Šta je novo?

Halo: Reach

shin-bojan

Čuven
Učlanjen(a)
14.10.2004
Poruke
8,481
Poena
605
Microsoft has unveiled the date for the multiplayer beta for Halo: Reach, which beings on May 3, 2010 and requires the Halo: ODST game disc.

HaloReach_FOB_9_1265927074.jpg


Halo: Reach First Look :
http://xbox360.ign.com/articles/106/1068741p1.html

Images :
http://media.xbox360.ign.com/media/142/14276699/imgs_1.html
 
Da nece mozda da koriste multiplejer mape sa ODST diska? Zar nije Reach igra u potpuno novom engine-u?
 
Jeste novi engine, ODST ti treba da bi uleteo u betu.
 
Ovo je kolko tolko next gen za razliku od Halo 3 graficke blamaze.
 
ovo je vec NICE! :)
idu koracima KZ2 i dajem podrsku (MORALNU)
 
grafički je mislio, zaista nije bila toliko next gen. A i ovo dok izađe, biće ništa spec, a već sada izgleda lošije od KZ2...
 
grafički je mislio, zaista nije bila toliko next gen. A i ovo dok izađe, biće ništa spec, a već sada izgleda lošije od KZ2...

Bitno je da je bolja igra a ko hebe grafiku.Naravno pozeljno je i da ima vise od 2 boje na ekranu sto i Halo 3 svakako vec poseduje,tako da nema zime.:) Atmosfera i igrivost su uvek bili prisutno u Halo-u a to se valjda ceni.
Halo je halo,posebna kategorija. Btw ovi snimci koji vam se dopadaju su iz pre-alpha faze i stvarno izgledaju sjajno.Mada mogu i da posluze za lektiru: " Kako napraviti fantasticnu atmosferu u igri samim gameplayom a ne specijalnim efektima" mada realno zna se da je u toj sferi Bungie kralj.
 
Poslednja izmena:
Da se ne lazemo, Halo ima najgoru mehaniku u gejmpleju (zamalo pa je kretanje "digitalno") ali ako te prica dovoljno inspirise (kao sto mene jeste) plus vrhunska muzika onda to moze da se zanemari.
A novi Halo ce ocigleno ispraviti i te nedostatke. ...valjda. Sad kada imamo jednu (ipak) drugaciju pricu videcemo kako ce to sve ispasti.
 
Da se ne lazemo, Halo ima najgoru mehaniku u gejmpleju (zamalo pa je kretanje "digitalno") ali ako te prica dovoljno inspirise (kao sto mene jeste) plus vrhunska muzika onda to moze da se zanemari.
A novi Halo ce ocigleno ispraviti i te nedostatke. ...valjda. Sad kada imamo jednu (ipak) drugaciju pricu videcemo kako ce to sve ispasti.

Ja od svih MP fps igara ubedljivo najvise igram HALO i sve mogu da dosade osim Halo-a.Jedini mp fps za koji mi se desi da sklopim po nekoliko sati igranja u cugu.Ko da sam jednom krenuo da igram u 11:30 a ostanem do 2:30 ujutru.Po meni mehanika pucanja je savrsena.Halo nudi classic gameplay i kada se prilagodis takvom nacinu igranja onda si na konju na koji te nijedan fps ne moze podici.Bar mene.Evo bas sam sada spicio 3 sata i jos mi se igra a nisam ga igrao odavno.Upitno je sta je fizika u igrama i sta ona donosi ,ali ovo sto je ovde servirano je za mene idealno.Mada zelim svakako nabrijaniju grafiku ipak je ovo igra iz 2007 godine a ODST je u multiplayer samo doneo jos mapa.
 
Poslednja izmena:
Zao mi je sto na vreme nisam igrao Halo, i sto nisam znao da su ga radili isti ljudi kao jednu od mojih omiljenih igara 'Oni'.. Sad da igram keca, mrzi me opasno, da uzimam 360, takodje..
 
Bitno je da je bolja igra a ko hebe grafiku.Naravno pozeljno je i da ima vise od 2 boje na ekranu sto i Halo 3 svakako vec poseduje,tako da nema zime.:) Atmosfera i igrivost su uvek bili prisutno u Halo-u a to se valjda ceni.
Halo je halo,posebna kategorija. Btw ovi snimci koji vam se dopadaju su iz pre-alpha faze i stvarno izgledaju sjajno.Mada mogu i da posluze za lektiru: " Kako napraviti fantasticnu atmosferu u igri samim gameplayom a ne specijalnim efektima" mada realno zna se da je u toj sferi Bungie kralj.

