Šta je novo?

EPS račun preko neta

Гледајући са стране, чини се да ће бенефити за грађане да изостану.
 
Znači ipak je u pitanju ljudski faktor.
 
Meni juce ocitano brojila za prethodna 2 meseca, mislim da je tacno ocitano, kontam je remote ocitavanje, mozda manualno ako im sistem jos ne radi....
ostali stanari su prosle nedelje dobili racune po pausalnom nacinu svakom po 300kw, dok ja trosim vise pa je izgleda islo manualno ocitavanje
 
Mislim da ne, odakle info? Samo skidaju 50 dinara s racuna dodatno ko se opredeli samo za online racun, bez papirnog.
 
Mislim da ne, odakle info? Samo skidaju 50 dinara s racuna dodatno ko se opredeli samo za online racun, bez papirnog.

Dodao je da će građani koji budu plaćali račune putem portala EPS-a dobiti popust od 30 dinara, pošto toliko iznosi provizija, što će biti na snazi do 31. oktobra sledeće godine, a već imaju i popust od pet odsto zbog elektronskog plaćanja.

Izvor:


Plaća li neko od članova foruma račun za struju preko https://portal.eps.rs da nam kaže je li EPS obračunava 5% popusta za plaćanje preko njihovog portala?
 
Ja sam platio račune prošlog meseca preko njihov portala za 3 brojila. Na 2 brojila su mi dodali 30 din provizije, na trećem smanjili račun za 70 dinara.
 
Ja sam platio račune prošlog meseca preko njihov portala za 3 brojila. Na 2 brojila su mi dodali 30 din provizije, na trećem smanjili račun za 70 dinara.
Taj popust vazi samo za jedno brojilo, ali za ostala ne.

Detaljnije o tome u video prilogu ove vesti:

 
Poslednja izmena:
Ja sam kupac-proizvodjac (imam solarne panele povezane na sistem EPS-a) i racuni mi uredno stizu na mail, medjutim nikako ne mogu da dodam svoj ugovor sa naplatnim ili bilo kojim drugim brojemna sajt Uvid u racun. Izbacuje kao da ne postoji. Da li neko zna zbog cega je to tako i da li to znaci da kupci-proizvodjaci nemaju pristup portalu?
Portal Uvid u racun nije omogucen za prozjumere, kao bice ali kada niko zivi ne zna.
Apelujem da se kao prozjumer (i svi ostali koji to jesu) jave ovde i pisu iskustva:
 
Taj popust vazi samo za jedno brojilo, ali za ostala ne.

Detaljnije o tome u video prilogu ove vesti:

Da li sam ja dobro skapirao?
Ako platim racun preko njihovog portala dobicu 5% popust na iznos racuna i jos 30 rsd umanjenje????
Edit::
Sad probao da izvrsim upalatu preko njihovog portala. Provizija je 28 rsd i ne vidim popust od 5% mada nisam isao do kraja placanja.
 
Da li sam ja dobro skapirao?
Ako platim racun preko njihovog portala dobicu 5% popust na iznos racuna i jos 30 rsd umanjenje????
Umanjenje od 50 dinara sleduje ako prebaciš da ti računi stižu na mejl, gde upisuješ i kontakt telefon (verovatno da šalju i sms obaveštenje). A to što je navedeno za iznos provizije i dodatni popust se verovatno odnosi na naredni račun.
 
Poslednja izmena:
Da li sam ja dobro skapirao?
Ako platim racun preko njihovog portala dobicu 5% popust na iznos racuna i jos 30 rsd umanjenje????
Edit::
Sad probao da izvrsim upalatu preko njihovog portala. Provizija je 28 rsd i ne vidim popust od 5% mada nisam isao do kraja placanja.
Umanjene od 30 RSD ce se videti u svakom sledecem mesecu. Npr. ako platis 20. novembra racun za okrobra, onda ces u novembarskom racunu (koji dobijas u decembru) videti to umenjenje za proviziju u iznosu od 30 dinara.

Za tih poneticijalnih 5% za placanje preko portala treba tek da utvrdimo, ako neko ovde javi ko je u oktobru koristio portal za placanje racuna putem platnih kartica. Ako postoji taj popust od 5% za placanje preko portala i to ce biti vidljivo na narednom racunu, kao sto je i onaj popust od 5% za redovne platise vidljiv na narednom racunu.
 
EPS-obave-tenje.png
 
A šta je sa provizijom za plaćanje preko portala?
 
Tačno koliko uzimaju za proviziju kod plaćanja online platnim karticama, toliko vraćaju popustom od 30 din. I dodaju koji dinar više. :D
 
 

ЕД Србије сада могу инсталирати власници телефона са Андроид оперативним системом, а ради се на развијању верзије за ИОС, односно ајфон.
 
