode lepo ilustruje prirodu Haloa :d

Iskreno, nakon odgledanih svih 8 epizoda (neke traju svega desetak minuta, mislim da nijedna ne ide preko 15 minuta), mnoge stvari su objašnjene, ali mi se nimalo ne dopadaju sama objašnjenja. Posebno početak sa Forerunnersima i neuništivim Blightom ili kako su već nazvali one monstrume karakteristične za japansku mitologiju :zgran: Mislim, sve to je baš, baš plitko.
 
Mislim, sve to je baš, baš plitko.

2evzq5j.jpg
 
Pa ne radi, možeš da okačiš, ali kada klikneš na play, javiće neki error :D
 
Pa jednostavno...kada sam otišao na YouTube u polju za embed piše da je disejblovan na zahtev ne znam koga (zato sam i dao samo direktan link), a kada takve filmove embeduješ na forume, kada se klikne na play, naizgled se prikažu, ali dobije se error kada se puste :)
 
Call of Duty copy/paste, mada im je ovaj fazon sa izazovima koji se menjaju svaki dan vrlo zanimljiv.
 
1. The FOV is 78 degrees in Reach, Halo 3 was about 60 degrees.
2. At the base level, you move slower than the Chief (not including sprint).
3. Jump heights are "a little more realistic." It's a little more grounded.
4. Lunge range is shorter than it was in Halo 3, but it's not really noticeable.
5. It takes two melees to kill a player: one to take down the shields, the other to kill.
6. You aren't invulnerable when carrying out an assassination animation - you can still be killed.
7. Five headshots to kill someone with the DMR, five headshots to kill someone with the magnum. Differences between the guns are mainly rate of fire, accuracy, and range. The DMR fires more slowly but it can reach you from farther away. The range of the magnum "plays ideally right outside AR range": a very skilled magnum user can take down a guy with an AR.
8. Frags are more dangerous in Reach; they're more sparse on the map. Less grenade spam than in Halo 3. Larger blast radius.
9. As others have mentioned, you can shoot grenades.
10. The grenade arc in Reach is different from Halo 3. It's not that much of a difference, but "you're going to have to relearn some stuff." If you're sprinting and you throw a grenade, you'll throw it farther.
11. Secondary fire on the grenade launcher
12. You "gotta be trying to hurt yourself" to receive fall damage in Reach. The stun is back if you hit the ground hard.
13. For health and shields, it'll take a longer time than in Halo 3 for them to recharge. Health also recharges, but it recharges "at thresholds." If you're about to die, your health is going to regenerate so that a single scratch isn't going to kill you, but you'll still have to go out and search for health packs.
14. Health and shields on Elites and Spartans are different. Elites are larger, so they have more health and more shields. The time it takes to kill an Elite with the AR on the open battlefield is very close to that of a Spartan. It takes 6 DMR headshots to kill an Elite.
15. The beta will only feature Spartan on Spartan whereas the final product may feature Elite on Elite as well.
16. Player encounters in Reach will be longer than it was in halo 3.
17. Almost everything that is coming back from Halo 3 has been tweaked in some way.
18. There have been changes made to the sword combat.
19. In regards to sandbox changes, there is no "uber weapon." There is no particular loadout that dominates all the rest.
20. As I suspected, there are no spikers or SMGs in Reach.
21. Aim assist is on a "per weapon setting."
22. Sniper is "even more of a weapon for adults."
 
Ne znam za vas ali meni ovaj Halo MP izgleda kao Quake 3 ili stari Unreal...
 
Da i meni lici na Quake.
 
Mnogo je ovo sporije od Quakea.

Pre ce biti nesto izmedju Quakea i Call of Dutya usporeno nekih 50%.

Halo 3 je bio vec dosta spor, ne znam zasto je jos usporen. Znam da su dodali sprint, ali koliko sam razumeo, to ce biti samo jedan od bonusa koje je moguce izabrati. Ako hoces nesto drugo, nema sprinta.
 
Poslednja izmena:
Ja sam zainteresovan iskljucivo za single player kampanju, mada i to ne nesto posebno. MP u ovoj igri me uopste ne zanima posto su oruzja i dalje krsh, boris se i dalje protiv onih istih dosadnih Covenanta i sve je to i dalje sareno iako mozda ima bolju grafiku.
 
Halo: Reach Special Editions Announced

The special editions come in two formats: Good and Better. I mean, Limited Edition and Legendary Edition. According to the press release, the editions will contain the following:

Halo: Reach – Limited Edition
In addition to the game disc and manual, the Limited edition includes:
• Game disc housed in recovered ONI ”black box”
• An exclusive Elite armour set for use in multiplayer modes
• Artifact bag containing Dr. Halsey’s personal journal and other classified documents and effects that unravel long held secrets from the “Halo” universe

Halo: Reach – Legendary Edition
The complete “Halo: Reach” collection. In addition to the game disc, manual, and the complete contents of the Limited edition, the Legendary edition includes:
• Noble Team statue expertly crafted by the artisans at McFarlane Toys. Individually molded, hand-painted and individually numbered, this statue is a must-have for any serious “Halo” fan
• UNSC-themed custom packaging
• An exclusive multiplayer Spartan armour effect

The Limited Edition will cost $79.99 US and the Legendary Edition will go for $149.99 US. Also don’t forget, if you hung on to your copy of Halo 3: ODST, the Halo: Reach Multiplayer Beta begins on May 3rd!
 
Nazad
Vrh Dno