Isuse...krenuo sam da kucam kilometarski post, ali sam batalio kada sam shvatio da svake dve reči zaslužuju gomilu odgovora, a i vidim da ne razlikuješ atmosferu, gejmplej, igrivost, specijalne efekte i fiziku. Možeš li mi stoga samo objasniti sitnu logičku nejasnoću - ako su igrivost, fizika i gejmplej usmereni u pravcu KZ2, i rezultuju fantastičnom atmosferom, šta to onda govori o prethodnim nastavcima?

Inače, lepo je videti da je Bungie toliki kralj da ima od koga da kopira...

Zao mi je sto na vreme nisam igrao Halo, i sto nisam znao da su ga radili isti ljudi kao jednu od mojih omiljenih igara 'Oni'.. Sad da igram keca, mrzi me opasno, da uzimam 360, takodje..
Uzmi Halo 2 za PC pa probaj :vomit: Ja sam tako u očekivanju izlaska Halo 3, za koji sam se nadao da će biti igra iole vredna igranja. On je iza Quakea 2 po svim pitanjima sem po grafici, a i tu razdaljina nije neka.
 
Poslednja izmena:
Pa sad verovatno ne bi bilo to to... naravno, igre treba da se igraju najkasnije par meseci nakon izlaska, a ne nekoliko godina kasnije.. Zato me ne interesuju uopste ovi PS1 klasici, jednostavno, u tom zivotnom dobu su mi bile vrh, sada vise nije to to, da ne pominjem sto stvarno ne mogu sada da svarim takvu grafiku, koliko god se lagao da mogu.. Ali verujem da je ekstra zabava u multiplayer-u, i ti sada kao i driver branis nesto na osnovu nicega (jer ne igrate mp zbog kog i jeste toliki fenomen.. )
 
Prvi Halo je josh i mogao da prodje, Halo 2 je bio vec daleko prevazidjen kada se pojavio na PC-ju... Halo 3 nisam igrao i nisam video uzivo, kao ni ODST. Po filmovima sa Gametrailers-a, Halo 3 nema neku grafiku. Reach izgleda dobro za sada, videcemo na shta ce da lichi kada izadje.
 
Prvi Halo je bio daleko iza Unreal 2 po svim parametrima a hajpovan je kao osmo svetsko čudo.
 
Pa sad verovatno ne bi bilo to to... naravno, igre treba da se igraju najkasnije par meseci nakon izlaska, a ne nekoliko godina kasnije.. Zato me ne interesuju uopste ovi PS1 klasici, jednostavno, u tom zivotnom dobu su mi bile vrh, sada vise nije to to, da ne pominjem sto stvarno ne mogu sada da svarim takvu grafiku, koliko god se lagao da mogu.. Ali verujem da je ekstra zabava u multiplayer-u, i ti sada kao i driver branis nesto na osnovu nicega (jer ne igrate mp zbog kog i jeste toliki fenomen.. )

Ne, uopšte se ne radi o tome da "sada" to ne bi bilo to, niti o tome da je "kada se pojavio na PCju bio prevaziđen", već da su mehanika i gejmplej na nivou Q2/Q1 međuperioda. Half Life je neuporedivo naprednija igra po tim karakteristikama, bez obzira što je daleko starija. Neuporedivo bolje napucavanje, neuporedivo bolja fizika.


Inače, dozvoljavam da je "zabavan u multiju" ali taj multi argument ne znači ništa u kontekstu ovoga o čemu govorimo. Multi je po difoltu zabavna stvar. Postoji mnoštvo igara koje imaju dobar multi zbog dobro osmišljenih modova i velike popularnosti, odnosno dobre infrastrukture. Halo igre su bili pioniri online infrastrukture na konzolama. To, međutim, ne znači da ću analogno Show Manovoj izjavi sada ustvrditi kako je Quake 2 bolja igra od Half Life 2, koji je po svemu napredniji i ambiciozniji, to je nebo i zemlja, iako je Quake 2 u svoje vreme bio ekstremno popularan i zabavan za igranje.