Platio racun jos prosle subote, i dalje mi stoji da nije placen u app-u, iako mi je odmah nakon uplate stigao email da je sve regularno placeno. Da l' im toliko treba da azuriraju sistem? Pre je za 3-4 dana nestajalo iz app da treba da se plati, kada se plati..
 
Za tih poneticijalnih 5% za placanje preko portala treba tek da utvrdimo, ako neko ovde javi ko je u oktobru koristio portal za placanje racuna putem platnih kartica. Ako postoji taj popust od 5% za placanje preko portala i to ce biti vidljivo na narednom racunu, kao sto je i onaj popust od 5% za redovne platise vidljiv na narednom racunu.
Ta informacija u članku je pogrešno protumačena iz intervjua. Na linku koji si ostavio u jednoj od prethodnih poruka, od 3:42 se ne precizira na koji popust se misli, ali direktor EPS Snabdevanja iznosi informaciju u sledećoj rečenici da taj popust koristi 65% građana, a na pitanje koliko građana plaća elektronski odgovara 87%. Dakle 65% plaća račun na vreme i dobija 5% popusta za to.

Da rezimiramo, popusti su
5% na redovno plaćanje - iskazuje se na sledećem računu
50 din za elektronski izdat račun
30 dinara po brojilu za plaćanje preko portala ili aplikacije (pošto je provizija 28,77 efektivno je popust 1,23 din ) - isto se iskazuje na sledećem računu i traje do 31.10.2025
 
Platio racun jos prosle subote, i dalje mi stoji da nije placen u app-u, iako mi je odmah nakon uplate stigao email da je sve regularno placeno. Da l' im toliko treba da azuriraju sistem? Pre je za 3-4 dana nestajalo iz app da treba da se plati, kada se plati..
Je l' imao neko slican problem? Da li ce sve biti ok ili cu morati nesto da se cimam, dokazujem?
 
Za ED Novi Sad, ako se skenira QR sa ekrana ide IPS instant plaćanje, ali oni ne proknjiže narednih 3-4 dana. U aplikaciji za to vreme i dalje stoji da je neplaćen račun. Ažuriraju nakon tog vremena.
Za plaćanje karticama, uz Altapay proviziju, ne znam, nisam tako plaćao.
 
QR sam skenirao sa app, platio 10og, jos uvek stoji u app, i jos se smanjio za 30 din, tj. platio sam ga 30 din. vise. To je zbog ovog popusta koji se spominje, ali smara sto ne nestaje iz app, bas da im treba 20 dana da ga proknjize, ne verujem. Pare u Intesa app su prosle odavno, email mi stigao odmah, ne znam, verujem da baguje...
 
Baguju jedino zaposleni. Koliko znam oni i dalje to ručno knjiže.
U Pančevu je to u zadnje vreme sutra ili prekosutra nakon uplate. Sad me kačio vikend pa ni ne očekujem nešto. Dešavalo se skoro isto, da nije baš neki solidan broj dana proknjiženo. Ne kasni ti to nešto puno da se brineš. 28. je rok, ja bi sačekao pa onda eventualno reklamacija.
 
Da rezimiramo, popusti su
30 dinara po brojilu za plaćanje preko portala ili aplikacije (pošto je provizija 28,77 efektivno je popust 1,23 din ) - isto se iskazuje na sledećem računu i traje do 31.10.2025
Drugim rečima EPS ostane kratak 30 rsd a rođa koji je dobio dil sa EPS-om opet u plusu 30 rsd.
Odličan dil, ali ne za EPS i potrošača već za rođu.
 
Dupla stimulacija da se pokloni 30 dinara nekom biznismenu ispred alta pay grupacije, sjajno, nema sta.
Ipak ce svako iole digitalno pismen sam platiti racun preko e-bankinga i za tu uslugu platiti 0-15 dinara.
Samo jos fali da se izmisljenim "platnim institucijama" poklanjaju pare.
 
Platio sam racun za struju na eps aplikaciji preko platne kartice 11.11.2024. Stigo mi mail uspesno placeno i skinuli mi pare sa racuna ali i dalje nije proknjizeno i stoji da dugujem istu sumu. Kontam da je ovo zbog unapredjenja poslovnog sistema u Kraljevu i da to jos nije u funkciji? Ne znam dali jos da cekam ili da im saljem prigovor? Sta mislite? Hvala unapred.
 
I kod mene isto, plaćeno je 12.11. EPS Kraljevo. Ništa tu prigovor ne pomaže dok ne završe to "unapređenje".

Još 8.11. su objavili da će u narednim danima izvršiti unapređenje i da narednih dana neće biti u funkciji uvid u uplate ali to ''naredni'' dani traje već 11 dana i ko zna dokle će trajati.
 
Nazad
Vrh Dno