Šta je novo?

EPS račun preko neta

Mislim da je cela akcija izvedena namerno sa primarnom idejom da se njihove baze upotpune validnim i svezim podacima o vlasnicima. Znali su oni vrlo dobro da ce biti malo problema u pocetku, ali to se iskljucivo odnosi na one kojima se merila vode na pretke od pre 50-1000 godina.
Kako nam je poznato, u energetici se tek ocekuju velike promene po pitanju snabdevanja elektricnom energijom, pa EPS priprema teren za leteci start.
Kod onih koji su bili revnosni po pitanju promene vlasnistva takvih problema nema.

Kada sam pokusao da promenim vlasnistvo pre nekoliko godina, rekli su mi da ne moze jer je od smrti vlasnika proslo vise od 6 meseci (proslo je 15 godina). Digao sam ruke i ostavio stanje kako jeste.
Ove godine probam ponovo, kad tamo, dovoljno je samo doneti izvod iz katastra i ocitanu l.k. Odjednom sve moze, kada je njima u interesu.
SLicnu situaciju i supruga imala, kada smo renovirali 2020. posto imamo jednotarifno brojilo, imali smo 2 zice od bandere do kuce a rusili smo krov i plocu morala je struja da se izmeti i da se te dve zice zamene samonosecim kablom, tamo nam rekose bukvalno da ne mozemo da uradimo jer nismo vlaznici, mi normalno na crno smo zamenili kabl.
Slicna situacija je sa promenom adrese u lk, 2020.nisam mogao da promenim jer su vlasnici kuce supruga, njena tetka i pokojni deda tj.otac. Pre 2 meseca bez problema sam promenio adresu stanovanja, saznam da masovno menjaju adrese zbog Zakona da niko vise ne moze da ima adresu sa bb u lk.
Tako da posto je EPS drzava u drzavi sve moze kad njima odgovara, zavisi na koga se naidje tamo.
Ja sam imao 5 brojima na svom nalogu, tako proveravao stanje i placao posto na 3 adrese uospte nedolaze racuni. Sada me zabole krivi slajfovani
 
JMBG i ed broj traže da bi se dokazalo vlasništvo nad brojilom, da ne bi mogao svako da vam se registruje i gleda račune, šta radite itd. Meni je to sasvim logično, kad oni taj jmbg već imaju kod sebe (neophodan je za potpisivanje ugovora), ništa im novo ne dajete. Što se tiče nepotpunih podataka za starije osobe i slično, verovatno da će omogućiti da se to dostavi nekim email-om, a svakako će moći lično. Opet, potrebno je da se dokaže da je onaj ko pravi taj nalog vlasnik brojila. Ko nije promenio podatke o vlasniku (smrt, preseljenje ili šta već) taj svakako mora da ode lično da to završi, pa će onda moći da se vrši uvid. Zaista ne vidim neki problem u ovome.

S druge strane, za proviziju, niža je nego kod plaćanja infostana. Bilo bi bolje da može da se ne plati, ali ako ikakva provizija postoji, neko mora da je plati. Sa trenutnom, neekonomskom cenom struje, da to EPS preuzme na sebe je dodatni trošak koji je potpuno neopravdan. Ono što bi bilo korektno da je urađeno je da je raspisan tender za izbor procesora plaćanja i da se javno izabere najpovoljniji sa najnižom provizijom. Znajući koliko se javnih nabavki u EPSu raspisuje na dnevnom nivou, verujem da je to i urađeno. Ostaje pitanje zašto je toliko skupo. Meni je i dalje jeftinije da platim preko ebankinga, verujem i većini ljudi ovde. Ono što bih voleo je opcija za elektronski račun (bez dostavljanja štampanog) i da to malo umanji račun, verujem da to košta 20-30 dinara i da bi toliko jeftinije moglo da bude.
 
  • Like
Reagovanja: mnt
Pa ako neka firma stampa racune eto racunice zasto nece jos da iskljuce opciju da ne salju racune. Opet svi stariji koje znam idu u poslovnicu i tamo placaju jer nema provizije
 
Mislim da je cela akcija izvedena namerno sa primarnom idejom da se njihove baze upotpune validnim i svezim podacima o vlasnicima.
Onda im je ovo potpuno pogresan način da to postignu.
Jedino što su uspeli u mom slučaju to je da ja ne mogu da vidim ono što sam do juče video, a to je zaduženje za struju za kuću u selu. :)
 
Onda im je ovo potpuno pogresan način da to postignu.
Jedino što su uspeli u mom slučaju to je da ja ne mogu da vidim ono što sam do juče video, a to je zaduženje za struju za kuću u selu. :)
Isto, ne mogu da vidim zaduzenje za caletovu kucu na selu, ne mogu da vidim zaduzenje za kucu za koju na osnovu racuna za struju poptisujemo ugovor sa ON o privremenom prestanku znadevanja. Ne mogu da vidim za vikendicu pokojnog tasta jer se tamo ne ide redovno.
 
Pa ako neka firma stampa racune eto racunice zasto nece jos da iskljuce opciju da ne salju racune. Opet svi stariji koje znam idu u poslovnicu i tamo placaju jer nema provizije
Не знам ко штампа,али знам ко доставља:D и ко се неће одрећи те зараде.
 
Ja racune placam preko banke, provizija 0 din. Od mene taj nece dobiti pare za taxu.
Izgleda da popunjavaju bazu pod. Nakon dva dana sam uspeo da registujem sva brojila iako nije moglo na prvu.
 