P.S. ja skoro da samo multi i igram...što ne znači da ću da trčim za svakim drugim visokobudžetnim fpsom za razliku od nekih :d
 
Prvi Halo je josh i mogao da prodje, Halo 2 je bio vec daleko prevazidjen kada se pojavio na PC-ju... Halo 3 nisam igrao i nisam video uzivo, kao ni ODST. Po filmovima sa Gametrailers-a, Halo 3 nema neku grafiku. Reach izgleda dobro za sada, videcemo na shta ce da lichi kada izadje.

ja sam ODST igrao nekih 7 sekundi, koja glupost od igre majko božija. mada filmići izgledaju jako jako dobro
 
P.S. ja skoro da samo multi i igram...što ne znači da ću da trčim za svakim drugim visokobudžetnim fpsom za razliku od nekih :d

Sta igras, WoW i SC? :) Pricamo o fps igrama, u kojima je veoma tesko napraviti dobar online sistem, a da ne smori, ne nervira, posle mesec dva.. (ok, naravno da to vazi i za sve druge zanrove). Niko ovde ne trci za svakim drugim fps-om, vec se trazi neki najpriblizniji idealnom, a to nije laka stvar. Multiplayer je vec neko vreme glavno merilo fps igre, jer uglavnom skoro svaki ima uzasne klishe price, da ja to smatram cistim dodatkom na MP, da eto 'zasluzi' cenu od 60 dolara..
 
E, smarate vise oko toga koliko je graficki inferioran ... ono, iskreno. Uvek jedne te iste price.

Ne razumeš poentu, grafika je najmanji problem, o njoj govorite samo ti i max :d Ali slažem se da smo počeli da smaramo topik, nije ni tema za takvu priču, a i pričalo se o tome 100 puta. Prestajem :)
 
Prvi Halo je bio daleko iza Unreal 2 po svim parametrima a hajpovan je kao osmo svetsko čudo.

Pa hajpovan je kao svetsko cudo fps-a na konzolama jer konzole nisu ni imale nesto bogat izbor fps igara tamo. PC je imao toga kao pleve :)
Ja se secam da sam igrao Halo na pc-u i da je bila veoma solidna igra ali mnogo daleko od nekog obozavanja na pc-u.
 
Poslednja izmena:
E vidiš tu grešiš. Moje sećanje mi govori da je Halo bio hajpovan kao Homeworld i Black&White zajedno a veruj mi, te igre su bile mnogo nahajpovane (mada su dobar deo toga vratile, Homeworld pogotovo). Halo je bio toliko hajpovan da sam ja čuo za Halo, najveće dostignuće gejminga u istoriji a da nisam ni znao koji je žanr u pitanju. Čak je i moj brat čuo tada za Halo iako ga igre nikada nisu zanimale i zna da nabroji svega par najpopularnijih. E to se zove hajp.
 
Poslednja izmena:
Cekaj, a hajp automatski iskljucuje mogucnost da je igra zaista dobra? :) Hajp je stvar izdavaca.. u Halo slucaju, veoma gladnog i gadnog igraca.. :) programeri verovatno negoduju, u fazonu "prehajpovali su je, zgadice ljudima igru.."
 
E vidiš tu grešiš. Moje sećanje mi govori da je Halo bio hajpovan kao Homeworld i Black&White zajedno a veruj mi, te igre su bile mnogo nahajpovane (mada su dobar deo toga vratile, Homeworld pogotovo). Halo je bio toliko hajpovan da sam ja čuo za Halo, najveće dostignuće gejminga u istoriji a da nisam ni znao koji je žanr u pitanju. Čak je i moj brat čuo tada čuo za Halo iako ga igre nikada nisu zanimale i zna da nabroji svega par najpopularnijih. E to se zove hajp.

To da je igra u to vreme bila hajpovana je apsolutno tacno, sto kazes mnogi su culi za ime a nisu imali pojma o cemu se tu radilo toliko je jaka bila marketing masina. Ja sam samo rekao da iz ugla PC igraca kad se igra pojavila skoro godinu dana kasnije na PC-u da to nije bilo nista posebno kao igra posle tolikog hajpa u svim medijima. PC port je tada vec zaostajao graficki za mnogim igrama tog perioda koliko se secam.
 
Ne razumeš poentu, grafika je najmanji problem, o njoj govorite samo ti i max :d Ali slažem se da smo počeli da smaramo topik, nije ni tema za takvu priču, a i pričalo se o tome 100 puta. Prestajem :)

Nije toliko frka za grafiku, koliko za kvalitet slike.

640p, nema AA i bilinearno filtriranje tekstura... PC je imao jaci PQ 2001. godine....

Ne znam kako ce Reach stajati sa tim, videcemo kada izadju framebuffer capturei.
 
Ali je igra sarena i svaki nivo je drugaciji nego prosli ;).
Prototip kvalitetnog arkadnog shootera.
 
Nazad
Vrh Dno