Šta je novo?

EPS račun preko neta

Ja bih sačekao sa prigovorom do narednog računa. Ako uplata ne bude vidljiva na računu, onda ide prigovor. Ionako je samo račun validan dokument, ovo na portalu ko zna šta prikazuje. Koji je datum osvežavanja na portalu?
Pozdrav
 
Datum ažuriranja u zadnje vreme je gotovo pa isključivo prethodni dan ali konkretno što se EPS KV tiče ne samo što nije ažurirano stanje po uplatama nego im ne radi ni ona opcija biranja slanja računa (papir ili mejl) i oni su takođe tog 8.11. kada su nam u sanduče na sajtu poslali obaveštenje da će raditi na unapređenju usluga napomenuli da pored toga što se neće evidentirati uplate neko vreme takođe ni ova opcija dostave neće biti u funkciji. Očigledno da već 11 dana ili nisu ništa radili po tom pitanju ''unapređenja'' ili još uvek ''rade''.

Поштовани,Обавештавамо Вас да је на подручју Краљева у току унапређење пословног система, који ће подићи ниво услуга за купце електричне енергије. Због тога, на порталу „ЕПС Увид у рачун“ у наредним данима неће бити могућ увид у извршене уплате, као ни промена начина доставе рачуна. У најкраћем могућем року, сви сервиси биће поново доступни.
 
Meni je danas ažurirano stanje, tj. proknjižena uplata od 15.11. Pančevo.
 
Datum ažuriranja u zadnje vreme je gotovo pa isključivo prethodni dan ali konkretno što se EPS KV tiče ne samo što nije ažurirano stanje po uplatama nego im ne radi ni ona opcija biranja slanja računa (papir ili mejl) i oni su takođe tog 8.11. kada su nam u sanduče na sajtu poslali obaveštenje da će raditi na unapređenju usluga napomenuli da pored toga što se neće evidentirati uplate neko vreme takođe ni ova opcija dostave neće biti u funkciji. Očigledno da već 11 dana ili nisu ništa radili po tom pitanju ''unapređenja'' ili još uvek ''rade''.
Elektrovojvodina je to unapređenje sistema radila jedno 20-ak dana, imaš unazad u temi.
 
IPS QR plaćeno u nedelju 17.11. uveče, evo danas 19. 11. proknjiženo. Nije prošlo ni 48 h. Novi Sad. Izgleda da su ga baš unapredili od letos, kada je sve kasnilo (računi i knjiženje uplata).
 
Mali off, juče platio u Poštanskoj štedionici račun za struju i provizija bila 60 din, ne 30 kako su najavljivali (za iznos od 6000):
Bjeličić je rekao i da je banka Poštanska štedionica izašla u susret EPS i da će provizija građanima koji plaćaju račune EPS do iznosa od 6.000 dinara biti 30 dinara.
 
To tehnicki upada u kategoriju "do 6000", trebalo je da obracunaju 30 dinara proviziju.
 
To tehnicki upada u kategoriju "do 6000", trebalo je da obracunaju 30 dinara proviziju.
Pa jeste, kao i u pošti, do 6000 je 60 a sve preko toga 1%. Proverio sam i na sajtu pošte u kalkulatoru cena, ako je recimo 6100 onda je provizija 61 din
Nije toliko do tih 30 din koliko se brukaju obećanjima uglavnom starijoj populaciji koja gleda da uštedi svaku paru.
 
Dva puta pokusavam preko telefona i app-a da posaljem prigovor, i naravno da nece, okrece se onaj kruzic doveka, posle kad udjes u prigovore, takodje, namerno su zabagovali da ne moze da se salje. Probacu posle sa kompa, ako nece, ko ih...
 
Ako pripadaš području EPS Kraljevo onda nema šta da šalješ prigovore, evo već dve nedelje kao sređuju sistem i ništa im ne radi, pisao sam već. Sad stoji kao zadnji datum ažuriranja 20.11. mada faktički od nekog 11.11. ništa ne ažuriraju a od tog datuma su krenuli u to unapređenje sistema.

Trajalo je to u Vojvodini dobrih dvadesetak dana kako napisaše kolege forumaši iz tih krajeva.

Evo, upravo je ponovo dostupna opcija promene dostave računa pa očekujem da sutra ili prekosutra bude proknjiženo odnosno evidentirano i ovo u vezi uplata.
 
Poslednja izmena:
Prolazim malopre pored Beograđanke busom i rekoh da produžim do Požeške, tamo da platim račun, kad ne leži vraže, od 10 + šaltera, nema ni 2 potrošača, a kod njih više ne može da se plati, već da se vratim u Masarikovu!
 
U utorak sam platio, evo na portalu se vidi kao plaćeno.
 
Placeni racuni 15.11 nisu proknjizeni nocas verovatno.
 
Jel se desilo nekome da pokuša da resetuje šifru za pristup portalu i izbaci mu grešku da je nalog blokiran?
Sada kada pokušam da otvorim opet nalog sa istom email adresom prijavljuje da je adresa zauzeta.
 
Поштовани/а,



Обавештавамо вас да је у Електродистрибуцији Србије у току процес миграције система електронске поште услед чега долази до промена у домену мејл адреса. Све мејл адресе ће постепено прелазити са домена ods.rs на нови домен es.rs.



Адреса на коју сте послали мејл сада је промењена и уместо формата ime.prezime@ods.rs прешла је на формат ime.prezime@es.rs, на пример.



Молимо вас да ажурирате овај контакт у вашем именику у складу са наведеним променама и да нову мејл адресу (es.rs) користите за све будуће комуникације.



Хвала на разумевању и сарадњи,

Центар за ИКТ





Електродистрибуција Србије д.о.о. Београд
 
Kada se prijavljuje stanje brojila jel vam odgovore nesto, ima li neki povratni email?
Juce sam poslao prvi put, a danas dobio i odgovor.
Promenio se citac brojila i ovaj dodje kako kad, od 6. do 10. u mesecu, prethodnik je uvek dolazio 1. ili 2.
Grejem se na struju i malo pratim potrosnju, pa me nervira taj presek stanja "u sred meseca"...:D
Ne znam dal' da odgovorim i objasnim situaciju...:unsure:
Поштовани,



Ваше стање је евидентирано.

Без обзира на све, ваша је дужност да омогућите читача да фотографише бројило.

Уколико онемогућите читача да очита мерни уређај, биће вам обустављена испорука електричне енергије.



С поштовањем,
 
Zavidim. Ja nikada nisam dobijao povratni mail. Kao u bunar da sam viknuo. Odustao sam posle nekoliko meseci, pa se možda nešto u međuvremenu i promenilo.
 
Ma, mozda i nece prihvatiti stanje koje sam poslao, vec od citaca, to cemo tek videti...:)
 
Наслов поруке:
Унапређење пословног система
Садржај поруке:
Поштовани корисници,Обавештавамо Вас да су завршени процеси унапређења пословног система и да су на порталу „ЕПС Увид у рачун“ поново доступни сви сервиси.Захваљујемо се на стрпљењу и разумевању.Срдачан поздрав,Ваш ЕПС
 
Nazad
Vrh Dno