Da li ima neko još problema sa ponovnom registracijom uvid u račun?
Korak kod naplatni broj i jmbg
IMG_20231107_121659.jpg
 
Kod mene je ta situacija, na pokojnu prababu se vodi, uneo sam njen maticni broj, ali ne biva, nece. Posao sam mail na 3 adrese ali cisto sumnjam da ce bilo koji da bude procitan, a kamoli odgovoren.
Da odgovorim samom sebi, tačnije dam update svima koji su u sličnoj situaciji. Otac otišao do EDB-a jutros i popunio kratak formular da se ED broj prebaci na njega, završeno za 15 minuta. E sad, kad odem na onaj novi sajt za uvid, stoji da su podaci ažurirani 1.11.2023, te još uvek ne mogu da dodam ugovor tamo. Nadam se da im ažuriranje nije samo jednom mesečno, jer bi to značilo da ću uvid imati tek za novembarski račun, u decembru.
 
Kad su naši odradili nešto normalno bez da ne zeznu prostu stvar.
Ej..ponovna registracija...lenčuge.
 
Zar nije bilo jednostavnije da importuju bazu korisnika?
 
Žele JMBG i to je to...ispisali smo čitav elaborat o tome na prethodnim stranama.
 
Pa vec imaju jmbg sa apostojecih naloga.

verovatno zele da osveze bazu, ali sigurno je postojao laksi nacin.
 
Једноставно,нису требали гасити локалне сајтове док глвни не проради како треба.Директива или не....
 
  • Like
Reagovanja: Ira
Meni je danas proradilo dodavanje jednog ugovora za koji je pre neki dan javljalo grešku. Na kraju sam ukapirao da šifra kupca sadrži JMBG koji ima grešku u jednom broju. Međutim, ni sa tim pogrešnim JMBG-om nije htelo da se prijavi. Onda sam ponovo ukucao regularni JMBG vlasnika i dodalo je ugovor. Bog će ga znati šta je bio problem, da li su danas popunili tu bazu pa je naprasno profunkcionisalo. Svi kojima neće neka pokušavaju više puta nekoliko dana, možda prođe.
 
I ja sam imao problem da prijavim dva brojila (ranije sa područja Kraljeva).
U prethodnoj aplikaciji je bio dovoljan ED broj i broj brojila, i sve je bilo OK, imao sam uvid u račun.
Sada traže JMBG. Jedno od brojila se i kod mene vodi na pokojnog dedu koji je u selu struju dobio 1974. godine.
Isto i kod tasta, koji je korisnik od 1980 u svojoj kući.
I naravno da u bazi nema JMBG iz tog perioda.

Ne znam šta je poenta, ja ovo sa JMBG da rešim ne mogu, bar ne u skorije vreme i izgubio sam mogućnost da vidim stanje sa računima.
Da su bar povukli onaj pristup iz prethodnih baza ili dali mogućnost da to nekako sami uradimo.

Kad sam zvao korisničkui podršku rečeno mi je da treba da idem tamo u područnu jednicu EPS-a da oni vide sta je problem i koriguju podatke u sistemu.
Moj problem je sto je to 300 km od beograda i sto vlasnik brojila nije ziv....
Mozes da resis elektronskim putem, poslalji im podatke sve od tog racuna i na koga se vodi, takodje JMBG tog pokojnog i skrinsotuj im da ne mozes da se prijavis. Samo nigde ne navodis da je osoba pokojna 🙂. U roku od par dana ce ti odgivoriti na mejl da su azurirali podatke i da aktiviras nalog posle 24h. Tako sam ja uradio jer mi se racun vodi na pokojnu majku.... Njihov mejl je [email protected]
 
Poslednja izmena:
Na sajtu pise podaci azurirani 05.11.1023.
 
Meni odgovorili nakon 24h da prosledim kontakt tel radi lakse komunikacije.
 
Podaci azurirani:08.11.2023.
 
Код мене сад,верзија 1.11. :)
 
Ne radi preuzimanje racuna u PDF, prazan dokument.
Verovatno hoce da uzmu naknadu :ROFLMAO:
 
Pa skeniraj kod na ekranu, što bi preuzimao. Do sada sam tako radio.
 
Upravo se registrovao. Nikakav problem. Moze da se skine racun u pdf-u. Nije mi radilo skidanje racuna ali kada sam pogasio ublock, ghostery...proradilo sve.
Jedino nema racuna za Oktobar jos uvek.
 
Uvek im treba više vremena da izdaju račun, dok sve saberu, oduzmu, dodaju, saberu, dodaju, saberu dodaju i eto računa 😁

On topic, radi normalno preuzimanje, a i ako neće, dovoljno je preuzeti kod sa prikaza računa. Mnogi bazični blokeri reklama i implementirani osnovni načnii za bazičnu privatnost onemogućavaju skidanje računa ili funkcionalnost na mnogim, a ne samo na ovom sajtu 😃
 
radi preuzimanje racuna, probaj drugi brauzer.

Nije brauzer, septembarski racun otvara u sekundi, ovaj oktobarski sam probao nekoliko puta, nista, otvori on novi tab i onaj PDF bar, ali prazan dokument, ne prijavljuje nikakav error.

Pa skeniraj kod na ekranu, što bi preuzimao. Do sada sam tako radio.
Pa da ali taj kod je sa naknadom, nije mi do 30 dinara ali necu iz principa.
 
Nazad
Vrh Dno